Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olenko mä sua vastaan peliin joutunut? Ja jos joskus olen jostain lähtenyt niin noiden turnausten finaaleissa en ole 99 99 99 tiimejä vastaan pelannut, vaan mielummin jonkun tasaisen tiimin valitsen.

2 vai 3 kertaa eilen poistuit ku peliä hain.. ekalla kerralla jopa ekasta ruudusta mentiin eteenpäin mut paidan valinnassa jäit pois. Samapa tuo mut ois ollu ihan mukava pelata täältä tuttua vastaan..

Ja aika lähelle ois sun numerot vissiin osunu mun 95-88-78. Noh, jos sit joskus toiste.

2 vai 3 kertaa eilen poistuit ku peliä hain.. ekalla kerralla jopa ekasta ruudusta mentiin eteenpäin mut paidan valinnassa jäit pois. Samapa tuo mut ois ollu ihan mukava pelata täältä tuttua vastaan..

Ja aika lähelle ois sun numerot vissiin osunu mun 95-88-78. Noh, jos sit joskus toiste.

Joo, taisin olla jonkin turnauksen finaalissa niin en sitten ottanut peliä, muttajoo, olisihan se hauska ollut pelata :)

Mietin tässä muuten, peluutan maalilla 90kok. Hilleriä, sekä jotain 60kok. randomia, maalivahtipykälä näyttää 70-80 näillä veskoilla, Hiller päästi viimeksikin 7 maalia 60kok. kakkosvahdilla. Kokeilin tämän jälkeen 83kok veskaria Hillerin kakkoseksi, ja Hilleri päästi vain 1 maalin, ja tuntui että peli sujui paljon paremmin itseltäkin, onko tällä "maalivahti rankilla" siis merkitystä peliin?

Jotenkin tullut nyt tiukkoja pelejä, voitin jopa Elite playoff championin tms, tiukkaa peliä tulee paljon nykyään, jotenkin tuntuu että ote pettää välillä ja laukaukset voivat olla itselle joko 10-40 tai sitten 40-10, myös hyökkäysalue aika vaihtelee todella pahasti :s.

Sattuisiko kukaan omistamaan käyttämättömiä Prongereita & Charoja, tarvetta olisi vähän extramassalle puolustuksessa, takaisin saa potentiaalisia kiitäjiä, ja myös puckseja saa samalla. Myös 90+ kok. veska olisi hakusessa mahdollisimman pitkällä uralla, ja mielellään treenipaikat käytettynä.

Joo, taisin olla jonkin turnauksen finaalissa niin en sitten ottanut peliä, muttajoo, olisihan se hauska ollut pelata :)

Mietin tässä muuten, peluutan maalilla 90kok. Hilleriä, sekä jotain 60kok. randomia, maalivahtipykälä näyttää 70-80 näillä veskoilla, Hiller päästi viimeksikin 7 maalia 60kok. kakkosvahdilla. Kokeilin tämän jälkeen 83kok veskaria Hillerin kakkoseksi, ja Hilleri päästi vain 1 maalin, ja tuntui että peli sujui paljon paremmin itseltäkin, onko tällä "maalivahti rankilla" siis merkitystä peliin?

Jotenkin tullut nyt tiukkoja pelejä, voitin jopa Elite playoff championin tms, tiukkaa peliä tulee paljon nykyään, jotenkin tuntuu että ote pettää välillä ja laukaukset voivat olla itselle joko 10-40 tai sitten 40-10, myös hyökkäysalue aika vaihtelee todella pahasti :s.

Sattuisiko kukaan omistamaan käyttämättömiä Prongereita & Charoja, tarvetta olisi vähän extramassalle puolustuksessa, takaisin saa potentiaalisia kiitäjiä, ja myös puckseja saa samalla. Myös 90+ kok. veska olisi hakusessa mahdollisimman pitkällä uralla, ja mielellään treenipaikat käytettynä.

Itse en ainakaan ole henkilökohtaisesti huomannut että maalivahtien kokonaisuuksilla olisi vaikutusta ykkösveskarin peliin.Itelläni on Kilpeläinen (kok. 80) ja joku random kok. 58 kakkosveskarina.Maalivahtien kokonaisuus näyttää 69 ja mielestäni Kilpeläinen pelaa loistavasti.

Olipa HIENO HUT aamu..

Heti ekat kaksi peliä oli tuttuja vastaan..

Kun ekassa pelissä astui vastaan Ilari61, jolle tarvii nostaa hattua! Tuli rohkeesti pelaan, vaikka oli selvästi heikompi porukka hänellä kasassa.. Itsekin olen matkalla sinne "heikompaan tiimiin", mutta kyl toews ja kane pitää käyttää pois kun sain ne kerran korttikaupan hulluilta päiviltä.. Mut peli päättyi 10-2, mut oma tiimini oli niiiin paljon parempi.. Mut olihan se makiata painaa Granelle se kolmas maali rankkarista kun Ilarin käyttämä ENGREN lähti höntyilee ja Grane nätisti hyppäs kassarin yli ja kädet kattoon =)

Iso respect lähtee täältä Tampesterin suunnalta..

Sit toisessa matsissa tuli vanha tuttu b3lowski vastaan, joka on kerran jos toisenkin täällä huutanu meikäläisen päänahan perään ;) Hyvää matsia kuten aina ennenkin peli päättyi meikäläiselle 4-0, et ei selittelyille jää varaa.. Onko meidän keskinäiset ny 3 vai 4-0 meikäläiselle? ;)

Kummassakin matsis yritin kovasti pelata mun ykkösketjulle Petrell - Grane - Pulkkinen.. Ärsytti vaan, kun kovasti yritin granella passata pulkkiselle maaleja niin kaverit aina esti.. Oisitte ny ees yhen antanu mun sillä tehä :D Muutenkin ärsyttää ku toi Pulkkinen on tasol 63 niin se on helvetin huono =) Mut pakko sen on tossa pitää Granen vierellä ja pelata pelejä sillä pois ja sitten myöhemmin lyödä kortteja siihen kiinni..

Ottaa kyl päähän tää kausi HUTissa ku ne 3 tappioo mitä on tullu, on tullu netin katkeamisen kautta.. No sitten ku häviän jollekin niin menetän sen 100 pojoo ja kestää ikuisuus kerätä ne takas :p

Mut kiitti äijät peleistä, toivottavasti törmätään vielä!

^^Oli kyllä ihan hyvä peli, kyllähän mullakin muutamia pyörityksen tynkiä oli, mutta eihän siitä sitten mitään tullu :D Vaikka mulla paras paras hyökkääjä on kokonaisuudelta 80, niin joukkue on silti ihan hyvä, kyllähän se tasoero tuossa paisto. Pari aika näyttävää maalia youngblood iski, mieleen jäi erityisesti Toewsin maali, joka tuli pitkän pyörityksen jälkeen ja todella monen syötön jälkeen onetimerillä... Ja sitten toi Granlundin rankkari oli kanssa aika jäätävä : )

Itellä paras pelaaja oli Stephen Gionta, joka aluksi tuhri läpiajon, mutta sen jälkeen teki tehot 1+1. Youngbloodin olis kannattanu ajella tätä herraa enemmän, kun tasapainot luokkaa 65 ja pituutta 170cm :D

Muttajoo, siihen katkesi 19 pelin voittoputki, mutta aamu oli silti hyvä. Kaupassa oli taas tarjouspakkauksia, tällä kertaa 1750 maksava normipakkaus, jossa 12 korttia ja rareja 1/2. Itellä napsahti rareksi +5 ALL :) Aluksi olin laittamassa jo sitä Lammassaareen, mutta päätin laittaa myyntiin ja ostaa rahoilla +9 LUi ja +9 KÄD, niin tulee paremmin tulosta :)

Youngbloo_d, uusiks sitte peli kun olen saanut "Blues ketjun" kehitettyä ja Affyn laitettua kokoonpanoon takasin ;)

Muttajoo, siihen katkesi 19 pelin voittoputki, mutta aamu oli silti hyvä. Kaupassa oli taas tarjouspakkauksia, tällä kertaa 1750 maksava normipakkaus, jossa 12 korttia ja rareja 1/2. Itellä napsahti rareksi +5 ALL :) Aluksi olin laittamassa jo sitä Lammassaareen, mutta päätin laittaa myyntiin ja ostaa rahoilla +9 LUi ja +9 KÄD, niin tulee paremmin tulosta :)

Jooh huomasin kans just et saa halvemmal pakkoja, mut ei ny silti mitään Erikoisia tarjouksia ole.. Joo Consumable pakas tarjol 8 raree mut hintaa 7500 :S Mut enköhän yhen koita ostaa ja btw valitsen aina pakan mis on koivun kuva jos on tarjol.. Ihan periaatteesta =) Mut hyi helkutti, 5all lyödä Lammassaareen, et voi ees ajatella sitä tekeväsi :D Itelläni on kans yks jostain jääny niin lyön sen sitten uuteen Graneen ku tulee sen paikka, 2 käyttämätöntä granee on vaihtopakassa =)

Youngbloo_d, uusiks sitte peli kun olen saanut "Blues ketjun" kehitettyä ja Affyn laitettua kokoonpanoon takasin ;)

Vähän joo Affyä kaipailin ku oot sitä hehkuttanu, et hieman olin pettyny =)

^^En aio Affyn uraa kuluttaa mihinkää normaaleihin runkosarjapeleihin :) Ja nyt alotin Affyjen hamstraamisen, eli ostan kaikki Afinogenovit mitä kauppaan tulee ja sitten heitän kaikki 10 tonnin hinnalla myyntiin :) Näin saan hinnan oikeille uomilleen. Naurettavaa että joku saisi itse Afinogenovin ostettua 2000 kiekolla... :mad:

Miten jaksat käyttää aikaa tollaseen :D Mitä sil on väliä mil hinnal joku sitä myy.. Eihän sen ny arvo kuitenkaan Ihan hirveen korkee voi olla.. Vai iskinkö nyt arkaan paikkaan ;)

Kellään tarvetta Ässien Mika Niemelle kun sain sen tosta 1750 maksavasta peruspakkauksesta.. Ite en tarvi mut jos jollekin siitä olisi merkitystä..

Kellään Sami Vatasta myynnis/ylimääräsenä/turhana? Just loppu ura ja Karalahden Jyrmy tarvii vierelle nuoren energisen kollin tukemaan kenttää hyökkäyssuunnassa..

Päätin sitten aloittaa HUT:in kokonaan alusta. Ajattelin alkaa keräämään omia suosikkipelaajia enkä heti ala kokoamaan mitään supertähtiä kuhisevaa jengiä.

Nyt alussa pitää melkein hakata noita offlineturnauksia että saa puckseja kun nuo sopparit on alussa jatkuvasti lopussa. Ärsyttää vaan kun netti katkeilee jatkuvasti ja pelaajien sopimukset kuluu niihin. Vasta yhden turnauksen olen saanut pelattua ettei netti ole katkennut.

Alotuspakasta tuli pelaaja nimeltä Nicholas Drazenovic. En ollut ennen pelaajasta kuullutkaan, mutta on kyllä huikea pelaaja kyseessä. Overall 72/80, kehityskorttipaikkoja löytyy 5 ja luistelu ilman kehityskortteja 81. Sitten löytyy myös Massi-Esa, eli Esa Pirnes joka kuuluu ehdottomiin suosikkipelaajiin. Lisäksi löytyy Dale McTavish jolla on huikea laukaus, sekä Ilari Melart jonka potentiaali on peräti 80.

Tavoitteeni on kasata ainakin Jokeri-kenttä Lahti/Pulkkinen-Pirnes-Hentunen sekä pakkiparit Tapparasta Saravo-Leimu ja Mäntylä-Halme.

Leimua en ole nähnyt kertaakaan huutokaupassa, löytyyköhän edes koko HUT:ista?

Ei taida Lepa Leimua olla koko pelissä.. Kun itekin oon sitä yrittäny ettiä jo jonkin aikaa :S

Mut puuttuu pelistä paljon muitakin ketä haluisin ottaa.. Vaikee alkaa tekeen tota "lempijengiä" ku ei tiiä ketä haluais :P No lepa, jorski lehterä, enska enlundi jne kelpais hienosti mut eipä oo mahollisuutta saada =)

Kyllä kirvelee niin paljon,että pitäs varmaan jotain salvaa saada....On se youngeri vaan niin ärsyttävän hyvä. :) taitaa olla pelit tosiaan sulle 4-0. Saiskohan Ea:lta jonku päivityksen,että mulla ois kokonaisuudet 199 ja sulla 23 ,niin vois pärjätäkkin.

Nyt mua on ruvennu ottaan päähän nämä pelaajien kaatumiset,ei perhana pysy kukaan pystyssä edes normaalin sirklauksen aikana.Tajuaiskohan ne korjata tuota, vai mistä tuo johtuu?

En ostanu kuin yhen tommosen "erikois"-pakkauksen josta ei kyllä kovin ihmeellisiä kortteja tullu tällä kertaa.Tuohon consu-pakkauksiin sais tulla sama tarjous kuin on jumboissa,eikä tommosta 7500 kiekon höpinää.

Edelleenkin jään kärsivällisesti odottamaan,että pluudi tekee niin huonon jengin,että mulla ois saumaa siihen tilastotappion aiheuttamiseen.:D

^^En aio Affyn uraa kuluttaa mihinkää normaaleihin runkosarjapeleihin :) Ja nyt alotin Affyjen hamstraamisen, eli ostan kaikki Afinogenovit mitä kauppaan tulee ja sitten heitän kaikki 10 tonnin hinnalla myyntiin :) Näin saan hinnan oikeille uomilleen. Naurettavaa että joku saisi itse Afinogenovin ostettua 2000 kiekolla... :mad:

Eipä taida moni arvostaa tota Afinogonovia, kun joku myi sitä lähtöhintaa 200 ja osta heti hintaa 500...... Menin ja ostin koska myös itsellä se on kokoonpanossa. taitaa olla jo kolmas....

Edelleenkin jään kärsivällisesti odottamaan,että pluudi tekee niin huonon jengin,että mulla ois saumaa siihen tilastotappion aiheuttamiseen.:D

Parempi varmaan, että ei sit kohdata enää tän vuoden puolella, et jos sattuisin huonol jengil sut kaataan niin sit ei tulis enää viestiä heti pelin jälkeen "et ei ees harmita" vaan varmasti siinä tapauksessa sun jouluilo hiipuisi =)

Ja pienenä vinkkinä.. Elä keskity siihen ketä mää sinne boxiin heitän pelaan vaan keskity siihen, että saisit niitä maaleja tehtyä.. Harvoin pelejä voitetaan jos ukkojen tilastoissa vaan kiikarit loistaa ;)

Mut joo, eiköhän me viel kohdata... Jatka vaan reenaamista.. Vanhus ;)

ps. meni taas pvä voitot vessasta alas, ku johdin yhtä peliä 7-0 ja netti päätti sit katketa meikäläisellä ja tappio napsahti taas tilille.. huoh.. Hiukan vie pelihaluja..

Miten jaksat käyttää aikaa tollaseen :D Mitä sil on väliä mil hinnal joku sitä myy.. Eihän sen ny arvo kuitenkaan Ihan hirveen korkee voi olla.. Vai iskinkö nyt arkaan paikkaan ;)

No eihän tommoseen aikaa kulu kuin 10 sekuntia :) Ja siis ostan vaan jos satun näkemään Affyn kaupassa liian halvalla, eli ei mitään jatkuvaa Atlantan oikeiden laitahyökkääjien tsekkaamista :D

Ja kyllä se arvo vaan pitäisi olla todella korkealla. Esimerkiksi viime olympialaisissa Afinogenov teki todella hyvät tehot varsinkin kun otetaan peliaika huomioon. Taisi olla Venäjän TOP 5 tehoilijota. MM- kisoissa hän on loistanut aina, puhumattakaan mittavasta NHL urasta. Suosittelen kaikkia katsomaan seuraavan videon, jossa on ehkä yksi jääkiekkohistorian legendaarisimmista otteluista, ainakin itelle jäi tämä matsi mieleen ikiajoiksi (osa kiitoksesta kuuluu myös HUIKEALLE selostajalle joka kohottaa tunnelmaa :) ) --------> YouTube - Sabres Comeback to beat rangers

Katsokaa tuota tunnelmaa ja Affy paitoja päällä sadoilla faneilla. Maksaisin mitä vain, että olisin saanut kokea tuon paikan päältä... : )

^^ Kyllä joku toi olla sitten kiisseleissä jostain pelaajasta, enkä tarkota pahalla.. Hymyillyttää vain =)

Mut kyllähän sun ny tarvii myöntää et jos Eric Staal, Mikko Koivu jne maksaa sen about 5000 kiekkoo niin miten Affyn 2000 on liian vähän, ei siitä ny Ihan samoja hintoja voi pyytää :p

Mut tohon sun videoon... Tässä vuosien aikana ku on tuolta nhl.com/scores sivuilta tullu kateltua yön änäripätkiä niin on toi Sabresin selostaja jääny niin mieleen.. Äijä on kyl ihan paras NHL:ssä.. Repee aina niiiiin liitoksistaan ku oma joukkue painaa häkin.. Niin loistava selostaja!

^^ Kyllä joku toi olla sitten kiisseleissä jostain pelaajasta, enkä tarkota pahalla.. Hymyillyttää vain =)

Mut kyllähän sun ny tarvii myöntää et jos Eric Staal, Mikko Koivu jne maksaa sen about 5000 kiekkoo niin miten Affyn 2000 on liian vähän, ei siitä ny Ihan samoja hintoja voi pyytää :p

Mut tohon sun videoon... Tässä vuosien aikana ku on tuolta nhl.com/scores sivuilta tullu kateltua yön änäripätkiä niin on toi Sabresin selostaja jääny niin mieleen.. Äijä on kyl ihan paras NHL:ssä.. Repee aina niiiiin liitoksistaan ku oma joukkue painaa häkin.. Niin loistava selostaja!

No ei Eric Staalia 5000 saa :D Ainakin kun joskus vilkuilin niin 15k+ lähti hinnat, MK en tiedä, ruoska jätkä muutenkin : DD

Huomasin juuri kun P. Marleaun ostin 1500 kiekolla, uraa 65 peliä (maksimi), laitoin 2 sentteriksi Kostitsynin sekä Vanekin kaveriksi, kaveri nakitti 3 peliin 11 tehopistettä :D
Ja voittoputki lähti heti käyntiin, jotenkin vaan Marleaulla kiekko pysyy lavassa ja maaleja tulee jokapaikasta. Opin myös vihdoinkin pelaamaan ylivoimaa kunnolla ja "hauskasti", eli myllytystä ja kiekko viivalle Stamkos / Kovalchukille ja kyllä tuli hienoja tolpankautta maaleja yms :D Myös luistimen kautta lauoin kovalchukilla ja tuomari meinasi hylätä, mutta maalihan siitä tulikin.

Yhteenvetona:
Ostakaa Marleau kaupasta jos näette, todella halvalla saa loistavan pelintekijän jolla laukaus kohdallaan!

No ei Eric Staalia 5000 saa :D Ainakin kun joskus vilkuilin niin 15k+ lähti hinnat, MK en tiedä, ruoska jätkä muutenkin : DD

Ite oon ainakin poiminut.. Ei se yleisestikään ny kai ihan 15k pyöri.. Kanet sun muut joo mut ei kai ny ihan staal kuitenkaan..

Nyt on pakko heittää viestiä, koskematon Toews meni 15 000 kiekolla, mutta se ei ole viestin arvoista.

EA <33
Pelailen huttia toista suomalaista vastaan jolla oli tps logo.
Erään hyökkäyksen päättyessä huomaan että oho, 2 maalivahtia.
Joka erän ensimmäiset 5 minuuttia maalilla oli pelkästään Varlamov, sen jälkeen siellä pelaili 2 maalivahtia :s, onneksi voitin pelin 3-0 joka erässä osuin kerran ;)

Ja joo, Afinogenovin sain koskemattomana 1000 kiekolla <3 Jos joku omistaa +9 luistelu sekä +3 kaikki kortit, tarjotkaa vaan hintaa, tarvetta olisi, sillä muuten Affy jää penkille nukkumaan :D

^^Täältä lähtis 3050 kiekolla +9 LUI :)

Jajuu, kyllähän sitä ihan kiisseleissä ollaan :D Nytten suunnitteilla matka Pietariin viikoksi, että pääsis SKA:n matseja seuraamaan :) Hermohan menee, kun joutuu huonolaatuisista striimeistä kattomaan Affyn ja kumppaneiden touhua :mad:

Joo, nyt alkaa tuo Kähkönen - C.Miettinen - Lammassaari ketju toimia. Kähkönen iskenyt jo hattutemppua ja Lampulle nuo 0+2 tehot ovat arkipäivää. Miettisen peli hieman kateissa, mutta alkaa varmasti tässä kulkemaan. No pelin olisikin paras kulkea, kun Tore Vikingstad ja David Van Der Gulik jäivät eläkkeelle...

^^Täältä lähtis 3050 kiekolla +9 LUI :)

Jajuu, kyllähän sitä ihan kiisseleissä ollaan. Nytten suunnitteilla matka Pietariin viikoksi, että pääsis SKA:n matseja seuraamaan :) Hermohan menee, kun joutuu huonolaatuisista striimeistä kattomaan Affyn ja kumppaneiden touhua :mad:

Joo, nyt alkaa tuo Kähkönen - C.Miettinen - Lammassaari ketju toimia. Kähkönen iskenyt jo hattutemppua ja Lampulle nuo 0+2 tehot ovat arkipäivää. Miettisen peli hieman kateissa, mutta alkaa varmasti tässä kulkemaan. No pelin olisikin paras kulkea, kun Tore Vikingstad ja David Van Der Gulik jäivät eläkkeelle...

Myy nyt 2000:lla niin Affy tykkää <3

Shokkipettymys iskis kun Obi-wan-kenobin "jedi ritarit" joukkueelle 3-2 :s, kolmos erässä ote lipesi ja pääsi poika iskemään 2 maalia, positiivista että taas osuin 2 ylivoimalla :) Siitä se lähtee :D

Ylös Bottom