Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jahas, että sellaisia korttipakkoja. Ostin 3 tarjouspakkaa, tuloksena muutamia 80-85 jannuja ja sitten: 2x +5 kaikki kenttäpelaajille, 1x 80 pelin soppari ja muita rareja. Mitäköhän noista kehtais pyytää vai pitäisikö itse... Vaikeita päätöksiä.

+5 Korteista saat n. 15k/kpl. Sopparikortista arvioisin n. 40k (mutu-tuntuma).
Toki kannattaa kattoa muiden vastaavien myyntihintoja. Hyvät kortit sait kyllä. Onnitteluni.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

+5 Korteista saat n. 15k/kpl. Sopparikortista arvioisin n. 40k (mutu-tuntuma).
Toki kannattaa kattoa muiden vastaavien myyntihintoja. Hyvät kortit sait kyllä. Onnitteluni.
Tuosta 80 pelin sopparista ei saa kyllä 40 000 kiekkoa vaan sanoisin että 25 000 kiekkoa. Itse ostin kans pari tuollaista tarjouspakkaa ja parhaat oli W.Mitchell ja V.Stalberg.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kivoja nää 2500 pucksin jumbo pakkaukset :D

Ku on varastossa se 50 000 kiekkoo niin noita voi ostaa niin perkeleesti :D

ostat yhen pakan, otat hyvät talteen.. poistat kaikki huonot niin pakalle tulee enää hintaa se 1000 jotain :D

Äskösestä tuli hossa, seuraavasta + 5 kaikki (sen arvol jo ostaa muutaman pakan lisää) :D

Et ostellaan ny tässä näitä se 10-15 ja katotaan mitä jää käteen :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ite kans pitkin päivää ostellu noita Jumbo Mega Deal packeja. Ihan kivoja tuollaiset tarjoukset. Olen varmaan kaikista pakoista yli puolet korteista poistanu ja loput myyntiin tai omaan käyttöön. Parhaat kortit mitä on tullu Kopitar ja +2 all kenttäpelaajalle.
 
Jaha vai tollanen tarjous-Jumbo olis tarjolla. Täytyypä itekkin käydä kattomassa, kuulostaa vähän liiankin hyvältä tarjoukselta.

Alkuun korttipakoista tuli Keithiä, Edleriä, Berglundia, Plekanecia jne. paria hyvää jantteria per jumbo vähintään. Viime aikoina ei olekkaan sitten niistä harvoista jumboista tullut oikeastaan yhtään mitään mainitsemisen arvoista. Hirveästi esim. sopparikortteja.

Bisnestä on nyt tehty paljon, nytkin vaihtopakka on täynnä jätkiä, joka on kaupan. Ja suurin osa jotain muuta kuin näitä AHL kok. 64 kavereita.

Pleijareita odotellessa.. Nyt on tullut sen verran paljon pelattua, että pieni taukokoin voisi tehdä terää. Kuukausitilastoissa ollaan top20:ssä ja kokonaisuudessakin sadan joukossa.

Nättiä!
EDIT. Toews ekaan peliin 3+3, taitaa just ja just mahtua rosteriin =)
Pelaatko onlinessa vai offlinessä?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Suuriinpiirtein tälläisellä jengillä lähdetään playofftaistoon:

Bourque (83) - Langkow (82) - Iginla (94) (Calgary)
Malone (84) - Lecavalier (92) - Konopka (78) (Tampa Bay)
Sullivan (82) - Wilson (82) - Dumont (83) (Nashville)
Kerälä (65) - Juutilainen (73) - Mäki (66) (Jokerit)

Carle (81) - Coburn (83) (Philadelphia)
Mitchell (83) - Edler (81) (Vancouver)
Visnovsky (83) - Ward (80) (Anaheim)

Leclaire (86)

Joukkueen kemia: 95
Palkkakatto: 24 490/25 000

Joukkueen arvot: HYÖ 88, PUO 86, MV 72

Lisäksi kokoelmasta löytyy mm. Kopitar, Keith, Streit, Bouchard, Umberger, Blake, Kunitz, Foligno, Schremp, Havlat, Dupuis, Voracek, Barker, Grabovski, Suter, Sarich, Foster, Rivet, Goligoski jne. Noista saa ehdottaa vaihtoja jos joku haluaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pleijareita odotellessa.. Nyt on tullut sen verran paljon pelattua, että pieni taukokoin voisi tehdä terää. Kuukausitilastoissa ollaan top20:ssä ja kokonaisuudessakin sadan joukossa.

Itekin taidan olla jossain 30sakissa, pari viime kautta tuli oltua top 10:ssä mut täl kaudel ei oo jaksanu sinne väkisin pyrkiä, aika menny tuol normi online peleis mis ollaan tällä hetkellä 30joukossa..

Kappas, oot muutaman sijan mun eellä tuol HUT:ssa.. Eroo ei ole kuin about 150pojoo.. Vaikka sulla on 50voittoo enemmän kuin mulla.. Eli oon sitten varmaan kovempia seppiä kaatanut matkan varrella ;)

Pelaatko onlinessa vai offlinessä?

Ei kai kukaan näitä offlinessa pelaa? Ite en ainakaan jaksa =) Tottakai kaikki HUT pelit pelataan netissä muita jamppoja vastaan..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kappas, oot muutaman sijan mun eellä tuol HUT:ssa.. Eroo ei ole kuin about 150pojoo.. Vaikka sulla on 50voittoo enemmän kuin mulla.. Eli oon sitten varmaan kovempia seppiä kaatanut matkan varrella ;)
Aijjaa näinkö on päässy käymään..kävit kurkkiis statsit :)
Joo voi tosiaan olla että sulla on ollu sit keskimäärin kovempia seppiä vastassa. Nyt on tullut kyllä viime aikoina kovalla prosentilla voittoja..

Enköhän mää tuolta sit pikkuhiljaa tipu, kun jalka taas kuntoutuu työkuntoon, ja on saikut ohi :D

Ei kai kukaan näitä offlinessa pelaa? Ite en ainakaan jaksa =) Tottakai kaikki HUT pelit pelataan netissä muita jamppoja vastaan..
Emmääkään. Aattelin vaan eka et jos oot niitä seppiä, jotka hakkaa offlinen puolella, ja sitten "tein Kanella yhessä pelissä 7+5" :p
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

ostin sitten niin paljon noita tarjouspakkoja,että meinaa hävettää.No,parhaina pelaajina tulivat jo kauan himoitsemani toews ja kane.Muista mainitakseni kaks kappaletta +5 kaikki-korttia ja paljon muita hyviä pelaajia.Enkä aio tehdä pisnistä,lopetan pakkausten ostamisen ja nautiskelen vain pelaamisesta.

Ja ai niin,ja kepitän vielä joskus tuon nuoren veren vai mitä se youngblood sitte suomeksi onkaan? ;D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jaa, nyt sain poffi ketju tehtyä. Näillä mennään

Hyökkäys:
1. Zeta 96 - Dats 95 - Abdelkader 81
2. Hossa 91 - Toews 97 - Kane 95
3. J.Jokinen 90 - E.Staal 96/99 - Hall 97
4. 58ovr junnuja

Pakit:
1. Johnsson 88 - Doughty 94
2. Odya 86 - Bogozian 94
3. Fowler 89 - Ellis 89

MV Bernier 93, ois tosin 1 slotti vapaana ja +5all.. kattoo nyt laittaako sitä tolle.

99 Malkin ja 99Staal täysillä urilla odottaa sitä Crosbyä ja saa istua penkillä tällä kertaa.

Hyökkäys 96 puolustus 90 mv 76, Palkkakattoon jää vielä 110. Eli ei tehny edes tiukkaa :D

Ärsyttää vaan ku ois ketjuja varmaa semmone 8 mitä laittaa jäälle, ni vaikeita päätöksiä.

Edit: Veikkaan et silti tulee kuokkaan jossai vaiheessa jos kuka lähtee edes pelaamaan mua vastaan...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jaa, nyt sain poffi ketju tehtyä. Näillä mennään

Hyökkäys:
1. Zeta 96 - Dats 95 - Abdelkader 81
2. Hossa 91 - Toews 97 - Kane 95
3. J.Jokinen 90 - E.Staal 96/99 - Hall 97
4. 58ovr junnuja

Pakit:
1. Johnsson 88 - Doughty 94
2. Odya 86 - Bogozian 94
3. Fowler 89 - Ellis 89

MV Bernier 93, ois tosin 1 slotti vapaana ja +5all.. kattoo nyt laittaako sitä tolle.

99 Malkin ja 99Staal täysillä urilla odottaa sitä Crosbyä ja saa istua penkillä tällä kertaa.

Hyökkäys 96 puolustus 90 mv 76, Palkkakattoon jää vielä 110. Eli ei tehny edes tiukkaa :D

Ärsyttää vaan ku ois ketjuja varmaa semmone 8 mitä laittaa jäälle, ni vaikeita päätöksiä.

Edit: Veikkaan et silti tulee kuokkaan jossai vaiheessa jos kuka lähtee edes pelaamaan mua vastaan...


Härski jengi :). Ihailtava maltti sulla tehä tuota kokoonpano hommaa.Mulla on itelläki ukkoja vaikka neljään jengiin,eikä osaa päättää millä koostumuksella pelais.No,se on mulle ihan sama millä,kuokkaan tulee kuitenkin. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

ostin sitten niin paljon noita tarjouspakkoja,että meinaa hävettää.No,parhaina pelaajina tulivat jo kauan himoitsemani toews ja kane.Muista mainitakseni kaks kappaletta +5 kaikki-korttia ja paljon muita hyviä pelaajia.Enkä aio tehdä pisnistä,lopetan pakkausten ostamisen ja nautiskelen vain pelaamisesta.

Jooh kyllä itekin tuli noita pakkauksia ostettu niin paljon, et sama häpee täältä löytyy =) Noh, parhaina mainittakoon Toews ja Hossa.. Siihen yks kane ois viel mahtunu mut ei napannu tällä kertaa :D Sit tuli paljon muuta hyviä pelaajia myytäväksi + 2x +5All kenttäpelaajalle ja samanlainen +5 all kassarille.. Et kaippa ne myyntiin menee..

Se huono homma noissa "halvoissa" pakkauksissa on että nyt sitten korttien hinnat putoo niin perkuleesti.. Esimerkiksi toi +5 kortista sai vielä hetki sitten aina sen 15000 niin nyt jokut myy jo 10-11 000 kiekolla.. Sama homma näkyvissä pelaajien puolella.. Niin paljon tullu ukkoja myyntiin weekendin aikana kun korttipakat olleet niin halpoja.. Ei hjyvä...


Ja ai niin,ja kepitän vielä joskus tuon nuoren veren vai mitä se youngblood sitte suomeksi onkaan? ;D

There is only one diamond in this business and baby.. It's me ;) Eli jatka vaan unelmointia, mutta ikävä sanoo et toi unelma Ei tule toteutumaan =)


ps. psychozazu, meinaakko et tolla porukalla vois pärjätä :D Tosin sun pakeista ja kassareista en syty yhtäään.. Mut ehkä saat pleijareiden aikana HETKEN etsiä peliseuraa tolla rosterilla =)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

ostin sitten niin paljon noita tarjouspakkoja,että meinaa hävettää.No,parhaina pelaajina tulivat jo kauan himoitsemani toews ja kane.Muista mainitakseni kaks kappaletta +5 kaikki-korttia ja paljon muita hyviä pelaajia.Enkä aio tehdä pisnistä,lopetan pakkausten ostamisen ja nautiskelen vain pelaamisesta.
Tulihan niitä itsekkin ostettua ihan v*tusti. Tyhmähän se on joka ei noita ostanut nyt, ja menee esim. ens viikolla ostelemaan jumboja. Niin halpoja noi oli nytten. En tiedä pitääkö tosta morkkista tulla, jos ja kun niitä ei oo oikeella rahalla ostanut. Tosin melkein liian hyvältä tarjoukselta toi tuntu :p

Itellä ei kyllä käynyt mikään maailman paras tuuri vaikka osti paljon noita pakkoja. Aivan sellaiset kirkkaimmat starat ja parhaat kortit loisti poissaolollaan. Otti kyllä hiukan päähän. En saanut yhtään esim. näistä mitä olisin halunnut: Toews, Kane, Zeta, Datsyuk, Ovy, Crosby, Malkin, Stamkos jne. Enkä myöskään yhtään +5 kaikki-korttia, en edes +3:sia! En sit toki tiedä, jos esimerkiksi sä oot joku 50 pakkaa ostanu, niin kyllähän siinä väkisin jo tulee hyviä... Ite en kuitenkaan niiiin montaa pakkaa loppujen lopuksi ostanut.

Parhaat oli: Joe "Big-Joe" Thorton, Mike Cammalleri, Simon Gagne ja Jordan Eberle.

Harmi kun piti poistaa esim. aivan helkutin paljon noita isoja sopparikortteja, koska ei vaan ollut yksinkertasesti enää tilaa, kun niitäkin tuli tossa vaiheessa ovista ja ikkunoista sisään. Virhe ja paska homma mulla oli se, että olin ennen kuin tiesin näistä ale-jumboista, laittanut tollasia rupujätkiä vaihtopakkaan paljon myyntiin, joten sieläkään ei ollut enää tilaa varastoinnin puolesta soppari- ja kehityskorteille.

Se huono homma noissa "halvoissa" pakkauksissa on että nyt sitten korttien hinnat putoo niin perkuleesti.. Esimerkiksi toi +5 kortista sai vielä hetki sitten aina sen 15000 niin nyt jokut myy jo 10-11 000 kiekolla.. Sama homma näkyvissä pelaajien puolella.. Niin paljon tullu ukkoja myyntiin weekendin aikana kun korttipakat olleet niin halpoja.. Ei hjyvä...
Joo toi on totta. Ihmettelinkin eka ennen kuin tiesin näistä ale-jumboista, että miksi tuntuu olevan niin halvalla hyvää jantteria tarjolla. Nyt ei oo kyllä kovin hyvät myyjän markkinat. Melkein pitäs malttaa odottaa noiden korttien kanssa, kun tilanne hieman normalisoituu näiden ale-jumbo päivien jälkeen.

Hyökkäys:
1. Zeta 96 - Dats 95 - Abdelkader 81
2. Hossa 91 - Toews 97 - Kane 95
3. J.Jokinen 90 - E.Staal 96/99 - Hall 97
4. 58ovr junnuja

Hyökkäys 96 puolustus 90 mv 76, Palkkakattoon jää vielä 110. Eli ei tehny edes tiukkaa :D
Jännä kyllä miten hyvin noikin tähdet mahtuu katon alle. Pitäs käydä oikein lurkkimassa pleikkarilta jokasen palkat. Eipä noi Zetan ja kumppaneiden palkat tainneet kuitenkaan mitenkään niin paljon suurempia olla, kuin vähän nimettömämmän pulliaisen.

Hauskaa että mulla on hyökkäys nyt 93, vaikka joukueen pelaajien kokonaisarvot ja nimet selässä eivät ole lähellekkään sun jengin tasoa. Paljon äijiä joiden kokonaisuus on sielä 85, kuten Granlund, mutta hyökkäysarvot luisteluineen on vaan kehitetty niin kovaksi, niin se sitten nostaa ton joukkueen hyökkäysarvonkin. Mulla on oikeasti varmaan nimettömmin hyökkäys, jolla oon nähnyt että olis joukkueen hyökkäysarvo 93:n luokkaa.

ps. voi tosiaan olla ettei nyt tuu hetkeen osteltua pakkoja. Tuntuvat niin kalliilta näiden alejen jälkeen. Saas nähdä koska tulis taas vastaavia tarjouksia... Onkohan noita kui usein ollu.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Se huono homma noissa "halvoissa" pakkauksissa on että nyt sitten korttien hinnat putoo niin perkuleesti.. Esimerkiksi toi +5 kortista sai vielä hetki sitten aina sen 15000 niin nyt jokut myy jo 10-11 000 kiekolla.. Sama homma näkyvissä pelaajien puolella.. Niin paljon tullu ukkoja myyntiin weekendin aikana kun korttipakat olleet niin halpoja.. Ei hjyvä...

Luulen että tää on väliaikainen tilanne. Kunhan tarjonta laskee niin hinnat palautuu takaisin normaaleiksi. Kunnes taas tulee "korttipakkahulabaloot".. Eli kannattaa nyt pitää vaan itellään niitä kortteja ja käyttää tai laittaa myyntiin esim. viikon päästä. Ihan hyviä kortteja tuli itselle: +3 all pelaaja/molse, +5 pelaaja, paljon +9 kortteja, H. Sedin, J. Thorton, paljon nuoria prospecteja; Burmistrov, C. Hodgson, Filppula, L. Eriksson ja paljon muita. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo, EA kyllä kussu tänki homman. Alkuun promot olivat 2 viikon välien ja rajoitettu. Esim tämmöset samaiset jumbot, niitä oli vaan 1000kpl myynnissä, nopeat syö hitaat meiningin. Nyt näitä(tai jotain promoja) on ollu vähintään kerran viikossa ja tarjous kestänyt ainakin päivän. Ei mitään rajoituksia monta ostaa. Korttien arvot romahtanut ja ei ne sieltä takaisin nouse kun porukka vaan odottaa seuraavan viikon promoo... Mulla pelaajia karvan yli 300 nyt jemmassa. Joitain junnu janttereita lukuunottamatta ketä 4 ketjuun säästelly olen poistanu kaikki kenen potentiaali on alle 80. Menee vaan maku koko touhusta kun kaikki muut paitsi ne 3 ukkoa rupee olee lähes arvottomia. ja nyt kun noita muita myymällä ei pääse rikastumaan, pelaamalla crosbyn hankkimiseen menis ehkä noin 3vuotta. Voipi olla että poffien jälkeen tätä ei enää jaksa. Ta no, enpä ole vissiin viimisen viikon aikanakaan enää jaksanu ku 2 peliä.

Kuukaustakaperin tuolla pysty tekee bisnestä oikein kunnolla kun löysi jonku hyvän kortin halvalla ja sit myi kalliimmalla. Nyt alkaa olla mahottomuus, itelläkin tuli vähä persnettoo ku ostin muka halvan Seguinin ja halvan Zetan ja sit promojen takia molemmilta tippu hinnasta semmoset 6k... Nyt ne pitäis sit tappiolla myydä pois.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

ps. psychozazu, meinaakko et tolla porukalla vois pärjätä :D Tosin sun pakeista ja kassareista en syty yhtäään.. Mut ehkä saat pleijareiden aikana HETKEN etsiä peliseuraa tolla rosterilla =)

Kyllä tuolla nuo noobit ja 70-70-70 jengit kaatuu. Mut en ole mikään kova tässä 1vs1 muodossa, nyt vasta ekaa kertaa innostunu tästä. Ennen 09-10 kaikki pelit mitä pelannu on EASHL tai kavereiden kanssa. Et kyllä tuosta hyötyä tietysti on olla tuommonen jengi mut kyllä on pataan tullu ihan hyvinki paljon heikoimmilta joukkueilta missä ollu vähän pätevämpi tutin näprääjä. Jos mun pitäis vääntää jollain 80-80-60 tiimillä ni enpä varmaan jaksais, ei riitä taidot laittaa kampoihin. Tällä nykyisellä pystyy sentään melkein kaikille laittaa edes vähän kampoihin.

Bernier on paras kun kahtoo millä palkalla se pelaa.

Saa nähä tosiaan mutta aikaisemmin tässä kuussa pelasin hetken tuota ei palkkakattoa turnausta. Joukkue oli vielä kovempi, muistaakseni 97-95-87 ja ihan hyvin tuli pelejä. Muutama lähtee karkuun mut sit joku uskaltautuu ku aattelee et tuon jos kaataa saa paljon pojoja. Ja se joukkueen OVR ei kyllä kerro vihusta mitään. Tuntuu et mitä korkeemmat arvot mulle sattuneilla vihuilla on, sitä huononpia ne on yleensä pelaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^Jännä lukea teidän tekstejänne, aluksi kateus käy, kun kattoo rostereitanne, mutta nyt kun tarkemmin miettii, niin ihan hyvä vaan, että iteltä ei löydy mitään tähtisikermää. Voi sitä iloa, kun yli 75 kokonaisuus pelaaja pamahtaa standardista :) Innostus ei pala, kun joukkueesta ei tule huippua hetkessä. Ite varmaan 200 matsia tahkonnut tätä ja silti löytyy 80kok tai yli pelaajia vain 10 kappaletta. Kun kasasin playoff kentät, niin isoin kysymys oli, että laitanko P.Ton:in (76, pot 78) vai P.Prestbergin (72, pot 73) kolmoskenttään laituriksi :rolleyes: Eli eipä tarvi mitään staroja penkittää. Sopimukset ja pucksit on jatkuvasti lopussa, eikä kehityskorttejakaan ole, mikä itseasiassa tuo lisää jännitystä mukaan. Ja sitten normaaleissa peleissä pidän kaikki yli 90 nopeus kaverit viltissä, koska muuten normaalit 1vs1 ja liigapelit tuntuu tuhottoman kankeillta. Nyt olen myös lopettanut nopeuden kehittämisen, eli kaikki nopeuskortit vaan myyntiin.

Ja olen myös huomannut tuon korttien arvon romahtamisen. 25 pelin soppareita ostin 5kpl 150 pucksilla.... Tämä tosin aamusella, jolloin ei muita tullut olevan, mutta osta heti hinnat olivat aina 200, eli halpaa on. En tosin tiedä minkä hintasia ennen olivat, vaikea uskoa, että näin halpoja.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itellä taas juuri sen takia kiinnostus lopahti, että kyseisistä paketeista pamahti aina kasa schaibaa syliin jota ei saanut edes ulostettua vaihtopakan kautta muualle. Kerkesin tahkoamaan about 100 matsia onlinessa ennen Bopsin julkkaria, joten nähtäväksi jää innostuisiko jossain vaiheessa uudelleen yrittämään.
Onko muuten turnaus bugit saatu jo korjatuksi?
 
Josh Harding on ollut kyllä hyvä hankinta. Viimeksi maalilla oli Säteri, joka sekin "ajoi asiansa".

Josh Harding (KOK 88. kor91 - mat82 - nop96 - sij94 - reb80)
Stats: (online)
21 WIN - 0 LOS
PMK 1.71, TORJ-% 85.90

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nyt kun pitäisi keksiä lisää jotain motivaation sytykettä, niin seuraavaksi voisi pleijareiden jälkeen ottaa tavoitteeksi sen oman suosikkijoukkueen kasaamisen.

Parit ekaa kenttää tulisi siis mennä jotakuinkin näin:
Zetterberg - Datsyuk - Kane
Leino - Filppula - Gaborik
Havlat - X - Hossa

EDIT:
Aikoimoista meininkiä tuola huutakaupan puolella. Äsken oli joltain samalta jantterilta noin kymmenen huippujätkää myynnissä. Kaikki käyttämättömiä ja jokasella oli lähtöhinta 150 kiekkoa ja osta heti -hintaa ei ollut.
No siinä sitten näpyteltiin muiden kanssa kilpaa tarjouksia, kaikkiin ei kerinnyt millään tarjoamaan. Itelle jäi parhaana käteen Ryan Kesler, jonka hinta pyörii sielä 5000 pucksin paremmalla puolella, 700 kiekolla ostin. Modanon sain 300 kiekolla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Huhhuh, ostinpas koskemattoman Denis Grebeshkovin 200 pucksilla. Kokonaisuus 80 ja potentiaali 86. Itellä tuo löytyy kokoonpanosta jo valmiiksi täyteen pumpattuna ja huikea pakki on, mutta uraa 5 peliä jälellä, eli heti kun sen ua loppuu niin laitan tämän uuden tilalle :) Kova munkki kävi, sillä mulla oli juuri 200 kiekkoa tililla ja kattelin että mitäs sillä sais ostettua ja Grebe oli hintaan 150 myynnissä. Pelasin oikeen varman päälle ja tarjosin kaikki 200 mitä löyty! :cool:

Toivottavasti tämmöset löydöt pysyvät löytöinä, maku menee jos tämmösiä saa jatkossa aina tähän hintaan....
 
Ylös Bottom