Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt ei TODELLAKAAN kannata laittaa korttejaan myyntiin, saatte noista korteista max. 100 pucksii.. EA:n mestariteos tähän mennessä, ehdin myymään jo minun Adam Burishin 50 pucksilla =).. Tosin ei harmita paljoa kun ostin sen 400 pucks mutta kuitenkin.. Käsittämätöntää... Ja jos joku ehti pistää myyntiin sen kortin 50 pucksilla niin voin vaihtaa johkii mun korttii että ette menetä niin paljoa pucksei? :cool:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olihan taas päivitys,jumiaa koko peli taas ja nyt tosin meni kuppi nurin itsellä kun olin

laittamassa L.Couturea (ovr 89) myyntiin, niin peli tilettää just siinä kun laittamassa

hintaa ukolle niin meni sitten 50 pucksilla:eek: kaupan...ohhoh taas:mad:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse pystyn tarjoamaan korteista vain lähtöhinnan tai osta heti -hinnan verran, mutta miksi jotkut voivat tarjota enemmänkin? Kiva katsoa vierestä kun huippupelaajia menee 50-100 kiekolla, mutta kun itse ehtii tarjoamaan jostain sen lähtöhinnan verran niin aina joku tarjoaa enemmän, enkä pysty vastaamaan siihen. Melko reilua.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt tais EA:n palvelimet romahtaa kokonaan. :D Voisin kuvitella, että EA:n insinöörit on vähä koittanu turnausbugia korjata ja sitten on vähän tullut lisää bugeja. Äsken oli kyl mukava kattella huutokauppaa ku siellä menee koskematonta iginlaa, heatleytä, m. koivua yms. jollain parilla sadalla. :eek: Eikä yhtään hajottanu itsee ku ei vaan pystyny tarjoomaan mitään. Tällasta tänään. :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt tais EA:n palvelimet romahtaa kokonaan. :D Voisin kuvitella, että EA:n insinöörit on vähä koittanu turnausbugia korjata ja sitten on vähän tullut lisää bugeja. Äsken oli kyl mukava kattella huutokauppaa ku siellä menee koskematonta iginlaa, heatleytä, m. koivua yms. jollain parilla sadalla. :eek: Eikä yhtään hajottanu itsee ku ei vaan pystyny tarjoomaan mitään. Tällasta tänään. :D
Go EA go!! Yllätys, että jos saavat vaikka turnausbugin pois, niin tulee tuhat muuta vikaa lisää, v*ttu :D!

Saakeli soikoon, sielä taitaa olla itelläkin muutamat huippujätkät alhasella lähtöhinnalla, niin taitaapi käydä aika kylmät nyt :o
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

kiinnostaako ketään ryan miller 95 overal. sopimus 26 pelii ura 75
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Äsken näytti ainakin itselläni taas toimivan tuo HUTin huutokauppa ihan normaalisti.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tere!

Osaisikohan joku kertoa miten voin vaihtaa luottokorttiani toiseen ostaessani korttipakkoja. Peli siis ehdottaa oletuksena korttia millä olen jo kerran ostanut pakkoja ja haluaisinkin nyt käyttää eri luottokorttia ostamiseen..
 
Turnaus-bugi

Ei päivitys vissiin korjannut tuota turnaus-bugia, että et pääse jatkoon jos toinen keskeyttää ottelun?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Siis mitä ******?! Kolmen viimeisen standardin anti on ollut 3 25pelin sopparikorttia ja yksi NHL-pelaaja, joku sukka. Uskomatonta.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tere!

Osaisikohan joku kertoa miten voin vaihtaa luottokorttiani toiseen ostaessani korttipakkoja. Peli siis ehdottaa oletuksena korttia millä olen jo kerran ostanut pakkoja ja haluaisinkin nyt käyttää eri luottokorttia ostamiseen..

Sieltä PS3 valikosta käyttäjätietojen hallinta ja sieltä muokkaa ja sitten "billing information" tms :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kyllä nyt oli aivan huikea Jumbo! P.Kane, B.Burns, M.Komisarek ja +9 luistelu. Kaikki meni koskemattomina myyntiin ja kiekkoja tulee. Sitten Standardista pamahti vielä M.Cammalleri.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kyllä nyt oli aivan huikea Jumbo! P.Kane, B.Burns, M.Komisarek ja +9 luistelu. Kaikki meni koskemattomina myyntiin ja kiekkoja tulee. Sitten Standardista pamahti vielä M.Cammalleri.
Mulla tuli taas hyvien pakkojen jälkeen oikeastaan ensimmäiset suhkot paskat pakat. Ostin Jumbon + 2 standartia. Jumbosta kyllä tuli Canucksien vauhtikone Raymond, johon oon oikein tyytyväinen. Muuten tulikin rareina kaikenmaailman areenaa ynnä muuta. Pakkia tai sentteriä olisin kaivannut. D.Keith kun menee pian eläkkeelle. Noh onneksi jäi sen verran kahisevaa, että täytyy tehä suoralla ostolla toi.

Nyt on kerrankin noiden pakkojen + vanhojen säästöjen myötä enemmän kuin tarpeeksi soppari ja harjoittelu kortteja.

Käyttämätön Jason Spezza on muuten myynnissä koko pelin halvimpaan osta heti -hintaan 5900. Lähtö tais olla 4950.

Sen verran hyvin alkaa pelaajiston suhteen olemaan pullat uunissa, että palkkakatto tuli tuossa pari päivää sitten vastaan. Tiedän tän kikkailun palkkakaton kanssa, mutta täytyy silti ihmetellä, miten joillakin voi olla aivan uskomattomia tähtisikermiä. Vaikka olisi kuinka koottu, niin tuntuu että välillä tulee vastaan sellaisia joukkueita, jotka eivät vaan voi mahtua katon alle.

Hyökkäyksen kokonaisuus on itellä noussut 90:iin ja kyllähän tuo tuntuisi pikkaisen vastustajia karsivan, mutta onneksi pelejäkin saa. Viime päivinä on ollut yllättävän monessa pelissä lagia. Ekaa kertaa tuli myös pientä motivaation notkahdusta HUT:n suhteen, kun nyt on tosiaan saanut sen todella hyvän porukan kasaan, niin hiukan tuntuu siltä että "jaha tässäkö tää nyt oli". Varsinkin kun huonommallakin poppoolla pärjäisi vallan mainiosti. Eli sellaista tarvetta vahvistaa omaa joukkuetta ei oikein edes ole.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kaikki nuo Jumbosta tulleet raret ja Cammalleri oli menny kaupaksi. Tällä hetkellä tilillä yli 35 000 kiekkoa. Tuolla määrällä kelpaa vähän ostella kortteja :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla tuli taas hyvien pakkojen jälkeen oikeastaan ensimmäiset suhkot paskat pakat. Ostin Jumbon + 2 standartia. Jumbosta kyllä tuli Canucksien vauhtikone Raymond, johon oon oikein tyytyväinen. Muuten tulikin rareina kaikenmaailman areenaa ynnä muuta. Pakkia tai sentteriä olisin kaivannut. D.Keith kun menee pian eläkkeelle. Noh onneksi jäi sen verran kahisevaa, että täytyy tehä suoralla ostolla toi.

Nyt on kerrankin noiden pakkojen + vanhojen säästöjen myötä enemmän kuin tarpeeksi soppari ja harjoittelu kortteja.

Käyttämätön Jason Spezza on muuten myynnissä koko pelin halvimpaan osta heti -hintaan 5900. Lähtö tais olla 4950.

Sen verran hyvin alkaa pelaajiston suhteen olemaan pullat uunissa, että palkkakatto tuli tuossa pari päivää sitten vastaan. Tiedän tän kikkailun palkkakaton kanssa, mutta täytyy silti ihmetellä, miten joillakin voi olla aivan uskomattomia tähtisikermiä. Vaikka olisi kuinka koottu, niin tuntuu että välillä tulee vastaan sellaisia joukkueita, jotka eivät vaan voi mahtua katon alle.

Hyökkäyksen kokonaisuus on itellä noussut 90:iin ja kyllähän tuo tuntuisi pikkaisen vastustajia karsivan, mutta onneksi pelejäkin saa. Viime päivinä on ollut yllättävän monessa pelissä lagia. Ekaa kertaa tuli myös pientä motivaation notkahdusta HUT:n suhteen, kun nyt on tosiaan saanut sen todella hyvän porukan kasaan, niin hiukan tuntuu siltä että "jaha tässäkö tää nyt oli". Varsinkin kun huonommallakin poppoolla pärjäisi vallan mainiosti. Eli sellaista tarvetta vahvistaa omaa joukkuetta ei oikein edes ole.


eiks nää kenellä on noita huippusikermiä kikkaile tuon niin että joukkueessa näitä superlupauksia joilla palkka ei ole mikään päähuimaava ja sitten lyövät jotain 80 soppareita niille ja reenaavat +5all korteilla tappiin asti. En ainakaan muuta keksi miten onnistuvat siinä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itselläni käynyt huono tuuri noiden pakkojen kanssa :( Jumbosta tuli vain 25 pelin soppareita, areena ja pelipaita.. :D noo ensikerralla sitten toivottavasti paremmat :rolleyes:
 
eiks nää kenellä on noita huippusikermiä kikkaile tuon niin että joukkueessa näitä superlupauksia joilla palkka ei ole mikään päähuimaava ja sitten lyövät jotain 80 soppareita niille ja reenaavat +5all korteilla tappiin asti. En ainakaan muuta keksi miten onnistuvat siinä.
Juu tiedän, muttei toi voi paljoa auttaa, jos sielä on kenttiä tyyliin "Zeta-Dats-Filppula" joukkue täynnä + alakerrankin osasto eliitti-laatua.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla kans loppunu toi motivaatio huttiin. Joukkoe tällä hetkellä tähtiä täynnä ja sitten ku sopparit loppuu myydän kaikki ja ostetaan uudet tilalle tylsää!!! No nyt pelailen Bopsia ehkä sit taas joskus jaksaa kiinnostuu hutista, jos nyt korjaisivat sen turnausbugin.
 
Ylös Bottom