Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voitko laittaa yv:lla tiukan hinnan Zeta + Datsyuk? Ja vaikka lisäksi hinta pelkästä Datsyukista. Jos hinta on hyvä, niin tällä kertaa ostan ne varmasti.

Jaa, juuri tsekkasin ne oli jo tehnyt kauppansa yön aikana ja vieläpä ihan ok hintaan näin heti promojen jälkeen. Molempia ois vielä yhdet UT:t, mut niitä en ainakaan millään "alennuksella" myy koska olin ajatellut itse koota tuon Det kentän uusiks kun oli aikas toimiva.. Tosin Abelkaderin tilalle vois sovitella Filppulan tai Homerin. Mut tietty jos tarpeeks tarjoat ni voin toki vaihtaa suunnitelmia ;)

PS. Jos jotain kiinnostaa kunnon hyökkäys-trio, saapi tarjota jotain... Ihan tarkaan en muista arvoja ulkoa mut kaikki boostattu ja yli 90 OVR ja nuo 3 tärkeintä hyökkäysominaisuutta on järestään 99. Kyseessä siis Colorado kolmikko Stastny - Duschene - Mueller. Kaikilla aloituspalkat, sopparia jotain 40-50 välillä ja jokaisella on pelattu 5 peliä. Käyttäisin itse mut kun on omaan korvaan sopivampia ketjukoostumuksia niin monta ni en kerkee näitä koskaan käyttää... Voin tarkat arvot kirjata myös jos joku kiinnostuu kuha seuraavan kerran peli pyörähtää päälle.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Piste ja pilkku johonkin väliin niin saa jotain selvääkin.

Huomasin just et pystyy muokkaa näit viestejä, joten kävin vähä lisäilee niit pisteitä ja pilkkuja. Toivotaan et nyt saa jotenkin selvää tost mun kirjoituksesta, kun tää ulosanti ei ole mitään huippuluokkaa ko oon tällänen puoljauhonen. :eek:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pelaakos täällä joku jokkueella nimeltä "maa joukkue" :confused: pelasin tuossa eilen tätä heppua vastaan, pelin alussa nousi pleijari lippu kattoon yms. Kova oli vastus ja hävisin vielä aika rumilla numeroilla :D 8-1 :eek: Toivottavasti saan joskus revanssini ! :cool:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jaa, juuri tsekkasin ne oli jo tehnyt kauppansa yön aikana ja vieläpä ihan ok hintaan näin heti promojen jälkeen. Molempia ois vielä yhdet UT:t, mut niitä en ainakaan millään "alennuksella" myy koska olin ajatellut itse koota tuon Det kentän uusiks kun oli aikas toimiva.. Tosin Abelkaderin tilalle vois sovitella Filppulan tai Homerin. Mut tietty jos tarpeeks tarjoat ni voin toki vaihtaa suunnitelmia ;)

PS. Jos jotain kiinnostaa kunnon hyökkäys-trio, saapi tarjota jotain... Ihan tarkaan en muista arvoja ulkoa mut kaikki boostattu ja yli 90 OVR ja nuo 3 tärkeintä hyökkäysominaisuutta on järestään 99. Kyseessä siis Colorado kolmikko Stastny - Duschene - Mueller. Kaikilla aloituspalkat, sopparia jotain 40-50 välillä ja jokaisella on pelattu 5 peliä. Käyttäisin itse mut kun on omaan korvaan sopivampia ketjukoostumuksia niin monta ni en kerkee näitä koskaan käyttää... Voin tarkat arvot kirjata myös jos joku kiinnostuu kuha seuraavan kerran peli pyörähtää päälle.

Itse voisin mielellään pelaajakauppoja tehdä, vaikkapa ihan vaihtoinakin, kun ei oikein natsaa tuo nykyinen kok.pano, vaikka "super"tähtiä löytyykin.

Voisiko joku btw kertoa missä joukkueessa Afinogenov löytyy? En ainakaan Atlantalta löytänyt kun katselin :o
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse voisin mielellään pelaajakauppoja tehdä, vaikkapa ihan vaihtoinakin, kun ei oikein natsaa tuo nykyinen kok.pano, vaikka "super"tähtiä löytyykin.

Voisiko joku btw kertoa missä joukkueessa Afinogenov löytyy? En ainakaan Atlantalta löytänyt kun katselin :o

Atlantassa sen pitäis olla.

Joo, melkoisia bugeja täynnä tämä pelimuoto. Ensiks jää playoffien voittopucksit saamatta ja eilen ja tänään pelannu monia matseja eikä yhdestäkään ole tullut puckseja tilille, mutta tilastot silti tallentuu.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse voisin mielellään pelaajakauppoja tehdä, vaikkapa ihan vaihtoinakin, kun ei oikein natsaa tuo nykyinen kok.pano, vaikka "super"tähtiä löytyykin.

Voisiko joku btw kertoa missä joukkueessa Afinogenov löytyy? En ainakaan Atlantalta löytänyt kun katselin :o

Kyl se Atlantasta löytyy.... Siellä ei vaan ole yhtään myynnissä tällä hetkellä. katselet silloin tällöin niin eiköhän sinne niit myyntiin tule.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kilpeläinenkin tuntuu ottavan kiekkoja paremmin kiinni kun toi varlaamov....
Itsekkin pidän mieluiten Kilpeläistä (kok. 80) maalissa.Kilpeläinen menee itselläni ainakin siinä missä nämä NHL:n nimekkäimmät maalivahdit.Kaiken lisäksi vastustaja lähtee aliarvioimaan Kilpeläistä ja laukoo koko 1. erän jo heti siniviivan jälkeen, ja sehän sopii minulle.:p
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voisiko joku btw kertoa missä joukkueessa Afinogenov löytyy? En ainakaan Atlantalta löytänyt kun katselin :o

Itse Hutista ei ole itsellä mitään käsitystä tai siitä mistä joukkueista voi pelaajia ostaa, mutta Afinogenov kiekkoilee nykyään KHL:ssä SKA:n riveissä, joten sieltä vaan katsomaan jos on mahdollista.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse Hutista ei ole itsellä mitään käsitystä tai siitä mistä joukkueista voi pelaajia ostaa, mutta Afinogenov kiekkoilee nykyään KHL:ssä SKA:n riveissä, joten sieltä vaan katsomaan jos on mahdollista.

Hut:ssa se pelaa vielä atlantassa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse Hutista ei ole itsellä mitään käsitystä tai siitä mistä joukkueista voi pelaajia ostaa, mutta Afinogenov kiekkoilee nykyään KHL:ssä SKA:n riveissä, joten sieltä vaan katsomaan jos on mahdollista.

Juu kyllä oli tiedossa tämä nykyinen joukkue mutta kun khl joukkueita ei löydy ^^, muutenkin joukkueet vähän "harmillisesti" aikaansa jäljessä :s
 
Joo ei siinä nyt sen kummempaa, kuin että Afinogenoveja ei vain ollut sillä hetkellä kaupan. Atlantasta tosiaan löytyy, kun pelissä ei ole KHL-joukkueita mukana.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Osittain menee offtopicin puolelle...

Onko äskettäin tullut peliin uutta päivitystä vai johtuuko pelituntuman erilaisuus ehken seuraavasta:

Ostin uuden vahvistimen (Yamaha rxv667) ja nyt hdmi kulkee ps3->vahvistin->tv, aikaisemmin oli ps3->tv. Sen jälkeen kaikissa viidessä pelaamassani pelissä on ollut ikäänkuin pientä lagaamista. Ei dia-showta mutta viivettä esim. syötöissä ja mailannostoissa jne. Lisäksi luistelun ohjaaminen on aivan erilaista kuin ennen. Välillä pelaaja menee ihan eri ratoja kuin yrittää ohjata. Yleisesti ottaen kaikesta ohjaamisesta puuttuu herkkyys ja tarkkuus.

Jotain pitäisi kaiketi muuttaa? Osaisiko joku täällä neuvoa?
Kiitos, jo etukäteen.

Ps. Ja Arkomille terveisiä, tosiaanki no hard feelings. Yritin vaan vähä saada erilaista keskustelua kun suurin osa keskustelusta koskee vain kokoonpanoja. Jos tarvitsee niin ite kattelen kokoonpanot tekstitv:stä tai finhockeysta...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo ei siinä nyt sen kummempaa, kuin että Afinogenoveja ei vain ollut sillä hetkellä kaupan. Atlantasta tosiaan löytyy, kun pelissä ei ole KHL-joukkueita mukana.

Ite laitoin äsken Afinogenovin myyntiin hintaan 23500 kiekkoa. Ihan vaan kyseistä pelaajaa mainostaeksani :) Nyt muutkin laittaa hinnaksi 20 tonnia, niin pelaajan arvo alkaa olla lähellä oikeaa :) Ja jos tosiaan on niin, ettei KHL pelaajia enää voi saada pakkauksista, niin tuohan on harvinaisuus. Mutta tosiaan tuolla omalla Afinogenovilla 30 ottelua sopimusta (palkka 1100!!) ja uraa 43 matsia (koskemattomilla hieman yli 50) ja kokonaisuus 87 (kehityspaikat käytetty korteilla +5ALL ja +3ALL).

Elikkäs nyt pitäisi löytyä 1 Afinogenov löytyä, mutta ite en ainakaan sitä köytänyt, eikö omia kortteja voi löytää? Vai bugaako taas jotain, monesti ollaan joidenkin kanssa kokeiltu vaihtokauppaa, mutta ei löydetä toisten kortteja, eli ne eivät näy myynnissä ollenkaan :S
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ite laitoin äsken Afinogenovin myyntiin hintaan 23500 kiekkoa. Ihan vaan kyseistä pelaajaa mainostaeksani :) Nyt muutkin laittaa hinnaksi 20 tonnia, niin pelaajan arvo alkaa olla lähellä oikeaa :) Ja jos tosiaan on niin, ettei KHL pelaajia enää voi saada pakkauksista, niin tuohan on harvinaisuus. Mutta tosiaan tuolla omalla Afinogenovilla 30 ottelua sopimusta (palkka 1100!!) ja uraa 43 matsia (koskemattomilla hieman yli 50) ja kokonaisuus 87 (kehityspaikat käytetty korteilla +5ALL ja +3ALL).

Elikkäs nyt pitäisi löytyä 1 Afinogenov löytyä, mutta ite en ainakaan sitä köytänyt, eikö omia kortteja voi löytää? Vai bugaako taas jotain, monesti ollaan joidenkin kanssa kokeiltu vaihtokauppaa, mutta ei löydetä toisten kortteja, eli ne eivät näy myynnissä ollenkaan :S

No ei Afinogenivin arvo yli 4000puckia ole.

Ontopikkii:

Tein ehkä suurimman riskin mitä olisin uskonut, laitoin Nabokovin, Kipperin, 1 ja 2 pakkiparit myyntiin, samalla menivät 2 ketjusta sentteri ja laituri.
Nyt voin ylpeänä myöntää että kyllä kannatti, pucksit nousivat 1000-20000, ja kok.pano näyttää hyvältä.

Kostitsyn(94)-Stamkos(95)-Vanek(96)
Booth(88)-Roy(91)-Pominville(88)
Clutterback(82)-Duchene(86)-Miettinen(80)
Laaksonen(70, 97 lauk.)-Riekkinen(72)-Salmelainen(77)

Pakkiparit

Lydman(84)-Johnson(92)
******(80)-Michalek(90)
Dvorson(75)-Mäntymaa(78)

Maalilla
Huomasin erään jumbon ostaneena saaneeni maalivahdin, jolla oli 10 potentiaalia, 87 asti, joten mätkäisin +5 lisiä täyteen, nyt kokonaisuus 85, ja kiekot torjuu jotenkuten.
Hillerikin löytyy.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No ei Afinogenivin arvo yli 4000puckia ole.

Tarkoitus ei ollutkaan MYYDÄ Affya, vaan mainostaa kyseistä pelaajaa ja antaa muille myyjille hintaluokkaa :) Ja jos EA olisi tehnyt Affyn kuten se kuuluisi, niin kyllä olisi yli 4000 kiekkoa. Toki mielipideasioita, mutta esimerkiksi Venäjän olympiajoukkueessa Affy pelasi, niin kyllähän on ihme että kokonaisuus on 79.... EA:n järkyttävin munaus, NHL 2004:ssä Affy oli sentään kok87.

Nyt on pelit sujuneet "törkeen hyvin" :D Joukkue ei ole mikään nimiihme, mutta sopii todella hyvin omaan pelityyliini. Menestys johtuu lähinnä pakeista, jotka ovat rautasia. Hyökkäyksessä taas ovat kokonaisuudela heikompia, mutta tunnearvoltaan mulle suuria pelaajia. Nyt kolkutellaan jo TOP 100 rajoja. Toivottavasti tällä kaudella tulisi playoffseista ne pucksit, jos nyt satun voittamaan :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tarkoitus ei ollutkaan MYYDÄ Affya, vaan mainostaa kyseistä pelaajaa ja antaa muille myyjille hintaluokkaa :) Ja jos EA olisi tehnyt Affyn kuten se kuuluisi, niin kyllä olisi yli 4000 kiekkoa. Toki mielipideasioita, mutta esimerkiksi Venäjän olympiajoukkueessa Affy pelasi, niin kyllähän on ihme että kokonaisuus on 79.... EA:n järkyttävin munaus, NHL 2004:ssä Affy oli sentään kok87.

Nyt on pelit sujuneet "törkeen hyvin" :D Joukkue ei ole mikään nimiihme, mutta sopii todella hyvin omaan pelityyliini. Menestys johtuu lähinnä pakeista, jotka ovat rautasia. Hyökkäyksessä taas ovat kokonaisuudela heikompia, mutta tunnearvoltaan mulle suuria pelaajia. Nyt kolkutellaan jo TOP 100 rajoja. Toivottavasti tällä kaudella tulisi playoffseista ne pucksit, jos nyt satun voittamaan :)

Jees, kyllähän se on aivan totta että Afinogenov on huonommaksi tehty kuin kuuluisi, Affyllä voi arvo tosin olla hyväkin sillä niitä ei myynnissä näy.
Ja tuolla 4000:lla tarkoitin n. hintaluokkaa, mutta kyllä niitä "superkauppoja" tapahtuu, esimerkiksi 94kok. kipperin ostin 700:lla pucksilla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olipa juuri äskön sangen Erikoinen HUT peli =)

Vastustajana oli Wild Wings, jolla tais esim HYÖ olla 96..Voitin pelin 19-9.. mun yv oli 13/18.. Eikä noi jäähyt tullu mistään, et ois tahalleen heittäny kiekkoo katsomoon vaan niitä vain tuli.. Eli mikä pelissä oli outoo.. Tuomarit anto kaikesta tilanteista boxin ja sit veskarit oli sysihuonoja.. Ei jääny sitten mitään kiinni.. Ei (täälläkin hehkutettu) Harding Ihan hirveesti vakuuttanu, kun 35kutia ja 19 sisään ja mukaval 45,71 torjunta rosentilla takas kotiopäin kikkaileen :p

Mut mikä oli plussaa, oli se, että 27peliä 0+2 tehoilla ollut ykköskentän Marko Anttila teki sitten tehot 3+2 :D MILLÄ JÄRJELLÄ ja mihin paikkaan, kun nyt pääsen lyömään ukkoon kortteja jauhaan sil sen uran loppuun asti..

Ykköskenttä muutenkin.. Anttila 3+2, Grane 3+2 ja Lennu 1+2..

Joku ny aattelee, et mitä helkuttia tilastoja tuijottelen.. No en normaalisti katokaan, mut toi Marko yhdessä koko ykkösketjun kaa sytytti =)

Ps. MIks niitä halpoja pakko ei NYT oo myynnis ku meitsil olis aikaa räpläillä pakkojen kaa..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No ei Afinogenivin arvo yli 4000puckia ole.

Ontopikkii:

Tein ehkä suurimman riskin mitä olisin uskonut, laitoin Nabokovin, Kipperin, 1 ja 2 pakkiparit myyntiin, samalla menivät 2 ketjusta sentteri ja laituri.
Nyt voin ylpeänä myöntää että kyllä kannatti, pucksit nousivat 1000-20000, ja kok.pano näyttää hyvältä.

Kostitsyn(94)-Stamkos(95)-Vanek(96)
Booth(88)-Roy(91)-Pominville(88)
Clutterback(82)-Duchene(86)-Miettinen(80)
Laaksonen(70, 97 lauk.)-Riekkinen(72)-Salmelainen(77)

Pakkiparit

Lydman(84)-Johnson(92)
******(80)-Michalek(90)
Dvorson(75)-Mäntymaa(78)

Maalilla
Huomasin erään jumbon ostaneena saaneeni maalivahdin, jolla oli 10 potentiaalia, 87 asti, joten mätkäisin +5 lisiä täyteen, nyt kokonaisuus 85, ja kiekot torjuu jotenkuten.
Hillerikin löytyy.

Jep, vielä kun pelaisit etkä lähtis karkuun ois iha jees ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jep, vielä kun pelaisit etkä lähtis karkuun ois iha jees ;)

Olenko mä sua vastaan peliin joutunut? Ja jos joskus olen jostain lähtenyt niin noiden turnausten finaaleissa en ole 99 99 99 tiimejä vastaan pelannut, vaan mielummin jonkun tasaisen tiimin valitsen.
 
Ylös Bottom