Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos jotain kiinnostaa, niin myytävänä seuraavia pelaajia
Frolik (kh, florida, 91kok, 55 peliä jälj.)
Pominville (ol, buffalo, 89 kok, 35 peliä jälj.)
Nabokov (mv, san jose, 91 kok, 35 peliä jälj.)
Booth (vl, florida, 88 kok, 70 peliä jälj.)
Keith (p, chigago, 90 kok, 50 peliä jälj.)

Vaihtoja mm. nhl pakkipareihin / hyökkäysketjuihin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko normaalia, että kokonaisuus 84:lle menee todella usein siniviivalta tulevat rystylätyt längeistä sisään? Siis ihan ilman maskia lörpöt vipit uppoo lähes aina. Nyt viimesessä 5 pelissä 4 kertaa käynyt näin, ja alkaa mietityttämään että auttaisko maalivahdin vaihto, vai onko tämä joku pelin ominaisuus? Ei varmaan ole kivaa, jos playoffien finaalissa tommonen ratkasee ottelun...

Nyt olen saanut hyvän joukkueen kasaan, olen nimittäin hankkinut tunnearvolta arvokkaita pelaajia :) Afinogenovin jälkeen olen vihdoin löytänyt David Van Der Gulik:in jonka sain aikoinaan HUT:in aloituspakkauksesta. Silloin kyseinen pelaaja oli aivan ylivoimainen (kok71, pot 78) koska on nopeahko ja pienikokoinen. Laitoin sen jo silloin ylivoimassa siniviivaan, koska hänen huikea peliälynsä on hyödynnettävä 100%:sti. Nyt hän (siis uusi versio, kun vanhalta loppu ura) on ykköskentässä ja ykkös YV:n pakkiparissa. Ja jälleen tulosta tulee! Kokonaisuus 74 vasta, mutta huikea pelimies on. Nykyäänhän kyseinen kaveri pelailee jo NHL matseja Coloradon riveissä.

Joukkueesta lötyy myös KHL:n huippunimi, Roman Cervenka, jonka kehitin 81:een, mutta on selkeästi kokonaisuuttansa parempi. Pienikokoinen, nopea ja erittäin taitava iskee maaleja joka paikasta. Hänen vierellään pelaa Ryan Nugent Hopkins, eli "Nugge". Nugge on jo toinen Nuggeni, kun vanhalta loppu ura. Se vanha teki 120 ottelussa yli 100 pistettä ja uudella on vielä kovempi tahti menossa, kun saa kakkos/ykköskentässä vääntää. Kokonaisuus herralla on aluksi 70, mutta 10 harjoituskorttipaikkaa, joten nopeudet ja kädet voi kehittää kevyesti 99:ään. Ainoa miinus on tuo puolustuspään pelaaminen, mutta onneksi alhaalta löytyy niin huikea pakisto, SKA:n huippupakki Denis Grebeshkov (LUI84, KÄD 82, LAU 75, TKL 99, PUO 95) kokonaisuus 85 (1 harjoituskorttipaikka vielä jäljellä) on luottopakki, joka korvaa näiden mun rimpulahyökkääjien (Nugge 185cm ja 72 kiloa) virheet ja laiskuuden :) Tämä Grebeshkov on myöskin jo toinen, ensimmäinen pelasi huikean uran ja kehitinkin tämän toisen täysin samanlaiseksi.

Löytyy myös Stephen Gionta, joka on joukkueen luistelutykki ja käsiäkin löytyy jonkun verran (KÄD 96). Kokoa peräti 170cm, mutta sähäkkyyttä piisaa. Tämäkin jo toinen versio samasta pelaajasta, sääli kun nää urat on niin lyhyitä tässä :D Gionta on aluksi kokonaisuus 72 tjsp ja potentiaali 78. Hänen rinnaltaan löytyy polkukone Antti Pihlström, joka tuo joukkueeseen energisyyttä ja laittaa silloin tällöin kiekon maaliinkin :)

Elikkäs jokaisella pelaajalla on joku syy, miksi ovat joukkueessani. KHL:ssä nykyään pelaavat pääsevät automaattisesti kokoonpanoon, muilla täytyy olla joku tunnesyy tai erityinen piirre oikeassa kiekossa, esim Antti Pihlströmin energisyys ja nopeus. Ei yhtään kaduta että heitin kaikki starat pellolle joukkueesta :rolleyes: Hyökkäys on silti yli 90 ja puolustuskin 86.

Joo, en jaksa jokaisesta pelaajasta laittaa sepustuksia, nuo ovat vaan esimerkkejä joukosta. SUOSITTELEN jokaiselle hankkimaan suosikkipelaajiaan, vaikka eivät olisi kokonaisuudeltaan hyviä! Tuntuu ihan erilaiselta voittaa pelejä tämmöisellä joukkueella, kuin staroja kuhisevalla tähtisikermällä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jälleen kerran 2500 jumboja myynnissä. Ite sain kovan työn seuraksena ostettau yhden ja haaviin tarttui +7LUI ja Artyukhin (kok81 pot 86) 25 ja 35 pelin sopparit. Kaikki muu oli turhaa. Myyntiin nuo menee, paitsi sopimukset.

Onjoo naurettavaa että näitä mainospakkauksia tulee joka ikinen viikonloppu. Noh, käykää tekin hyödyntämässä, vielä tunti ja 15min aikaa noita ostella.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse laitoin ELITE-turnauksen palkinnot menemään ja ostin 5 tarjouspakkaa

Nämä jäi mieleen pelaajista:
O. Jokinen 84
Z. Bogosian 82 ?
M. Turco 84 - Varusteet sopii hienosti uuden kotipaidan kanssa sävysävyyn...
R. Regehr 82
L. Schenn 81 ?

Treenikortteja tais tulla
Lui+9
Lau+9
Käd+9
Käd+7
Tkl+9
Puo+9

ja kasa soppareita...

Ja parhaana sieltä pamahti Capitalsin kotipaita<3 :D

Ei tainnut olla mitään iha parhaita pakkauksia kun lukee näitä tarinoita täältä, mutta aikaisemmin 2 jumpoo ostaneena niin oli nämä paremmat kuin niistä tulleet muutamat +9 treenitkortit sekä N. Kulemin 80...

On muuten nätti värikombo: Tapparan kotipaita + EDM deslayfmwfomwmfem se kakkosveska, vetänyt sillä viimeisiä pelejä ja kyllä silmä lepää !

Nyt Turco tosiaan savy savyyn Capitalsin kotipaidan kanssa!

Laittakaahan veskojen nimiä joilta löytyy erikoisia varusteita väreiltää... ?!?

Rosterii:

3 kenttä: Pulkkinen - Kerälä - Lahti

Pojat on kyl yhden pelin jälkeen viel nollilla...
 
No voe perhana. Itellä meni toi Jumbo-kamppis ohi, kun en vkl:na kerinnyt juurikaan PS:n äärellä edes olemaan. Tosin liekkö tuossa menetti mitään, jos noita näinkin nopealla tahdilla tulee kokoajan uusia ja uusia. EA varmaan huomannut, että kannattaa, kun porukat kuitenkin ostelee noita sitten oikeillakin rahoilla himona..
Tosin juuri nyt ei silleen ollut tarvettakaan, kun viime Jumbo-kamppiksen aikana ostin niin monta pakkausta, että niistä saaduilla myyntituloilla & pelien, turnauksien ja elite-pleijareiden voiton seurauksena on rahaa tilillä nyt ennätysmäärä, lähes 100'000 pucksia.
Tosta kun olis ostanut 50'000 pucksilla vaikka 20 uutta pakkausta, niin sieltä olisi saanut taas niin paljon hyviä kortteja sekä itselle että myyntiin, että alta poes...

Tuossa voittaa aina lähes sata varmasti, kun ostaa tuollaisen tarjous-jumbon. Kun poistaa heti samantien kaikki huonot kortit, niin siitä saa jo joku ~750 pucksia. Sitten jää joku ~1750 pucksia maksettavaksi niin on omillaan. Tuon saa monesti jo yhdestä rare-pelaajasta. Saati jos saa jonkun kunnon nimimiehen. Tai vaikka jotain näitä ALL-kortteja.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo, en jaksa jokaisesta pelaajasta laittaa sepustuksia, nuo ovat vaan esimerkkejä joukosta. SUOSITTELEN jokaiselle hankkimaan suosikkipelaajiaan, vaikka eivät olisi kokonaisuudeltaan hyviä! Tuntuu ihan erilaiselta voittaa pelejä tämmöisellä joukkueella, kuin staroja kuhisevalla tähtisikermällä.

Oon täysin samaa mieltä.. Tuntu niin paljon paremmalta maalinteko viime pelissäkin ku Grane heitti tyhmän lärgen Vatasen lapaan ja siitä hassu onetimer sisään.. Nyt vaan mietittävä kumpi sopii paremmin Lennun ja Granen rinnalle.. Pulkkinen vai Anttila :P

Harmi kyl, et missasin kans noi eiliset hullut päivät.. 80 000kiekolla ois pari pakkaa voinu poimiakin..

Perkule ku kerkeis vähän enemmän pelaamaan niin vois yrittää ton ykköspaikan vallata HUTin kokonaistilastossa...

Ps. Jonathan Toews.. 40matsia.. Tehot 40+40.. Enkä oo päässy kaveria ees viel yhtään kehittämään =)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^Jeh, itelläkin Maxim Afinogenov 12 ottelua ja tehoja 21+9. Liikaa maaleja tulee ainakin omalla kohalla tässä. Jokainen tiukkakin peli päättyy 7-6 tai 8-7... Veskan torjuntaprosentti alle 80 vaikka 84 tasonen on ja melkeen kaikki pelit voittoja.

Saattaa johtua myös puolustuksen laiskuudesta, en saa itteäni motivoitua pelaamaan 100% yrityksellä HUT:issa.

Mutta toivotaan että youngbloo__d tai joku muu suomalainen saa otettua sen ykköspaikan itelleen :) Ite huomasin, että vähän on vielä reenaamista, kun arkomia vastaan pelasin. Okei, tulos oli kohtalaisen tiukka, mutta aikalailla mun päädyssä pelattiin. Mutta väittäisin, että kun huippuvireessä olen, niin melkein mikä tahansa on mahdollista ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jep.. varmaan reilut 100 jumboo tuli avattua. Ja sit ku porukka myi halvalla kaiken pois et saa lisää paketteja ni sieltäki sai kunnon varastuksia. Nyt ois sit ukkoja pilvin pimein, joku reilu 300 noita ois ja lähes kaikki siis rare pelaajia. Sivussa sit vaihtanu omanki tiimin ainaki tän hetkisen kokoonpanon iha täysin. Ketjut:

Vanek- Ennis - Kaleta (huikee tuo Ennis, jopa parempi väkkärä kun Granlund)
Leca - Stamkos - St.Louis
Kariya - S.Koivu - Selänne

Ja ykköspakkiparina Myers - Hedman molemmilla nopeus 99. Tuntuu et nää o aina oikeessa paikassa ja lähes mahdoton ohittaa, harmi ku ei voi peluuttaa koko peliä :D

Maalissa mullakin nyt tuo paljon puhuttu Harding. Iha jees mut ei nyt mikää nii iliömäinen mitä arkomilla ;) Jospa seuraavaks koittas Varlamovin ku noitaki on vissii 3 vai 4.

Ja että maaleja tulee paljon? Jaa, tuleehan noita tietty välillä mut kyllä mulla tiukat pelit on sitä jotain 4-3 osastoa. Enpä lähde syyttelemään ku enpä oo teitä kohdannu muuta kuin arkomin(ei liity muuten tähän asiaan) mutta voipi silti kai miettiä miten ne maalit tulee jos niitä joka pelissä on noin paljon. Meinas nimittäin oikeesti eilen ottaa pattiin ku tältäkin foorumilta tuttu pelimies, kenet vielä olin ymmärtänyt iha kovimman luokan pelaajaks oli ihan vastaan tulija. Hyökkäys ajat esim mun eduks 11min-5min ja se ei ollu mitää kulmissa pyörimistä. Silti tuli takkiin kun jokainen ko kaverin hyökkäys toisti täsmälleen saman kaavan. Sinisen jälkeen kaarto keskelle ja kääntölämäri. Ei ehkä suoranainen glitchi mutta ainakin exploidiks voi kutsua iha heittämällä, tuohan on ollu mukana jo ainakin 08 asti ja vaikka tuo oli tiedossa ja monta noista vedoista kerkesin estämään/blokkaamaan niin pari niitä viuhahti sisään ja yrityksiä oli varmaan pitkälti toistakymmentä mitkä siis kerkesin puolustamaan. Ni kyllä tippu kaveria kohtaan arvostus nolliin, jätän myös seuraavan kerran pelaamatta ja joo tappio siitä tuli. Se ei niinkään paina vaan tuo tapa. En väitä etten ite koskaan vastaavaa tee mutta jotain rajaa että koko peli mennään yhellä ja samalla kikalla. Tuli iha 09 curveshot pelit mieleen. Hauskuus tommosista peleistä kaukana...
 
Eihän nyt aivan hiljattain ole tullut taas uutta asetus-settiä? En tiedä onko vkl:n pelaamattomuudella ja viinalla osuutta asiaan, kun tuntui tänään, että pelaajat kaatuili aivan järkyttävän helposti, joku tuosta muutamia viikkoja sitten valitti, mutta nyt tuo tuntui kyllä ensimmäistä kertaa itteäkin ärsyttävän.

Lisäksi maaleja en meinannut alkuun saada millään, tein vastustajan veskareista hirveitä koobria. "Husimalla" otan yleensä kiekkoja paljon vihulta pois, mutta siitä tuntui tulevan todella helposti jäähyjä.

On varmaan oma osuutensa vastustajillakin asiaan. Nimittäin onko muut huomanneet, että enää ei oo HUT:ssa läheskään niin paljoa "turisteja matkassa"? Pelaajien taso on paljon kovempi kuin vaikka kuukausikin takaperin, sekä arvoiltaan paskoja joukkueita ei juurikaan ole. Tänäänkin taisi kaikki mitä vastaan tuli olla vähintään hyökkäys +85 joukkueita. Huono päivä tosiaan muutenkin, jos välillä tuli ehkä yksi 20-40:stä pelistä turpiin, niin tänään oli aivan eri prosentit.

Perkule ku kerkeis vähän enemmän pelaamaan niin vois yrittää ton ykköspaikan vallata HUTin kokonaistilastossa...
Itellä ei oo hirveesti koskaan noilla tilastoilla ollut väliä, mutta nyt kun parina viime kuukautena on pelannut menestyksekkäästi paljon pelejä ja pääsi korkealle tilastoissa, niin kyllähän niitä tulee aina välillä katottua. Sitten pitää hakata pelejäkin lisää ja lisää. Njoo mut loppujen lopuksi, who cares, ei ainakaan vaikka mun parisuhdetta auta yhtään että oonko 20. vai 100. Tai emmä tiedä, toi pitäs kai varmistaa tolta toiselta osapuolelta :D

Nyt noi tilastot pitäis kuitenkin unohtaa, kun tällä hetkellä tuntuu ettei jaksa/ehdi enää niin paljoa pelata ja elite-playoffsien voitto tyhjensi takkeja, joten en tuu enää nousemaan takasin varmaan edes top-50:iin. Pelimääristä kun tuo tosiaan on kuitenkin niin paljon kiinni, kunhan vaan pelaa voitollista kiekkoa. Kaiken kukkaraksi laitoin parin viikon pihtaamisen jälkeen tuon COD Black Opsinkin tilaukseen..

Pitäs kyllä toteuttaa jo pikkuhiljaa toi joukkueen kasaaminen suosikkipelaajista, jos se tois taas lisää intoa. Oon vaan turhan tarkka noiden pucksienkin kanssa, että vaikka niitä on nyt paljon, niin silti niitä tulee vaan pantattua ja pantattua itellä. Toisaalta ei myöskään haluaisi joukkuetta tietoisesti huonontaa, nyt on tottunut liian hyvään noiden nopeiden jätkien kanssa.

Maalissa mullakin nyt tuo paljon puhuttu Harding. Iha jees mut ei nyt mikää nii iliömäinen mitä arkomilla ;) Jospa seuraavaks koittas Varlamovin ku noitaki on vissii 3 vai 4.
Hah, ei kai mun mainospuheet tehonnut kun oot kans Joshiin päätynyt? Vai pelasko se niin hyvin suakin vastaan... ;)

Ite huomasin, että vähän on vielä reenaamista, kun arkomia vastaan pelasin. Okei, tulos oli kohtalaisen tiukka, mutta aikalailla mun päädyssä pelattiin. Mutta väittäisin, että kun huippuvireessä olen, niin melkein mikä tahansa on mahdollista ;)
Juu kyllä varmasti pystyt hyvänä päivänä voittamaan. Ei siinä mun mielestä nyt mitään hirveitä eroja ollut.

EDIT: Niin Psycho, kun tuossa valittelit jostain kanssapelaajasta, niin omalta osalta kans laski kummasti pelifiiliksiä tänään, kun tuli sellanen kaveri vastaan, joka paikkalukitsi itsensä laituriksi. Oli ihan ok pelaamaan + hyvä joukkue + viive + sille parit maalia alkuun + oma peli ja pelihuumori päin v*ttuja = turpaan tuli. Sen verran oon ilmeisesti rankkihoro, etten katkaissut peliä kesken, vaan käytin peliajastani parikymmentä minuuttia tuollaiseen shaisseen. Joku suomalainen viisastelija kaverihan se oli. Taisi olla toinen kerta HUT:ssa paikkalukittua vihua vastaan, toisesta voitto - toisesta tappio, mutta yhtä kaikki peli-ilo oli molemmissa niin h*lvetin kaukana kuin olla ja voi, joten eipä oo varmaan tappiokaan sapettanut koskaan noin paljoa.
Ei vaan voi ymmärtää noita kavereita. Kokonaisuudessaan ajan peluineen kaikkineen oli kyllä niitä kavereita, joista saataisiin koota yhteistä mustaa listaa, ellei joku sitten halua pelata tuunattuja AI-pelaajia vastaan 1vs1 pelejä.

Mistäänhän et sitä ennen peliä tiedä, onko vihu paikkalukinnut itsensä. Ja kun peli alkaa, taitaa olla liian myöhäistä poistua. Taitaa olla niin, että jos sekuntikin on pelattu, niin automaattisestihan siitä tappio merkitään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mistäänhän et sitä ennen peliä tiedä, onko vihu paikkalukinnut itsensä. Ja kun peli alkaa, taitaa olla liian myöhäistä poistua. Taitaa olla niin, että jos sekuntikin on pelattu, niin automaattisestihan siitä tappio merkitään.

Itse asiassa tässä on se sama 2min aikaa kun ennenki viimevuosina ollut. Muutaman kerran olen lähtenyt siinä ajassa ilman mitään merkintää jos kerinny huomaamaan lagin tai paikkalukituksen. Häviän jopa yleensä ekan alotuksen yleensä tahallaan että näkee tuon, mutta toissapäivänä jotenki en ollu skarppina ni huomasin että kaveri oli lukinnut itsensä mokeks kun peliä oli mennyt 2.02. Vähän kirosin siinä jo itsekseen että nyt on taas hauskuus kaukana mut onneks oli ihan surq ni ei menny kauan ku oli 4-0 taulussa ja sit se quittas. En ymmärrä miks tämä on mahdollista kun kyse on kuitenki 1vs1 pelimuodosta ja eashl/otp on sit erikseen. Onneks ei sentään saa kaveria mukaan mikä kanssa ottaa noissa normi 1vs1 peleissä pattiin kun hyvää kaksikkoa vastaan on lähes mahdoton yksin puolustaa...

Harding tuli viimeviikolla pakasta ja oli parannuskorttejakin juuri sopivasti ni sillä sen nyt sit laitoin.. Mut silti tällä hetkellä mun 97 Lehtonen ollut selvästi paras kaikista ja uus semmone löytyy varastosta ni eiköhän siihen luoteta seuraavaks. Ellei sit tuo Varlamov käy siinä välissä testissä. Muuten menisin S.Masonilla mikä tuntuu välillä olevan vihuilla lyömätön mut en uskalla sitä boostata kun edellinen bugas mulla. (eli vaikka oli parannettu sen arvot pysyi normaaleina, sama käynyt Raskin kanssa )
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hah, ei kai mun mainospuheet tehonnut kun oot kans Joshiin päätynyt? Vai pelasko se niin hyvin suakin vastaan.

Mulle se sun mainos meni täydestä kuin väärä raha :) Enkä ole pettynyt vaikken kenenkään teidän veroinen pelaaja olekkaan.Päinvastoin, joskus tuntuu,että Jossi pitää mut yksinään pelissä mukana.

Oliko joku tuossa ylempänä oikeesti ostanu 80!? pakkausta jumboja.....no,ei ainakaan lopu ukot kesken kaverilta.

Arkom,itseäni meinasi eilen ruveta korpeamaan jatkuvat pelaajien kaatuilut ja se ei minuakaan ole ennen häirinnyt.Yankeri,mihin aikaan yleensä olet onlinessa?yritän edelleen sitä tilastotappiota sulle aiheuttaa ;)

-B3lo-
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Oliko joku tuossa ylempänä oikeesti ostanu 80!? pakkausta jumboja.....no,ei ainakaan lopu ukot kesken kaverilta.

Kyllä, ja tarkemmin ku miettii ni kyllä niitä varmaan yli sata tuli avattua. Ei vaan pysyny laskuissa mukana. Joku 260k oli kun alotin ja "pahimmillaan" kävi alle 100k. (150k= 60 pakkaa. Niistä 60k discard millä ostanu lisää 24 pakettia + sit mitä tuossa samalla kerkes myymään, eli veikkaan et joku 100+ ois ehkä aika lähellä :D Ja ei silti tullu ovee, crosbyy tai malkinina, kaikki muut maholliset sit tais tullakkin) Mutta nyt jo taas pitkälti yli 200k taas puckseja ja myymättömiä kortteja vielä se joku 200. (otin siis talteen vain 1-4 korttia per pakka millä oikeesti oli itelle käyttöä tai vähintään se 1000 myyntiarvo) Jos jokaisesta sais tonnin nii sehän tekisi 200k. Tosin noista saa vielä enemmänki ku löytyy Kovalchukkia, Sediniä, Varlamovia, Zetaa, Datsyukkia, Stamkosta, Toewsta, 80 soppareita pari, +5all jne...

Ja kuten oon sanonu ennenkin ni ei näissä 2500maksavissa jumboissa kyllä mitään järkeä mutta kerta ne niitä kokoajan työntää "pakkohan" niitä on ostella. Sillä tuo olis hyvä kun siihen sais laitettua jonkun rajoituksen et vaikka 3 pakkaa per pelaaja. Mitä lueskelin tuolta muualta ni aika moni tehny samoin kun minä, käyttäen kiekkoja 50k:sta aina 300k asti. Tosi huono säkä pitää käydä että tuosta paketista jäis koskaan tappiolle. Mutta joo, jokohan viimein pääsis siihe Crosbyyn käsiks kun saa nää ukot vaihettua kiekoiks.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Moikka kaikille!!!! Kun ootte ostellut noita korttipaketteja niin valkkaatteko aina jonkun tietyn kortin niistä viidestä kortista esim. ekan tai keskimmäisen vai jonkun tietyn pelaajan???? Itse olen yleensä ottanut aina keskimmäisen mut ei ole tullut ikinä mitään huippuhyvää korttii!!!!!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Moikka kaikille!!!! Kun ootte ostellut noita korttipaketteja niin valkkaatteko aina jonkun tietyn kortin niistä viidestä kortista esim. ekan tai keskimmäisen vai jonkun tietyn pelaajan???? Itse olen yleensä ottanut aina keskimmäisen mut ei ole tullut ikinä mitään huippuhyvää korttii!!!!!

Ihan randomilla siitä jonkun nappaan. Se on vaan tuurista kiinni, että tuleeko hyviä kortteja.
 
Zetaa, Datsyukkia
Voitko laittaa yv:lla tiukan hinnan Zeta + Datsyuk? Ja vaikka lisäksi hinta pelkästä Datsyukista. Jos hinta on hyvä, niin tällä kertaa ostan ne varmasti.

Ja kuten oon sanonu ennenkin ni ei näissä 2500maksavissa jumboissa kyllä mitään järkeä mutta kerta ne niitä kokoajan työntää "pakkohan" niitä on ostella.
Ei todellakaan ole joo. Vaikka kiva niitä on tosiaan ostella, mutta rehellisyyden nimissä on todettava, että ne pilaa koko homman. Samoin kuin oikealla rahalla ostettavat pakat prkle, olisi hauska nähdä minkälaisia poppoita olisi monilla ilman oikeaa rahaa. Tosin monet varmaan luovuttaisivat koko touhun.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Miten te saatte kerättyä ittellenne tyyliin, joku 100000pucksia, mä pelaan tosi paljon, ja voitanki suurimman osan matseista ja silti mul on aina vaan joku 3000pucksia tyyliin varastossa :D PRKL!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Miten te saatte kerättyä ittellenne tyyliin, joku 100000pucksia, mä pelaan tosi paljon, ja voitanki suurimman osan matseista ja silti mul on aina vaan joku 3000pucksia tyyliin varastossa :D PRKL!
Katos tuttu nimimerkki HUT:n puolelta :)
Parit kertaa ollaan oltu vastakkain. Sulla on tainnut olla jopa enemmän laukauksia/hyök.aikaa tai aika tasoissa, mutta kiekot vaan pomppi sillä kertaa mulle.

Tuota ihmettelin itsekin alussa. Pelkkiä pelejä ja turnauksia voittamalla noita merkkejä ei tosiaan kerry kuin sen verran (+pleijarit 15000), mitä niitä kuluttaessakin menee. Mutta siinä rinnalla kun jaksaa tehdä bisnestä pelaajakaupoissa menttaliteetilla "osta halvalla, myy kalliilla" niin alkaa kiekkojan kertymään. Aluksi sielä ei ollut kuin muutama hassu jätkä kierrossa, mutta kokoajan ostin enemmän ja enemmän uusia pelaajia aijempien pelaajien myyntivoitoilla, ja lopulta sielä oli kauan aikaa kierrossa vaihtokauppa täynnä pelaajia.

Suurin yksittäinen syy kuitenkin ainakin itsellä oli, että pucksien määrä lähti räjähdysmäiseen nousuun, kun tuli tuo jumbo-pakkojen alennuskamppis. Silloin ostin ekaa kertaa kaikilla 20000-30000 pucksilla pakkoja ja tuosta teki todella hyvät voitot.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

nojoo, se vaatii "hirveesti" aikaa aina availla sitä vaihtopakkaa ja pitää huoli siitä et kaikki siel on myynnissä:D mut kai se on vaa jaksettava alkaa hoitaa noita bisneksiä siin sivussa, ni on vähä mielekkäämpää sit pelaaminenki, ku löytyy jengistä just ne pelaajat mitkä sinne ite haluaa, eikä ne ketä on vaa tuurilla joltain halvalla ostanu... :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kyllä sitä sai kerättyy pelkästään pelaamalla ansaituilla kiekoilla aika kivan tuntusen nipun. Hyökkäys oli 92 ja puolustus 88 ja varlamov maalissa, kun jaksoi kattella niitä halpoja pelaajii. Mut eipä se paljon auttanut vaikka oli hyvä nippu, kun on tällänen tumpelo pelaaja. Parhaimmillaan tais tulla takkiin 11-0, mut urheesti pelailin loppuun jos vaix sais tehtyy edes yhde. Joskus onnistui toisinaan taas ei :eek: , mut sit kyllästyin noihin huippu pelaajiin ja myin kaikki veke ja ostelin tilalle pelkkiä ässien ja siellä pelanneita pelaajia. Jotenkin tuntuu et nyt pelailee sillä porukalla huomattavasti paremmin vaikka on koko ajan pienessä pinteessä kun ukot on luokkaa 65-75. Kilpeläinenkin tuntuu ottavan kiekkoja paremmin kiinni kun toi varlaamov.... Taitaa johtuu tuo et pärjäilee paremmin siitä kun monet tulee takki auki peliin, kun näkee et mun hyökkäys on 75 puolustus 72 ja mokke alle 70... Suosittelen kaikkille et pelailee suosikki porukoilla, mielenkiinto säilyy aika hyvin tähän peliin :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kyllä sitä sai kerättyy pelkästään pelaamalla ansaituilla kiekoilla aika kivan tuntusen nipun hyökkäys oli 92 ja puolustus 88 ja varlamov maalissa kun jaksoi kattella niitä halpoja pelaajii mut eipä se paljon auttanut vaikka oli hyvä nippu kun on tällänen tumpelo pelaaja parhaimmillaan tais tulla takkiin 11-0 mut urheesti pelailin loppuun jos vaix sais tehtyy edes yhde joskus onnistui toisinaan taas ei :eek: mut sit kyllästyin noihin huippu pelaajiin ja myin kaikki veke ja ostelin tilalle pelkkiä ässien ja siellä pelanneita pelaajia jotenkin tuntuu et nyt pelailee sillä porukalla huomattavasti paremmin vaikka on koko ajan pienessä pinteessä kun ukot on luokkaa 65-75 kilpeläinenkin tuntuu ottavan kiekkoja paremmin kiinni kun toi varlaamov.... taitaa johtuu tuo et pärjäilee paremmin siitä kun monet tulee takki auki peliin kun näkee et mun hyökkäys on 75 puolustus 72 ja mokke alle 70... suosittelen kaikkille et pelailee suosikki porukoilla mielenkiinto säilyy aika hyvin tähän peliin :rolleyes:
Piste ja pilkku johonkin väliin niin saa jotain selvääkin.
 
Ylös Bottom