Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli tuossa Norherni vastaan tänään. Hyvää vääntöä oli, välillä meinas mun pakit joutua ongelmiin Northernin Stamkosten yms kanssa, mutta ihan hyvin sujui silti. 5-1 voitto tuosta tuli ja ihan huvikseni laskin mailannostojen määrät, Northerni 4 ja mulla 3, eli Northernikin alkanut käyttämään sitä :) En muutes pelannut omalla pleikkarilla, joten ei ollut omakaan joukkue kyseessä, vasta aloteltiin HUT ja saatiin kuitenkin hyökkäysarvot 83:een kuitenkin (melko nopeasti saa, tunnin mätöllä hyökkäys 72-->83) :)

Toivottavasti Northerni otti ne alun viestittelyt huumorilla, kuten pitäisi

E: OBI.WAN.KENOBI - Täytyykin varmaan sitten kokeilla

E2: Jiihoo, mikä h3lvetin "Nosto glitch". Mailannostoa käytetään oikeassa kiekossa vaikka kuinka paljon. Paljon enemmän ärsyttää jatkuva poke check tässä pelissä, koska se on paljon tehokkaampaa (ei ajaudu tilanteesta pois), eikä jäähyjä tule niin paljoa. Mutta sekin kuuluu peliin.


Jees, ei pärjänny Järvimaa enää, kaveri selitti että jos pelaa liikaa pelaajat väsyvät? Tuntuu mahdolliselta kun ensin 5 lähes nollapeliä ja nyt repsahti muutama peli :l

Itselle jäi mieleen mm. Stamkosin yksilösuoritus meidän pelistä :D Yksin kentän läpi veivaillen ja maalivahtikin lähti kahville .. Mieluusti uusintaa otetaan heti kun vain jaksan pelata :D Heräsin katsos 2 aikaan yöllä niin en välttämättä pirteimmilläni ollut, mutta tuskin olisin tuota silti voittanut :)

Huomasin myös tänään että Suomalaiset osaavat olla naurettavia Nhl:ässä, ensin normi peliä pelasin toista suomalaista vastaan, itsellä Detroit, vastustajalla Carolina.
3. erään lähdettiin Carolinan 3-1 johdossa, n. 3. erän puolessa välissä Datsyuk iskee hienon kuvion päätteeksi 3-2 kavennusmaalin, valitettavasti seuraavasta hyökkäyksestä J.Jokinen iskee 4-2 maalin. Kun peliaikaa on noin minuutti jäljellä, tuntuu toivottomalta, silti saan tehtyä 4-3 kavennuksen. Peliaikaa on 10 sekunttia, Datsyuk lähtee hyökkäykseen 2:lla 3:a vastaan, peliaikaa 1 sekuntti, poikkisyöttö 3 pelaajan läpi Zetterbergille, Ward heittäytyy, ja Zetter laukoo 4-4 tasoituksen tolpan kautta. Viestejä tulee 4kpl.

"V.ttu oot paska"

"Minä oon paljon parempi"

"Oli 4 paikkaa ja 4 maalii"

"Sä oon paljon paskempi"

Jatkoaika menee piloille kun tulee jäähyjä, ja erässä Carolina laukoo 7 kertaa, itselle laukauksia tuli 2. Rankkareissa Carolina heittää ensimmäisen maalin patjojen läpi, Datsyuk taas heittää tolppaan tyhjästä maalista. Toinen kierros menee lähes identtisesti ja Carolina vie pelin 5-4 rangaistuslaukauskilpailussa.

Toinen naurettava asia tapahtui Hutissa.
Pelailin "jokereita" vastaan, pelin päättyi 7-4 tappiooni, mutta petyin pahasti kyseisen henkilön pelityyliin, joka ikinen maali oli samanlainan, lähes siniviivalta rannelaukauksella, olisikohan uusi bugimaali ..?

Enivei, n. 10 peliä pelattua joissa maaleja olen tehnyt n. 40? ja myös päästänyt n. 30 .. Eli ihan hyvin tullut pisteitä ..

Joo, pitkä viesti josta asiaa saattaa olla tai sitten ei, nukkumaan ->
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^Noh, soolo ja soolo... Stamkos luisteli laitaa pitkin ohi mun kok58 pakeista ja veti rystyllä kiekon maaliin (se 100% varma kikka, josta täälläkin valitetaan...). Mutta aika normi se sun veskas, 22 vetoo ja 5 päästi (pääsin kyllä aika varmoihin paikkoihin). Ja en tiedä miten hyvä sitten pirteenä olet, mutta varmaan kannattaisi laukoa enemmän, sulla 4 vetoo koko pelin aikana. Itsekään en lauo paljoa, mutta joku raja siihenkin :)


Muttajoo ymmärrän, olin siis tällä kertaa väsynyt ja maalivahti oli huono ja lagasi.... Ei kai noi selitykset nyt tohon jääny? :D No, toivottavasti kohdataan kun olet saanut toi asiat kuntoo.


E: Ei siis sillä että tuossa rystymaalissa olisi mitään vikaa. Semmonen pelaaja joka ei sitä käytä, ei VOI pärjätä kovinkaan hyvin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Noista huippumolareista vielä. Ne todellakin on todellisia hoovereita,otin bäksin maalilleni enkä voittanut peliäkään ja tuli syytettyä jo naapurin koiraakin huonosta menestyksestä kunnes vaihdoin haartingin jossin maalille ja naps,alkoi sujumaan. Elikkäs taidan seuraavaksi ostaa vielä "köyhemmän molarin niin sujuu vielä paremmin.

Sama taitaa päteä muuhun joukkueeseen eli kun on niin sanotusti supertähtiä pullollaan joukkue,sitä alkaa kuvittelemaan voittavansa tyylillä millä tahansa.Kaikki joilla on ne muotisurkeat joukkueet ovat ollee ns. sikapahoja vastustajia.

-b3lo-
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^Noh, soolo ja soolo... Stamkos luisteli laitaa pitkin ohi mun kok58 pakeista ja veti rystyllä kiekon maaliin (se 100% varma kikka, josta täälläkin valitetaan...). Mutta aika normi se sun veskas, 22 vetoo ja 5 päästi (pääsin kyllä aika varmoihin paikkoihin). Ja en tiedä miten hyvä sitten pirteenä olet, mutta varmaan kannattaisi laukoa enemmän, sulla 4 vetoo koko pelin aikana. Itsekään en lauo paljoa, mutta joku raja siihenkin :)


Muttajoo ymmärrän, olin siis tällä kertaa väsynyt ja maalivahti oli huono ja lagasi.... Ei kai noi selitykset nyt tohon jääny? :D No, toivottavasti kohdataan kun olet saanut toi asiat kuntoo.


E: Ei siis sillä että tuossa rystymaalissa olisi mitään vikaa. Semmonen pelaaja joka ei sitä käytä, ei VOI pärjätä kovinkaan hyvin.

Ei siitä voinut muutenkaan laukoo, kun tulin "vinosti" maalia kohti, ja ei se mikään huijausmaali ollut kun veivasin jo maalivahdinkin, ja itsekkin olen tuon laukomishomman huomannut, usein itsellä se 10+ minuutti hyökkäysaikaa, ja n. 10 laukusta ja 2-5 maalia :s Pitää varmaan tosissaan ruveta laukomaan enemmän :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Noista huippumolareista vielä. Ne todellakin on todellisia hoovereita,otin bäksin maalilleni enkä voittanut peliäkään ja tuli syytettyä jo naapurin koiraakin huonosta menestyksestä kunnes vaihdoin haartingin jossin maalille ja naps,alkoi sujumaan. Elikkäs taidan seuraavaksi ostaa vielä "köyhemmän molarin niin sujuu vielä paremmin.

Sama taitaa päteä muuhun joukkueeseen eli kun on niin sanotusti supertähtiä pullollaan joukkue,sitä alkaa kuvittelemaan voittavansa tyylillä millä tahansa.Kaikki joilla on ne muotisurkeat joukkueet ovat ollee ns. sikapahoja vastustajia.

-b3lo-


Jees, ja kun on se supertähti tiimi niin lähtee ylivarmana, tietysti vetää 50 kertaa ja kokoajan pyörii toisen päädyssä mutta ei auta laukaukset jos toinen tekee 50kok. ukkelillaan räkämaalin vaihtovirheen takia.

Ja voi johtua tuo "heikompi" maalivahti siltä, että kun on huono maalivahti, tuntuu että on pakko puolustaa, kun tietää ettei oma maalivahti ole tosiaan mikään tähti, niin siitä siis saa jotain ylimääräistä puolustusintoa :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olipas hauska HUT peli... Siinä pelin alkaessa kämmäsin jotenki vahingossa niin että mun joku random 64 kok. veska oli kentällä ja bryzgalov penkillä :D Noh huomasin sen sitte ku mun maalivahti otti ekan kopin, teki vähä mieli lähtee ku LUULIN et se ois hirvee imuri.. Mutta pelin edetessä mun maalivahti oli ihan ilmiömäinen hakee one timerit, läpiajot, rystyveivit ja lämärit maskista... Ihan uskomatonta.. Tällä hetkellä Bryzgalovilla pelejä n.50 ja torjunta% 90 ja en muista nimeä 64.kok veska 2 peliä ja torjunta% taitaa olla jotakin 97. luokkaa :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

En nyt ihan ymmärrä " glitch nostoo" ja mailan noston "värinkäyttöö". Eikö se nyt oo ihan normi tapa yrittää saada kiekkoo pois.
Yleensäkkään en oo tässä pelissä törmänny mihinkään glitch maaliin. Toki on esim tää "rystyveivi" mistä joku taisikin jo mainita ja menee usein maaliin, mut en laske sitä mitenkään glitch maaliksi. Perusteluna koska siinä pitää vastustajan päästä nokikkain veskarin kanssa. Ja tällaisissa tapauksissa virhe/virheet on tehty jo paljon ennen tätä itse veiviä kun vastustaja päästetään vapaasti maalille. Ja samalla tavalla sen kiekon saa myös kämmenelle veivattua ja sieltä reppuun.
Nyt on ollu taas mukava draivi pelailla HUT pelejä ja kentälliset miellyttää. Voittoputkikin venyny n. 40 matsiin. Kentät näyttää nyt tältä:

1. Filppula-M. Koivu- Filatov
Bogosian- Pitkänen

2. x- Granlund- Turris
Karlsson- x

3. AHl janari -Loktionov- Skille

Vielä täytyisi löytää 2 kenttään sopiva laituri ja pakki. Hyökkääjäksi oon ajatellu Nash/Thornton/Cammaleri ja pakiksi oon ajatellut Myersin hommata. Pitäis vaan jostain puckseja kerätä noihin hankintoihin.

Semmosta vielä, että millä perusteella arvotaan HUTtiin koti-ja vierasjoukkueet? Pelaan nimittäin 99% peleistä vieraissa. :D Pelaan langattomalla ja tietääkseni 10/10 netillä.

E: Lisätään vielä et maaliin hommasin eilen Bäckströmin ja tuntuu torjuvan todella hyvin. Onet tarttuu yms. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pelasin äsken todella tiukan pelin... Bignyb oli kaverin nimi, kokonais tilastoissa 12...
Hävisin ottelun 7-6 koko pelin ajan tiukkaa vääntöä ensin itse johdossa, sitten vastustaja johdossa, ja sitten tasan jonkun matkaa... Ja kaveri teki voitto maalin kolmannen erän puolessa välissä... Samanlaisilla joukkueilla pelattiin... Pahinta tappiossa oli se että vastustaja oli RUOTSISTA:D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pelasin äsken todella tiukan pelin... Bignyb oli kaverin nimi, kokonais tilastoissa 12...
Hävisin ottelun 7-6 koko pelin ajan tiukkaa vääntöä ensin itse johdossa, sitten vastustaja johdossa, ja sitten tasan jonkun matkaa... Ja kaveri teki voitto maalin kolmannen erän puolessa välissä... Samanlaisilla joukkueilla pelattiin... Pahinta tappiossa oli se että vastustaja oli RUOTSISTA:D

No sehän on hyvä mun kannalta, ota viel pari käkättimeen niin meen viel teikäläisen ohi vaikka sul on 150 voittoo enemmän ;)

Nyt on ollu mukava pelata HUTia kun ei oo netti enää pätkiny, jonka johdosta on 52ottelun voittoputki päällä, kyl sen joku kohta katkasee.. Varmaan täälläkin halukkaita olisi.. Ihan pyytämättäkin.. :p

Ja ainiin, nyt voi ilmottaa ku vihdoin tuli toinen kappale myyntiin niin ostin varastoon.. Meikäläisellä ollu nyt 13 matsia Mikko Koskinen maalissa.. Hieman kaveri haparoi mut hyvin silti mennyt =) Torjuntoja kertyy aina aika mukavasti kun eessä luutivat koskemattomat Niemi - Lehtivuori & Vatanen - Karalahti :p
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hei, olisiko kenelläkään koskemattomia (tai käytettyjä, mutta ilmottakaa silloin urat ja kokonaisuudet yms):

N.Gerbe? Maksaisin 600 kiekkoa.
S.Gionta? Maksaisin 500 kiekkoa.
J.Karalahti? Maksaisin 400 kiekkoa.
T.Kallio? Tästä en tiedä kokonaisuutta tai potentiaalia, joten en tiedä paljon voisin maksaa.


Voin sanoa, että ette saa kyseisistä herroista kaupasta enemmän, eli myykää mulle jos ei nuo itteänne kiinnosta =) Gerben meinasin jo saada, mutta oli just kiekot lopussa ja sitten se meni 350 kiekolla.... :mad:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Oon kyl niiiin Rakastunut mun kahden ekan ketjun parivaljakoihin..

Näin Tamperelaisena joudun silti myöntää, kuinka hienoa on pelata Lennulla & Granella, varsinkin kun siihen kylkeen on vielä Pulkkisen Teemu..

Sitten kakkosesta löytyy kaksikko Pääjärvi - Hirso.. Kolmanneksi ostin Fopan, joka ainakin tällä hetkellä sopii paremmin tohon Elitserien ketjuun kuin T. Kallio, jota ilari61 janoaisi.. Eli mitä voisin saada siitä vastineeksi?

Mut noi kaksikot pitää kyl hankkia uudestaan ja uudestaan ja uudestaan..

Ja Mikko Koskinen toinen nolla putkeen kun hemppa kaatui 9-0.. 15 kutia :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

youngblood--> sain ostettua käyttämättömän mikko koivun 2500 pucksii, en tiiä oliko halpa mutta monta tonnia halvempi kuin muut koivut. Kiitos tarjouksesta kuitenkin:)

Noista maaleista sen verran että vaikka glichi maalia ei olisikaan niin kyllä tuo ranneveivi b pisteen kaarelta etu peltiin menee helposti. 90% mun vastustajista tekee sitä koko ajan ja aika yleisesä käytössä näyttää olevan. sitten vielä kun ukolle laittaa sen vedon 99. Mutta hyvänäpuolena hutissa on kyllä mahdollisuuksia tehdä noita maaleja todella monella tavalla. Jotkut vaan tykkää käyttää samaa paskaa........

Mailan nostosta sen verran että tasaisuutta siihen pitäisi saada noiden jäähyjen osalta. eka peli mailan nostolla joka kiekon sai ittelle ja sitten seuraava peli istuin 22 minuuttii boksissa. Mistähän mahtaa johtua, enpä oikein usko että pelaajasta on kiinni.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pelasin äsken todella tiukan pelin... Bignyb oli kaverin nimi, kokonais tilastoissa 12...

Jep, taas oikeen todella arvostettava kaveri. Erehdyppä tekemään maali ekan kahden minuutin aikana niin kaveri lähtee veks. Näin kävi mulle viikko sitten.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nii ja joo.. Jaksa olla kokoajan laittelee pelaajia myyntiin ni jos joku kiinnostaa ni saa ostaa pois. Äkkiä muisteltuna ainakin seuraavat ois UT ja jouten:

Stamkos x2
P.Kane
J.Thorton x2
S.Weber
Seabrook
Keith
Nash
Eberle
Gagne
Marleau
Cammaleri
Tavares
Quick
Hossa
+ monia muita..

Nuo nyt tuli äkkiseltään mieleen. Voin tehdä tarkemmankin listan ajan kanssa myöhemmin...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

On kyllä hieman vammasia nämä valikot. Mulla nyt juminnu tää homma siihen ettei vilttiketjusta löydy tarpeeksi pelaajia jotta pystyisin pelata ottelun. Monet pelaajat joutuneet tuonne "Oma kokoelma" kohtaan, enkä saa sieltä niitä vapaasti siirrettyä vilttiketjuun, vaan ne täytyy vaihtaa toistensa kanssa. Miksi tähän on edes tehty tuo vilttiketju ja oma kokoelma? Eikö yksi olisi riittänyt?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nii ja joo.. Jaksa olla kokoajan laittelee pelaajia .......

Mihinkä hintaan olisit valmis luopumaan seuraavista hepuista:
Hossa
Marleau
Cagne

Ei satu löytymään esim Lecavalier tai St.Louis?

Pistä vaikka inboxiin viestiä niin ei täyty tämä ketju näistä kaupoista....
Niin ja pistä samalla koko lista mikäli jaksat sen vääntää vapaista pelaajistasi....
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitä ihmettä? Onko Ville Leinolla kokoajan ollu tässä pelissä punaset luistimet? Pelasin käyttäjää "yghy" vastaan jonka tiimi oli joku cannabis team. Siellä V. Leino viiletti täysin punaset luikkarit jalassa... eipä oo ainakaan ennen pistäny silmään.

Ja miks Granlundilla on sininen visiiri? Mistä ea:n miehet sellasen on keksinyt laittaa?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitä ihmettä? Onko Ville Leinolla kokoajan ollu tässä pelissä punaset luistimet? Pelasin käyttäjää "yghy" vastaan jonka tiimi oli joku cannabis team. Siellä V. Leino viiletti täysin punaset luikkarit jalassa... eipä oo ainakaan ennen pistäny silmään.
Leinolle ilmestyi punaiset luistimet uusimman rosteripäivityksen jälkeen.. Syytä en osaa sanoa. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitä ihmettä? Onko Ville Leinolla kokoajan ollu tässä pelissä punaset luistimet? Pelasin käyttäjää "yghy" vastaan jonka tiimi oli joku cannabis team. Siellä V. Leino viiletti täysin punaset luikkarit jalassa... eipä oo ainakaan ennen pistäny silmään.

Ja miks Granlundilla on sininen visiiri? Mistä ea:n miehet sellasen on keksinyt laittaa?

:D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hei, olisiko kenelläkään koskemattomia (tai käytettyjä, mutta ilmottakaa silloin urat ja kokonaisuudet yms):

N.Gerbe? Maksaisin 600 kiekkoa.
S.Gionta? Maksaisin 500 kiekkoa.
J.Karalahti? Maksaisin 400 kiekkoa.
T.Kallio? Tästä en tiedä kokonaisuutta tai potentiaalia, joten en tiedä paljon voisin maksaa.


Voin sanoa, että ette saa kyseisistä herroista kaupasta enemmän, eli myykää mulle jos ei nuo itteänne kiinnosta =) Gerben meinasin jo saada, mutta oli just kiekot lopussa ja sitten se meni 350 kiekolla.... :mad:

Mulla löytyisi ainakin Kallio, 1-5 peliä pelannut.

Jep, taas oikeen todella arvostettava kaveri. Erehdyppä tekemään maali ekan kahden minuutin aikana niin kaveri lähtee veks. Näin kävi mulle viikko sitten.

Sama homma Stenis19 kanssa, tein muutama viikko sitten maalin ensimmäisellä minuutilla niin johan katkeaa yhteys >.> Laimeatahan siinä oli se kun herralla kaikki statsit parempia ..


Nii ja joo.. Jaksa olla kokoajan laittelee pelaajia myyntiin ni jos joku kiinnostaa ni saa ostaa pois. Äkkiä muisteltuna ainakin seuraavat ois UT ja jouten:

Stamkos x2
P.Kane
J.Thorton x2
S.Weber
Seabrook
Keith
Nash
Eberle
Gagne
Marleau
Cammaleri
Tavares
Quick
Hossa
+ monia muita..

Nuo nyt tuli äkkiseltään mieleen. Voin tehdä tarkemmankin listan ajan kanssa myöhemmin...


Joo, itseä kiinnostaisi ainakin:
Marleau
Thornton
Seabrook
Mahdollisesti muitakin mutta nuo ainakin..


Voittoputkikin venyny n. 40 matsiin. Kentät näyttää nyt tältä:

1. Filppula-M. Koivu- Filatov
Bogosian- Pitkänen

2. x- Granlund- Turris
Karlsson- x

3. AHl janari -Loktionov- Skille

Vielä täytyisi löytää 2 kenttään sopiva laituri ja pakki. Hyökkääjäksi oon ajatellu Nash/Thornton/Cammaleri ja pakiksi oon ajatellut Myersin hommata. Pitäis vaan jostain puckseja kerätä noihin hankintoihin.

Minulta saisit Z. Michalekin pakiksi ja T. Vanekin laituriksi? Michu 90kok Vanek 96 kok, saisit halvalla kun ei itselle käyttöä ole :D








Ja tuli mieleen, ei HuTtiin liittyen mutta täällähän kaikki Nhl:ästä puhuvat ovat ; )
Minkähän takia EA on nyt poistanut Chigagolta P. Kanen ja M. Hossan? En tosiaan ymmärrä minkätakia pitää joukkueista poistella pelaajia jos loukkaantuvat, ja välillä nähtävästi poistellaan huvin vuoksikin pelaajia ..
 
Ylös Bottom