Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Menin sitten vahingossa siirtämään kolmosketjun pakkini omaan kokoelmaan ja enkä saa niitä takaisin pelaavaan kokoonpanoon mistään hemmetin napista. Pucksei on 145 kipaletta ja tietty pari soppariaki umpeutu. Ei saatana, oliko tää nyt tässä tää tiimi? Ei ole varaa ostaa sopimuskortteja, enkä pysty palauttamaan ukkoja kokoelmapakasta pelipakkaan. Vilttiketjun olen viskannut menemään aikoja sitten.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Menin sitten vahingossa siirtämään kolmosketjun pakkini omaan kokoelmaan ja enkä saa niitä takaisin pelaavaan kokoonpanoon mistään hemmetin napista. Pucksei on 145 kipaletta ja tietty pari soppariaki umpeutu. Ei saatana, oliko tää nyt tässä tää tiimi? Ei ole varaa ostaa sopimuskortteja, enkä pysty palauttamaan ukkoja kokoelmapakasta pelipakkaan. Vilttiketjun olen viskannut menemään aikoja sitten.

No itsellä kävi sama juttu... Suutin ja kiskoin kaijji loputkin sinne kokoelmaan.. Ongelman ratkaisin siten että ostin niitää 600 kiekon paketteja pirusti niin sain äijät takas paikoilleen ja sit vaihoin oman mielen mukaan.

Eli ohjeena myy pari pelaajaa että saat 600 kiekkoa ja osta se 600 paketti ja kun olet ostanut menet pelaajan kohdalle ja painat siirrä kokoonpanoon. Tämän jälkeen voit vaihtaa kehen tahansa kokoelmasi pelaajaan taas.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itsellä kakkosmaalivahdin kokonaisuus on 58, ja vie palkkaa vain 600. Ykkösmaalivahti puolestaan 89 kokonaisuus. Minkälainen maalivahti kannattaisi hankkia, kun tuntuu että imuttaa silti koko ajan? ja teettekö tekin noin, että kakkosmaalivahtina on sellainen joka vie vähän palkkaa?

Itselläni on Varlamov OA 90 maalissa ja kakkosena kans tuollainen 58 ukko.
Muutaman kerran tullut joku Pro vastaan niin kyl Maalivahti on pitänyt mua täysin pystyssä mut sitten taas jos ite pyöritän vastustajaa niin tuntuu et saa vähän tasoitusta "halvoilla" maaleilla... En sitten tiedä pitääkö paikkaansa,kunhan vain tuntuu siltä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kahdesta peräkkäisestä pakkauksesta tuli kummastakin Jussi Jokinen. Tähän mennessä on varmaankin jo lähemmäs kymmenen kertaa tullut pakasta kortti, joka itselläni jo on. No, tässä viimeisimmässä tapauksessa tuon saa sentään jonkinlaiseen hintaan mahdollisesti myytyä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli tossa äsken vastaan tuo maalivahtibugi niin päin että mulla oli kaks sentteriä ja maalivahtia ei laisinkaan. Turnauksen ekassa matsissa tietenkin vastustajan kaks ensimmäistä hyökkäystä päättyi maaliin ja kun kokoonpanoja ei pysty pelissä enään muokkaamaan. Onko ainoa vaihtoehto odottaa bugin korjaamista vai mistä moinen voi johtua?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli tossa äsken vastaan tuo maalivahtibugi niin päin että mulla oli kaks sentteriä ja maalivahtia ei laisinkaan. Turnauksen ekassa matsissa tietenkin vastustajan kaks ensimmäistä hyökkäystä päättyi maaliin ja kun kokoonpanoja ei pysty pelissä enään muokkaamaan. Onko ainoa vaihtoehto odottaa bugin korjaamista vai mistä moinen voi johtua?

Jos ei ole mitään menetettävää nii deletoi joukkue tai vaiha veskoja yms. Ansaitut kortit tai ostamasi tietysti menettää jos deletoi joukkueen. En tie tarkkaanottaen mistä tuo johtuu, mutta luultavasti tietyillä molareilla (kakkosveskoilla) tämä kai esiintyy.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos ei ole mitään menetettävää nii deletoi joukkue tai vaiha veskoja yms. Ansaitut kortit tai ostamasi tietysti menettää jos deletoi joukkueen. En tie tarkkaanottaen mistä tuo johtuu, mutta luultavasti tietyillä molareilla (kakkosveskoilla) tämä kai esiintyy.
Kannattaa kokeilla tyhjentää se koko kokoonpano ja sitten laittaa pelaajat takaisin paikalleen.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kiitoksia avusta

Se ei auta asiaa jos vaihtaa vanhan kassarin takas luukulle uuden sijasta? Nimittäin en viitsisi deletoida koko joukkuetta kun saanu kasattua ihan ok jengin kasaan ja muutaman jumbopackin ostaneena ei hirveästi enään inspaisi aloittaa alusta. Koitan kikkailla rosterin kuntoon ja infoan jos siinä onnistun..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sain homman pelittämään kun poistin ja lisäsin uudestaan pelaajat. Tosin 4.kentässä oli tällä kertaa pari maalivahtia mutta ei se turnauksen pelaamista näyttänyt häiritsevän. Kiitoksia avusta!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko täällä kellään sellaista bugia, kun joku kortti on mennyt kaupaksi ja menee ns. "putsaamaan sen vaihtopakasta pois" tai muuten vaan tarkistamaan että mikä kortti ja millä hinnalla on mennyt kaupaksi, niin kun aukaisee vaihtopakan niin peli jäätyy siihen.

Sitten pitää laittaa lopeta peli ja odottaa taas kaikki alkuintrot ja palvelimeen yhdistämiset yms... todella typerä virhe taas. :mad:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko täällä kellään sellaista bugia, kun joku kortti on mennyt kaupaksi ja menee ns. "putsaamaan sen vaihtopakasta pois" tai muuten vaan tarkistamaan että mikä kortti ja millä hinnalla on mennyt kaupaksi, niin kun aukaisee vaihtopakan niin peli jäätyy siihen.

Sitten pitää laittaa lopeta peli ja odottaa taas kaikki alkuintrot ja palvelimeen yhdistämiset yms... todella typerä virhe taas. :mad:
Mulla sama homma jäätyy jokaisen kaupaksi menneen kortin kohdalla aina, ei tee paljo mieli myydä noita..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko täällä kellään sellaista bugia, kun joku kortti on mennyt kaupaksi ja menee ns. "putsaamaan sen vaihtopakasta pois" tai muuten vaan tarkistamaan että mikä kortti ja millä hinnalla on mennyt kaupaksi, niin kun aukaisee vaihtopakan niin peli jäätyy siihen.

Sitten pitää laittaa lopeta peli ja odottaa taas kaikki alkuintrot ja palvelimeen yhdistämiset yms... todella typerä virhe taas. :mad:

Tapahtuuko tuota jäätymistä silloinkin kun myy vain yhden kortin?
Kerran olen myynyt korttejani ja silloin laitoin useamman kortin yöksi myyntiin, joten siellä oli useampi kortti odottelemassa seuraavana päiväna "varmistusta".
Harvinaisen rasittavaa oli käydä jokainen kortti kerrallaan tarkistamassa oliko mennyt kortit kaupaksi.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko täällä kellään sellaista bugia, kun joku kortti on mennyt kaupaksi ja menee ns. "putsaamaan sen vaihtopakasta pois" tai muuten vaan tarkistamaan että mikä kortti ja millä hinnalla on mennyt kaupaksi, niin kun aukaisee vaihtopakan niin peli jäätyy siihen.
Jäätymistä ei tapahdu, jos vaihtopakkaan lisää kortin, ennen kuin sinne menee.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tapahtuuko tuota jäätymistä silloinkin kun myy vain yhden kortin?
Kerran olen myynyt korttejani ja silloin laitoin useamman kortin yöksi myyntiin, joten siellä oli useampi kortti odottelemassa seuraavana päiväna "varmistusta".
Harvinaisen rasittavaa oli käydä jokainen kortti kerrallaan tarkistamassa oliko mennyt kortit kaupaksi.

En ole itse asiassa testannut, kun aina on ollut joko kaksi korttia tai enemmän kaupalla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuo on yleisin jäätyminen mitä nyt on tullu luettue hutin foorumilta. Itsellä jäätyi 2 ekaa kertaa sinne mennessä, mutta sitten on saanut mennä satoja kertoja ja onkohan vain kerran tiltannut.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tää on taas ihan käsittämätöntä.. Nykyään kun pelaan HUTissa normaaleja online matseja ja voitan ne esim. 6-0 ja vastustajakin pelaa loppuun asti niin siinä pelin lopussa tulee se juttu jossa näytetään kuinka monta pucksia sait jne. Sitten kun menen pelin jälkeen HUT valikkoon niin tilasto näyttää että olin hävinnyt tämän kyseisen pelin ja puckseja ei näy. Tämä ei siis johdu siitä että vastustaja lopettaa kesken pelin, vaan vastustaja on pelannut pelin loppuun.. EA elementissään :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitäs hyviä kauppoja täällä muut ovat tehneet? Itse ostin tänään Armstrongin (overall 83, sopimusta jäljellä 20 ja uraa joku 50) 550 pucksilla. Mielestäni ihan kohtuullinen kauppa. :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itte en oo pelaajia ollenkaan ostanu aina säästänyt pucksit noihin pakkoihin. Kohta pitäs kyl joku tasokas veskari saada/ostaa joukkueeseen. :p
 
Ylös Bottom