Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt kun pitäisi keksiä lisää jotain motivaation sytykettä, niin seuraavaksi voisi pleijareiden jälkeen ottaa tavoitteeksi sen oman suosikkijoukkueen kasaamisen.

Parit ekaa kenttää tulisi siis mennä jotakuinkin näin:
Zetterberg - Datsyuk - Kane
Leino - Filppula - Gaborik
Havlat - X - Hossa

Ite oon kans aatellu kasata suosikkijoukkuetta/lempitiimiä, mut vähän erilailla kuin sinä.. Et jättäis just noi ihan huippupelaajat pois, jotta saisi vähän haastetta.. Nää joka kauden 110-2 recordit ei oikein enää jaksa sytyttää..

Esimerkiksi nyt on ykköskenttä:

Lennu - Granlund - Boogaard

Ja oon niin syttyny tosta, vaikka Lennukin on se 72 arvonen, mut ihan eri fiilis heittää häkkejä =)

Et voi olla, että ensi kaudella tekis kunnon kokoonpano muutoksen.. Varsinkin kun jää ny pleijaritkin väliin kun ei kerkee pelaamaan..
 
Yees.. Toi Leino on muuten vissiin harvinainen kortti, tai sitten on tälläkin hetkellä sattumalta vain yksi Leino kaupan, ja sekin joku käytetty ja huonosti tuunattu :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mestaruus tuli! Hyviä pelejä oli, eikä yhtään quittausta. Finaali oli aivan huikea ja päättyi lopulta lukemiin 8-6. Millos ne pucksit tulee tilille?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

EI VOI OLLA TOTTA!! Voitin turnauksen hiellä ja vaivalla, 7 voittoa siihen tarvitsin. Noh, kun lopulta se voitto tuli, niin eipä tilille tullut puckseja! Siis mitä kaakelin säätöä tämä on? Kyllä nyt palo innostus aika lailla tähän pelimuotoon, noita puckseja oisn niin kipeästi tarvinnut.... Ikinä ei ole 15 tonnia ollu tilillä, eikä näköjään koskaan tule olemaankaan.

HUOH!

P.S: Asiaa lievitti kuitenkin se, että ostin koskemattoman Afinogenovin 1500 pucksilla (eli kaikki mitä löytyy). Nyt tarvitsen +5 all ja +9 kädet (tai +7 LUI) niin Affysta alkaa tulla edes melkein oman tasonen....
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No eipä tullut noita 15 000 pucksia, mutta ei se nyt maailmaa kaada. Jotain hyvääkin, sillä Standardista tuli herra nimeltä Steven Stamkos. Tampa ketju on jo kasassa ja Lecavalierin ura loppuu kohta niin Stamkos hyppää sitten hänen tilalleen.
 
Yees pleijarit alotettu. Saa nähä miten käy. Meinas alkaa jo mollivoittosesti, kun lähdin vieraissa pelaamaan. Lagasi ja oli toi shaisse eurooppalainen kaukalo. Kaveri vielä 1-0 johtoon. Noh 1-2 mun johtotilanteessa yhteys vastustajaan poikki (tuskin tuossa vaiheessa lähti tahallaan).

Jotenkin niin paha tuntuma perseessä, että nyt kun on sen 30-40 ottelua voittanut putkeen, niin kyllähän se tappio sieltä ihan saletisti tulee. 15000 pucksia ei sinänsä kiinnosta, kunhan nyt ton viirin sun muut zembalot sais.. :D

Kane piti nostaa kokoonpanoon, nyt kun pleijarit alko. Muutenkin oma kokoelma pursuaa tällä hetkellä korteista, kun tuli osteltua niitä niin paljon ton jumbo-alen aikana. Kortitkin ovat menneet ihan OK:sti kaupaksi. Liekkö alkaa jo pikkuhiljaa normalisoitua tuo korttien hinta ja tarjonta huutokaupassa...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^Jos ei pucksit kelpaa, niin voithan lohdutta mua antamalla ne 15k, jos satut ne saamaan? :)

Pystyyköhän EA jälkikäteen lähettämään ne kiekot mun käyttäjälle jotenkin? Täytynee kävästä EA:n live chatissa jälleen kerran... :D
 
Eka pleijarikiekka hoidettu. Meni hyvin kaavan mukaan. Eka erä sopivasti 2-0 ja toka 1-0. Silleen ettei vastustaja lähe pelistä :D 4-1 sitten päätty.. Näin kun menisi loputkin pelit.

^^Jos ei pucksit kelpaa, niin voithan lohdutta mua antamalla ne 15k, jos satut ne saamaan? :)

Pystyyköhän EA jälkikäteen lähettämään ne kiekot mun käyttäjälle jotenkin? Täytynee kävästä EA:n live chatissa jälleen kerran... :D
Hah, no jos mä voitan ja saan ne pucksit, niin voin mä sulle vaikka "kaveri hintaan" (vaikka ilmaseksi) jonkun pelaajan antaa vaihdossa. Nyt kun niitä on tuola kokoelmassa vähän turhankin paljon.
 
Kysymys. Jos pelaan elite-pleijareita, niin tuleeko mun vastukset vain niistä pelaajista, jotka pelaa itsekin elite-pleijareita?

Turnauksissahan vastus ilmeisesti tulee niistä pelaajista, jotka itsekin pelaavat jotain turnausta. Mutta samalla kierroksella (esim. välierät) ei tarvitse olla, eikä edes samassa turnauksessa.

Pleijareissa tuntuisi taso olevan kyllä paaaaljon keskimääräistä kovempi, joten olisiko se niin, että elite-pleijaristit pelaavat vain keskenään toisia samanmoisia vastaan?
Toisaalta jos on noin, niin tuo voisi taas hankaloittaa varsinkin loppuvaiheessa pelien löytämistä.

Jokatapauksessa, en ihmettele, ettei niitä elite-viijerejä ihan jokanurkasta löydy. Ei tämä helppoa oo voittaa tasokkaita vastuksia peränjälkeen, siis varsinkin jos sen joutuu tehdä jonkun kymmenen kertaa putkeen. Lisäksi tässä on kummasti jotain extra-jännitystä, niin meinaa ihan ite soostata tän homman.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nyt oon ite välierissä. Neljä peliä oon saanu pelata tähän mennessä. Eli välierissä on nyt ottanut kaksi turhaa voittoa. Varsinkin jälkimmäinen oli aivan uskomaton tapaus :D Todella kova vastus, jolla esim. hyökkäys 96. Tiukkaa vääntöä ja toisessa päässä veskari Mason oli aivan maaginen (rightin-veskarit vaikuttas olevan järjestään kovia!). Tunteet vaihteli laidasta laitaan ja välillä kirosin jo häviötä. Mitään muuta väliä ei HUT:lla ole, kunhan tuon kannun nyt saisi.. No Granlund pääsee kymmenen sekuntia ennen loppua yksin läpi ja teen 5 sekuntia ennen loppua 4-3! Pitkästä aikaa tuli oikeasti riemuttua maalista! Noh kaveri lähtee alotuksen jälkeen vetämään 2 sekuntia ennen summeria :D :D Jihuuuu..

Laitto vielä viestiä, että "chater" ja jotain. Vastasinkin että hyvä ja tiukka peli, ja miten olin muka huijannut, sekä sanoin että hieno homma kun lähti lopussa vetämään..
Vastasi jotain ihmeellistä että "sen pelaajat ei muka liikkunut just siinä vähän ennen loppua kun pääsin yksin läpi" tai jotain vastaavaa, mitä nyt englannista ymmärsin. Mitään tollasta ei kyllä ollu ja kaveri vielä keksii jotain huijaus-syytöksiä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Aijjaa näinkö on päässy käymään..kävit kurkkiis statsit :)
Joo voi tosiaan olla että sulla on ollu sit keskimäärin kovempia seppiä vastassa. Nyt on tullut kyllä viime aikoina kovalla prosentilla voittoja..

Voipihan tuo olla että toinen valkkaa vastustajat ja toinen ei... Tiedä sitten häntä kumpi näin tekee. Tai saatanpa tietääki, sillä allekirjottaneellaki on omakohtasta kokemusta asiasta, että kaikille ei pelit samantasosia/parempia vastaan maistu. Toinen ainaki näistä kahesta on aina kieltäytyny pelistä ku mulla joukkue arvoilla 92 88 71. Toiselle puolestaan hävisin alkuaikoina reilusti!!!

Ei muuta viiriä salkoon ja mukavia pelihetkiä!!! (ilman 10min pelihakua, kiitos)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse jätän suosiolla joukkueet väliin joiden keskiarvo on yli 85 :D
Omanihan on vasta jotain 70 :) Tosin joskus teen poikkeuksen jos ei muuta seuraa löydy.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No Granlund pääsee kymmenen sekuntia ennen loppua yksin läpi ja teen 5 sekuntia ennen loppua 4-3! Pitkästä aikaa tuli oikeasti riemuttua maalista! Noh kaveri lähtee alotuksen jälkeen vetämään 2 sekuntia ennen summeria :D :D Jihuuuu..

Laitto vielä viestiä, että "chater" ja jotain. Vastasinkin että hyvä ja tiukka peli, ja miten olin muka huijannut, sekä sanoin että hieno homma kun lähti lopussa vetämään..
Vastasi jotain ihmeellistä että "sen pelaajat ei muka liikkunut just siinä vähän ennen loppua kun pääsin yksin läpi" tai jotain vastaavaa, mitä nyt englannista ymmärsin. Mitään tollasta ei kyllä ollu ja kaveri vielä keksii jotain huijaus-syytöksiä.

Tota porukkaa riittää... Just helmee.

Sitten ku lisää vielä sen että peli jäätyy jollain pelikatkolla silleen et ylänurkassa lukee "odotetaan käyttäjää" vai mitä siinä lukeekaan. Eikä silloin auta muu ku pelin buuttaaminen. Eiks toi oo joku EA:n servun spessu vai johtuuko se pleken jumiutumisesta?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tota porukkaa riittää... Just helmee.

Sitten ku lisää vielä sen että peli jäätyy jollain pelikatkolla silleen et ylänurkassa lukee "odotetaan käyttäjää" vai mitä siinä lukeekaan. Eikä silloin auta muu ku pelin buuttaaminen. Eiks toi oo joku EA:n servun spessu vai johtuuko se pleken jumiutumisesta?
Ainakin kun ottaa aikalisän, niin peli tilttaa todella isolla prosentilla. Itellä yli 10 kertaa tiltannut kun olen ottanut aikalisän ja sillon jää vaan se "odotetaan käyttäjää" pyörimään niin kauan kunnes toinen lähtee pelistä.
 
Jippii elite-pleijareiden mestaruus tuli! Työn ja tuskan takana se kyllä oli, huhheijaa. En yhtään ihmettele, että vajaan kahdensadan pelin aikana ei ole tullut vastaan kuin muutamia, joilla oon jään pinnassa nähnyt ne tekstit, jotka osoittavat että pelaaja on voittanut pleijareiden mestaruuden.

Ensinäkin tuo vaati kahdeksan peliä. Raskas urakka ja vielä kun näissä peleissä tulee vähän mukajännitettyäkin. Kaksi ekaa kierrosta meni hyvin, vastustajat eivät luovuttaneet. Mutta välierät ja finaalit sain molemmat pelata kolmeen kertaan. Ja näissä peleissä kun vihulaiset ovat järjestään valio-luokkaa, niin eipä ole todellakaan helppo homma. Ensimmäinenkin finaali näytti menevän "käsikirjoituksen" mukaan, ja peli oli tokan erän lopulla 2-0, mutta jäähy toisen erän loppuun vihulle ja "yhteys vastustajaan menetetty".

Muutaman kerran oltiin kyllä jo todenteolla selkä seinää vasten. Viimeisessä kolmannessa finaalissa olikin sitten vastasssa ehkä koko pleijareiden heikoin vastustaja. Sopivaa parin maalin johtoa yriteltiin pitää yllä ainakin viimeseen erään saakka. Noh sitten vipassa erässä yv ja puolivahingolla maali. Pian tuli 6-2 kun vihu heitti kiekon omiin tai jotain. Siinä vaiheessa kirosin jo, että lähtee varmasti menemään. Ei lähtenyt ja jatkoin samalla linjalla, pitäen huolen että vihulainenkin pääsee hyville maalipaikoille.

Fiilis oli hieno, kun vihdoin sai sen viirin sinne kattoon ja mestaruuden kotio. Oli muuten hienot seremoniat sitten siinä seuraavan pelin alussa, kun viiri nostetaan kattoon. Ja nyt kotihallin jäätä koristaa nuo "Elite Playoff Champion" -tekstit.

Josko sitä nyt pitäisi vaikka hitusen taukoa tästä pelimuodosta. Olo on vähän niin kuin olisi tahkonnut läpi koko homman, ja takki on tyhjä.

Ps. ainakin mulle noi 15000 kiekkoa tuli tilille, kun joillekin ei ilmeisesti ole tullut.
Psps. Josh Hardingin voittoprosentti edelleen 100. Saas nähdä vetääkö koko uran tappioitta! Eipä ole epäselvää, kenet hommaan seuraavallakin kerralla häkkiin.

Voipihan tuo olla että toinen valkkaa vastustajat ja toinen ei... Tiedä sitten häntä kumpi näin tekee. Tai saatanpa tietääki, sillä allekirjottaneellaki on omakohtasta kokemusta asiasta, että kaikille ei pelit samantasosia/parempia vastaan maistu. Toinen ainaki näistä kahesta on aina kieltäytyny pelistä ku mulla joukkue arvoilla 92 88 71. Toiselle puolestaan hävisin alkuaikoina reilusti!!!

Ei muuta viiriä salkoon ja mukavia pelihetkiä!!! (ilman 10min pelihakua, kiitos)
Mustako puhut? Tai no ilmeisesti puhut, mutta on aika oleellistä kumpi noista sun esimerkeistäsi oon :D
Ite en kyllä yleensä pahemmin valkkaile. Joskus esimerkiksi eurokaukaloihin ja/tai lagiin edellisessä pelissä kyllästyneenä en ole lähtenyt pelaamaan seuraavaa peliä vierasjoukkueena. Silloin on tullut tilanteita, että oon vastustajasta riippumatta vierasjoukkueena ollessa lähtenyt samantien pois.
Toinen syy voi olla, että on huomannut jo paitoja/ketjuja valitessa kun on X:ää paineltu, että tuntuisi olevan viivettä. Silloinkaan ei kyllä kannata pelata, vaan mieluummin pelaa pelin, jossa ei oo viivettä.

Mutta no hard feelings - voimme ottaa peliä vaikka samantien! :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla meni kyllä hermot eilen playoffiin!!! Voitin kolme ekaa peliä, alkoi finaali niko666 vastaan. Johdin peliä 6-2, 17 sekunttia ennen loppua kaveri lopetti pelin. Lähetin kaverille viestin jota en viitsi tässä kirjoittaa :) sain vastauksen takas että " Mulle tehtiin äsken samalla lailla joten vahinko kiertämään "... Kaikenlaisia idiootteja. Otan kuitenkin vielä yhden pelin johdan 2-1 EA katkasee yhteyden ja playoffi loppu siihen että näin tällä kertaa...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla meni kyllä hermot

Erittäin hyvin sanottu. Ostin äsken jumbon, ja en kyllä niin umpisurkeaa pakkaa ole avannut ikinä!

Raret oli 3 X 25 sopimuskortti ja Jere Lehtinen (treenislotteja 0/1) ja arvotkin aivan per.. huonoja. "Parhaat" kortit oli 2 X +4 kädet :D

En laittais pahakseni vaikka noissa jumboissa olis jotain rajoituksia noiden "mukamas" rare-korttien (lue 25-sopimuskortti) kanssa.

Olen kyllä kuullut huonosta tuurista mutta tää on jo jotain aivan huikeeta.


EDit. Ostin äsken toisen pakan ja sama homma. 2 X 30 sopimuskortti, 25 X sopimuskortti ja Valmentaja mikä ei kyllä mistään mitään tiedä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hienosti meni pleijarit, voitin viis peliä putkeen(vastustaja lähti lopussa) mutta sitten sieltä tulee lopulta aina joku taitavempi vastaan ja finaalissa 6-10 tappio :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jahs, eipä tullu kolmannellakaan yrityksellä voittoa mutta tää menee jo naurettavaks. Viimekauden loppuun se ratkes sillo siihe järkyttävään lagi peliin. Nyt peli numero 7, finaali. Eli alla 3 voittoa ja 3 voittoa missä vihu lähti. Kaveri tasoittaa pelin 6-6 pari minuuttia ennen loppua ja jumittuu siihen. Se ois ollu vähemmä tuskasempaa vaikka ton ois hävinny pelaamalla mutta että näin. Rupee kyllä sapettaa niin paljon että saa nähä jaksaako seuraavia poffeja vaivautua enää edes pelaamaan. Kaikilla 3 kaudella ois kuitenkin se 4 voittoa putkeen jos nuo quittaukset laskettais, eli kaiken jären mukaan oisin 45k rikkaampi ja viiri ois ollu katossa pitkään mut ei ni ei. Taitaa olla aika ruveta tahkoo tuota turismoo. :mad:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jahs, eipä tullu kolmannellakaan yrityksellä voittoa mutta tää menee jo naurettavaks. Viimekauden loppuun se ratkes sillo siihe järkyttävään lagi peliin. Nyt peli numero 7, finaali. Eli alla 3 voittoa ja 3 voittoa missä vihu lähti. Kaveri tasoittaa pelin 6-6 pari minuuttia ennen loppua ja jumittuu siihen. Se ois ollu vähemmä tuskasempaa vaikka ton ois hävinny pelaamalla mutta että näin. Rupee kyllä sapettaa niin paljon että saa nähä jaksaako seuraavia poffeja vaivautua enää edes pelaamaan. Kaikilla 3 kaudella ois kuitenkin se 4 voittoa putkeen jos nuo quittaukset laskettais, eli kaiken jären mukaan oisin 45k rikkaampi ja viiri ois ollu katossa pitkään mut ei ni ei. Taitaa olla aika ruveta tahkoo tuota turismoo. :mad:
+1
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

On tääkin... Nyt kun en saanut niitä 15 tuhatta pucksia niin täytyi myydä kaikki parhaat pelaajat, jotta sais ostettua +5 all kortin ja +9 KÄD/ +3all... Afinogenoville siis on pakko saaha nuo laitettua. Pikkusen verran v**ttaa, kun joutuu tiputtamaan joukkueen hyökkäysarvon 92--> 85 vain sen takia, että EA päätti olla antamatta puckseja. Noh, nyt jo 6 tonnia kasassa, kun täyteen pumpattu Gaborik, jolla uraa 50 peliä ja sopparia 20 matsia meni kaupaksi 4650 kiekolla :) Lisäksi koskemattomasta Lars Elleristä sain 1300 pucksia (normaalisti saa 2300) ja lähes koskematon M.Richards meni peräti 400 kiekolla, siinä kaikkien floppimyyntien äiti...

Onneks itse peli kulkee hyvin. 14-0-0 statsit tässä kuussa kun joutuu jokasen pelin vääntämään täysillä, että puckseja tulisi mahdollisimman paljon. Aikasemmin olen nämä HUT pelit pelannu vähän rennommin.
 
Ylös Bottom