Youngbloo_d
New Member
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]
Ite oon kans aatellu kasata suosikkijoukkuetta/lempitiimiä, mut vähän erilailla kuin sinä.. Et jättäis just noi ihan huippupelaajat pois, jotta saisi vähän haastetta.. Nää joka kauden 110-2 recordit ei oikein enää jaksa sytyttää..
Esimerkiksi nyt on ykköskenttä:
Lennu - Granlund - Boogaard
Ja oon niin syttyny tosta, vaikka Lennukin on se 72 arvonen, mut ihan eri fiilis heittää häkkejä =)
Et voi olla, että ensi kaudella tekis kunnon kokoonpano muutoksen.. Varsinkin kun jää ny pleijaritkin väliin kun ei kerkee pelaamaan..
Nyt kun pitäisi keksiä lisää jotain motivaation sytykettä, niin seuraavaksi voisi pleijareiden jälkeen ottaa tavoitteeksi sen oman suosikkijoukkueen kasaamisen.
Parit ekaa kenttää tulisi siis mennä jotakuinkin näin:
Zetterberg - Datsyuk - Kane
Leino - Filppula - Gaborik
Havlat - X - Hossa
Ite oon kans aatellu kasata suosikkijoukkuetta/lempitiimiä, mut vähän erilailla kuin sinä.. Et jättäis just noi ihan huippupelaajat pois, jotta saisi vähän haastetta.. Nää joka kauden 110-2 recordit ei oikein enää jaksa sytyttää..
Esimerkiksi nyt on ykköskenttä:
Lennu - Granlund - Boogaard
Ja oon niin syttyny tosta, vaikka Lennukin on se 72 arvonen, mut ihan eri fiilis heittää häkkejä =)
Et voi olla, että ensi kaudella tekis kunnon kokoonpano muutoksen.. Varsinkin kun jää ny pleijaritkin väliin kun ei kerkee pelaamaan..