Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Paljonkohan kehtais pyytää Evander Kanesta jolla on uraa jälellä +100 ja ei treenattu....hinta haarukkaa sais antaa..itse ostin kyseisen henkilön joskus aikoinaan 950 pucksilla
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Paljonkohan kehtais pyytää Evander Kanesta jolla on uraa jälellä +100 ja ei treenattu....hinta haarukkaa sais antaa..itse ostin kyseisen henkilön joskus aikoinaan 950 pucksilla

Kyllä kanesta kannattaa pyytää ainakin 1 700, sen verran nuori joten kehittyy todella nopeeta.

Pistäkääs tapparan kotipaitaa ja logoo myyntiin, täällä olis ostaja.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

yritin etsiä vastausta muualta mutten löytänyt , eli täytyneepi sitten kysyä täältä.
Eli kun menen esim HUT:issa online peliin ja siinä juuri ennen peliä tulee se tolppa ja ne joukkueiden logot... niin tulee automaattisesti että yhteys muihin pelaajiin katkennut... tämä onglema tuli yks kaks puuntakaa. online rankkareita kyllä pystyy pelaan ku siinä ei tuu sitä alkuhommaa ollenkaa mut oisko joku joka tietäs avaimen tämän ongleman lukkoon? kiitos jo etukäteen

Mulla täysin samoja ongelmia ja ilmeni myös ihan yhtäkkiä tämän suuren katkon jälkeen. tosin pystyn suomalaisia vastaan vääntään mutta sekin kestää aikas kauan välillä ku siältä sattuu suomi poika löytyy. Olisi kiva saada tähän apua kun itse ei yhtään tiiä mistä tämmönen johtuu.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Korttikaupassa on ale päällä Jumbo pakkaukset lähtee 2500 pucksilla....
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Korttikaupassa on ale päällä Jumbo pakkaukset lähtee 2500 pucksilla....

On käynnissä vielä 1 päivä 17h. Yllättäen "hieman" korttien hinnat laski :). Sain sentään itsekin H.Sedin, Zetterberg, E.Staal ja Kovalchuk \o/
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ite sain ostettuu tänää 4 jumbo packkiä mist tuli kaikkea kivaa ja sit osti 300 pucksilla granlundin millä uraa jäljellä 140:cool:
 
Käytin kaikki 70 000 puksiani noihin :) Nyt on niin paljon hyviä kortteja etten varmaan ehi käyttään niitä ennen NHL12 julkaisua...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pystynkö vaihtamaan kokoelmassa olevan pienen kansainvälisen kentän käyttöön? Ja vaikuttaako se kentän kokoon? Käytössä siis suuri kenttä.

Pelasin taas HUT:tia ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen ja pelaajat tuntuivat liikkuvan todella hitaasti eteenpäin. (myös 1 ja 2 ketjun 85-90kok pelaajat) Oon pelaillu vaan kerhopelejä ja nyt taas haluaisin pelata, mutta pelistä ei tuon hitauden takia tule yhtään mitään :(
 
Kentän kokoon vaikuttaa se, että onko pohjoisamerikkalainen (pieni) vai kansainvälinen (suuri) areena. Kapasiteetti ei vaikuta mihinkään mitään.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kentän kokoon vaikuttaa se, että onko pohjoisamerikkalainen (pieni) vai kansainvälinen (suuri) areena. Kapasiteetti ei vaikuta mihinkään mitään.

Siis niiden areenakorttien "pieni, keskikokoinen ja suuri" on vain sananhelinää. Ainoa mikä vaikuttaa jään kokoon on se, että onko areena pohjoisamerikkalainen vai kansainvälinen. Pohjoisamerikkalainen jää on pieni ja kansainvälinen jää on suuri...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko muilla ongelmia päästä tonne korttikauppaan, itellä menee ikä ja terveys ja siltikään en pääse sinne. Näytöllä pyörii vaan teksti ''päivitetään kaupan sisältöä...''
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No sekun on kytketty PStoreen. Store on nyt tukossa, kun miljoonat ihmiset rynnii lunastamaan ilmaisia Welcome Back- pelejä. Näinollen HUTin storekin on tukossa. Kaiken lisäksi NHL11 ei tajua jos storessa on ongelmia, vaan se jää päivittämään sitä katalookia maailman tappiin. Ootteleppa huomiseen, kyllä se silloin jo varmaan toimii (tänään toimi loistavasti ennen tuota Welcome Back- systeemin julkistamista).
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Siis niiden areenakorttien "pieni, keskikokoinen ja suuri" on vain sananhelinää. Ainoa mikä vaikuttaa jään kokoon on se, että onko areena pohjoisamerikkalainen vai kansainvälinen. Pohjoisamerikkalainen jää on pieni ja kansainvälinen jää on suuri...

Eli asia on hoidettu ostamalla vaihtokaupasta pohjois-amerikkalainen areenakortti ja laittamalla se käyttöön? En saa kokoelmassa olevaa pohjoisamerikkalaista käyttöön...
No ostan uuden :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pääseekö muut korttikauppaan sujuvasti? Ite oon tänään yrittäny ainakin parikymmentä kertaa, ja kaksi kertaa on onnistunut.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pääseekö muut korttikauppaan sujuvasti? Ite oon tänään yrittäny ainakin parikymmentä kertaa, ja kaksi kertaa on onnistunut.

Ei pääse (tai minä ainakaan) se on varmaan sekasorron vallassa kun noita ilmaispelejä miljoonat latailevat samaan aikaan ja muutenkin populaatioo pörrää siellä. Huomenna pääsee varmasti jo vaivattomasti jollei silloin ni ainakin maanantaina.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos joku tarvii niin kannattaa käydä vaihtokaupasta hakemassa sopimus ja +3-5 harjoituskortteja 150-400 pucksilla kun itsellä on niitä jo kulutuspakassa niin monta että nuo ei mahtunut sinne.:D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos joku tarvii niin kannattaa käydä vaihtokaupasta hakemassa sopimus ja +3-5 harjoituskortteja 150-400 pucksilla kun itsellä on niitä jo kulutuspakassa niin monta että nuo ei mahtunut sinne.:D

Noita +3 (ellei +3kaikki) kortteja ei kannata laittaa ees myyntiin. Ei niitä kukaan osta varsinkaan kun tuo 2500 puksin jumbopack oli myynnissä 2 päivää. Poista vaan kaikki +3 kortit kylmästi niin saat jokaisesta sen 20 puksia (tai käytä ite).
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt jos joltain löytyisi seuraavat pelaajat koskemattomina niin ostan samantien aika mojovallakin summalla pelaajien tasoon nähden:


1. Antti Pihlström
2. Jani Lajunen
3. Pasi Puistola
4. Teemu Lassila
5. Sami Lepistö
6. Janne Lahti
7. Jesse Joensuu
8. Mika Pyörälä

(Tummennetut kohdat ovat niin kriittisen tärkeitä kun HUT:ssa vaan voi olla, normaalit tekstit on "olis hyvä jos löytyis joltaki" ja kursivoitu pelaaja on osastoa "ei välttämätön, mutta tarpeellinen") ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt jos joltain löytyisi seuraavat pelaajat koskemattomina niin ostan samantien aika mojovallakin summalla pelaajien tasoon nähden:


1. Antti Pihlström
2. Jani Lajunen
3. Pasi Puistola
4. Teemu Lassila
5. Sami Lepistö
6. Janne Lahti
7. Jesse Joensuu
8. Mika Pyörälä

Mulla on ainakin tuo S.Lepistö (koskematon) P.Puistola on ehkä en juur nyt muista onks se mulla. Pistä viestiä psn puolla (sama tunnus kun täällä) jos hra lepistö kiinnostaa :)
 
Ylös Bottom