Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla ois S.Masoneita 4... Halavalla lähtis pari.. pari pidän itse kun ainakin mulle tuo on osottautunut parhaaksi näistä mitkä kaikki käyny läpi. Ja se lista on pitkä ;)

mäki oon varmaan +10 maalivahtia testannu mutta ehottomasti paras on ollut one and only martin brodeur <3 88 overallina koskemattomana sekä yks harkkapaikka. Kahesti ollu mulla toi ja molemmilla kerroilla käyttänyt siihen sen +5all kortin jonka jälkeen se on ollut 93 overalli. Ottaa nimittäin 100x paremmin kiekkoja kiinni kuin mun entinen mokke Nicklas Bäckström 97 overalli. Oon erittäin tyytyväinen brodeuriin ja tuun ostamaan sen aina uudestaan kun vanhalta loppuu ura! :p

Ensinäkin kiitoksia Psychozazu. Löytyhän toi pienen etsinnän jälkeen, että missä HUT:ssakin näkee onlinen sijoitukset ym. tilastot. Katoin ensin väärästä paikasta :)

Oli tossa onneksi parin päivän tauko HUT:sta, kun hivenen on alkanut motivaatio laskemaan, kun on saanut kasaan jo sellaisen tiimin, jota parempaa en edes tarvitsisi. Myös senkään takia, että jos tiimi on liian kova, niin sitten tuo pelin saantikin vaan vaikeutuu.

Jengi nyt:
Kokonaisuus: HYÖ 91 - PUO 83 - MV 71
Online: W88 - L7 - OTL3
Sijoitus: kuukausittainen 22. & kokonaisuus 144.
Pallakatto: 24 750 / 25 000

Joukkueen kemia: 53 (tolla ei ole IMO mitään väliä)

B.Morrow (86) - P.Bouchard (88) - M.Gaborik (91)
A.Ladd (83) - T.Plekanec (89) - D.Helm (81)
I.Ruthemann (75) - A.Steen (80) - C.Conner (74)
K.Kerman (72) - M.Sertich (72) - M.Hay (55)

D.Keith (90) - T.Daley (83)
A.Edler (83) - J.Penner (73)
M.Paetsch (74) - C.Potter (73)

H.Säteri (84)
B.Glover (58)

Fillassa odottelevista parhaimpina sanoisin käyttämättömät vauhtikone M.Raymond ja P.Berglund.

Joukkueen hyökkäysarvo on 91, koska pelaajien (yksilöiden) arvoissa oon panostanu eniten luisteluun ja käsiin. Kolmen ensimmäisen kentän hitain mies on Ruthemann (82) ja huonoimmat kädet Conner (81).
Eli jos joku ei tiennyt, niin puollustajienkin nuo arvot (käd, lui (ja lau?))vaikuttavat tuohon joukkueen hyökkäysarvoon. Ja taas esim. hyökkääjien puollustusarvot vaikuttavat joukkueen puollustusarvoon

Tappioista about puolet on tullut lähinnä armottoman lagin takia (pari "diashow"-matsia). Varmaan toki osassa peleissä on lagi ollut molemmille sama. Tilastoista pisti silmään, että ylivoimaprosentti on hyvä 38,1%.
Mun mielestä tähänkin pelimäärään on saanut pelata aika paljon, niin kuinka paljon sitten saa hakata, kun toiset on pelannut helposti puolen tuhattakin peliä. :)

Tuntuis vähän siltä, että korttikaupassa olisi hiukan ylitarjontaa ja kaupan tekeminen olisi hieman vaikeutunut. Eli toisaalta sitten taas hyviä löytöjä saa aika halvalla. Esimerkiksi Patrik Berglundia ja Pierre-Marc Bouchardia käyttämättöminä on tullut nyt ostettua osta heti -hintaan reilu 2000 kiekkoa. Toisella oli valmiiksi vielä pitkä sopparikin. Noi on just sen tyylisiä äijiä ketä etin, hinta laadultaan halpoja, lui lau käd ihan hyvät ja potentiaalia & uraa löytyy.
Bouchardista tulikin ykkös-sentteri, kun pitkän uran tehnyt aiempi Berglund lopetti. Tuunasin Bouchardia neljällä kehityskortilla, niin se on nyt kok. 88, lui 94, lau 93, käd 93).

ps. Omaan jengiin on oikeaa rahaa mennyt 0,95€, kun alussa ostin Standart-paketin. Sieltä sain M.Greenin, jonka treidasin M.Hossaan. Olisi hienoa, kun tässä ei voisi ostaa oikealla rahalla yhtään mitään. Silloin olisi myös paljon hauskempi kattoa minkälaisia jengejä porukat on saanut kasaan, kun ei olisi epäilystä että onko kuinka ostojengi vai ei.

mäki oon varmaan +10 maalivahtia testannu mutta ehottomasti paras on ollut one and only martin brodeur <3 88 overallina koskemattomana sekä yks harkkapaikka.
Itellä toi Säteri on ollut hyvä. Nopeus sillä onkin tuunattuna 99. Ostin Säterin valmiiksi tuunattuna 500:lla kiekolla. Pelejä sillä ei ollut pelattu yhtään.

Eikö kukaan muu tykkää veskarista nimeltä Pekka Rinne?Mulla on maalissa ja aina hommaan sen uudestaan.Ei varmaan paras mutta hemmetin hyvä kuitenkin ollut.

Joku joka on pelannut minua vastaan voisi kertoa,että onko pelit olleet diashowta.

-B3lo-:o

Kokonaisuus: HYÖ 86 - PUO 84 - MV 79
Online: W66 - L7 - OTL1
Sijoitus: kokonaisuus 680.
Palkkakatto: 24 520 / 25 000
Joukkueen kemia: 54
Potentiaali: 84

D.Perron (85) - M.Richards (88) - C.Kobasew (80)
j.Morin (80) - M.Malhotra (80) - B.Staubitz (76)
G.Bourque (80) - A.Stewart (74) - D.Dorsett (79)
J.Mirasty (74) - T.Smith (73) - M.Paulsson (71)

R.Hamrlik (80) - K.Letang (85)
R.Whitney (83) - B.Lebda (81)
C.Butler (76) - J.Pollock (72)

R.Zepp (79)
S.Langkow (78)

Viltti itsellä täynnä turhia pelaajia, ei ainuttakaan hyvää. Kaikki ~65 ovr... Erittäin harvoin saan hyviä pelaajia pakoista, sopimuskortteja tosin tulee enemmän kuin haluaisin.

Täällä myös n. puolet tappioista on tullut lagin takia, viimeisin taitaakin olla pahamaineista "jukkis_69" tjsp vastaan. Nyt on tosin helpottanut kun tuli isot päivitykset, toistaiseksi ei moisia ongelmia ole ollut :) Muutamaan otteeseen itseni pelannut playoffeissa finaaliin, ja finaalissa niin armoton lagi ettei onnistu mikään... Ei näin :/

Oikeaa rahaa en ole joukkueeseen laittanut latin latia, koska en näe siinä mitään järkeä. Huonommallakin joukkueella pärjää jos osaa pelata :) Tämän parempaa joukkuetta en oikeastaan haluaisikaan, muuten kaikki sujuisi liian helposti, tai ainakin kuvittelisin niin käyvän.

Arkom tuossa mainitsikin että "ollut parin päivän tauko". Itsellä hyvä jos kerkeän pelata viikossa kerran tai kaks pidempää rypeämää, vaikka työtön tällä hetkellä olenkin.

Nyt varmaan täytyy lopettaa HUT pelaaminen, koska tämän jälkeen normaalit 1vs1 pelit tuntuvat järkyttävän hitailta. HUT:issa mulla on näitä nopeus 99 heppuja liikaa ja kaikilla parhailla on nopeudet yli 85. Sitten kun onlinessa on ihan hyvilläkin pelaajilla nopeudet alle 80, niin kyllähän se oudolta ja kankealta tuntuu.

Samasta syystä täytyi aloittaa NHL 08, 09, 10 dynastyt alusta, kun kaikkien pelaajien nopeudet kehitty 99:ään :D

Haha, menimpä sit ja pelasin ruotsalaista vastaan "engel2009". Kaveri tuli siniviivan yli, lämäri ylämummoon, alkoi pyöriminen omassa päädyssä. Tasotukseni jälkeen, kaveri tekee samanlaisen ku eka maali :D Taas pyörii omassa päädyssä :D Melkonen taktiikka ruotsipojalla, ja vielä millä joukkueella: hyök 96-puol93-maaliv71...

Luulis tommosella pärjäävän muutenki ku munkkilämäreillä ja sit ku saa maalin niin pyörii omassa päädyssä... Herranjestas mikä vekkuli :)

Oikeaa rahaa en ole joukkueeseen laittanut latin latia, koska en näe siinä mitään järkeä. Huonommallakin joukkueella pärjää jos osaa pelata :) Tämän parempaa joukkuetta en oikeastaan haluaisikaan, muuten kaikki sujuisi liian helposti, tai ainakin kuvittelisin niin käyvän.
Näinhän se on.

Arkom tuossa mainitsikin että "ollut parin päivän tauko". Itsellä hyvä jos kerkeän pelata viikossa kerran tai kaks pidempää rypeämää, vaikka työtön tällä hetkellä olenkin.
Joo nyt on ollut sattumalta aika paljon aikaa. Kun saikkuloma loppuu, niin uskon ettei itelle tule kovin montaa peliä viikossa..

Miten voikaan olla mahdollista että viimeisen 4 standardin + 1 jumbon paras kortti on ollu kok. 81 P. Gaustad (Buf). Muut on ollu mm. surkeita sopimuskortteja, kok. 78 Jussi Markkanen :D ja jotain muita aivan paskoja mutta rareina.

Miksei erikoiskortissa voisi olla joku oikeasti hyvä eikä joku Jussi Markkanen? Niitä rareja ei kuitenkaan ole paketista riippumatta kovin montaa, jos ollenkaan. Olisi kiva että se yksi olisi edes jollain tapaa arvokas (rahallisesti tai sitten pelillisesti).

no nyt napsahti ekaa kertaa kunnon ukkoja yhdestä jumbosta Datsuyk ja havlat. Joku ehdotti vaihtoa, kun mulla oli toi miller myynnissä(overall 95) sain siitä käyttämättömän Lucic:n ja charan, mun mielestä hyvät kaupat.itte en tosiaan tuolla veskalla mitään tehnyt, luotan enemmän 77 overalin tarkkiin:)

Onko tohon huttiin tullu joku haku systeemi kun ei löydy enää muita kun suomalaisia??. Ei jaksais pelaa ku hirvee lagi joka pelissä. Varmaan 10 pelii oon lähteny kokeilee, niin samantien hypänny ulos ku ukot warppailee.

Onko tohon huttiin tullu joku haku systeemi kun ei löydy enää muita kun suomalaisia??. Ei jaksais pelaa ku hirvee lagi joka pelissä. Varmaan 10 pelii oon lähteny kokeilee, niin samantien hypänny ulos ku ukot warppailee.
Hyvä vaan että löytyisi enemmän suomalaisia. Ainakin itellä on yleensä suomalaisia vastaan vähiten lagia. Harmi vaan että jotkut kakkahousut lähtee heti aulassa menemään, nyt kun on suhkot kova jengi kasassa..

Hyvä vaan että löytyisi enemmän suomalaisia. Ainakin itellä on yleensä suomalaisia vastaan vähiten lagia. Harmi vaan että jotkut kakkahousut lähtee heti aulassa menemään, nyt kun on suhkot kova jengi kasassa..
Itse olen mahdollisesti lähtenytkin, tänään kävin uusimman änärin prismasta hakemassa ja Hutin aloitin, nyt joukkueessa on Booth (84), joukkueeni paras, palkintopaketista sain tämän, harmi että vastaan tulee näitä 85-85-85 ketjuja, kun itsellä 1. ketju 84 68 74, tämä on siis todella perseestä, onneksi nyt sain muutamia pelaajia hyvällä hinnalla hakuun, toivottavasti tuleevatkin, jos jollain ylim. pelaajaa löytyy, tänne vain ^^

No joo ehkä jollekkin mukavaa. Tänään varmaan sellaset 10 kertaa hyppäsin pois matsista suomitiimejä vastaan ennen 2 minuutin täyttymistä, kun aivan järjetön tökkiminen heti alussa, ja kuka sellasta jaksaa pelaa. Vihaisia viestejä tuli mutta enpä voi asialle mitään. yhdessä matsissa en ehtinyt hypätä veke ja yritin sitten taistella armottomassa lagissa mutta eihän siitä mitään tullut, tosin se tyyppii olis voittanu ilman lagiakin helposti

Asiasta toiseen: Tänää kolme matsia katkes kesken kun yhteys ea:han katosi, johdin jokaista peliä 6-8 maalilla, tappiot niistä merkattiin mulle kuitenki ja pisteitä hävisi tilastoista melkein 300. Sen verran heittopusseja noi jengit oli että noi reilusti miinusta. Tänää oli taas yksi niistä päivistä, että joutuu miettiin miten tätä sontaa jaksaa vielä pelata,mutta enköhän mä taas huomenna naputtele:)

99 overall zetterberg myynnissä jos jotain kiinnostaa(ura 68 sopimus 40)

Ehkei tämä ole oikea paikka tälle valitukselle mutta tuo uusi asetuspäivitys on naurettava! Pelaajathan pyllähtävät aivan kokoajan mikä ei todellakaan ole jääkiekkomaista. On se kiva kun alin pakki pyllähtää ja vastus tekee siitä maalin voi P*****E. Lisäksi käynyt pari kertaa tämmöinen bugi että kun maalivahdilla syötät rpylästä kiekon se singahtaa kuin lämäri eteenpäin. Muuten ihan jees. Maalivahtikysssäriin. Lundqvist on paras molari! :D

Joo-o kuten aijemmin sanoin, niin kyllähän se motivaatio on vähän tässä pikkuhiljaa viime aikoina kärsinyt. Nyt kun ei hirveästi ole jengissä parantamista. Palkkakattokin on täynnä..Tokihan sitä saisi vielä kovemman tiimin, jos ostaisi muutamat nuoret pelaajat, niille pitkät sopparit ja kehityskortteja. Mutta kun tosiaan tämä nykynenkin jengi riittää vallan mainiosti enkä haluakkaan oikein parempaa kun sitten ei saa pelejä. Elikkäs tämä kaksi kovaa ekaa kenttää riittää hyvin. Kiekkoja on varastossa enemmän kuin tarpeeksi, viltissä odottaa hyviä pelaajia..

Itse olen mahdollisesti lähtenytkin, tänään kävin uusimman änärin prismasta hakemassa ja Hutin aloitin, nyt joukkueessa on Booth (84), joukkueeni paras, palkintopaketista sain tämän, harmi että vastaan tulee näitä 85-85-85 ketjuja, kun itsellä 1. ketju 84 68 74, tämä on siis todella perseestä, onneksi nyt sain muutamia pelaajia hyvällä hinnalla hakuun, toivottavasti tuleevatkin, jos jollain ylim. pelaajaa löytyy, tänne vain ^^
Juu sieltä sitä on suosta itekkin alotettu, mutta ihan hyvin tuli voittoja, vaikka eihän sitä alkuun ollut paskan häävi jengi. Mitä yritän sanoa, niin kyllä ne pelitaidot kuitenkin eniten vaikuttavat. Hyökkäyksen kokonaisuus oli itellä alussa jotain 70 päälle, vai mitä se nyt alussa suunnilleen on. Nyt on ykkönen luokkaa 86-88-92 ja kakkonen hiukan huonompi.

Ehkei tämä ole oikea paikka tälle valitukselle mutta tuo uusi asetuspäivitys on naurettava! Pelaajathan pyllähtävät aivan kokoajan mikä ei todellakaan ole jääkiekkomaista. On se kiva kun alin pakki pyllähtää ja vastus tekee siitä maalin voi P*****E.
Ite en oo kyllä tollasen kiinnittänyt suuremmin huomiota. Onhan sitä muutamia pyllähtämisiä varmasti tullut, mutta ei nyt mitään sellasta että siitä olis hirveesti ollu haittaa, tai että olis tullut yhtään maalia sen takia, että alin pakki vetää turvalleen.

Ehkei tämä ole oikea paikka tälle valitukselle mutta tuo uusi asetuspäivitys on naurettava! Pelaajathan pyllähtävät aivan kokoajan mikä ei todellakaan ole jääkiekkomaista. On se kiva kun alin pakki pyllähtää ja vastus tekee siitä maalin voi P*****E. Lisäksi käynyt pari kertaa tämmöinen bugi että kun maalivahdilla syötät rpylästä kiekon se singahtaa kuin lämäri eteenpäin. Muuten ihan jees. Maalivahtikysssäriin. Lundqvist on paras molari! :D

Parhaimmillaan yli 10 kertaa kaatuilee ukot yhessä pelissä. Keskiarvo ehkä semmonen 3-5, täysin naurettavaa. Nykyäänhän kiekottomatkin kaatuilee, meinasin kerran ottaa kuvan kun 3 äijää samaan aikaa maassa makaamassa, mutta empä viittinyt, kun niin normitilanne kuitenkin kyseessä...

Realistisuuden huipentuma!

Osaako joku kertoa pystyykö tuossa hutissa antamaan korttia, esim kaverille :confused: tietenkin ilmaiseksi :o

Ylös Bottom