Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Fiilis oli hieno, kun vihdoin sai sen viirin sinne kattoon ja mestaruuden kotio. Oli muuten hienot seremoniat sitten siinä seuraavan pelin alussa, kun viiri nostetaan kattoon. Ja nyt kotihallin jäätä koristaa nuo "Elite Playoff Champion" -tekstit.

WANHA! Toi ny otettiin jo heti ekalla kaudella =) Harmittaa kyl ku en pääse tällä kaudella pleijareita pelaamaan, muuuutta jos en ois kuitenkaan rahoja saanut niin nätistihän tää meni =)

Mustako puhut? Tai no ilmeisesti puhut, mutta on aika oleellistä kumpi noista sun esimerkeistäsi oon :D

No mä en ainakaan se valkkaaja voi olla et pakko se on sää olla :D Tai no kyl aina poistun jos vastaan tulee joukkue 70 arvoilla, ei se anna mulle mtn.. Mut takas vielä tohon Lasimestarin kommenttiin.. En tiedä onko se oikeessa vai ei, mutta onhan se nyt vaan fakta et olet Arkom heikompia kavereita vastaan pelannut kuin meikäläinen, koska olit päälle 100p mun eellä ja sulla oli se melkein 100 voittoo enemmän..

Mutta sitähän ei tiedetä, et pelaatko aina vaan kaikkia vastaan ja on sattunu huonoja vastustajia vastaan, samal ku ite valikoin itseäni vastaan parempi tasoisia joukkueita vai ootko sitten vaan valikoinu heikompia vastustajia..

Mut turha sitä ny on sen enempää miettiä =)

Ois kyl kiva ku näitäkin sällejä mitä täälä höpötteleen niin vois ystäväpyynnön avulla haastaa HUTissa niin nähtäis kuka on kuka =) Ehkä sitten NHL 12:ssa..

^^Kyllä tuo kaverin haastaminen nykyään on helppoa. Molemmat vaan PSN chattiin ja sovitaan kun toinen sanoo vaikkapa "NYT" niin molemmat alottaa haun. Tällä tavalla olen monta kertaa tehnyt ja aina on toiminut :)

Moi! pari kysymystä.
1.miten usein näitä pleijareita pelataan, joka viikko?
2. En ollut pitkään aikaan pelannut hutia ja kun tiesin, että pleijarit menossa niin yritin päästä mutta luki, "pelaa ensi kaudella enemmän pelejä, jotta pääset pleijareihin". Kuinka monta?

Erittäin hyvin sanottu. Ostin äsken jumbon, ja en kyllä niin umpisurkeaa pakkaa ole avannut ikinä!

En laittais pahakseni vaikka noissa jumboissa olis jotain rajoituksia noiden "mukamas" rare-korttien (lue 25-sopimuskortti) kanssa.
Ei olis kyllä huono idea tuo. Koska faktahan tuntuu olevan se, että kyllä noista jumboista pidemmän päälle tappiolle jää. Useemmin sieltä tulee jopa reilustikin alle sen 7500:n pucksin tavaraa. Sillon kun on ollu noi ale-jumbot, niin sillon ne on ollu tosi kannattavia.

Jahs, eipä tullu kolmannellakaan yrityksellä voittoa mutta tää menee jo naurettavaks.
Tuohan sen tosiaan tässä tekeekin niin saakelin haastavaksi. Turhauttaa tosi paljon alottaa monetta finaalia putkeen, ja pieni pelko ja epävarmuus persuuksissa, että mitä jos nyt tuleekin tukkaan.

En tiedä onko se oikeessa vai ei, mutta onhan se nyt vaan fakta et olet Arkom heikompia kavereita vastaan pelannut kuin meikäläinen, koska olit päälle 100p mun eellä ja sulla oli se melkein 100 voittoo enemmän..
Varmaankin myös pelimuodot ynnä muut asiat vaikuttaa noihin pisteiden kertymiseen. Sitten sulla on ollut ilmeisesti pidemmän aikaa heikompi joukkue kun mulla, jolloin taitaapi saada enemmän pisteitä voitosta. Nyt kun joukkueen arvot on ollut jo pidemmän aikaa korkeammat, niin tuskin saan paljoa pisteitä voitosta, jos voitan vaikkapa jonkun, jolla on kokonaisuudet alle 80:n.

Nyt on vaan noita voittoja tullut taidolla ja välillä tuurilla. Sopivan rennosti pelaten ja tappioasemassakaan ei peliä sekoa vaan luotetaan siihen että tullaan takaa ohi.

Psychozazu.. Mitä mieltä oot Hardingista? Eikö ottanut ihan kiitettävästi sitä mustaa kiinni.. Eihän siinä maalipaikkojen määrässä tainnut juurikaan eroa olla. Hiukan pomppi mulle tuurilla ne ekat maalit :o

Moi! pari kysymystä.
1.miten usein näitä pleijareita pelataan, joka viikko?
2. En ollut pitkään aikaan pelannut hutia ja kun tiesin, että pleijarit menossa niin yritin päästä mutta luki, "pelaa ensi kaudella enemmän pelejä, jotta pääset pleijareihin". Kuinka monta?

1. Joka kuukausi
2. Yksi peli riittää. Mutta jos pelaat liian huonosti, niin voit tippua playoffeista.

Tämän illan tarjouksena korttikaupassa consumable pack, jossa 15 korttia noita sopimuksia/harjoitus kortteja, joista jopa 8 rarea. Hintaa tosin 15 000 pucksia. Taitaa olla tämän päivän loppuun asti myynnissä.

Kävi viime viikonloppuna hassusti noiden 2500 maksaneiden spesiaalipakkojen kanssa, ostin niitä kaikilla jäljellä olleilla puckseillani (noin 20 000) ja samalla kun otti hyvät pelaajat talteen, poisti huonot ja laittoi hyvät harjoituskortit myyntiin, oli seuraavana päivänä yllätyksenä myydyistä korteista saadut reilut 20 000 pucksia :) Eli käytännössä ilmaiseksi joukkueeseen vahvistusta (mm. E.Staal, Getzlaf, Rask, Selänne, Perry, Oshie yms. NHL-pelaajia) ja sopimuskortteja pitkäksi aikaa. Nyt sitten kun oli noita puckseja niin ostin huvikseni tuon tämän päivän tarjouspakan ja sieltä sitten tuli mm. 80 pelin sopimuskortti, joten vaikka 15 000 maksoi niin jo tuostakin saan reilusti omani takaisin (mikäli vaihtokaupan muita hintoja on uskominen).

Elite Playoffien voitto jäi edelleen saavuttamatta, mutta ensi kuussa taas uudestaan :)

Itse sorruin tuon pakan ostamaan rahalla ja aluksi vähän meinas pelottaa kun ekat 4 rarea oli 25 pelin soppareita, mutte onneksi sitten tuli kanssa +9 LUI, +7KÄD, +7KÄD, ja muutama +5LUI (joista saa tuurilla tonnin).

+9LUI myynnissä hintaan 150 pucksia, aikaa jälellä noin 10 minuuttia, eli sinne vaan tarjoomaan :)

Nyt on 10800 pucksia kasassa, eli kohta se +5ALL on mun ja Affy pääsee kentille ;)

+9LUI myynnissä hintaan 150 pucksia, aikaa jälellä noin 10 minuuttia, eli sinne vaan tarjoomaan :)
No hitto ois pitäny olla plösöllä.. :D Mihis hintaan toi meni?

Nyt on 10800 pucksia kasassa, eli kohta se +5ALL on mun ja Affy pääsee kentille ;)
Meikäläinen ei hirveästi noihin ALL-kortteihin perusta. Tuntuu että menee tietyillä pelaajilla vääriin kohtiin pointseja, tai siis että saan halvemmalla jopa itselle paremman äijän mitä noilla ALL-korteilla. Ja kun noista ALL-korteista saa niin hyvin vaihdossa.

Eli siis otetaas esimerkki. Vaikka joku hyökkääjä, jolla on LUI, LAU ja KÄD 83. PUO ja TKL 70. Treenislotit 0/4. Minä kehittäsin äijän vaikkapa siten että laittasin seuraavat kortit: LUI +4, LUI +7, KÄD +9, LAU +7. Noi kortit maksas ostettuna varmaan jotain 4000-5000 puckia näin äkkiä heitettynä. Tossa saisin kehitettyä just niitä ominaisuuksia mitä haluan, vaikka eipä noista PUO ja TKL haittaakaan olisi. Mutta että saisin vaikka luistelua kehitettyä tuonne yli 90:iin tossa tapauksessa ja käyttäsin ALL-kortteja, tulis toi kehittäminen maksamaan paaaljon enemmän kuin tuon ~5000 puckisia. Mielummin kehittelen sitten toistakin hyökkääjää niillä rahoilla, mitä saisin ALL-kortin myynnistä.

Eli summasummaarum ALL-kortit on mun mielestä yliarvostettuja ja laitan niitä lähes poikkeuksetta myyntiin ja ostelen niillä rahoilla sitten moninkerroin esim. LUI ja KÄD kortteja.

Hyvää myöhäis iltaa :) Muutema kysymys ultimate hockey teamin pleijareista:

Tiedän että jokaisen kuukauden alussa pelataan pleijarit, mutta intti sotkee aina siten etten ole sattumoisin ollut silloin paikalla. Eli miten niihin käytännössä pääsee? pitääkö olla joku tietty sijoitus tuolla "tulostaulun" puolella vai kuten tuolla yläpuolella on mainittu, että yksikin ottelu riittää? Silloin pääsee ilmeisesti amatööri pleijareihin ?

Pidän Arkomin taktiikasta kehitellä pelaajia ja käytän pitkälti samaa tyyliä. Nopeus ja Laukaus on tässä pelissä melkoista valttia.

Pelissä tämä alkanut kausi on nyt se mihin meikäläinen aikoo panostaa. reservistä löytyy sitten niitä tulevia pleijareita varten ne ratkaisu miehet. Netissä on yleisesti aika heikko taso...melkoisen paljon tulee rutiinivoittoja 5-2, 6-2 etc. Näissä peleissä tosiaan pärjää hieman sitä vastustajaa heikommallakin nipulla. 1-2 kenttä kunnossa, 3 pakkia ja sitten kassari on mielestäni ne tärkeimmäit... sitten tietysti se oman taktiikan luominen pelaamiseen.

No hitto ois pitäny olla plösöllä.. :D Mihis hintaan toi meni?
950:lla pucksillahan tuo meni :D

Meikäläinen ei hirveästi noihin ALL-kortteihin perusta. Tuntuu että menee tietyillä pelaajilla vääriin kohtiin pointseja, tai siis että saan halvemmalla jopa itselle paremman äijän mitä noilla ALL-korteilla. Ja kun noista ALL-korteista saa niin hyvin vaihdossa.

Eli siis otetaas esimerkki. Vaikka joku hyökkääjä, jolla on LUI, LAU ja KÄD 83. PUO ja TKL 70. Treenislotit 0/4. Minä kehittäsin äijän vaikkapa siten että laittasin seuraavat kortit: LUI +4, LUI +7, KÄD +9, LAU +7. Noi kortit maksas ostettuna varmaan jotain 4000-5000 puckia näin äkkiä heitettynä. Tossa saisin kehitettyä just niitä ominaisuuksia mitä haluan, vaikka eipä noista PUO ja TKL haittaakaan olisi. Mutta että saisin vaikka luistelua kehitettyä tuonne yli 90:iin tossa tapauksessa ja käyttäsin ALL-kortteja, tulis toi kehittäminen maksamaan paaaljon enemmän kuin tuon ~5000 puckisia. Mielummin kehittelen sitten toistakin hyökkääjää niillä rahoilla, mitä saisin ALL-kortin myynnistä.

Eli summasummaarum ALL-kortit on mun mielestä yliarvostettuja ja laitan niitä lähes poikkeuksetta myyntiin ja ostelen niillä rahoilla sitten moninkerroin esim. LUI ja KÄD kortteja.
Täysin samaa mieltä! Olen aina ennen laittanut ALL kortit myyntiin, koska ne tosiaan ovat erittä paljon yliarvostettuja. MUTTA, Maxim Afinogenov, joka on ollut lempipelaajani jo hänen junnuvuosista asti (yli 10 vuotta) on tehty niin huonoksi tähän peliin, ettei mitään rajaa. Eli ongelma oli siinä, että sai vain 2 treenikorttia, ja kun kädet taisi olla aluksi 83, laukaus 80 ja luistelu vain 87!! Siinä kohtaa alkoi mietityttämään, että mitähän EA:lla on mietitty, maailman ehkä nopein pelaaja on luistelultaan 87 (NH 08:ssa nopeus, kiihtyvyys, ketteryys kaikki oli 99)... Niin takaisin asiaan, halusin siis kehittää noita kaikkia, mutta en pystynnyt +9 korteilla sitä tekemään, koska silloin olisi pitänyt joku jättää pois. Tästä syystä päädyin +5ALL ja +3ALL vaihtoehtoon, siinä on myös se hyvää, että tasapaino nousee merkittävästi (lienee taklausarvon takana). Nyt siis arvot ovat tätä luokkaa: LUI 95, KÄD 91, LAU 88, TKL 78, PUO 80 ja kokonaisuus 87.

Nyt alkaa Affy olla LÄHES oman tasoinen, eiköhän siis tulosta ala tulla :)

Ainiin, täytyi myös myydä kaikki nopeat pelaajat pois, jotta Affy erottuisi nopeudellaan :) Muiden pelaajien kehityksessä olen panostanut käsiin ja ihan hyvin kulkee.

Ehkä viimestään nyt kaikki tietää, mistä tuo nimimerkin numerokin tulee ;) Tätä maalia ei kyllä ikinä voi unohtaa, vaikka ei nyt mikään Affyn komeinta tuotantoa olekaan--> YouTube - Maxim Afinogenov GWG Overtime Game 5 - Sabres/Rangers

Nyt alkaa taas innostaa hutti. Pieninsin vähän joukkoeen tasoo ja aloin tekeen ittelle semmosta joukkoetta missä oikeesti pelaa omia lempipelaajia. kolmoskenttä pakkeja myöten tapparan raatajia ja häkkiin pitäs saada säteri, kun ajattelin myydä Masonin. On meinaa pikkasen erilaista tehdä maaleja tapparan jannuilla kun jollain 99 jannuila + haastetta enemmän. I like :)

Nyt alkaa joukkueen 2 (3) ketjua näyttämään hyvältä, pakitkin osaa pelata, maalivahdin voisin ostaa halvalla jos joku myy :)

Vanek (96) - Roy (90) - Pominville (93)
Booth (88) - Frolik (91) - Dyvorak (82)
* - * - Salmelainen (78)

Puolustajat

Keith (89?) - Mäntymaa
Sitten taas sitä randomijamppaa

Maalivahtina taitaa olla LAKin kakkos tai kolmosmokke 79 kokonaisuudella, nyt harmittaa kun Ottawan Leclairen menin myymään :(

Eli jos jollain olisi n. 1000 pucksin 80+ kok. mokkea myynnissä, mulle viestiä, mielellään uraa se 25+ peliä.

Jänniä nuo korttipakat, oon aika urakalla niitä aukonu mutta tähän mennessä oli arvokkain kortti varmaan +9lui. Tänään sitten avasin kaks consumable packia ja niistä tuli 2x +5kaikki pelaajalle ja +5kaikki veskalle sekä pari +9lau korttia. Ja ostin ihan huviksee noitten jälkee vielä standard pakan, josta P.Kane. Tein lotonki kyllä heti tuon jälkeen.

Jänniä nuo korttipakat, oon aika urakalla niitä aukonu mutta tähän mennessä oli arvokkain kortti varmaan +9lui. Tänään sitten avasin kaks consumable packia ja niistä tuli 2x +5kaikki pelaajalle ja +5kaikki veskalle sekä pari +9lau korttia. Ja ostin ihan huviksee noitten jälkee vielä standard pakan, josta P.Kane. Tein lotonki kyllä heti tuon jälkeen.

Sano ny vielä, että otit lotosta 7 oikein ja muutaman miljoonan takataskuun? :D

Eli jos jollain olisi n. 1000 pucksin 80+ kok. mokkea myynnissä, mulle viestiä, mielellään uraa se 25+ peliä.
Antero Niittymäki ja Chirstobal Huet ovat myynnissä. Molempien kokonaisuus taisi olla 82 ja ovat käyttämättömiä. Huetin osta heti -hinta taitaa olla vaihtokaupassa tällä hetkellä 1100 pucksia.

Minäpäs otin eilen Consumable Packin ja kaikki 4 rarea oli 25 tai 30 pelin soppareita. Kuitenkin aikasemmista pakoista tullu ihan hyviä kortteja, ei aina voi käydä hyvä tuuri. :D

Kentällisiä on pikku hiljaa lähetty muokkamaan kohti vähän heikompaa mutta samalla itseeni sytyttävämpää joukkuetta..

Eli ekat ketjut näyttää tällä hetkellä seuraavanlaisilta:

1. Petrell - Granlund - Anttila
Karalahti - Vatanen

2. Jarkko Ruutu - Toews - Kane
Hedman - Myers

Paljon mukavempi pelata kun kaikki pelaajat ei oo HELVETIN hyviä.. Tosin tälläkin kaudel tullu vasta yksi tappio ja siinäkin johdin 3-1 kun ilmeisesti sitten minulta katkesi netti ja tuli tappio tilille.. Hiukan söi kyllä..

Mut jokatapauksessa oon ollu ihan kiisseleissä noihin ketjuihin Lennu & Grane Järkevä pari ja sitten Jake hämmentää ja painaa tyhmillä tehoilla kakkosen laidassa.. Hossakin ois tohon Chicago ketjuun mut jake on jake =)

Kiekkoja ois se päälle 70 000, jolla sais just 99arvosen Hallin, jolla oli uraa 120 peliä jäljel ja sopimusta 90, mutta mennään nyt näillä miehillä.. =)

Tuli tossa viime yönä muutama matsi pelattua, kun ei meinannut tulla uni silmään. Mutta miksi pelin haku on yöllä paljon vaikeampaa kuin päivällä. Onko Jenkeillä & Kanukeilla kuitenkin niin vähän tätä peliä, vai eikö peli vain hae niin hyvin rapakon takaa vastustajaa?

Muuten pelimäärät ovat nyt hiukan vähentyneet ja kun tämä saikku loppuu (varmaan tosin vasta vuodenvaihteessa) niin eipä sitä tuu varmaan kovin paljoa enää pelattua.

Sen oon nyt huomannut, että kun elite-pleijareiden voiton jälkeen tuli viirit, alku-showt ja noi tekstit jäähän, niin vastustajien taso ikään kuin nousi samalla. Vihut ovat heti alusta asti terävinä ja haluavat voittaa "mestarin". Esimerkiksi ennen kävi useastikin niin, että joku todella hyväkin pelaaja saattoi olla alussa hieman unessa, ja siihen iski maalin tai parikin ja sillä oli jo pitkälti kiinni voitossa. Nyt näin ei enää pääse niin helposti käymään.

Viime aikoina on myös tuntunut että on tullut lähestulkoon vaan laatujoukkueita vastaan, joukkueen arvot on ollut hyvät ja niin pelaajakin ohjaimen takana. Eli ns. alottelijat ja koohottajat on huomattavasti vähentynyt. Hardingille on n. 40 peräkkäisen voitokkaan pelin jälkeen tullut viimeseen 10-20 peliin 4 tappiota. Eilen pelasin kovinta HUT-vihua vastaan ikinä, ja sillä oli vielä kivenkova joukkuekin. Turpaan tuli jotain 8-6.

Tuli tossa viime yönä muutama matsi pelattua, kun ei meinannut tulla uni silmään. Mutta miksi pelin haku on yöllä paljon vaikeampaa kuin päivällä. Onko Jenkeillä & Kanukeilla kuitenkin niin vähän tätä peliä, vai eikö peli vain hae niin hyvin rapakon takaa vastustajaa?

No jos oot vaikka 02.00 pelannu niin varmasti suhteellisen vaikee saada vastustajia Euroopasta ja Jenkeissäkin kello on itärannikolla vasta ~17, että ei sielläkään välttämättä ole Niiin hirveästi vielä ukkoja linjoilla..

Hardingille on n. 40 peräkkäisen voitokkaan pelin jälkeen tullut viimeseen 10-20 peliin 4 tappiota.

Mikä tää ihmisten Harding hehkutus oikein on, eihän se nyt VOI olla mikään erikoinen seppä? :D

Eilen pelasin kovinta HUT-vihua vastaan ikinä, ja sillä oli vielä kivenkova joukkuekin. Turpaan tuli jotain 8-6.

Toistaseksi kovin.. you have to face me ;) Ei vaan, mutta vaikka tollasis peleis takkiin tulisikin niin kyllähän tollaset pelit taas antaa niin pirusti.. On niin nättiä pelata tiukka peli jotain hyvää jamppaa vastaa.. Ite pääsin tällä viikolla jonkun "ihon alle", olin häviöllä 5-1 ja kahen erän jälkeen 6-2.. Noh vikassa erässä menin jo 7-6 johtoon, kaveri tuli tasoihin, muuuuuutta 3s ennen loppua painoin vielä voittomaalin.. Aaaaah sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla, luovutuksen partaalta voittoon.. Kyllä se voitto jo keskisuuresta orgasmista meni..

No jos oot vaikka 02.00 pelannu niin varmasti suhteellisen vaikee saada vastustajia Euroopasta ja Jenkeissäkin kello on itärannikolla vasta ~17, että ei sielläkään välttämättä ole Niiin hirveästi vielä ukkoja linjoilla..
Yees se oli tossa 02.00-04.00 aikoihin.

Mikä tää ihmisten Harding hehkutus oikein on, eihän se nyt VOI olla mikään erikoinen seppä? :D
Vastapainoa sille, kun joku tais haukkua sitä :D Kyllähän se oikein kehitettynä aika maaginen on. Mutta kyllä pelissä on monia monia muitakin veskareita joista saa enemmän tai vähemmän kehittämällä huikeita jamppoja..

Aaaaah sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla, luovutuksen partaalta voittoon.. Kyllä se voitto jo keskisuuresta orgasmista meni..
Tästä en välttämättä haluakkaan kuulla enempää.. :rolleyes:

Ylös Bottom