Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Niin, mixun kanssa sovittiin pelit pelattavaksi tälle illalle, mutta kun yritimme pelata, niin molemmilla tuli vain viesti "Tämä peli-istunto on päättynyt".. Pistin kyllä viestin, että yritetään yhdeksän aikoihin uudestaan, mutta nyt mies on kadonnut kokonaan linjoilta. :confused:

EDIT: Pelit käynnissä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Sovimme Samppadeen kanssa tänään pelit klo 21 alkaviksi. Olin linjoilla 2030-21:25, mutta miestä ei kuulunut. Olimme tänään myös päivällä yhtä aikaa livessä, mutta hän ei tuolloin vastannut viesteihini, jos olisimme pelanneet silloin. Ylläpito päättäkööt.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Jkaappi - mixu84 4-1
mixu84 - Jkaappi 1-2

Jkaappi jatkoon voitoin 2-0.

Kiitokset vastustajalle!
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Sovimme Samppadeen kanssa tänään pelit klo 21 alkaviksi. Olin linjoilla 2030-21:25, mutta miestä ei kuulunut. Olimme tänään myös päivällä yhtä aikaa livessä, mutta hän ei tuolloin vastannut viesteihini, jos olisimme pelanneet silloin. Ylläpito päättäkööt.

On aika ärsyttävää kun molemmat livessä ja sit kun kysyy matsia niin siihen ei viitsitä edes vastata. Sama homma on tullu koettua aika monta kertaa esim. monella menee Finnish cup kaiken muun edelle ja kun niitä matseja on paljon niin menee vaikeeksi pelata.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Lazbourne - DestinyZ 1-2
DestinyZ - Lazbourne 1-2
Lazbourne - DestinyZ 1-4

DestinyZ jatkoon voitoin 2-1

kiitokset vastustajalle
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Sovimme Samppadeen kanssa tänään pelit klo 21 alkaviksi. Olin linjoilla 2030-21:25, mutta miestä ei kuulunut. Olimme tänään myös päivällä yhtä aikaa livessä, mutta hän ei tuolloin vastannut viesteihini, jos olisimme pelanneet silloin. Ylläpito päättäkööt.

Juurikin meinasin laittaa tänne kysymystä, että tuleeko mulle vastustajaa ollenkaan :rolleyes:
Eli toivottavasti tästä nyt saadaan joku selvyys, että päästään pelaamaan. Kyseessähän siis ensimmäisen kierroksen pari TMD - Samppade, joista jompi kumpi tulee vastaan.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Kierros 2

plante-matt` 1-3
matt`-plante 3-5
plante-matt` 3-4 ja.

matt` jatkoon 2-1
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Eka kierros jo loppunut eikä ole FishSteak82 pelaajaa näkynyt Livessä ja olen ollut onlinessä eilisen tai toissapäiväisen.

Sovimme aluksi perjantaina klo 18 tai klo 19 hänen mukaan. Olin onlinessä klo 18.00-18.30, mutta ei miestä näkynyt ja muut menot puskivat itseni päälle tässä vaiheessa.

Joten miten ratkaistaan tämä tilanne?
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

kierros 2:

j4nne - jeps92 3-0
jeps92 - j4nne 1-0
j4nne - jeps92 2-1

j4nne jatkoon voitoin 2-1
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Eka kierros jo loppunut eikä ole FishSteak82 pelaajaa näkynyt Livessä ja olen ollut onlinessä eilisen tai toissapäiväisen.

Sovimme aluksi perjantaina klo 18 tai klo 19 hänen mukaan. Olin onlinessä klo 18.00-18.30, mutta ei miestä näkynyt ja muut menot puskivat itseni päälle tässä vaiheessa.

Joten miten ratkaistaan tämä tilanne?

Teiden ottelunne on toisella kierroksella. 2. kierroksen ottelujen viimeinen pelipäivä 1.11. Joten aikaa ottelun pelaamiseen on vielä.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Juurikin meinasin laittaa tänne kysymystä, että tuleeko mulle vastustajaa ollenkaan :rolleyes:
Eli toivottavasti tästä nyt saadaan joku selvyys, että päästään pelaamaan. Kyseessähän siis ensimmäisen kierroksen pari TMD - Samppade, joista jompi kumpi tulee vastaan.

Tästä otteluparista TDM meni aktiivisempana jatkoon.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

miten pystyn pelaan Ithiksen kans ku me ollaan varmaan kerran oltu samaan aikaaan livessä ja ku kysyin matsia niin sano et ei pysty ku sillä oli joku finnish cupin matsi ja meni pelaan sitä
että tällasta
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

miten pystyn pelaan Ithiksen kans ku me ollaan varmaan kerran oltu samaan aikaaan livessä ja ku kysyin matsia niin sano et ei pysty ku sillä oli joku finnish cupin matsi ja meni pelaan sitä
että tällasta

Teillähän on tämä viikko aikaa pelata tuo 2.kierroksen matsi, eli ei vielä kauheeta hätää ole.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

|tepe|-skrel 4-0
skrel-|tepe| 2-0
|tepe|-skrel 2-3 rl. kisan jälkeen

skrel jatkoon voitoin 2-1. Oli muuten tiukat väännöt ja mukavat sellaset :)
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Wathagan-TMD 0-2

Tuloksia en muista. Pelit olivat molemmat oikein hyviä ja tasaisia - ja juu olisivat olleet hyviä, vaikka olisin hävinnyt ;) Molemmat pelasivat monipuolisesti ja pelit näyttivät lätkältä. Suuret kiitokset peleistä Wathaganille ja toivotaan, että jatkossa vastustajat ovat yhtä fair play -miehiä kuin mitä Wathagan oli!
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Kloever laittoi mulle tälläisen viestin:

"Saat luovutusvoiton, tuun tänään vasta illalla Helsingistä palaverista ja huomenna lähden Ruotsiin, sieltä rantaudun vasta sunnuntai-iltana.

Onnea jatkoon.."


Eli menen valitettavasti tästä otteluparista jakoon luovutusvoiton turvin. Mieluummin olisin pelaamalla tuon paikan ansainnut.
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

2. Kierros

Kossula (ANA) - Datsyuk (OTT)

ANA - OTT 1-3
OTT - ANA 2-1

-> Datsyuk jatkoon voitoin 2-0
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Kyplookki-Beta 0-2

Beta jatkoon, hyvät pelit oli!
 
Vastaus: NHL 10 [Xbox 360] Turnaus: Ottelukaavio

Jkaappi - payjay83 1-0 ja.

Jatkamme loppuun huomenna. Pistetään nyt tänne tämä, ettei pääse unohtumaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom