Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyrsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [X360]

Nyt meni sitten Be a GM -tallennus menojaan, kun kesken tallentamisen koko boxi jumiutui, eikä siinä muuta ollut tehtävissä kuin laitteen uudelleen käynnistäminen. Nyt sitten tallennusta ladattaessa tulee ilmoitus, että se on vahingoittunut, eikä sitä voi käyttää. Oli vielä lähemmäs 70 peliä kaudesta jo takana, ja tosiaan olin pelannut kokonaan jokaisen pelin ja tietysti tehnyt runsaasti kaikkea muuta, mitä kyseisessä pelimuodossa tehdään. Hyvä EA! Hyvä MS!

Edit: Nyt selvisikin vielä, että kyseessähän ei edes ollut mikään yksittäinen tapaus, vaan löysin ainakin yhden toisen täsmälleen vastaavan tapauksen. Siinäkin tapauksessa Trade Deadline oli juuri ohitettu, ja seuraavalla tallennuskerralla sitten kävi samoin kuin itselläni.

Ehdin jo miettiä, että onkohan tuo allekirjoitukseni viimeinen NHL 10:nta kuvaava negatiivinen termi jo liioittelua, mutta nytpä sitten tuli selväksi, että eipä ole.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [X360]

piti tulla kysymään että joko tossa 10 versiossa olisi korjattu 08 ja 09 versiossa esiintyminen pelaajien jumittuminen. todella ärsyttävää kun kiekko on siinä vieressä ja kaveri ei tee mitään.

Muutenkin välillä kiekko on yksin keskialueella ja kukaan ei mene sitä hakemaan :D 08 on itellä ja jos vaikka tuota 11 versiota seuraavaksi sitten.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

piti tulla kysymään että joko tossa 10 versiossa olisi korjattu 08 ja 09 versiossa esiintyminen pelaajien jumittuminen. todella ärsyttävää kun kiekko on siinä vieressä ja kaveri ei tee mitään.
Kyllä tuota kympissäkin silloin tällöin käy, kuten myös sitä, että joku pelaaja joskus jumiutuu jompaan kumpaan kentän päädyistä.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Kyllä tuota kympissäkin silloin tällöin käy, kuten myös sitä, että joku pelaaja joskus jumiutuu jompaan kumpaan kentän päädyistä.

luulis että tollasen nyt sais korjattua... aikaa ollu kuitenki useempi vuosi... :D toinen on että maalivahti ei ota kiekkoa vaikka se on siinä 10cm päässä jolloin pelaajatkaan ei meinaa sitä saada. Ite pitäs vissiin koodata tollanen änäri. Ilmoittelen sitten täällä kun on valmis :D
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Täytyy nyt aktiivisena NHL:n pelaajana sanoa että pahimmat glitcharit, valittajat ja muuten vaan pellet tulevat Suomesta :D Toisaalta taas siellä mukana on myös mukavia pelureita, ei siinä.

Vuoden 11 painosta odotellessa...
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Täytyy nyt aktiivisena NHL:n pelaajana sanoa että pahimmat glitcharit, valittajat ja muuten vaan pellet tulevat Suomesta :D Toisaalta taas siellä mukana on myös mukavia pelureita, ei siinä.

Vuoden 11 painosta odotellessa...

Jossain määrin olen samaa mieltä :)

Mutta kyllä nuo Kanadan ranskalaiset QC-gamertageineen yleensä tekevät mitä tahansa voiton eteen. Poikkeuksia totta kai sielläkin...

Toivottavasti NHL11 fysiikkamallinnuksineen vie osan pois glitcheistä, animaatiothan suurimmaksi osaksi mahdollistavat nuo kikat ja temput jotka niin rasittaa...
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Sanokaapas hyvät sliderit peliin? Vaatisin et maaleja tulis monella tapaa+tähtipelaajat erottuis perusrunkopelaajista. Kiitän todella jos sais oikeen mojovat sliderit ni tätä vois pelatakin.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Sanokaapas hyvät sliderit peliin? Vaatisin et maaleja tulis monella tapaa+tähtipelaajat erottuis perusrunkopelaajista. Kiitän todella jos sais oikeen mojovat sliderit ni tätä vois pelatakin.

No noita maaleja tulee molareiden tyhmyyden takia aika paljon samanlaisia esim. poikittaissyöttö, mutta itse olen tottunut pelaamaan superstar tasolla laukaisuvoima 1 vaille täysillä, syötönkatkot yhtävaille täysillä, molareiden reaktiot täysille vaan ja maski yhtävaille, tietysti vielä ominaisuuksien vaikutukset täysille ja mailannoston vaikutusta voi mielen mukaan alentaa ettei ne reagoi yliluonnollisen nopeasti mailannostoihin ;). Mutta tosiaan tässä pelissä noi slidereiden vaikutukset ei oikeastaan erotu pelissä hirveästi muuta kuin syötönkatkoissa ja laukaisuvoimassa.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

No noita maaleja tulee molareiden tyhmyyden takia aika paljon samanlaisia esim. poikittaissyöttö, mutta itse olen tottunut pelaamaan superstar tasolla laukaisuvoima 1 vaille täysillä, syötönkatkot yhtävaille täysillä, molareiden reaktiot täysille vaan ja maski yhtävaille, tietysti vielä ominaisuuksien vaikutukset täysille ja mailannoston vaikutusta voi mielen mukaan alentaa ettei ne reagoi yliluonnollisen nopeasti mailannostoihin ;). Mutta tosiaan tässä pelissä noi slidereiden vaikutukset ei oikeastaan erotu pelissä hirveästi muuta kuin syötönkatkoissa ja laukaisuvoimassa.

Kaipa se pitää sit hankkia takas NHL 2K10 tai 2K8. Ne oli mieleeni, en tiedä mikä niissä oli parempaa mut jotenki ne vaa iski enemmän.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Just tuli alotettuu uus Be a GM, kellää tietoo miten saa rakennettuu hyvät välit muihin joukkueisii?
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Tuli vaihdossa kyseinen peli ja nyt tullu jonkin verran hakattua :) Hyvä peli, ei siinä mitään. SM-liigaa 15 ottelua vasta pelannut, mutta ainakin yksi asia osunut silmään; kaikki pelit pelataan Hartwall Areenalla ja aina sama yleisömäärä... :S Ei sinänsä vaikuta itse peliin, mutta olisiko se niin iso vaiva ollu tehdä omat hallit kaikille (vaikka sitten olisikin samannäköisiä) ja jättää vaikka yleisömäärä pois, mieluummin se kuin se että halli aina täynnä/sama yleisömäärä.
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Tuplaa tulee mutta tulkoot.

Ärsyttävää taas kerran tässäkin kuten monessa muussakin urheilupelissä, tulokas -tasolla voittaa selvästi (esim.viime peli 14-3), mutta ammattilaisella taas turpaan tulee ja pahasti :mad:
 
Vastaus: NHL 10 [X360]

Eikö tähän oo mitään millä sais näitä tilttauksia pois? Aika ärsyttävää kun nykyään jo usein tökkää kesken pelin ja täytyy boxi pistää kiinni ja auki ja peliä ei oo pelattu...
 
Ylös Bottom