Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

En nyt ihan ymmärrä " glitch nostoo" ja mailan noston "värinkäyttöö". Eikö se nyt oo ihan normi tapa yrittää saada kiekkoo pois.
Yleensäkkään en oo tässä pelissä törmänny mihinkään glitch maaliin. Toki on esim tää "rystyveivi" mistä joku taisikin jo mainita ja menee usein maaliin, mut en laske sitä mitenkään glitch maaliksi. Perusteluna koska siinä pitää vastustajan päästä nokikkain veskarin kanssa. Ja tällaisissa tapauksissa virhe/virheet on tehty jo paljon ennen tätä itse veiviä kun vastustaja päästetään vapaasti maalille. Ja samalla tavalla sen kiekon saa myös kämmenelle veivattua ja sieltä reppuun. tuo lainaus.

Edelleen kyllä siellä on muutamia kikkoja,jotka pilaa pelin. nr1 maalinkulma kyttäys,2 1 kädenkuljetus ja siis sitä kiekkoa ei saa millään pois,3 melko uusi aloituspisteitten välistä veto 95% maali.

muitakin löytyy itse en noita joko osaa tai käytä, niin kun noista vastustaja tekee 99% maaleista ja taas itse omani vanhan kansan tyyllin vedoilla,tai reeboundista ei ihme että tulee tyyliin 8-1 nokkaan.
eli palaan vanhaan ideaan livevastustajat voisi tulla voittojen mukaan. esim minulla n 5 voittoa, niin samaa tasoa monella ollut yli100 voittoa ei ihan tasaista. ps tuli pleikkaan 80010514 vika, ja uusi hankintaan saa nähdä onnistuuko tiedon siirto.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

On hiukan sunkin tiedonsiirrossa vikaa, todella vaikealukuista tekstiä suollat tänne...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mitä ihmettä? Onko Ville Leinolla kokoajan ollu tässä pelissä punaset luistimet? Pelasin käyttäjää "yghy" vastaan jonka tiimi oli joku cannabis team. Siellä V. Leino viiletti täysin punaset luikkarit jalassa... eipä oo ainakaan ennen pistäny silmään.

Ja miks Granlundilla on sininen visiiri? Mistä ea:n miehet sellasen on keksinyt laittaa?

Meitsillä on kyseiset ukot ja olihan siinä ihmettelemistä kun Ville leino liukuu punaisissa hokkareissa, tuli niin kyseisen herran sm-liiga ajat mieleen, jolloin hän taisi ainoana pelata valkosilla hokkareilla.. Pitäähän konsolipeleissäkin yks ylimielinen olla joukkueessa =)

Mut olen samaa mieltä kuin agduri, eli mitä helkuttia te valitatte jos joku tekee läpiajosta sen rystymaalin? Jos ootte niin Huonosti pelanneet, että päästätte kaveri 2-3 kertaa pelissä läpi ja se heittää aina samanlaisen pyyrin niin kattokaa peiliin elkäkää heittäkö näitä väsyneitä glitch läppiä tai sit menkää ite sinne häkkiin ja ottakaa marjat pois pyörimästä..

Ja karvinen.. Katoppa ens kerralla teksti läpi ennen kuin lähetät sen.. Puolet luin ja sit lopetin kun oli niiiin hankalasti teksti puettu..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mikähän noilla ea:n herroilla on mua vastaan?huomasin semmosen glitchin,että vastustaja tekee melkein aina nykyään enemmän maaleja ku mä.Saisivat palauttaa sen edellisen päivityksen,sillon mä tein paljon enemmän ite maaleja.:rolleyes:



-b3lo-


tosikkojen ei kannata vastata. :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mikähän noilla ea:n herroilla on mua vastaan?huomasin semmosen glitchin,että vastustaja tekee melkein aina nykyään enemmän maaleja ku mä.Saisivat palauttaa sen edellisen päivityksen,sillon mä tein paljon enemmän ite maaleja.:rolleyes:



-b3lo-


tosikkojen ei kannata vastata. :)

Ei oo vielä näkyny sitä päivitystä et minäkin pystysin tekee jokusen maalin :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hei, olisiko kenelläkään koskemattomia (tai käytettyjä, mutta ilmottakaa silloin urat ja kokonaisuudet yms):

N.Gerbe? Maksaisin 600 kiekkoa.
S.Gionta? Maksaisin 500 kiekkoa.
J.Karalahti? Maksaisin 400 kiekkoa.
T.Kallio? Tästä en tiedä kokonaisuutta tai potentiaalia, joten en tiedä paljon voisin maksaa.


Voin sanoa, että ette saa kyseisistä herroista kaupasta enemmän, eli myykää mulle jos ei nuo itteänne kiinnosta =) Gerben meinasin jo saada, mutta oli just kiekot lopussa ja sitten se meni 350 kiekolla.... :mad:

Tuo gionta löytys mun vaihtopakasta, voisin kyl luopuu siit. Täytyy sen verran jeesata kavereita. Voin vaikka vaihtaa sen johonkin!!! Ehdotuksii otetaa vastaan, onnistuu osto myös kiekoilla.
Ps. On muuten koskematon.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tekee oikein pahaa kun katselee noita myynnissä olevia kortteja.. Miten joku, joka on onnistunut saamaan Patrick Kanen niin on lyöny siihen kaikki 5 harjottelukorttia, mut silti sen arvo 92 vaikka potenttiaali olisi 95.. Sama seppä myy Toewsia, jonka se on "kehittänyt" 93 kun potenttiaali on 95.. Niin syö kun tommoset ihmiset ei osaa perkule arvostaa tollasia kortteja vaan menee pilaamaan ne =) Lyödään heti ukot täyteen huonoja kortteja sit myydään ne kun sopimus loppuu ja ei oo varaa pitää niitä.. Noh, "sainpa pelata tolla kaksikolla ainakin 30 peliä".. HUOH..

Piti vaan avautua =)

B3lowski, no meidän ei sitten kannata kohdata ennen seuraavaa päivitystä ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^youngbloo__d, mua taas ärsyttää suunnattomasti noi, kun jotkut kehittää esim Kanen 95 kokonaisuudeksi... Itse arvostan kortteja, joita on kehitetty realistiseksi, mitä järkeä on Kanessa, jonka puolustus arvo on 99? Vähän kunnioitusta lajia kohtaan kiitos. Kanelle max kok on juurikin tuo 92, sitä korkeammaksi en kyllä itse missään nimessä kehittäisi :)

OBI.WAN.KENOBI - Heitäs PSN tunnusta, niin katotaan tuota Giontaa =)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^^No on tossa perääkin, mutta olen silti sitä mieltä, et on vääryys laittaa siihen jotain +3kortteja, pelata 40peliä ja myydä pois.. Jos et halua siihen suuria kortteja lyödä niin perkule pelaa sitten koskemattomana ne ekat 60peliä ja sit lyö ne pikkukortit siihen ja pelaa ura loppuun.. Ite pelaan niin ja nyt saan Toewsil ja Kanel pelattua ne kaikki 110 matsia.. Hienompi fiilistellä niistä kaikki pelit irti kuin vaan se parikymmentä..

Itelläni on vaihtopakas Kane ja jos kaveril on 5korttipaikkaa niin en kyl tota 77puolustusarvoa lähe kyl 99 hinaamaan :D Max yks kortti siihen.. Et en kyl noin hyvään pelaajaan itekään lyö mtn +2, +3, +5 kortteja, ihan turhaa tuhlata..
 
Joo en itekkään nyt ihan noin "raiskaa" noita treenipaikkoja stara-pelaajilla, vaikka mäkään en niitä aivan niin kehittele että tyyliin kaikki kolme ekaa slottia 99. En tiedä hyötyykökään siitä enää niin, jos ne nyt on 99 eikä vaikka joku 95.
Esim. Zetan taisin kehitellä jotenkin niin, että sillä oli alkuun (nää on arvauksia) LUI90, LAU89 KÄD90. Niin heitin sille vaan LUI+5, LAU+9, KÄD+7
Enkä monesti tee äijistä noinkaan hyviä. Laukaukseen en yleensä niin paljoa panosta, mutta nyt sattu olemaan toi +9 kortti. Yleensä mun staroilla on LUI ja KÄD 95 tai enemmän. Ja LAU 85-95.

Itelläni on vaihtopakas Kane ja jos kaveril on 5korttipaikkaa niin en kyl tota 77puolustusarvoa lähe kyl 99 hinaamaan :D Max yks kortti siihen.. Et en kyl noin hyvään pelaajaan itekään lyö mtn +2, +3, +5 kortteja, ihan turhaa tuhlata..
Ite en oo koskaan lyöny Kanelle ynnä muille yhtään puollustus- tai taklauskorttia. Eipä niistä kai hirveästi taida laiturilla hyötyä olla?! Ja koska monesti pelaan kortit loppuun, niin turhaan vain nostavat sitten pelaajan palkkaa. Eli nytkin mulla on esim. Zeta, niin ostan yleensä vaan jonkun 30 pelin sopparin minkä noille huipuille lyön, kun noita 30 soppareita on kertynyt kun niitä on monesti ollut muutamilla satasilla tarjolla. Eli tossakin tapauksessa, jos sopparia on valmiiksi 10 ja siihen +30 ja ura 70. Niin siihen jää 30 peliä uraa kun palkka nousee, ja mä mahdutan noi yleensä silti palkkakaton alle. Ja näin saa tehtyä, kun kaks ekaa kenttää on kovia, kolmonen heikompi ja nelonen paska..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^youngbloo__d, mua taas ärsyttää suunnattomasti noi, kun jotkut kehittää esim Kanen 95 kokonaisuudeksi... Itse arvostan kortteja, joita on kehitetty realistiseksi, mitä järkeä on Kanessa, jonka puolustus arvo on 99? Vähän kunnioitusta lajia kohtaan kiitos. Kanelle max kok on juurikin tuo 92, sitä korkeammaksi en kyllä itse missään nimessä kehittäisi :)

OBI.WAN.KENOBI - Heitäs PSN tunnusta, niin katotaan tuota Giontaa =)

OBI-WAN-KENOBI-6
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eikö toi Byfuglien ollu HUTin alussa laitettu oikeaksi laitahyökkääjäksi?

No iski äskön silmään ku kyseinen herra oli koskemattomana myynnissä ja kortissa luki OP.. No avasin vielä kortin niin kyllä, mielipaikkana OP.. Et onko tää nyt sit muutettu?

Menin vielä erikseen hakeen pakkeja Atlantasta niin eihän miestä löytyny sieltä.. Vaan vasta kun hain laitureita..

Noh ostin kuitenkin kyseisen jampan ku ei ollu kuin pari donaa ja ei koskaan liikaa oikeita pakkeja ole rosterissa ylimääräsenä..

Noh menin kokoonpanoihin ja lähin vaihtaan yhtä pakkiani siihen, noh eihän sitä löytyny pakkina vaan jälleen vasta laiturina... Löin kuitenkin sen pakkiin mut ei silti ketjun kemia tippunu yhtään eli eikös se tarkota sitä, et se pelaa oikealla paikalla eli ei kuulu oikeaksi laitahyökkääjäksi..

Sekaavaa mut yrittäkää saada selvää :D

Eli siis kysymys oli, onko se nyt vaihdettu pakiksi kun ei mielestäni aiemmin ollut vai olenko saanut erilaisen kortin ja voisin nyt RIKASTUA.. Ainiin, mullahan on jo tarpeeks kiekkoja ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt on tullut paljon juttua tänne, joten yritämpä laittaa omaa kantaa/tilannetta tänne.

Ensinnäkin younbloodille, itellä ei ole mitään merkitystä missä vaiheessa ne kortit pelaajiin tungen, koska palkkakatossa on runsaasti tilaa :) Siitä olen samaa mieltä, että on typerää pelata 40 peliä ja sitten myydä pois kun soppari loppuu (palkka nousee), mutta kukin päättäköön miten pelaa.

Arkom, omasta mielestäni tuo taklausarvo vaikuttaa tasapainoon, eli kyllä hyökkääjäkin sitä tarvitsee. Itellä kakkoskentässä kaikki yli 90 taklaajia ja ne eivät kaadu sitten millään, vaikka eivät ole isoja pelaajia :)

Ja vielä bloodille, ite kun ostin tämän hetkisen lempipelaajan NHL:stä, Byfuglienin (joka muutes täräytti viime yönä komean maalin, taas), niin se oli aluksi hyökkääjä ja kun laitoin pakiksi niin ketjun kemia oli 22 :D Noh, myöhemmin kun katoin (seuraavana päivänä), niin se oli OP ja ketjun kemia yli 50. TOSIN tässä pelissä Big Buff on puolustava puolustaja, joka aiheutti pienen naurahduksen täällä :)

Niin muutes, Bufyglieninkin kehitin vain kok87, koska hänen taso ei oikeasti ole sen enempää, vaikka omasta mielestäni liigan vaarallisimpia pelaajia. Luistelua en kehittänyt yhtään, käsiin laitoin +3 ja laukaukseen +3 ja +3. Tällöin sain mahdollisimman realistisen Buffin :cool: Niin ja kyse ei ole siitä etteikö kunnonkin treenikortteja löydy, mutta ne säästän aliarvostetuille pelaajille.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eikö toi Byfuglien ollu HUTin alussa laitettu oikeaksi laitahyökkääjäksi?

No iski äskön silmään ku kyseinen herra oli koskemattomana myynnissä ja kortissa luki OP.. No avasin vielä kortin niin kyllä, mielipaikkana OP.. Et onko tää nyt sit muutettu?

Menin vielä erikseen hakeen pakkeja Atlantasta niin eihän miestä löytyny sieltä.. Vaan vasta kun hain laitureita..

Noh ostin kuitenkin kyseisen jampan ku ei ollu kuin pari donaa ja ei koskaan liikaa oikeita pakkeja ole rosterissa ylimääräsenä..

Noh menin kokoonpanoihin ja lähin vaihtaan yhtä pakkiani siihen, noh eihän sitä löytyny pakkina vaan jälleen vasta laiturina... Löin kuitenkin sen pakkiin mut ei silti ketjun kemia tippunu yhtään eli eikös se tarkota sitä, et se pelaa oikealla paikalla eli ei kuulu oikeaksi laitahyökkääjäksi..

Sekaavaa mut yrittäkää saada selvää :D

Eli siis kysymys oli, onko se nyt vaihdettu pakiksi kun ei mielestäni aiemmin ollut vai olenko saanut erilaisen kortin ja voisin nyt RIKASTUA.. Ainiin, mullahan on jo tarpeeks kiekkoja ;)

Jees, tuotahan ne ovat vaihdelleet kokoajan kun eivät osaa päättää sitä pelipaikkaa :D
Huomasin myös NJD:llä pelatessani hauskan jutun, Kovalchukkia ei näkynyt ykkösessä, mutta siellähän se 3. ketjussa 60kok. tyyppejen vierellä seisoo, mitähän EA ajattelee kun se näitä laittelee :D

Ja noista treenipaikoista, kai te tiedätte että jos kehitätte pelaajalle Taklausta, se ottaa ne myös paremmin vastaan, eikä lentele kuin keppiukko :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eikö toi Byfuglien ollu HUTin alussa laitettu oikeaksi laitahyökkääjäksi?

No iski äskön silmään ku kyseinen herra oli koskemattomana myynnissä ja kortissa luki OP.. No avasin vielä kortin niin kyllä, mielipaikkana OP.. Et onko tää nyt sit muutettu?

Menin vielä erikseen hakeen pakkeja Atlantasta niin eihän miestä löytyny sieltä.. Vaan vasta kun hain laitureita..

Noh ostin kuitenkin kyseisen jampan ku ei ollu kuin pari donaa ja ei koskaan liikaa oikeita pakkeja ole rosterissa ylimääräsenä..

Noh menin kokoonpanoihin ja lähin vaihtaan yhtä pakkiani siihen, noh eihän sitä löytyny pakkina vaan jälleen vasta laiturina... Löin kuitenkin sen pakkiin mut ei silti ketjun kemia tippunu yhtään eli eikös se tarkota sitä, et se pelaa oikealla paikalla eli ei kuulu oikeaksi laitahyökkääjäksi..

Sekaavaa mut yrittäkää saada selvää

Eli siis kysymys oli, onko se nyt vaihdettu pakiksi kun ei mielestäni aiemmin ollut vai olenko saanut erilaisen kortin ja voisin nyt RIKASTUA.. Ainiin, mullahan on jo tarpeeks kiekkoja

Byfuglienhan pelas Chicagossa oikeaa laitaa, mutta tälle kaudelle mies siirtyi Atlantan riveihin ja pelaa siellä nykyään pakkina. :) Varmaan löytyy HUT:sta semmosia kortteja, missä se on Chicagon oikea laituri, mutta myös semmosia missä Atlantan pakki..? (Tai sitten EA:lla on epäselvää että mitä paikkaa se Atlantassa oikein pelaa...) :D Itse en ole HUT:a ehtinyt pelata Black Opsin viedessä kaiken peliajan, mutta aktiivisesti seuraan kyllä tätä ketjua ja naureskelen teidän jutuille... (Northerni peukku) :p
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jeesikää nyt joku miten saan pelaajan tohon tyhjään paikkaan mun ketjussa. Vilttiketjusta loppuivat kortit, loput on "oma kokoelma" pakassa. Miten saan siirrettyä ne tuohon vilttipakkaan?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jeesikää nyt joku miten saan pelaajan tohon tyhjään paikkaan mun ketjussa. Vilttiketjusta loppuivat kortit, loput on "oma kokoelma" pakassa. Miten saan siirrettyä ne tuohon vilttipakkaan?

Mene kokoonpanoihin, sieltä pläärää alaspäin niin paljon kun menee. Neloskentän jälkeen avautuu "pelaajalista" mistä löytyy tyhjiä paikkoja kokoonpanoon (mustat kortit) Näiden kohdalla sit painaa muistaakseni X ni voit tuoda kokoelmasta pelaajan kokoonpanoon. Joo, typerästi tehty nämä valikot tähän mut ei tää nyt sentään rakettitiedettä oo käsitellä niitä läpysköitä. ;)

Ja noihin vaihtoihin/myynteihin palaan tänään illemmasta kuhan kahtelen mitä sieltä nyt löytyy ja mikä on tän hetken yleinen hinta taso. Ilmasiks en noita anna mut katotaan jos jonkun satasen alennuksia pystyy antamaan...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eli siis kysymys oli, onko se nyt vaihdettu pakiksi kun ei mielestäni aiemmin ollut vai olenko saanut erilaisen kortin ja voisin nyt RIKASTUA..

Tähän samaan ongelmaan yritin itsekin aiemmin saada täältä vastausta.. Nyt kun oon noita kentällisiä vekslannu edestakaisin niin huomannu sen, että jos ei ole vielä hakenut verkkopeliä niin big buff näkyy OL mutta kun olet ollut jo ns. paitavalikossa muuttuu hän OP. Menee ns. HUT-verkko kokoonpanot päälle? Vähän kyllä söi miestä kun huomasin tän liian myöhään mutta kun Z.Bogosianin ja T.Enströmin urat loppuu ni Buffy pääsee peruuttelemaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itselläni on Alexander Burmistrov kokoonapanossa, niin välillä sen overall on 70/85 ja välillä 78/93. Mistäs tälläinen johtuu ja onko muillakin joillakin pelaajilla sama juttu?

Noista treenikorteista sen verran, että ite on oikeastaan koskaan käytä +3 treenikortteja, koska sillonhan ne korttipaikat menee ihan hukkaan. Enkä myöskään tee sillai, että lyön pelaajalle 30 pelii sopparii ja sitten käytän kaikki korttipaikat vaan pelaan sillä ensiks pelejä jonkun verran ja sit ku on enää 50 pelii uraa jäljellä, niin sitte voi lyödä kun pelaajalla on 15 peliä sopimusta niin siihen päälle 35 pelin sopparin, eikä tartte myydä sitä heti 30 pelin jälkeen pois.

Pelitkin kulkee ihan kivasti, tänä aamuna yhtä tähtisikermää vastaan 1,2 sekuntia ennen loppua tasoitus ja jatkoajalla voitto kotiin :)
 
Ylös Bottom