Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Paljonkohan uskaltaa pytää Joe Thorntonista ja Mike Richardsista molemmat ovat harvinaisia kortteja vai mitä lie ovatkaan ne "erikoiskortit". Ja olen kiinnostunut Jokereiden vieraspaidasta ja logosta ilmoittakaa jos joltain löytyy, myös suomalaiset NHL pelaajat kelpaavat. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mikä paketti kannattaa ostaa, että sais edes kohtuullisia laitahyökkääjiä, jotka saa nopeita syöttöjä kiinni. Aina nuo 55-60 arvon pelaajat mokaavat syötön vastaanottamisen!

Kiitos jo etukäteen!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No itselläni oli muutama euro PSN Walletissa ja ostin sitten 5 eurolla kaksi 7000 pucksin (1.95) euron pakkaa, sieltä tuli Jokinen, jota Treenasin, ja sain siitä 6000. Joten jollet sitä suurinta ole vielä koittanut niin koita sitä. Itselläni on sopparikortit loppu. Ja niin, äskeisessä pelissä kävi näin: [video=youtube;eSMfBQkWqPs]http://www.youtube.com/watch?v=eSMfBQkWqPs[/video] Itse en tosin kuvannut.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja niin, äskeisessä pelissä kävi näin: [video=youtube;eSMfBQkWqPs]http://www.youtube.com/watch?v=eSMfBQkWqPs[/video] Itse en tosin kuvannut.

Itelläni kävi sama homma, oikea pakki aina maalin tuomas tarkin seuraksi, siinä sit pelailin 4 kenttäpelaajalla ja aina av:t kolmella =) Sit jos pelasin viidellä, otin veskarin pois niin sain kuudennen kaverin ja silti oli viel yks kaveri maalissa..

Hiukan meni hermot, ei kukaan maalia tehny mut ei tosiaan jaksa tollain pelata niin tein uuden nikin..

Donka, auta sää kun ei nää muut kuitenkaan tiedä..

A) Miks tossa HUT:n päävalikkossa, tuolla oikealla ylhäällä mis näkyy paljon puckseja jne niin on eri recordi (huonompi ja väärä) mitä taas sit näkyy kun meen tulostaululta katsoon

B) Pliis kerro mistä nää HUT:ssa aina edellisen vastustajan tason, jos esim pelaisin normi online pelin (EI HUT) niin mähän nään pelikeskuksesta pelin tuloksen ja voin sit kattoo minkä tasonen kaveri oli, mut eikö HUT:ssa pysty mitenkään katsomaan et onko tullu pelattua säkkiä vastaan vai jotain TOP 100 kaveria?

Ja saa muutkin vastata jos tietää =)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos pelaajalla on uraa jäljellä 40 peliä, niin voiko pelaaja pelata vain sen 40 peliä, vai voiko pelaajalle tehdä uudella sopimuksella pidemmän uran?
Pelaajalla on vain se 40 peliä jäljellä, eli ei voi jatkaa uraa sopimuksilla. Se kortti käsittääkseni vain "katoaa" ja täytyy sit ostaa huutokaupasta uus kortti. Siis jos haluaa sen saman tyypin omaan tiimiin. :)

Oliskos 5000 pucksia pyytää liikaa 87 kok jussi jokisesta, jolla uraa jäljellä jotain 68?

Kannattaa vaikka etsiä sieltä huutokaupan kautta Jussi Jokisia, ja katsoa vähän että millä hinnalla muut myyvät.

Muakin vaivaa, että mitenkä saa siirrettyä noita vilttiketjun pelaajia sinne omiin kokoelmiin, kun kokoajan on toi pelaajamäärä täynnä?
Ei ole nyt pleikkari auki enkä jaksa lähteä kokeilemaan, mutta yritetään auttaa ulkomuistista.. Miten käy jos ensiksi valitsee vaikka pelaajan johonki kenttään, ja painaa kyseisen hepun kohdalla X-nappia. Sillonhan siihen aukeaa se toimintavalikko, ja käsittääkseni siellä pitäisi olla joku "siirrä pelaaja omaan kokoelmaan" jutska?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko kenelläkään vastaavaa tai edes ratkaisua seuraavaan!?

HUT (Hockey Ultimate Team)
Koitan mennä yksittäiseen peliin, peli alkaa lataamaan löydettyä ihmispelaajan haastajan. Peli lataa siihen asti, että tulee se tolppa johon toisella puolella on toisen joukkueen logo ja toisella puolen toisen logo. Sitten, yhteys vastustajaan on katkennut, tai olet menettänyt yhteyden, jne..
Tämän jälkeen saan joukkueeni listalle tappion tuosta katkenneesta yhteydestä.

Mikä avuksi? Heitän pelin meinaan muuten ihan kohta parvekkeelta alas!!


Se joka saa tuon vian pysyvästi poistettua minulta, saa vaikka uuden Assasins Creed 3:sen BETA koodin!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Laitetaas muutama kysys,
1.Saako mistää laittua taktiikat valmiiksi niin ei tarvii joka matsin alussa niitä rustata?
2.Onko muilla sama juttu että aina HUTonline matsi on vieraspeli?

Ei saa taktiikoita mistää pysyy vaan aina joka matsin ennen ku kiekko tipahtaa jäähän joutuu painaa starttia ja laittaa :(

Minulla taas jokainen matsi melki kotipeli. Tänä vuonna tuo määräytyy yhteyden laadun mukaan ja peliä voi hostata se jolla parempi edellytys (yhteys) siihen.

Miten mulla voi olla palkkakatto jo täynnä vaikkei oo edes mikään nimimies joukkue?:eek: saisiko noita pelaajia vilttiketjusta pois kokoelmaan jottei olisi palkkakatossa?

Joukkueeseen saa melkeinpä kaikki overall 90-99 arvoasia pelaajia pelkästään mahtuun palkkakaton alle ja tästä olen nähnyt kuvan. Pointti on siinä että salary nousee heti kun pelaajalle laittaa training kortteja. Eli kannattaa tehdä pelaajalle ensin pitkä sopimus ennenku lisää training kortteja tälle ettei palkka nouse pelaajalla jahka uuden sopimuksen aika koittaa.

Saa vilttiketjusta kokoelmaan tietty. -> edit line ups -> nuoli alas vilttiketjuun ja sit painetaan sen pelaajan kohdalla x:ää tai neliöätä niin tulee vaihtoehdot mitä sil tehdään ja -> kokoelmaan. Siitä en tiedä että vaikuttaako noi undressed rosteris olevat palkkakattoon tai että meneekö niiltä sopimuksia koska minulla sellaisia pelaajia ei ole.

Donka, auta sää kun ei nää muut kuitenkaan tiedä..

A) Miks tossa HUT:n päävalikkossa, tuolla oikealla ylhäällä mis näkyy paljon puckseja jne niin on eri recordi (huonompi ja väärä) mitä taas sit näkyy kun meen tulostaululta katsoon

B) Pliis kerro mistä nää HUT:ssa aina edellisen vastustajan tason, jos esim pelaisin normi online pelin (EI HUT) niin mähän nään pelikeskuksesta pelin tuloksen ja voin sit kattoo minkä tasonen kaveri oli, mut eikö HUT:ssa pysty mitenkään katsomaan et onko tullu pelattua säkkiä vastaan vai jotain TOP 100 kaveria?

Ja saa muutkin vastata jos tietää =)

Mä en oikein kans ymmärrä sitä oikealla ylhääl olevaa tilastoo, että oisko keskimmäinen sit tappio ja jälkimmäiset luovutusvoittoja, mut ei se ainakaa omalla kohdalla pitäis kai silloinkaa paikkaansa. Kuitenkin leaderboardsis näkyy tilastot ainakin itselle ihan oikein.

En tiedä näkeekö jostain minkä tasonen kaveri ollu. Oisko EA:n sivuilla mtn josta näkis kaikkien ranking sijoituksen ja statsit kuten eashl:ssä. Jos joku tietää nii linkkiä kiitos tänne. Itse ei jaksa etsiä kun en tiedä tarkkaa ottaen mistä etsiä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]


Koitan mennä yksittäiseen peliin, peli alkaa lataamaan löydettyä ihmispelaajan haastajan. Peli lataa siihen asti, että tulee se tolppa johon toisella puolella on toisen joukkueen logo ja toisella puolen toisen logo. Sitten, yhteys vastustajaan on katkennut, tai olet menettänyt yhteyden, jne..
Tämän jälkeen saan joukkueeni listalle tappion tuosta katkenneesta yhteydestä.

Mikä avuksi? Heitän pelin meinaan muuten ihan kohta parvekkeelta alas!!


Se joka saa tuon vian pysyvästi poistettua minulta, saa vaikka uuden Assasins Creed 3:sen BETA koodin!!


yksi toinenki kertoi samasta viasta virallisella foorumilla joten olet nyt sitten jo toinen potilas tämän suhteen josta kuullut. Laitan viestiä tänne jahka löydän uusiks tuon ketjun.

Mikäs nat-tyyppi sulla on käytös? Jotkut palomuurit tai yhteysasetukset saattaa estää. Toimiiko normi vs. pelit kuitenki netis moitteetta?

nat-tyypin voi testata kun menee ps3:lla verkkoasetuksiin ja verkkoyhteyden testaus.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itsellä tekee myös tuota usein, että tulee eri erroreita juuri kun vastustajan pitäisi ilmestyä. Menee se 4-5 yritystä joka kerta, ennen kun pääsen edes eteenpäin tuosta vaiheesta. Itselle ei kuitenkaan tappioita siitä tule.
Eashl toimii moitteettomasti, tai eihän se nyt mokkulalla voi tietty moitteettomasti toimia koskaan.. :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itelläni kävi sama homma, oikea pakki aina maalin tuomas tarkin seuraksi, siinä sit pelailin 4 kenttäpelaajalla ja aina av:t kolmella =) Sit jos pelasin viidellä, otin veskarin pois niin sain kuudennen kaverin ja silti oli viel yks kaveri maalissa..

Hiukan meni hermot, ei kukaan maalia tehny mut ei tosiaan jaksa tollain pelata niin tein uuden nikin..

Donka, auta sää kun ei nää muut kuitenkaan tiedä..

A) Miks tossa HUT:n päävalikkossa, tuolla oikealla ylhäällä mis näkyy paljon puckseja jne niin on eri recordi (huonompi ja väärä) mitä taas sit näkyy kun meen tulostaululta katsoon

B) Pliis kerro mistä nää HUT:ssa aina edellisen vastustajan tason, jos esim pelaisin normi online pelin (EI HUT) niin mähän nään pelikeskuksesta pelin tuloksen ja voin sit kattoo minkä tasonen kaveri oli, mut eikö HUT:ssa pysty mitenkään katsomaan et onko tullu pelattua säkkiä vastaan vai jotain TOP 100 kaveria?

Ja saa muutkin vastata jos tietää =)

Vastaus tohon sun A) kysymykseen: Eli siinä näkyy myös pelatut yksipelit teköälyy vastaan ja lisäks online hut vs. matsit! siis kaikki yhteensä. Tulostaululla näkyy vain ne online vs. matsit.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko kukaan törmännyt vaihtokaupassa nimekkäisiin supertähtiin kuten Ovechkin, Crosby, Malkin, Kovalchuk, Iginla, Nash, Thornton, Heatley?

Olisi kyllä upeeta omistaa joku noista :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko kukaan törmännyt vaihtokaupassa nimekkäisiin supertähtiin kuten Ovechkin, Crosby, Malkin, Kovalchuk, Iginla, Nash, Thornton, Heatley?

Olisi kyllä upeeta omistaa joku noista :D

Kaikkia olen itse nähnyt paitsi crosbya. Iginlan omistan jo omasta takaa :rolleyes:

Hiton palkkakatto alkoi kiusata meikäläistä ja vasta äsken sain huomata että kun pelaajan ottaa ekaa kertaa rosteriin nii sille voi lisätä sopimuksen vaikka vanhaa olisikin jäljellä :(
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei saa taktiikoita mistää pysyy vaan aina joka matsin ennen ku kiekko tipahtaa jäähän joutuu painaa starttia ja laittaa :(

Ennen peliä pystyy myös muuttamaan taktiikat. Siinä valikossa missä voit vielä tehdä ketjuihin viime hetken muutokset ennen peliä (mikä ei edes toimi), painat R3 nappia niin tulee esiin taktiikat. Tämänkin joutuu tosin tekemään joka kerta. :p
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kaikkia olen itse nähnyt paitsi crosbya. Iginlan omistan jo omasta takaa :rolleyes:

Hiton palkkakatto alkoi kiusata meikäläistä ja vasta äsken sain huomata että kun pelaajan ottaa ekaa kertaa rosteriin nii sille voi lisätä sopimuksen vaikka vanhaa olisikin jäljellä :(

Paljos se Iginla vie palkkaa? Entä paljon sä maksoit siitä, vai saitko sen korttipakasta? Sitten kolmas kysymys, mitä pelaajalle käy kun sen sopimusta on jäljellä 0 matsia? sillä pystyy kyllä pelaamaan pelejä edelleen, mutta miksi se ei katoa? vai milloin se katoaa jos sopimusta ei tee?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

yksi toinenki kertoi samasta viasta virallisella foorumilla joten olet nyt sitten jo toinen potilas tämän suhteen josta kuullut. Laitan viestiä tänne jahka löydän uusiks tuon ketjun.

Mikäs nat-tyyppi sulla on käytös? Jotkut palomuurit tai yhteysasetukset saattaa estää. Toimiiko normi vs. pelit kuitenki netis moitteetta?

nat-tyypin voi testata kun menee ps3:lla verkkoasetuksiin ja verkkoyhteyden testaus.

Ennen pätki BC2, mutta säädin reitittimen asetuksiin, että pleikkari3 on poikkeuksissa, ja BC2 alkoi toimimaan moitteetta.. Mutta miten tän NHL11 kanssa. helkatti.


------
Hei, tietääkö kukaan mistä saisi apua ongelmaan, "yhteys muihin pelaajiin on katkennut".

Tämä tuli aluksi vain HUT peleissä, mutta nykyään melkein aina missä tahansa online, hut, jne.. netti peleissä muita ihmispelaajia vastaan..

Anna mielelläni Assassin´s Creed (uusin, kaiketi 3) BETA koodin ongelman ratkaisseelle! :) Kiitos!
------
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Paljos se Iginla vie palkkaa? Entä paljon sä maksoit siitä, vai saitko sen korttipakasta? Sitten kolmas kysymys, mitä pelaajalle käy kun sen sopimusta on jäljellä 0 matsia? sillä pystyy kyllä pelaamaan pelejä edelleen, mutta miksi se ei katoa? vai milloin se katoaa jos sopimusta ei tee?

Joku 18xx jos oikein muistan. Ekasta jumbopakasta minkä sain avatuks. Siis jos pelaajalla ei ole ole sopimusta ja se on rosterissa niin peli huomauttaa tästä ja ei voi mennä peliin. Jos ei halua tehdä sopimusta nii se täytyy siirtä veke tai poistaa.

nyt joku 150 peliä takana huttia ja peli on ollut juurikin niin addiktoiva kuin olen halunnut/pelännyt. Nyt täytyy kyllä vähän rauhottua kun sain viimein joukkueen suhkot hyvään kuntoon jo pleijareita silmällä pitäen. Taitaapi olla että mun on parempi myydä tämä peli pois jouluun mennessä ja hankkia elämä :/
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus tohon sun A) kysymykseen: Eli siinä näkyy myös pelatut yksipelit teköälyy vastaan ja lisäks online hut vs. matsit! siis kaikki yhteensä. Tulostaululla näkyy vain ne online vs. matsit.

No ei silti voi pitää paikkaansa koska en ole peliäkään pelannut tekoälyä vastaan.. Ja JOS olisin niin en olisi hävinny 5 putkeen, sillä niissä tilastoissa näkyy mulla liikaa tappioita, mitä oikeassa HUT tilastossa on..


Kaikkia olen itse nähnyt paitsi crosbya. Iginlan omistan jo omasta takaa :rolleyes:
(

Sää ja sun Iggy.. SE ON HUONO =)

Ja vedän donka aikasemmat sanani takaisin hitaasta pelinopeudesta.. Vaihto pieneen kaukaloon ja oikeita ukkoja miehistöön niin jumankauta sielä kentällä lennetään.. Ja muutenkin pelinopeus on mielestäni (ainakin HUTissa) PALJON PALJON nopeampi kuin NHL 10.. Jos nettipelit oli aina hirveetä kuraa...


EDIT.

nyt joku 150 peliä takana huttia ja peli on ollut juurikin niin addiktoiva kuin olen halunnut/pelännyt. Nyt täytyy kyllä vähän rauhottua kun sain viimein joukkueen suhkot hyvään kuntoon jo pleijareita silmällä pitäen. Taitaapi olla että mun on parempi myydä tämä peli pois jouluun mennessä ja hankkia elämä :/


Herää ny, ei tosiaan mitään peliä myydä ja aleta vähentää pelaamisen määrää.. =)
Siis voitko kertoa miten toi pleijarihomma menee? Kun joskus puhuttiin et on pro, allstar jne sarjat niin pitääkö tässä johki ny vaan ilmottautua vai tuleeko sitten vaan kutsua sun ranking sijoituksen mukaan?? Kerro kaikki mitä tiedät, jos tiedät =)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Noniin voi vittujen kevät siis ihan oikeesti. Just sain unelma jengin niin eikös vaan siel oo veskana heatley. Ykkösessä on oikea san hosen ykkönen, kakkosessa Kovaltschuk, Mikko koivu ja Marian hossa. Kolmosessa yhtä hyvii ja veskana pitäis olla Nabokov. Eikö tota saa mitenkää korjattua. Siis aika v****** ******* päällä just nyt, kun kovalla työllä hankittu.... Heti tän uuden päivityksen jälkeen.... Jos siel EA:lla tätä ei korjata niin saa olla vika nhl mun elämässä...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Siis voitko kertoa miten toi pleijarihomma menee? Kun joskus puhuttiin et on pro, allstar jne sarjat niin pitääkö tässä johki ny vaan ilmottautua vai tuleeko sitten vaan kutsua sun ranking sijoituksen mukaan?? Kerro kaikki mitä tiedät, jos tiedät =)

Selitän huomenna jahka jaksan :D Nyt unta palloon... -> zzZZZzzZZzzzz
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos joku keksii miten ton saa korjattua niin palkitsen sen jotenki UHL:ssä!
 
Ylös Bottom