Eihän nyt aivan hiljattain ole tullut taas uutta asetus-settiä? En tiedä onko vkl:n pelaamattomuudella ja viinalla osuutta asiaan, kun tuntui tänään, että pelaajat kaatuili aivan järkyttävän helposti, joku tuosta muutamia viikkoja sitten valitti, mutta nyt tuo tuntui kyllä ensimmäistä kertaa itteäkin ärsyttävän.
Lisäksi maaleja en meinannut alkuun saada millään, tein vastustajan veskareista hirveitä koobria. "Husimalla" otan yleensä kiekkoja paljon vihulta pois, mutta siitä tuntui tulevan todella helposti jäähyjä.
On varmaan oma osuutensa vastustajillakin asiaan. Nimittäin
onko muut huomanneet, että enää ei oo HUT:ssa läheskään niin paljoa "turisteja matkassa"? Pelaajien taso on paljon kovempi kuin vaikka kuukausikin takaperin, sekä arvoiltaan paskoja joukkueita ei juurikaan ole. Tänäänkin taisi kaikki mitä vastaan tuli olla vähintään hyökkäys +85 joukkueita. Huono päivä tosiaan muutenkin, jos välillä tuli ehkä yksi 20-40:stä pelistä turpiin, niin tänään oli aivan eri prosentit.
Perkule ku kerkeis vähän enemmän pelaamaan niin vois yrittää ton ykköspaikan vallata HUTin kokonaistilastossa...
Itellä ei oo hirveesti koskaan noilla tilastoilla ollut väliä, mutta nyt kun parina viime kuukautena on pelannut menestyksekkäästi paljon pelejä ja pääsi korkealle tilastoissa, niin kyllähän niitä tulee aina välillä katottua. Sitten pitää hakata pelejäkin lisää ja lisää. Njoo mut loppujen lopuksi, who cares, ei ainakaan vaikka mun parisuhdetta auta yhtään että oonko 20. vai 100. Tai emmä tiedä, toi pitäs kai varmistaa tolta toiselta osapuolelta
Nyt noi tilastot pitäis kuitenkin unohtaa, kun tällä hetkellä tuntuu ettei jaksa/ehdi enää niin paljoa pelata ja elite-playoffsien voitto tyhjensi takkeja, joten en tuu enää nousemaan takasin varmaan edes top-50:iin. Pelimääristä kun tuo tosiaan on kuitenkin niin paljon kiinni, kunhan vaan pelaa voitollista kiekkoa. Kaiken kukkaraksi laitoin parin viikon pihtaamisen jälkeen tuon COD Black Opsinkin tilaukseen..
Pitäs kyllä toteuttaa jo pikkuhiljaa toi joukkueen kasaaminen suosikkipelaajista, jos se tois taas lisää intoa. Oon vaan turhan tarkka noiden pucksienkin kanssa, että vaikka niitä on nyt paljon, niin silti niitä tulee vaan pantattua ja pantattua itellä. Toisaalta ei myöskään haluaisi joukkuetta tietoisesti huonontaa, nyt on tottunut liian hyvään noiden nopeiden jätkien kanssa.
Maalissa mullakin nyt tuo paljon puhuttu Harding. Iha jees mut ei nyt mikää nii iliömäinen mitä arkomilla
Jospa seuraavaks koittas Varlamovin ku noitaki on vissii 3 vai 4.
Hah, ei kai mun mainospuheet tehonnut kun oot kans Joshiin päätynyt? Vai pelasko se niin hyvin suakin vastaan...
Ite huomasin, että vähän on vielä reenaamista, kun arkomia vastaan pelasin. Okei, tulos oli kohtalaisen tiukka, mutta aikalailla mun päädyssä pelattiin. Mutta väittäisin, että kun
huippuvireessä olen, niin melkein mikä tahansa on mahdollista
Juu kyllä varmasti pystyt hyvänä päivänä voittamaan. Ei siinä mun mielestä nyt mitään hirveitä eroja ollut.
EDIT: Niin Psycho, kun tuossa valittelit jostain kanssapelaajasta, niin omalta osalta kans laski kummasti pelifiiliksiä tänään, kun tuli sellanen kaveri vastaan, joka
paikkalukitsi itsensä laituriksi. Oli ihan ok pelaamaan + hyvä joukkue + viive + sille parit maalia alkuun + oma peli ja pelihuumori päin v*ttuja = turpaan tuli. Sen verran oon ilmeisesti rankkihoro, etten katkaissut peliä kesken, vaan käytin peliajastani parikymmentä minuuttia tuollaiseen shaisseen. Joku suomalainen viisastelija kaverihan se oli. Taisi olla toinen kerta HUT:ssa paikkalukittua vihua vastaan, toisesta voitto - toisesta tappio, mutta yhtä kaikki peli-ilo oli molemmissa niin h*lvetin kaukana kuin olla ja voi, joten eipä oo varmaan tappiokaan sapettanut koskaan noin paljoa.
Ei vaan voi ymmärtää noita kavereita. Kokonaisuudessaan ajan peluineen kaikkineen oli kyllä niitä kavereita, joista saataisiin koota yhteistä mustaa listaa, ellei joku sitten halua pelata tuunattuja AI-pelaajia vastaan 1vs1 pelejä.
Mistäänhän et sitä ennen peliä tiedä, onko vihu paikkalukinnut itsensä. Ja kun peli alkaa, taitaa olla liian myöhäistä poistua. Taitaa olla niin, että jos sekuntikin on pelattu, niin automaattisestihan siitä tappio merkitään.