Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eli kerätään tämän otsakkeen alle faq.Kyseisestä pelimoodista ettei Nhl 11 ketju mene aivan tukkoon.

Lisäilkää tähän kysymyksiä / Vastauksia ja kokoan ne sitten tähän ensimmäiseen kirjoitukseen.


-Zen-

Aloitusviesti lainattuna tuossa. On tämä ketju mennyt aikamoiseksi paskanjauhannaksi, jos meinaa jotain asiaa täältä etsiä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli tossa äsken Northerni vastaan. Northernin joukkueen arvot 94-87-73 ja omat 76-76-68. Eka erä on kulunut vähän yli puolenvälin niin herra jo luovuttaa tilanteen ollessa 0-2 minulle. Sitte pitää sitä starttia rämpyttää jatkuvasti maalien jälkeen ettei kerkee edes tuuletusta tehdä loppuun. Eipä niillä joukkueen arvoilla ole mitään väliä jos ei kerran osaa pelata.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli tossa äsken Northerni vastaan. Northernin joukkueen arvot 94-87-73 ja omat 76-76-68. Eka erä on kulunut vähän yli puolenvälin niin herra jo luovuttaa tilanteen ollessa 0-2 minulle. Sitte pitää sitä starttia rämpyttää jatkuvasti maalien jälkeen ettei kerkee edes tuuletusta tehdä loppuun. Eipä niillä joukkueen arvoilla ole mitään väliä jos ei kerran osaa pelata.

Joo, ja ei sitten puhuta siitä sun mv:nä pelaamisesta mitään ;)
Ei oikein kiinnosta pelata jantteria vastaan joka rupee veskarina pelailemaan välistä, ei nyt millään pahalla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo, ja ei sitten puhuta siitä sun mv:nä pelaamisesta mitään ;)
Ei oikein kiinnosta pelata jantteria vastaan joka rupee veskarina pelailemaan välistä, ei nyt millään pahalla.

Siis mitä ******, torjuin yhden läpiajon maalivahdilla. Onko se kiellettyä?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo, ja ei sitten puhuta siitä sun mv:nä pelaamisesta mitään ;)
Ei oikein kiinnosta pelata jantteria vastaan joka rupee veskarina pelailemaan välistä, ei nyt millään pahalla.
Ootsää ihan käsittämätön sälli, voit olla varma että sua vastaan ei kohta pelata jos foorumilla jutut jatkuu. Jatkakaa..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Siis mitä ******, torjuin yhden läpiajon maalivahdilla. Onko se kiellettyä?

Ei se kiellettyä ole, mutta varmasti olisit myöhemminkin käyttänyt, ja en itsekkään käytä mitään tuollaista niin en jaksa pelata sellaisia vastaan jotka sitä käyttävät. Varsinkin kun en ole edes varma miten nykyään toimii nämä maalivahti "komennot".

Ja joo, nyt kun peliapu keskustelu pitäisi olla, niin kysytäänpäs että mitäs noista päävalmentajista hyötyy? Laitoin valmentajan jolla oli +3 reb jne muuta, mutta maalivahdeilla oli samat "taidot" siltikkin :s
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos saisi valita yhden pelaajan, ottaisin sidney crosbyn ja laittaisin sen nelos ketjuun että se ei koskaan saisi pelata, sais sitte siellä istuu ja miettiä uransa loppuun asti... Nimittäin kyseinen herra kuuluu inhokkeihin nr 1 :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo, ja ei sitten puhuta siitä sun mv:nä pelaamisesta mitään ;)
Ei oikein kiinnosta pelata jantteria vastaan joka rupee veskarina pelailemaan välistä, ei nyt millään pahalla.

Hahaa, tuo on kyllä naurettavinta mitä olen ikinä kuullut. Veskaria ei saisi itse ohjata läpiajoissa? Huhhuh mikä jätkä... Ja kyllä noilla hyökkäysarvoilla pitäisi tommosta 76 nippua vastaan edes koko peli pelata :rolleyes: Kukin tyylillään...

Löytyykös muuten keneltäkään mielellään koskematonta Nathan Gerbeä tai Stephen Giontaa?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hahaa, tuo on kyllä naurettavinta mitä olen ikinä kuullut. Veskaria ei saisi itse ohjata läpiajoissa? Huhhuh mikä jätkä... Ja kyllä noilla hyökkäysarvoilla pitäisi tommosta 76 nippua vastaan edes koko peli pelata :rolleyes: Kukin tyylillään...

Löytyykös muuten keneltäkään mielellään koskematonta Nathan Gerbeä tai Stephen Giontaa?

Siis ei siinä mitään, mutta ei ole minusta kovin siistiä, sama kun laittaisi paikkalukituksen. Ja varsinkin kun en itse tiedä miten kyseinen "temppu" tehdään nykyisin, en jaksa ruveta semmoisia vastaan pelaamaan.

Ja en ymmärrä millä tavalla tämä on naurettavinta mitä olet kuullut, ehkä olet elänyt kaapissa, ehkä et, mutta noita niin harvoin tulee vastaan, ja tuohan lähinna "pilaa" sen ilon läpiajo maalista jos mokke menee puoleen kenttään kylelleen, se ei tunnu enää hienolta maalilta.

Ja ei sillä ole arvoilla väliä koska ihmismaalivahti torjuu aivan erilailla laukaukset .. Tämän takia se pilaa pitkälti kaiken.

Ja mulla vissiin löytyy kokoelmasta koskematon Gionta.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja en ymmärrä millä tavalla tämä on naurettavinta mitä olet kuullut, ehkä olet elänyt kaapissa, ehkä et, mutta noita niin harvoin tulee vastaan, ja tuohan lähinna "pilaa" sen ilon läpiajo maalista jos mokke menee puoleen kenttään kylelleen, se ei tunnu enää hienolta maalilta.

Itselläni ainakin viimeaikoina tullut näitä aikapaljonkin vastaan ja ei se ole minua haitannut. Itsekin käyttäisin jos osaisin, läpiajosta on vaan niin helppo tehdä maali.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli noista mieleeni et hävisin eilen 88-86-75 statseilla ovr 75 joukkueelle. Ihan ansaitustikin, tosin 4-0 vaiheessa annoin vaan pelin jatkua loppuun asti ja neppailin vain ku otti nii paljo päähä.

Bäckstrom maalilla on aivan käsittömätön säkki, en tiedä onko ees mahollista. Edellinen molari oli Turco ja torjuntaprossa oli 93 mut täl Niklaksel on vaa 84. Vetoi tulee ottelus noin 10 maalia kohti ja välillä päästää 4. Hanskapuolelta varsinkin tuppaa menemään KAIKKI en ole nähnyt yhtään koppia vielä sillä. Jotain tässä on pielessä kyllä. Tai sit vieraissa uppoo omiin helpommin, mene ja tiedä.

Eilen tuli minipackista Marian Hossa, meinas mennä mehut väärää kurkkuu. Kerranki kävi säkä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Siis ei siinä mitään, mutta ei ole minusta kovin siistiä, sama kun laittaisi paikkalukituksen. Ja varsinkin kun en itse tiedä miten kyseinen "temppu" tehdään nykyisin, en jaksa ruveta semmoisia vastaan pelaamaan.

Ja en ymmärrä millä tavalla tämä on naurettavinta mitä olet kuullut, ehkä olet elänyt kaapissa, ehkä et, mutta noita niin harvoin tulee vastaan, ja tuohan lähinna "pilaa" sen ilon läpiajo maalista jos mokke menee puoleen kenttään kylelleen, se ei tunnu enää hienolta maalilta.

Ja ei sillä ole arvoilla väliä koska ihmismaalivahti torjuu aivan erilailla laukaukset .. Tämän takia se pilaa pitkälti kaiken.

Ja mulla vissiin löytyy kokoelmasta koskematon Gionta.
Paljon tylsempää tehdä maali bottiveskalle, jolle menee aina samat kynät. Itse aina toivon, että vastustaja ottaa veskarin haltuun, koska silloin ei kannatakaan tehdä sitä one handed tai rystymaalia.... :)

Veskari otetaan haltuun R1+X ja se Zappara heittäytyminen tehdään painamalla R1 pohjaan ja oikea tatti ylös. Todella riski, mutta toimii ihan hyvällä prosentilla, jos tekee oikeaan aikaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos saisi valita yhden pelaajan, ottaisin sidney crosbyn ja laittaisin sen nelos ketjuun että se ei koskaan saisi pelata, sais sitte siellä istuu ja miettiä uransa loppuun asti... Nimittäin kyseinen herra kuuluu inhokkeihin nr 1 :)

NÄTTIÄ STENIS19!!!! Oon niiiiiin samaa mieltä :D Siis tää oli loistava suunnitelma, täältä propsit :)

Esim tämä:

YouTube - Ovechkin does Hat Trick - Crosby Complains

Ei jumankauta! Jos ove tekee kotihallissaan hatun niin kaveri Kehtaa mennä pyytään kuulutusta, että fanit lopettais lätsien heiton.. Siis oikeesti.. Menee samaan sarjaan Northernin selitysten kanssa..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitähän mulla tuli sitten väärin tehtyä kun Nortti lähti kesken pelin? Johdin ottelua muutamalla maalilla ja kaveri otti ritolat. Nuo selitykset menee samaan kasaan eilisen vastustajani esittämiin kommentteihin.

Johdin ottelua parilla maalilla kun se yhtäkkiä kesken pelin lähetti viestin,että lopeta se mailan hakkaaminen(ilmeisesti nostaminen) ja kun seuraavassa karvaustilanteessa liimauduin kaverin iholle ja nostin mailaa ja sain kiekon,kaveri otti ja lähti. :D

Sitä en sitten tiedä,että onko jokin yleinen käytäntö se,että ei saisi nostaa. Jos niin on,niin aloitan ringeten pelaamisen norjan maajoukkueessa jossa saan myös kuulla omaavani hirvittävän hyvän pelisilmän. Huonona puolena vain se,että istun sen päällä. ;)

Täältä tähän, -b3lo-
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

NÄTTIÄ STENIS19!!!! Oon niiiiiin samaa mieltä :D Siis tää oli loistava suunnitelma, täältä propsit :)

Esim tämä:

YouTube - Ovechkin does Hat Trick - Crosby Complains

Ei jumankauta! Jos ove tekee kotihallissaan hatun niin kaveri Kehtaa mennä pyytään kuulutusta, että fanit lopettais lätsien heiton.. Siis oikeesti.. Menee samaan sarjaan Northernin selitysten kanssa..


Sidney Crosby = Hockey's version of justin bieber.

Pitäis varmaan yöllä nousta katsomaan washington - pittsburg ottelua jos vaikka crosby taas itkis....
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Obi wan kenobia vastaan tuli äskös otettua matsi ja meikäläiselle se sitten lopulta meni 5-2. Pakko antaa silti tunnustusta! oli kaverilla melko fiilistely jengi. Afinogenov siinä heitti yhden, mutta se ei ollut läheskään pakan suurin helmi. Huutonaurut irtosi kun iso ja paha #50 Matt Nickerson otti kiekon haltuun. Muutenkin oli paljon nobydy pelaajia.. millä olet ilmeisesti kehittänyt luistelua/laukomista/käsiä? kumpi filppula oli muuten remmissä ?

ps. kiitos pelistä.

Ole hyvä vaan. Toivottavasti päästään pian uudestaan ottaa matsii, jäi vähän hampaan koloon :rolleyes: Valtteri Filppulahan se oli ja kyl porilaisena on pakko pistää Matti kehiin jos mahdollista :D . Lähinnä käsiä oon laitellut pelaajille ja muutamalle vähän luistelua.
 
Aloitusviesti lainattuna tuossa. On tämä ketju mennyt aikamoiseksi paskanjauhannaksi, jos meinaa jotain asiaa täältä etsiä.
Hyvä näin, että tästä kyseisestä pelimuodosta tykätään, sitä jaksetaan pelata ja siitä jauhetaan. Parempi näin, kuin muuta hassu viesti sielä täälä. Täälä voi kyllä toki edelleen kysyä, ja niihin on tietääkseni saanut ihan hyvin vastauksiakin :)

ps. nauratti nuo itkut siitä, kun vastustaja ottaa veskarin haltuunsa. Kuuluu pelin henkeen ja kun on vain hereillä läpiajossa, niin sen veskan voi esim. kiertää.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

MITÄÄÄÄÄÄÄ???????? Ei saa pelata molarilla?????? Kait pian kielletään pelaajilla pelaaminen!!!!! Eli voidaan keskittyä pelkään katseluun!!!!!! JÄNNÄÄ !!!!!!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sidney Crosby = Hockey's version of justin bieber.

Pitäis varmaan yöllä nousta katsomaan washington - pittsburg ottelua jos vaikka crosby taas itkis....

Just.. Mutta älä pety jos näin ei käy.

Ps. Kannataa tsekata 24/7.. Kyllä se osaa olla nolo tuo ovechkinkin jos peli ei kule.
Ps2. Jos sen saat ja istutat neloseen niin siitä vaan mutta mulla ois tuossa 500k ylinmääräsenä niin voisin kyllä ostaa sen.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Just.. Mutta älä pety jos näin ei käy.

Ps. Kannataa tsekata 24/7.. Kyllä se osaa olla nolo tuo ovechkinkin jos peli ei kule.
Ps2. Jos sen saat ja istutat neloseen niin siitä vaan mutta mulla ois tuossa 500k ylinmääräsenä niin voisin kyllä ostaa sen.

Kyllähän tuo on aivan totta, mm. pari viikkoa sitten rupesi tappelemaankin Rangersejen Dubinskyä vastaan ja turpiinsa sai :: D

Ja ehkä nhl:n naurettavin asia on tuo Crosbyn haukkuminen, toki kaikilla on mielipiteet, mutta jos joku Crosbya paskaksi sanoo niin voi itse mennä katsomaan kuka siellä pistepörssin kärjessä pyörii, Ovechkinia ei ole ainakaan näkynyt?

Ja en minä sano ettei maalivahtia saa käyttää, mutta meinasin vaan että meni siinä vähän ilo kun toinen tulee reilusti ulos mv alueelta ja hyppää kylelleen :s

Ja en minä yleensä rystyltä tee maaleja, joskus kyllä mutta yleensä ihan harhauttamalla muilla tavoilla.

Ja Arkom, ei ole vielä tullut ainakaan n. 150 peliin enempää kuin 1 henkilö vastaan joka mv:tä käyttää, itsekkin jos laittaisit paikkalukituksen johonkin niin hirveä itku alkaisi.

Ja B3lowski, valitettavasti en ole sinua vastaan ollut pelaamassa. Ellet puhu jostain nhl10 josta en kyllä itse muista mitään, enkä silloin tiennyt näitä että hirveä itku alkaa jos keskeyttää, sillä ensimmäistä kertaa pelailin änäriä netissä. Mutta nhl11 en ole sinua vastaan kyllä pelannut :/

Kysymykseni on siis ->
Tietäisikö joku millä maalivahdin saa pois maalilta? r1 ja mikä?
 
Ylös Bottom