Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^Kaikilla nuorilla pelaajilla, joiden kokonaisuutta muutettiin yhdessä rosteripäivityksessä on tuo sama homma. Oman kokemuksen mukaan ne arvot valitettavasti on ne huonommat. Itellä oli C.Fowler, jonka kokonaisuus vaihteli 86 ja 92 välillä, niin arvot olivat aina samat (86 luokkaa).
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla löytyisi ainakin Kallio, 1-5 peliä pelannut.



Sama homma Stenis19 kanssa, tein muutama viikko sitten maalin ensimmäisellä minuutilla niin johan katkeaa yhteys >.> Laimeatahan siinä oli se kun herralla kaikki statsit parempia ..




..


En varmana ole sua vastaan lopettanu jos oot tehny yhden maalin ensimmäisen minuutin aikana... Kerran oon sua vastaan muistaakseni pelannu, ja silloin johdin 4-0 niin lähit meneen, ja laitoit viestiä että "teit bugimaaleja"
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Laitahan psychozazu tiukka hinta J. Thortonista nii voisin ostaa pois. Vaikka täällä yv tai pleikan puolella. Psn sama ku täällä eli agduri.
Tuosta rannevedosta etuyläkulmaan en oo kyl huomannu et kukaan mulle tekis sitä paljon ja et menis tosi useesti sisään.

Oma tapa kehittää pelaajia on silleen vähitellen lisäillä reenikortteja. Esim ostin Filatovin jolla 6 reenipaikkaa niin aluksi tein sopparin n.40-50 matsii ja käytin 2 reenikorttii. Muistaakseni +5 luistelu ja laukaus. Sit ku soppari loppuu ja teen uuden niin taas lisään pari reenikorttia.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Thorton 4750kiekkoo
Marleau 3950kiekkoo
Gagne 3000kiekkoo (tää iha hatusta ku ei oo yhtää myynnissä)
Hossa 6000kiekkoo (näitäkään ei yhtään myynnissä just nyt)
Seabrook/Keith duo 10K

Onko pahat?? Mitä ite vilkuilin niin muilla jo kovemmat lähtöhinnat.. Itekkin vähän enemmällä yrittänyt myydä mut nyt lähtis noilla ja niille ketkä ekana kysyny...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Thornton 4750000 kiekkoa, ei paha. 4,7 miljoonaa yhestä pelaajasta ;) Vai meinasitko k:lla kiekkoa? Jos sitä tarkoitit niin Keithin voisin ostaa 10 kiekolla :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei kai Keith & Seabrook ny Ihan kymppitonnin setti ole.. Keithin taitaa saada 4000-5000 kiekolla ja ei kai Seabrook ny sitä enempää maksa.. Et kiitos mut ei kiitos tällä kertaa..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

yritin editoida tuota vanhaa viestiäni, huonoin tuloksin kun ei vaan osaa.

niinhän siinä kävi että tiedot hävisi,eli noin varoituksena jos olette paljon rahaa satsanneet,itsellä meni vaan aika hukkaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo tosiaan.. k:lla tuolta kiekkoo meinasin mutta noin laitettuna sen joo voi ymmärtää väärin jos haluaa :D Katoin just Chigagon pakit tuolta AH:sta, ja saman setit saat halvimmillaan 12K.. Toki välillä voi löytää halvemmallakin mutta tuo on mielestäni ihan reilu hinta millä ne saa jopa suht vikkelään kaupaks. Ja toki vastatarjouksen tekeminen on sallittu. ja P.Kane menny 14500, joten sitä ei enää löydy.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli ostettuu tänään Patrick Kane. uraa jäljellä 58. overal 95 hintaan 4800... oliko liikaa maksettu ?????
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli ostettuu tänään Patrick Kane. uraa jäljellä 58. overal 95 hintaan 4800... oliko liikaa maksettu ?????

Ite sorruin kans ja täydensin chicago trion ostamalla Pat Kanen ja Hossan keskelle Toewsin. Saas nähä koska noi velikullat päästää valloilleen kun on neljä muutaki NHL-kentällistä odottamassa vuoroa.

PS. Jos jollain tarvetta +5 all kenttäpelaajalle ni viestiä vaa tähän suuntaa..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko kellään muulla ollut tänään semmoista ongelmaa, että kun yrittää laittaa pelaajille sopimuksia niin jää junnaamaan siihen ja hetken kuluttua kirjautuu ulos EA:n palvelimelta?
Ei kai HUT joukkue ole voinut corruptoitua tai viottua jotenkin...ja tämä siis boksin puolella
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

En varmana ole sua vastaan lopettanu jos oot tehny yhden maalin ensimmäisen minuutin aikana... Kerran oon sua vastaan muistaakseni pelannu, ja silloin johdin 4-0 niin lähit meneen, ja laitoit viestiä että "teit bugimaaleja"

Itse asiassa kerran ollaan pelattu ja alussa lähdit pois kun tein läpiajo maalin, sen jälkeen en ole mennyt sinua vastaan alkuvalikoista eteenpäin.

Mutta näin muutenvaan, saat respektit joukkueestasi ;) Hyvin olet nähtävästi osannut rakentaa, ainakin oli joskus n. 97 hyök. + 90puol + 75+ maalivahti :)

Joo tosiaan.. k:lla tuolta kiekkoo meinasin mutta noin laitettuna sen joo voi ymmärtää väärin jos haluaa :D Katoin just Chigagon pakit tuolta AH:sta, ja saman setit saat halvimmillaan 12K.. Toki välillä voi löytää halvemmallakin mutta tuo on mielestäni ihan reilu hinta millä ne saa jopa suht vikkelään kaupaks. Ja toki vastatarjouksen tekeminen on sallittu. ja P.Kane menny 14500, joten sitä ei enää löydy.

Keith on Seabrookkia halvempi? Ja itse en saa Keithiä myytyä koskemattomana 5000:lla kiekolla, niin eikai Seabrook nyt kumminkaan 7000 maksa? :D Varsinkin kun todella usein näkyy Seabrookkia 2000-3000 kiekon hintaan
Ja Marleau on kanssa ehkä hieman yläkanttiin? Ainakin löytyy melko usein koskemattomina n. 3000 kiekon hintoihin


Huipputarjous

Koskematon B.Conolly lähtee kaupattavaksi nyt, uraa 140 peliä, kokonaisuus 68? ja potentiaali 88?, Palkkaa herra pyytelee 900 verran. Pojalta löytyy 10 treenipaikkaa, joka takaa sen, että kyseisestä jannusta saa 900 palkkaisen 99kok taiturin halutessaan! Tarjouksia vaan tulemaan, hyökkääjä siis kyseessä.

Ja sitten toinen pelaaja, 70kok, potentiaali 88, treenipaikkoja 9, palkkaa 900 pyytelee, uraa 100 peliä koskematon on. Puolustaja siis kyseessä.

Siitä vaan tarjouksia tulemaan, suht. halvalla saa pelaajat poies :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Olipas eilen hieno hutti peli. Tyypin joka ukko oli tasan 55 overall,sattumaa vai mitä?. Lähti peliin mua vastaa. Taisi olla joku hackkeri juttu vai bugi, kun se luisteli mun pelaajista läpi. Siis ei voinu tehdä mitään kun se meni vain läpi ei ohi..En ehtinyt tajuta asiaa ennen kahta minuuttia, ja sitten tappio tuli kun pakko hypätä pois kun kiekkokin meni ukoista läpi. Onko kellää käyny tätä. En nyt muista tyypin PSN id mutta täytyy kattoo plegeltä.

itel joo parikin kertaa sattunut tälläinen tapaus vastaan...tuli vähän WTF fiilis kun siniviivalta lämärit menee veskan lävitte..poke chekil / heittäytymisellä ei mitää vaikutusta,läpi vaan:eek:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

^^youngbloo__d, mua taas ärsyttää suunnattomasti noi, kun jotkut kehittää esim Kanen 95 kokonaisuudeksi... Itse arvostan kortteja, joita on kehitetty realistiseksi, mitä järkeä on Kanessa, jonka puolustus arvo on 99? Vähän kunnioitusta lajia kohtaan kiitos. Kanelle max kok on juurikin tuo 92, sitä korkeammaksi en kyllä itse missään nimessä kehittäisi :)

OBI.WAN.KENOBI - Heitäs PSN tunnusta, niin katotaan tuota Giontaa =)

Se olis se giontta ny myynnissä tai jos haluut ehdottaa jotain vaihtoo???
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse asiassa kerran ollaan pelattu ja alussa lähdit pois kun tein läpiajo maalin, sen jälkeen en ole mennyt sinua vastaan alkuvalikoista eteenpäin.

Mutta näin muutenvaan, saat respektit joukkueestasi ;) Hyvin olet nähtävästi osannut rakentaa, ainakin oli joskus n. 97 hyök. + 90puol + 75+ maalivahti :)


Sä oot kyl sekasin, koskaan en oo pelistä lähteny ite pois, alku valikosta kylläkin...
Ja koskaan ei o mun hyökkäys ollu yli 93 eikä koskaan puolustus yli 88 että sillee... Varmasti sekotat mut johonki muuhun, mutta mua vastaan olet pelannut puoli peliä ja sen jälkeen lähdit menemään, ja lähetit viestiä että tein "bugi maaleja", mulla on ne viestit tallella jos et muuten usko...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sä oot kyl sekasin, koskaan en oo pelistä lähteny ite pois, alku valikosta kylläkin...
Ja koskaan ei o mun hyökkäys ollu yli 93 eikä koskaan puolustus yli 88 että sillee... Varmasti sekotat mut johonki muuhun, mutta mua vastaan olet pelannut puoli peliä ja sen jälkeen lähdit menemään, ja lähetit viestiä että tein "bugi maaleja", mulla on ne viestit tallella jos et muuten usko...

No en ole pelannut kuin yhtä Stenistä vastaan, ja se lähti alussa pois ..
Jos et ole sinä niin ei se mitään :) Mutta vain yhtä Stenistä vastaan olen pelannut, ja kerran.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No en ole pelannut kuin yhtä Stenistä vastaan, ja se lähti alussa pois ..
Jos et ole sinä niin ei se mitään :) Mutta vain yhtä Stenistä vastaan olen pelannut, ja kerran.

Joo en ollu minä, vaan mua vastaan pelasit 18.12 ja silloin lähdit menemään 4-0 lukemista
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Se olis se giontta ny myynnissä tai jos haluut ehdottaa jotain vaihtoo???

Paljos laitoit aikaa? Voisin huomenna aamulla kävästä poimimassa :)

Nyt tuli erinomainen jumbo: D.Boyle, Gleason (kok81, pot 87), Hagman ja muutama hyvä +5 kortti, +5 LUI ja +5 TKL. Hagman on kyllä sen verran hieno pelaaja, että hänet varmaankin käytän itse. Kehityskortteja en kyllä häneen laita, kun on jo valmiiksi erinomainen pelaaja tässä pelissä :) Arvot näytti ainakin nopeasti katsottuna hyviltä, ehkä luistelua voisi kehittää.
 
Ylös Bottom