Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]
ostin sitten niin paljon noita tarjouspakkoja,että meinaa hävettää.No,parhaina pelaajina tulivat jo kauan himoitsemani toews ja kane.Muista mainitakseni kaks kappaletta +5 kaikki-korttia ja paljon muita hyviä pelaajia.Enkä aio tehdä pisnistä,lopetan pakkausten ostamisen ja nautiskelen vain pelaamisesta.
Tulihan niitä itsekkin ostettua ihan v*tusti. Tyhmähän se on joka ei noita ostanut nyt, ja menee esim. ens viikolla ostelemaan jumboja. Niin halpoja noi oli nytten. En tiedä pitääkö tosta morkkista tulla, jos ja kun niitä ei oo oikeella rahalla ostanut. Tosin melkein liian hyvältä tarjoukselta toi tuntu
Itellä ei kyllä käynyt mikään maailman paras tuuri vaikka osti paljon noita pakkoja. Aivan sellaiset kirkkaimmat starat ja parhaat kortit loisti poissaolollaan. Otti kyllä hiukan päähän. En saanut yhtään esim. näistä mitä olisin halunnut: Toews, Kane, Zeta, Datsyuk, Ovy, Crosby, Malkin, Stamkos jne. Enkä myöskään yhtään +5 kaikki-korttia, en edes +3:sia! En sit toki tiedä, jos esimerkiksi sä oot joku 50 pakkaa ostanu, niin kyllähän siinä väkisin jo tulee hyviä... Ite en kuitenkaan niiiin montaa pakkaa loppujen lopuksi ostanut.
Parhaat oli: Joe "Big-Joe" Thorton, Mike Cammalleri, Simon Gagne ja Jordan Eberle.
Harmi kun piti poistaa esim. aivan helkutin paljon noita isoja sopparikortteja, koska ei vaan ollut yksinkertasesti enää tilaa, kun niitäkin tuli tossa vaiheessa ovista ja ikkunoista sisään. Virhe ja paska homma mulla oli se, että olin ennen kuin tiesin näistä ale-jumboista, laittanut tollasia rupujätkiä vaihtopakkaan paljon myyntiin, joten sieläkään ei ollut enää tilaa varastoinnin puolesta soppari- ja kehityskorteille.
Se huono homma noissa "halvoissa" pakkauksissa on että nyt sitten korttien hinnat putoo niin perkuleesti.. Esimerkiksi toi +5 kortista sai vielä hetki sitten aina sen 15000 niin nyt jokut myy jo 10-11 000 kiekolla.. Sama homma näkyvissä pelaajien puolella.. Niin paljon tullu ukkoja myyntiin weekendin aikana kun korttipakat olleet niin halpoja.. Ei hjyvä...
Joo toi on totta. Ihmettelinkin eka ennen kuin tiesin näistä ale-jumboista, että miksi tuntuu olevan niin halvalla hyvää jantteria tarjolla. Nyt ei oo kyllä kovin hyvät myyjän markkinat. Melkein pitäs malttaa odottaa noiden korttien kanssa, kun tilanne hieman normalisoituu näiden ale-jumbo päivien jälkeen.
Hyökkäys:
1. Zeta 96 - Dats 95 - Abdelkader 81
2. Hossa 91 - Toews 97 - Kane 95
3. J.Jokinen 90 - E.Staal 96/99 - Hall 97
4. 58ovr junnuja
Hyökkäys 96 puolustus 90 mv 76, Palkkakattoon jää vielä 110. Eli ei tehny edes tiukkaa
Jännä kyllä miten hyvin noikin tähdet mahtuu katon alle. Pitäs käydä oikein lurkkimassa pleikkarilta jokasen palkat. Eipä noi Zetan ja kumppaneiden palkat tainneet kuitenkaan mitenkään niin paljon suurempia olla, kuin vähän nimettömämmän pulliaisen.
Hauskaa että mulla on hyökkäys nyt 93, vaikka joukueen pelaajien kokonaisarvot ja nimet selässä eivät ole lähellekkään sun jengin tasoa. Paljon äijiä joiden kokonaisuus on sielä 85, kuten Granlund, mutta hyökkäysarvot luisteluineen on vaan kehitetty niin kovaksi, niin se sitten nostaa ton joukkueen hyökkäysarvonkin. Mulla on oikeasti varmaan nimettömmin hyökkäys, jolla oon nähnyt että olis joukkueen hyökkäysarvo 93:n luokkaa.
ps. voi tosiaan olla ettei nyt tuu hetkeen osteltua pakkoja. Tuntuvat niin kalliilta näiden alejen jälkeen. Saas nähdä koska tulis taas vastaavia tarjouksia... Onkohan noita kui usein ollu.