Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Noita +3 (ellei +3kaikki) kortteja ei kannata laittaa ees myyntiin. Ei niitä kukaan osta varsinkaan kun tuo 2500 puksin jumbopack oli myynnissä 2 päivää. Poista vaan kaikki +3 kortit kylmästi niin saat jokaisesta sen 20 puksia (tai käytä ite).

No kiitos tästä tiedosta. Mulla oli aiemmin käsitys että noiden kulutuskorttejen poistamista ei sais yhtään pucksia.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Lassila löytyy, pistä vaikka viestiä psn:ssä niin voin laittaa myyntiin illemmalla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt jos joltain löytyisi seuraavat pelaajat koskemattomina niin ostan samantien aika mojovallakin summalla pelaajien tasoon nähden:


1. Antti Pihlström
2. Jani Lajunen
3. Pasi Puistola
4. Teemu Lassila
5. Sami Lepistö
6. Janne Lahti
7. Jesse Joensuu
8. Mika Pyörälä

(Tummennetut kohdat ovat niin kriittisen tärkeitä kun HUT:ssa vaan voi olla, normaalit tekstit on "olis hyvä jos löytyis joltaki" ja kursivoitu pelaaja on osastoa "ei välttämätön, mutta tarpeellinen") ;)

Mulla taitaa olla nuo kaikki. Joensuu on tosin reenattu ja pelattu jotain 30 peliä. Muut koskemattomia. Tarkastan tilanteen illalla ja laitan vaikka viestiä psn. Itse en tee nuilla mitään.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Naikou88: Lähetin viestin juuri.

naur1s: Lassila löytyi kun aamulla katsastelin markkinat, mutta kiitos silti vastauksesta.

Papana: Jos pystyisit Pihlströmin, Lajusen, Puistolan, Lahden ja Pyörälän myymään niin olisi erittäin loistava juttu!

Ainut huono homma tässä on se, että lähden parin päivän änhooällättömälle lomalle noin klo 16:00, joten tänään tuskin keretään kaupitella. Mutta jos torstaina sitten kokeiltaisiin siinä illemmalla? Voin vielä täälläkin sitten ilmoitella, että koska olen pleikkarilla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Naikou88: Lähetin viestin juuri.

naur1s: Lassila löytyi kun aamulla katsastelin markkinat, mutta kiitos silti vastauksesta.

Papana: Jos pystyisit Pihlströmin, Lajusen, Puistolan, Lahden ja Pyörälän myymään niin olisi erittäin loistava juttu!

Ainut huono homma tässä on se, että lähden parin päivän änhooällättömälle lomalle noin klo 16:00, joten tänään tuskin keretään kaupitella. Mutta jos torstaina sitten kokeiltaisiin siinä illemmalla? Voin vielä täälläkin sitten ilmoitella, että koska olen pleikkarilla.

Eipä tässä mikään kiire ole.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itseäkin kiinnostaisi myös tuo Sami Lepistö meikäläisen Jokeri-henkiseen jengiin.

EDIT: löyty jo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kellään koskematonta Pariseita ylimääräisenä? Täällä olisi kiinnostusta kyseiseen pelaajaan, kunhan hinnasta sovitaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt jos joltain löytyisi Pasi Puistola niin ostaisin edelleen hyvällä summalla. Sama juttu tuon Jani Lajusen kanssa. Muut minulla noin suurin piirtein taitaaki tuosta aiemmasta listasta olla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mahtaakohan Lajusta olla lainkaan ultimate teamissa , kun ei miestä löydy lainkaan oletuskokoonpanoistakaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kiinnostaisko ketään Dany Heatley (97) jolla uraa jäljellä 56 peliä? Myös Mikael Granlund (85) löytyy jolla uraa jäljellä 103 peliä ja voi laittaa vielä yhden harkkakortin.:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kiinnostaisko ketään Dany Heatley (97) jolla uraa jäljellä 56 peliä? Myös Mikael Granlund (85) löytyy jolla uraa jäljellä 103 peliä ja voi laittaa vielä yhden harkkakortin.:rolleyes:

Granlundista olisin kiinnostunut nyt kun HUT:tia taas aloin pelaamaan. Hintapyyntöä?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itsellä semmoinen ongelma että ei ole maalivahtia. Jos laitan maalivahdin niin sinne menee joku pelaaja kerran meni Gontshar. Keskiympyrässä on vain semmoinen mytty.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ensimmäinen verkkoturnauspalkinto voitettu! :D

Ärsyttävää kun finaalipelikin piti voittaa 3 kertaa, kun tekee tarpeeksi maaleja niin vastustaja lähtee. Saako joukkueesta viideon tähden joukkueen helposti niin, että palkkakatto pysyy alle 25 000:ssa?
 
Ylös Bottom