Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olin lievästi sanottuna pettynyt ''ostettuani J.Jokisen, rare pelipaidan ja 3x rare-sopimusta 10 000 pucksilla.

Kaks pakkausta hommasin ja tuli niin huonoja kortteja,että niitä ei kannata edes muistella.Jumbot paljon parempia.

Mulla on joukkue nyt sellaisissa kuoseissa,että en osaa pelata sillä sitä vähääkään mitä osaan.Ketjut jotakuinkin seuraavanlaiset.

1.kenttä
E.Kane - Sequin - Okposo

2.kenttä
Vanek - Roy - Kovaltchuk

3.kenttä
Cammaleri - Bergeron- Gaborik

Ja noilla pitäs pärjätä.Vaan kun ei pärjää.Pitää ostaa kaikki kuhmon kivan pelaajat ja ruveta niillä pelaamaan.Saisko niitä mistään niin pääsisin heikentäjien kerhoon ,niin pelitkin vois sujua hieman paremmin.

Tosiasiahan on se,että mitä paremman jengin saat,sitä enemmän tulee pelattua ns. kouhotuspeliä eikä järkeä ole mukana.Nuo pelaajat suorastaan pakottavat siihen,ei noilla ole järkeä seisoa oman maalin edessä. :)

Youngblood-listan ikuinen jonotuslistan jäsen, -B3lo-
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Siis niinhän se onkin vielä ihan liikaa.. Nostaako hyvät pakit myös tota hyökkäysarvoa vai tuleeko se pelkästään hyökkääjistä?

Mut olenkin vasta matkalla sinne, on mulla viel kolmoses Zetter ja Duchene..
KAIKKIEN pelaajien LUI ja KÄD (+myös kai LAU) arvot vaikuttavat joukkueen kokonais hyökkäysarvoon.

Joo luulin puheistasi "kasata tiimi lempijätkistä" ym. että sulla olisi vähän paskemmat esim. nuo hyökkäyksen kokonaisarvot. Mutta vaikka siinä on ykköskentässä "lempipelaajia", niin onhan se materiaali nyt keskimääräistä kovempi, jos muun muossa kolmosessa viilettä Zetaa jne. jne.

Tosin tiedän kyllä kokemuksesta, että eipä niistä omista hyvistä pelaajista halua helpolla luopua tai joukkuetta kovin paljon huonontaa vapaaehtoisesti.

Pelaaminen on nyt vähentynyt aikalailla varsinkin joulun tienoilla ja se vähä peliaika on käytetty pääasiassa Battlefieldiin + pian pitäs hommailla Vietnami. Mutta olishan se kiva joskus Bloodia nöyryytellä ;) harvoin pääsee edes jotain top-20 äijiä vastaan pelaileen, mutta hyviä pelejähän ne aina on.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ja noilla pitäs pärjätä.Vaan kun ei pärjää.Pitää ostaa kaikki kuhmon kivan pelaajat ja ruveta niillä pelaamaan.Saisko niitä mistään niin pääsisin heikentäjien kerhoon ,niin pelitkin vois sujua hieman paremmin.

Häh mistä tiedät jotain kuhmon kivasta ? :D Jos niit jostain sais niin ois ainakin hyökkäys ja puolustus arvot aika matalalla :D No ei muuta täl kertaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Huhuuh, tässäpä uusinnat hankinnat (1. ketjuksi päätyi tottakai kun tämmöset kaverit on kyseessä :) )

Peter Forsberg 71/73 hinta 1250 kiekkoa
Martin Straka 75/77 (?) hinta 600 kiekkoa
Markus Naslund 73/75 hinta 1200 kiekkoa

Tuossapa on LEGENDAARISIA kavereita. Pappaketju varmasti pärjää hyvin kentällä, mutta pointti on vastustajien pelotteleminen tuossa kun ykkösketjut näkyy :) On kyllä niin plajon legendaarisuutta samassa ketjussa, että silmät sumenee... Martin Straka NHL urallaan 864 ottelua ja 663 pistettä. Parhaalla kaudellaan teki 95 pistettä yhdellä NHL kaudellaan, huikeeta! Fopan ja Näslundin NHL urista ei varmaan tarvitse edes mainita :cool:

HUIKEETA!



Foppa sekä Straka ovat ehdottomia suosikkipelaajiani. Mahtuvat TOP 10 listalle heittämällä. Naslund on vaan legenda niin halusin hänetkin mukaan :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olipas eilen hieno hutti peli. Tyypin joka ukko oli tasan 55 overall,sattumaa vai mitä?. Lähti peliin mua vastaa. Taisi olla joku hackkeri juttu vai bugi, kun se luisteli mun pelaajista läpi. Siis ei voinu tehdä mitään kun se meni vain läpi ei ohi..En ehtinyt tajuta asiaa ennen kahta minuuttia, ja sitten tappio tuli kun pakko hypätä pois kun kiekkokin meni ukoista läpi. Onko kellää käyny tätä. En nyt muista tyypin PSN id mutta täytyy kattoo plegeltä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olis semmone kysymys että jos pelaajia siirtää kokoelmaan niin voiko niitä saada sieltä takaisin kokoonpanoon??

E: Kiitos Zapparalle vastauksesta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olis semmone kysymys että jos pelaajia siirtää kokoelmaan niin voiko niitä saada sieltä takaisin kokoonpanoon??

Tottakai voi. Meet sinne kentällisten muokkaus ja painat jonkun pelaajan kohdalla X-näppäintä ja siitä valitset vaihda omaan kokoelmaan ja sieltä valitset haluamasi pelaajan, tai sitten menet sinne alas siinä kenttien muokkauksessa ja sieltä löytyy tyhjiä mustia paikkoja(jos kokoonpano ei ole täynnä)ja painat siinä X:ää ja valitset haluamasi pelaajan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pehmeet kadet ja Ilari61, miks et lähteny tanssiin mukaan? Tultiin ainakin 5 kertaa siinä alotusruudussa vastakkain mutta aina karkasit pois... Ja suunnilleen samanarvoiset jengitki oli...

Säästelin tuossa puckseja ja päätin että ostanpa tuon holiday packin, ei tullu yhtään rare pelaaja vaan tuli sitte seuraavat raret +9luisteu, +9laukaus,+2kaikki,35sopimnus,30sopimus, ei sinällään hirveenä lämmittäny ku ois joitain pelaajia voinu ottaa. Mutta noh, näin tällä kertaa...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^Sulla oli sen verran heikko joukkue, että en jaksanut lähteä. 4 edellistä peliä oli todella helppoja, joten kaipasin haastetta. Yleensä ton tasosien jengien pelaajat ovat huonoja, joten jätin väliin. Olisin toki lähtenyt peliin, jos olisin tunnistanut nimimerkin :)

Ens kerralla laita viestiä, että peliä, olen KFIN:istä! :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli tossa jonkin aikaa sitten Standardista herra nimeltä Alexander Burmistrov. Huikea pelaaja ja uraakin taitaa olla 140 tai 130 peliä. Muutaman pelin olen Burmistrovilla pelannut ja hyvin on kulkenut. On jo valmiiksi nopea luistelija ja kehityskorttipaikkoja taitaa olla 10 kappaletta ja potentiaali 93. Ajattelin pelata sillä noi 50-60 peliä pois alta ja sitte vois lyödä 80 pelin sopparin ja kehittää se sinne 95 paikkeille, eikä tarvi myydä sitä pois. Aikeissa olis kasata Pääjärvi-Burmistrov-Hall ketju tai jotain muita nuoria lupaavia pelaajia tohon ykköseks.

Pelitkin alkanu kulkemaan viime aikoina hieman paremmin kun ei netti enää niin usein katkeile ja ihan sopivin väliajoin tulee täältäkin porukkaa vastaan :) Paljo kivempi pelata tuttuja vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Aikeissa olis kasata Pääjärvi-Burmistrov-Hall ketju tai jotain muita nuoria lupaavia pelaajia tohon ykköseks.

Tollasessa ketjussa ei pitäis nopeudesta ainakaan olla puutetta. :D Ite oon seuraavan kauden ykkösketjua nyt jonki aikaa kehitelly ja koostumus ois Zeta 96/96 - Vale Filppula 90/90, koollaan hämmenystä ja tilaa kirpuille on luomassa ruotsin shrek J. Franzen 86/86. Onko kellään muuten ollut hämmennystä D. Byfuglienin kanssa. Ostin kyseisen veijarin puolustaja kortilla mutta se on muuttunut puolustajasta hyokkääjäks ja toistepäin 3 krt?:eek:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ite oon seuraavan kauden ykkösketjua nyt jonki aikaa kehitelly ja koostumus ois Zeta 96/96 - Vale Filppula 90/90, koollaan hämmenystä ja tilaa kirpuille on luomassa ruotsin shrek J. Franzen 86/86.

En pidä minään, sillä eilen tuli ostettua Sami Vatanen, Jyri Niemi ja Joonas Lehtivuori pakistoon ja Koskisen maalin, JOS satun uskaltaan kokeileen sitä =)

Tänään tuli jo obi-wan-kenobi kohdattua, lisää vaan täältä ukkoja linjoille..

Petrell - Grane - Pulkkinen
Hedman - Myers

Pääjärvi - Hirso - Leino
Niemi - Lehtivuori

Zeta - Duchene - Gaborik
Karalahti - Vatanen

Palkkakatto 21 500

Lähetään kokeileen tuleeko nuha :D :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Aikalailla tuli nuhaa, pikkusen yskää ja köhää. Turpiin tuli niin paljon et edes kehä tuomari osaa laskee niin monee :D . No hiukan sai lohtua seuraavassa pelissä kun vastaan asettuu notherni. Tilanteessa ollessa 2-0 minulle, kaveri saa läpiajon. Otan molarin haltuun ja torjunta oikeesta alakulmasta.... Hetken kuluttua tulee viesti "EI MOKKELLA" .... Kolmannessa erässä tilanteen ollessa 4-1 kaveri ottaa ja häipyy, vaix en sit viittiny enää käyttää mokkee, kun siit tulee tällä kaverilla aina poruu. SIIS MITÄ V....UA. Eikö tätä peliä pelata kuudella ukolla?????? ps. eilen tuli vastaa nimimerkki sabina 6773 tai jotai. Pelaa sit paikka lukituksella. se oli maalissa koko pelin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Aikalailla tuli nuhaa, pikkusen yskää ja köhää. Turpiin tuli niin paljon et edes kehä tuomari osaa laskee niin monee :D . No hiukan sai lohtua seuraavassa pelissä kun vastaan asettuu notherni. Tilanteessa ollessa 2-0 minulle, kaveri saa läpiajon. Otan molarin haltuun ja torjunta oikeesta alakulmasta.... Hetken kuluttua tulee viesti "EI MOKKELLA" .... Kolmannessa erässä tilanteen ollessa 4-1 kaveri ottaa ja häipyy, vaix en sit viittiny enää käyttää mokkee, kun siit tulee tällä kaverilla aina poruu. SIIS MITÄ V....UA. Eikö tätä peliä pelata kuudella ukolla?????? ps. eilen tuli vastaa nimimerkki sabina 6773 tai jotai. Pelaa sit paikka lukituksella. se oli maalissa koko pelin.

Itsekkin vähän mietin kun tuli ilmoitusta 3. erässä että yhteys vastustajaan katkennut? Ja joo, läpiajojahan meikä tuhri varmaan 5 kipaletta :DDD Mistäs muuten tuo mailannosto nykyään tulee? Kun sillä tuntuvat kaikki kiekon jatkuvasti vievän >.>
Ja toiseksi, onko nyt muuttunut jotain, sillä itse pelasin 5 peliä, kaikissa väh. 1 maali tuli siniviivalta ranteelta, ei maskia tms, eikö nyt sentään Howardin / Hillerin pitäisi sellaiset torjua, varsinkin kun laukojana, n. 80kok. heput :s
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No joo itse olen huomannut että hutissa on todella helppo tehdä maaleja vaikka 60 overall ukoilla. Puollustus ratkasee eniten. Ei tarvi ku 3-4 vetopaikkaa saada niin on 2-3 maalia. Huomaahan sen tilastoistakin kun jokaisella pelaajalla maalikeskiarvo pelissä 5.00 tai enemmän jopa yli 6.

Olen itse käyttänyt maalissa tommosia 75-80 overall veskoja, huomattavasti parempia kun millerit,kiprut sun muut. Tarkilta loppu ura niin sain ari sulanderin luukulle:)

Eilen tein mielestäni loistavan kaupan kun huusin käyttämättömän hagmanin 500 pucksilla. Yritän tässä rakentaa suomitiimiä. Mikko koivu ja jussi jokinen uupuu vielä, koivu on turhan kallis ja pakoista ei ole näkynyt:(

Joku tyyppi pisti eilen mua vastaan ihme maalin, meni maalin taakse ja löi kiekon päätylaitaan josta se pomppasi veskan selän kautta maaliin. ja sitte se yrittikin sitä koko loppupelin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mistäs muuten tuo mailannosto nykyään tulee? Kun sillä tuntuvat kaikki kiekon jatkuvasti vievän >.>

Kummasti tuntuu aina jotain selityksiä tulevan kun teikäläinen häviää matsin ja hei COME ON, ukko on pelannut varmasti vähintään toista sataa peliä jo änäriä niin elä ny viitti väittää ja esittää tyhmää ettet muka tiedä mistä mailaa nostetaan, et ole vai kertaakaan noissa peleissä ees Vahingossa X:ää painanu.. VÄSYNYTTÄ!


Ite muutin äsköseen peliin vähän kolmoskenttää muotoon.. Kane - Toews - Hossa
Noh 3 tähtee Toews 1+4, 2 tähtee kane 3+0, yks tähti Hossa 2+2.. Ehkä säästän noi sit pleijareihin :)

Jami 84, mulla olisi 2 käyttämätöntä Mikko Koivua et kyl voin sen verran kaveria auttaa ja toisen niistä myydä / vaihtaa teikäläiselle, et pistä vaikka privana viestiä summista tai ukoista jota voisit tännepäin heittää Jos vaan kiinnostaa..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kummasti tuntuu aina jotain selityksiä tulevan kun teikäläinen häviää matsin ja hei COME ON, ukko on pelannut varmasti vähintään toista sataa peliä jo änäriä niin elä ny viitti väittää ja esittää tyhmää ettet muka tiedä mistä mailaa nostetaan, et ole vai kertaakaan noissa peleissä ees Vahingossa X:ää painanu.. VÄSYNYTTÄ!

Njoo, en ole kertaakaan tässä sitä edes kokeillut, r3:sta toimi ainakin nhl10 mutta tässä ei ole hirveämmin huomannut, nyt vaan varmaan pakko kun siitä ei mitään jäähyjä minua vastaan tule :s Ja ei mulla selityksiä tule, en vaan tiedä miksi minulle tuli "yhteys muihin pelaajiin on katkennut" .. Ja joo, kiinnostaisikos kohta ostaa sitä "Köyhän miehen Datsyukkia" :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mistäs muuten tuo mailannosto nykyään tulee? Kun sillä tuntuvat kaikki kiekon jatkuvasti vievän

Sama. Mitä nyt joulun pyhinä on HUT:ia tullut pelattua netissä +20 peliä niin kyllä tulee jatkuvasti tukkaan ja rumasti. Enkä mielestäni ole edes surkea pelaaja. Jotenkin vaan tuntuu, että en osaa "hyödyntää" oikeita keinoja vaan yritän pelata kiekkoa "niinkuin oikeasti".

Mielestäni suurin yksittäinen syy tappioille tuntuu olevan tuo mailan nosto (toki sekin, että en vaan osaa). Itse en mailannostoa käytä lainkaan mutta varmaan täytyy opetella koska se tuntuu olevan aivan lyömätön keino kiekonriistossa eikä jäähyjäkään siitä näytä tulevan. Itse olen tähän saakka yrittänyt R1:llä huitoa kiekkoa pois vastustajan lavasta puolustuspelissä mutta siitä tuntuu tulevan aika usein jäähyjä. Toinen hämmästyksen aihe on ollut se, että vaikka maalissa on Ilja Bryzgalov (kok 92) niin veskari vuotaa kuin seula. Läpiajot päättyvät lähes aina maaliin, puhumattamaan omituisista rystyveiveistä jotka menevät uskomattomalla prosentilla maaliin. Aivan käsittämätöntä...

Yhtään peliä en toki ole keskeyttänyt vaikka kuinka rumat luvut on taulussa. Viime yönä meni totaalisesti hermot ja vaihdoin 1-2 ketjut pois ja tilalle kaksi ketjullista sm-liigan keksivertopelaajia ilman kehityskortteja. Voisin vaikka vannoa, että peli muuttui huomattavasti tasaisemmaksi tämän jälkeen. Toki turpaan tuli edelleen mutta nyt sentään oli maalin pelejä ;) 1-2 ketjut aiemmin oli semi-kovia änäristarboja kehityspaikat täynnä (T. Ruutu, J. Jokinen, M. Stajan, A. Kostitsyn jne...)

Noh, tämä tästä tilityksestä ja peilin eteen. Lisää treeniä...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^Tässä pelissä se on vaan niin, että pitää käyttää niitä oikeita keinoja mitä muutkin käyttää, kuten tuo mailannosto, jos haluaa pärjätä. Jäähyjä ei tule mailannostoista jos sen osaa tehdä oikeaan aikaan ja tarpeeksi läheltä vastustajaa.

Itselläni maalissa I.Tarkki kok 77 ja napsii kyllä kiekkoja kiinni hyvällä prosentilla ja huomattavasti varmemmin mitä entinen molarini C.Ward.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pistetääs tänne kysymystä. Itselläni ongelma saada hutin nettipeliä toimimaan, muut muodot toimii ongelmitta. Melkein aina tulee ilmotus että joukkueen tiedonsiirossa ilmeni ongelma. ja sen jälkeen ilmotus "the session was created using an older roster". Eihän noihin hutin rostereihin voi vaikuttaa vaan kaikkien on käytettävä niitä uusimpia ea:n tekemiä rostereita.:confused:
 
Ylös Bottom