Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kopissa on viime aikoina ollutkin syytä juhlaan, sillä 4 edellistä peliä NHT:tä vastaan on päättynyt maalierolla 30-2 (7-0, 7-1, 11-0, 5-1). Hyvin olette malttaneet mielenne ja jättäneet turhat leijumiset täältä pois.. :D:D

öö häh, ei olla ees pelattu teitä vastaan, eikä joukkueemme ole NHT... :eek:
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

öö häh, ei olla ees pelattu teitä vastaan, eikä joukkueemme ole NHT... :eek:

Pitääkö vääntää rautalangasta, vaikka asia ei minulle kuulu. :D

Jos pelaat HP:ssa, niin kyseinen joukkue on ottanut suurinumeroisesti "pataan" NHT:ltä edellisissä kohtaamisissanne. Aihetta juhlaan siis on, ainakin sarkastilla. :D Ja tämä kai oli vastahuuto, kun väitit että alatte jo pärjäämään kovimmillekin.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Heh, onpas hilpeää kirjoittelua ilmaantunut foorumille hiljaiselon jälkeen. Menestyksestä viis - paras joukkue on se, joka pystyy pelaamaan nousuista ja vastoinkäymisistä huolimatta samanlaisena ja pitkään - itse en arvosta pätkääkään näitä jengiloikkareita, jotka hyppii porukasta toiseen kauden aikana, ja käy leuhottamassa sitten foorumilla, kuinka sen viikon silloisessa jengissä on ollut hieno rähinä päällä, ja ollaan voitettu juuri sillä hetkellä sattumoisin pärjäävä suomalaisjoukkue. Ja juu, ihan suoraa vittuilua teitä loikkareita kohtaan ;)

Katsotaan sitten taas NHL12:ssa, jos silloin jaksaisi alkaa taas ihan Pelaamaan... onko silloin vielä murohoki, Kisaveikot, HCK ja FIB perusmiehityksellä liikenteessä.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Jep nautitaan nyt kesästä ja syksyllä alkaa sit nhl12 pelit.... odotan innolla nhl12 ensimmäisiä ehl kisoja ja pelin uudistuksia... ekat ehl kisat on aina parhaimmat koska osallistujia on paljon ja niissä sit näkee kuka on oikeesti paras joukkue... :) . toivottavasti myös HC KFIN osallistuu nhl 12 ehl kisoihin :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Pitääkö vääntää rautalangasta, vaikka asia ei minulle kuulu. :D

Jaajaa, no ei sitä aina tuu katottua et ketä vastaan ollaan pelattu :p mutta hauskaa on meilläki aina ollu, vaikka hävitty ollaaanki... Ei sen väliä, vaikka hävitään, hauskaa meiän jätkillä on, kun saadaa nauraa EA:ta... :D
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kuka auttais tyhmää ja kertois mistä löytää ohjeet tai opastaisi itse miten saan omat biisit änäriin?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kuka auttais tyhmää ja kertois mistä löytää ohjeet tai opastaisi itse miten saan omat biisit änäriin?

En ole itse biisejä laittanut , mutta luulen, että ne siirretään koneelta USB - muistitikulle ja sitten se pistetään PS3:een kiinni ja sieltä säädetään niitä soittolistoja varmaankin...

No, joku tämän tehnyt saa kertoa :D

E: http://hockeymediaplus.openu2.com/t96-nhl-11-hmp-sound-pack <-- Tuolta löytyy ohjeet.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

yhteydet ilman hostia ollu kerhopeleissä ihan kuraa....ainut mitä uudelta nhl12 toivon, ettää yhteydet pelittäs ja mikit.. Tässä NHL11 Hostina olevalla joukkueella on niin suuri etu jos tasaväkiset jengit sattuu vastakkain..Käytännössä se on varma voitto aina hostina, ihan sama mikä jengi tulee vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Taitaa EA:lla olla jotain ongelmia kun suomijengiäkin vastaan lagaa aika rajusti.
Yleensä ei lagaa kuin jenkkejä vastaan... No, se on EA.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Oisko jotai semmost joukkuet joka pelais huviksee eikä mitää 24/7. En oo mikää hirvee kummone pelaaja et jos pääsis testailee johonki seuraa.:)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Moi.
Onkos muut huomanneet, ettei joukkueen tilastot päivity? Pelit näkyvät kyllä pelattuina yms. mutta sijoitus ja pojot säilyvät samana. Myöskään oman pelaajan statsit eivät muutu eikä pelejä tule pelaajalle lisää...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Moi.
Onkos muut huomanneet, ettei joukkueen tilastot päivity? Pelit näkyvät kyllä pelattuina yms. mutta sijoitus ja pojot säilyvät samana. Myöskään oman pelaajan statsit eivät muutu eikä pelejä tule pelaajalle lisää...

Jooh parii päivää ei oo mitkää tilastot päivittyny...
 
Ylös Bottom