Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joskus tuolta saattaa tehdä ihan mukavia löytöjä ja vaikkei olisi käyttöä, niin voi myydä kalliimmalla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kyllä nuo 5+ Kaikki -harjoituskortit maksavat maltaita. Siinä 8000 - 13000 liikkuu se hinta. Onko kukaan saanut halvemmalla? :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ostin Marian Hossan 4400 ja myin 9000 pucksilla!! 4600 plussaa!! Kyllähän tuolta tekee löytöjä, kun tekee nopeita päätöksiä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itekin pelailin Mike Greenellä kun ilmaseksi sai, en tykänny ja kun oli pelejä hänellä jäljellä joku 40-50 peliä niin möin päälle 9000 pucksilla pois.. Ei paha diili..

Ite oon saanu hirveän nipun jalkeille, mut en viitti paljastaa, ettei tuu peesauksia, jotta jatkossakin saan samoja seppiä hankittua =)

Tais v-loppuna tulla viesti esiin kun HUTiin menin, että 5pvä päästä alkaa pleijarit, oisko jollain tiedossa mikä tarkka pvä se on ja ilmestyykö silloin sinne turnauksiin joku mihin voit liittyä vai miten menee..

EDIT. Ite olen kans seuraillu noita 5+ kortteja, mut perkule en kyllä ala yli 10 000pucksia niistä pulittaan.. Sillä summalla jo saa monta hyvää äijää tiimiin..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pitäisikö täällä tarinoida vaihdoista, jos jollain on hakusessa tai tarjolla mielenkiintoisia pelaajia, vai missä niistä voisi tarinoida? Itsellä olisi esim Mike Richards ja Ales Hemsky tarjolla, jos hyvä vaihdokki löytyy. Marian Gaborik voisin ottaa vaihdossa, jos joku haluaa luopua kohtuullisella diilillä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitä mieltä olette, kumpi on kannattavampi, samalla hinnalla kun saa 1 Jumbo tai 3 Standard packia?

Jumbo = 24 korttia, 4 harvinaista
3 x Standard = 36, korttia, 3 harvinaista


Enä onko 1500 +2 ALL -kortista liikaa/liian vähän?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitä mieltä olette, kumpi on kannattavampi, samalla hinnalla kun saa 1 Jumbo tai 3 Standard packia?

Jumbo = 24 korttia, 4 harvinaista
3 x Standard = 36, korttia, 3 harvinaista


Enä onko 1500 +2 ALL -kortista liikaa/liian vähän?

Ite ostaisin tuon jumbopackin, ainakin mulle tullu parempia kortteja noista jumboista!
Ostin 3+ALL kortin 3000 pucksilla. +2 ALL korttien pyynnit liikkuu siinä 1500-3500 välillä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Löysin tuolta EA:n yhteisöstä tälläisen keskustelun tupla maalivahti bugista. En tiedä onko tässä oikeasti perää?



Same thing happened to me. i contacted ea sports and here is what they told me to do and it worked.
here is my conversation
hope it helps you guys

Chat Dialog
Daniel: Hi, my name is Daniel. How may I help you?
: im playin online hut and i get 2 goalies
: ps3
: in net at the same time
: anyone thet
Daniel: This may be due corrupt game save files.Before deleting files I'll advise you to transfer your game save files to a memory card and once you have copied the files on the memory card, delete the game save files from the console hard disk.. You will need to remove game related save data by following the below given steps.

1. Press the PS button on the controller to enter the PLAYSTATION 3 XBM (XrossMediaBar).
2. Select the Game tab.
3. Select the Save Data Utility and press the X button.
4. Delete the file related to the game.:

Confirm that you have updated the Playstation 3 computer entertainment system with the most recent system software. You can check the version you have installed on your Playstation 3 by selecting:

- Settings.
- Then System Settings.
- Then System Information.

Confirm that you are not using any game modification devices. Unlicensed devices such as game modification devices can interfere with the proper function of the software. We do not recommend the use of any game modification devices or unlicensed products.

I hope that this will resolve the situation.
: will i lose all my players and my bap. What do i do if i dont have a memory card
: i confirm the last part
Daniel: Ok, by deleting the saved games file you will delete the offline stats, whereas your online stat's will remain same.
: will i lose my cards and my hockey pucks?
Daniel: The offline one's.
: i havent played offline yet so it should work. im trying it right now
Daniel: Yes.
Daniel: Sure
Daniel: Are you there?
: yes
: im entering a game right now
: i had takin out all the players from my rosters
Daniel: Ok
: thank you so much
: it wols
: works
Daniel: I would greatly appreciate you taking the time to complete the survey which you will receive in your email.
For future reference, a transcript of this chat can be found within the ‘My Stuff’ above.
Daniel: Is there anything else I may help you with?
: nope you fixed everything
Daniel: Thank you for your participation. Have a wonderful day.
: thaks
Daniel has disconnected.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse oon pelannut vaan 7 ottelua, ja 2 kertaa ilmennyt noita ongelmia. Ensiksi oli 2mv ongelma, ja yhdelle pelaajalle ilmestyi 2 pelin jälkeen jotain 725 syöttöä. Myin pelaajan pois, ja sen jälkeen oli pari peliä kaikki hyvin.

Eilen kuitenkin oli sitten 2 sentteriä, mv toisena sentterinä heilumassa.. :D Koetin siinä sitten hetken kikkailla että saisi tilanteen korjattua, mutta eihän se onnistunut.

Tuli tuosta sitten turha tappio, kun takkusin tovin ennen kun lähdin. Tuleeko tossa tappio ja keskeytysprossaa jos lähtee heti alussa pois kun huomaa ongelman?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Aivan suunnattomasti ärsyttää tämä että ennen pelin alkua vastustaja näkee millainen joukkue sinulla on. Olen nyt saanut aika kivan jengin kasaan ja tämän takia varsinkin turnauksissa vastustajaa saa ettiä 15minuuttia kun kukaan ei uskalla pelata! Ehdottomasti pitäisi olla piilotettu nuo ominaisuuspalkit tuossa ennen peliä. Mikä järki kasata hyvä joukkue jos ei sillä sitten saa pelata huonompia vastaan koskaan?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Aivan suunnattomasti ärsyttää tämä että ennen pelin alkua vastustaja näkee millainen joukkue sinulla on. Olen nyt saanut aika kivan jengin kasaan ja tämän takia varsinkin turnauksissa vastustajaa saa ettiä 15minuuttia kun kukaan ei uskalla pelata! Ehdottomasti pitäisi olla piilotettu nuo ominaisuuspalkit tuossa ennen peliä. Mikä järki kasata hyvä joukkue jos ei sillä sitten saa pelata huonompia vastaan koskaan?

15min?!? Ite saan ettiä vähintään 30min peliä, koska aina kun vastustaja löytyy, jää se latausympyrä pyörimään ja sitten teksti yhteys vastustajan katkennut. Kyllä mulle kelpais jos 15 minuutissa peliin pääsis!

On se muuten jännä, ettei kukaan osta mun korttejani, onko 200 pucksia liigaa pyydetty nuorehkosta 81kokonaisuus hyökkääjästä, joka voi kehittyä 89:ään ja sopimusta ja uraa paljon jäljellä?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

15min?!? Ite saan ettiä vähintään 30min peliä, koska aina kun vastustaja löytyy, jää se latausympyrä pyörimään ja sitten teksti yhteys vastustajan katkennut. Kyllä mulle kelpais jos 15 minuutissa peliin pääsis!?

Tässä onkin se ero, että minä en ongelmaani voi vaikuttaa kun taas sinä voisit säätää NATtisi kuntoon(pois) ja saada pelejä välittömästi.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

On se muuten jännä, ettei kukaan osta mun korttejani, onko 200 pucksia liigaa pyydetty nuorehkosta 81kokonaisuus hyökkääjästä, joka voi kehittyä 89:ään ja sopimusta ja uraa paljon jäljellä?
Kerro vaan niin ostan heti pois :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitä mieltä olette, kumpi on kannattavampi, samalla hinnalla kun saa 1 Jumbo tai 3 Standard packia?
Kyllä Jumbo Packi on tosiaan se kannattavampi hankinta. Laatu korvaa määrän.

Narmo sanoi:
Aivan suunnattomasti ärsyttää tämä että ennen pelin alkua vastustaja näkee millainen joukkue sinulla on.
Itsellenikin on tullut paljon näitä lähtijöitä vastaan, ja kyllähän sen ymmärtää, jos ero joukkueiden välillä on suuri. Silti liian paljon on tullut sellaisia vain hieman huonompia tai jopa aivan oman joukkueeni kanssa tasavertaisia vastaan, jotka ovat kuitenkin vetäytyneet pelistä. Taitavat jotkut lähteä pelaamaan vain huonompia vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kyllä Jumbo Packi on tosiaan se kannattavampi hankinta. Laatu korvaa määrän.
.

Heh, ostin sitten eilen ekan Jumbo packin. Paras pelaajakortti oli Bluesin Arttu Luttinen (70), "harvinaiset" kortit oli 25 ja 30 sopparit, joku onneton vanha valmentajaukko, ja +7 taklauskortti.
Standard packista sain sentään +2 All -kortin ja jonkun Dallasin pelaajan arvolla 82.

Tais vaan käydä huono tuuri tällä kertaa.. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tässä onkin se ero, että minä en ongelmaani voi vaikuttaa kun taas sinä voisit säätää NATtisi kuntoon(pois) ja saada pelejä välittömästi.

Muttakun asia on niin, että mulla on säädöt kunnossa, mutta ei vaan toimi. On kuules aika moni ATK asiantuntija käyny mietiskelemässä ja lopputulos on uuden purkin osto. Tietty varmaan palomuurin kokonaan ottaminen pois päältä voisi toimia, mutta....

Sinä taas voit vaikka tunkea 4. ketjuun pelkkiä kokonaisuus 55 heppuja (älä peluuta pelissä), jolloin ne arvot ei mene niin ylös. Lisäksi laita 3. ketju 1. ketjuun ja toisinpäin, että he eivät pelästy kovaa ykkösnyrkkiä :)

E: Ja älkää enää puuttuko tuohon NAT ongelmaan, koska se asia on jo loppuunkäsitelty.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mikä on mielestänne paras SP turnaus EA puckseja ajatellen?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mikä on mielestänne paras SP turnaus EA puckseja ajatellen?

Varmaankin se toinen, mistä voittaa 2 tonnia ja on helpot vastustajat. Tosin välillä siinäkin tulee Venäjää vastaan, mutta yleensä mulle on tullut pahimmaksi joku NHL joukkue.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mistäs NHL/AHL jengeistä löytyy (vai löytyykö ollenkaan) herrat Oskar Osala ja Ilari Filppula? Oon koittanut huutokaupasta hakea mutta ei ole silmään sattunut?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Filppula pelaa Detroitin riveissä, ainakin mikäli Wikipediaa on uskominen:
Ilari Filppula (s. 5. marraskuuta 1981 Vantaa) on suomalainen jääkiekkoilija, joka pelaa NHL:ssä kaudella 2010-2011 Detroit Red Wingsin organisaatiossa.
Osalasta en äkkiseltään löytänyt tuoretta, tämän kauden tietoa.
 
Ylös Bottom