Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

itte alan kyl valkkaan jengejä tos hutissa. ei oo mitää järkee ku tänää voitin (korjaan ku tarkistin )14 matsii putkee overal 85-94 jengejä ja sit häviän kaks peliä toinen oli overall 94 ja toinen 92,eikä ny huonoja. mut pisteet mitä sain 10 voitosta niin meni kahteen pelii...on kyllä erikoinen pistelasku systeemi?

esim tosta yhdestä overall 94 jengin voitin niin sain 3 pistettä? ei ymmärrä.onko sillä sitte muka niin paska sijoitus, ei se mikään huono ollut...

Nyt voit ehkä JOTENKIN ymmärtää meikäläistä.. Ite ku saan kerättyä peleistä vaikka 100pojoo niin sit kun kerran netti katkeaa pelin aikana niin menetän sen 100p heti.. Et onhan toi perseestä mut toisaalta se on hyvä asia eli ei oo varaa hävitä heikoille ja samoin pisteitä saa kunnolla vaan pelaajista jotka on hyvillä sijoituksilla.. Vaikka joukkueen arvo olis 97 niin ei siitä saa pisteitä jos se ei ole korkealla taulukossa.. Noi arvot vaikuttaa lähinnä niihin ottelukohtaisten kiekkojen määrään..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt ollaan taas vähäsen pelailtu ja tilastot näyttää 19-8-1. Ketjut jo ihan hyvässä kunnossa huonoin kaveri kentällä 67 kokonaisuudeltaan. Niin ja ostin Labarberan 300 kiekolla maaliin. Sanoisin, että paras maalivahti hinta-laatu suhteeltaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Alkaa pikku hiljaa olemaan ihan ok joukkue kasassa.
En nyt tarkkaan muista näitä ketjuja mutta suurinpiirtein näin.

1.ketju M.Halischuk-D.Boyd-J.Tootoo
D.Keith-D.Phaneuf
2.ketju C.Stuart-R.Potulny-K.Kreps
N.Grossman-J.Oduya
3.ketju V.Korhonen-M.Lee-J.Rask
R.Klesla-CBJ:n pelaaja
4.ketju M.Wärn-T.Ramstedt-J.Töykkälä

Maalivahdit O.Pavelec-Joku OHL-molse

Koska muuten playoffit yleensä alkaa?? Joku 5 päivää ennen kuun loppua?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jes jes standardista kaksi rarea! Garnett Exelby ja Todd Bertuzzi. Molemmat pääsivät kentälle puurtamaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Skog80 kanssa oli matsi juuri. Rankkareilla hävisin 4-3. Oli kyl aika sekavaa kiekkoo.. Eikö?
1-3 johdin, mut niin vaan kaveri pääs tasottaan viimesellä minuutilla. Jatkoajalla siunaantu vielä ylivoimatilaisuus, mut eihän siitäkään mitään tullu. Ja rankeillahan mä en voita ikinä :)

Mutta lyhyesti: Voitto paremmalle. Sullahan tais olla vähä heikompi jengikin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Skog80 kanssa oli matsi juuri. Rankkareilla hävisin 4-3. Oli kyl aika sekavaa kiekkoo.. Eikö?
1-3 johdin, mut niin vaan kaveri pääs tasottaan viimesellä minuutilla. Jatkoajalla siunaantu vielä ylivoimatilaisuus, mut eihän siitäkään mitään tullu. Ja rankeillahan mä en voita ikinä :)

Mutta lyhyesti: Voitto paremmalle. Sullahan tais olla vähä heikompi jengikin.

sekavaa kiekkoa oli kyllä,kerrankin tappio asemasta voittoon. tais olla muutaman pinnan huononpi joukkue minulla. kova vääntö oli.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Aijaa sellaisiakin oli. Juuri aloitin pari päivää sitten hutin ja ykkösen taso on huima :). 74-74-71 tehoset äijät. Kakkonenkin ihan hyvä 69-73-75. Ja jokaista vastaan tulijaa vastaan pyrin pelaamaan. Tänään melkein voitin jonkun super tiimin 91-92-78 vissiin päättyi 3-4 :(. Niin ja ekan standardinkin sain ostettua, +7 takli tuli eli ei mitään huippua, mutta iloinen olin kun tuli Kip Brennan. On muuten huvittavan kova taklaamaan :D
Niin ja joukkueen nimi on Kojootit tilastot 9-5-1.

mä pelasin eile sua vastaa... en vaa muista miten peli päätty:DD
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Oon tainnu sulle hävitä jonkun pelin. :)

juu... mikä oli sun joukkueen logo ja nimi?? tossa viikonloppuna kun ostin pari standardia ni sieltä tippu mike richards ja joe thornton:) tosta standardista ku ei yleesä tule rare pelaajia saatikka sitte tommosia huippu nimiä:)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

juu... mikä oli sun joukkueen logo ja nimi?? tossa viikonloppuna kun ostin pari standardia ni sieltä tippu mike richards ja joe thornton:) tosta standardista ku ei yleesä tule rare pelaajia saatikka sitte tommosia huippu nimiä:)

Joo nyt muistan taisin voittaa (?) tai sitten vaan haaveilen. :rolleyes: Justiin johin jotain jengiä 9-1 4,7 sec jälellä ni eipä siinä muutaku änäri tilettää.. Vähän ärsytti ku ei tullu kiekkoja ja häviö ropsahti tilille.:mad:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jepa, tän ei tartte enää stenistä kohdata. Meni mun silmissä arvostus täysin kun aina ku sain kiekon otetaan alin ukko ja mennään maalin eteen seisoo. Siks pelaan online et ei tartteis botteja vastaa hangata, mut näköjään täytyy. Ja viimine 2 minuuttia pelataan sit aikaa ettei vaan johto mene.. respect.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jepa, tän ei tartte enää stenistä kohdata. Meni mun silmissä arvostus täysin kun aina ku sain kiekon otetaan alin ukko ja mennään maalin eteen seisoo. Siks pelaan online et ei tartteis botteja vastaa hangata, mut näköjään täytyy. Ja viimine 2 minuuttia pelataan sit aikaa ettei vaan johto mene.. respect.

Ootko tosissas??? Meidän joukkueiden tasoerot oli pelin päätyttyä että sulla oli 1.12 kertaa parempi joukkue, mulla oli enemmän vetoja, ja enemmän hyökkäys alue aikaa kun sulla, kaks viimistä minuuttia pelasin sun päädyssä, et vaan saanu kiekkoa pois... Joo käytin bottia kärki karvaajana, totta helvetissä koska luistelu kilpailussa en sun joukkueelle olis pärjänny... Onko se tosiaan niin vaikea sanoa että "hyvä matsi, olit parempi" aina pitää itkee koska pelasin epäreilusti sua kohtaan koska HÄVISIT... Ymmärrän hyvin miksi tykkäät cry baby Crosbysta :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ootko tosissas??? Meidän joukkueiden tasoerot oli pelin päätyttyä että sulla oli 1.12 kertaa parempi joukkue, mulla oli enemmän vetoja, ja enemmän hyökkäys alue aikaa kun sulla, kaks viimistä minuuttia pelasin sun päädyssä, et vaan saanu kiekkoa pois... Joo käytin bottia kärki karvaajana, totta helvetissä koska luistelu kilpailussa en sun joukkueelle olis pärjänny... Onko se tosiaan niin vaikea sanoa että "hyvä matsi, olit parempi" aina pitää itkee koska pelasin epäreilusti sua kohtaan koska HÄVISIT... Ymmärrän hyvin miksi tykkäät cry baby Crosbysta :)

Olen. Sillä ole mitään tekemistä tämän kanssa mimmoset joukkueet, kuka voittaa ja kuka häviää. Vaikka olisin voittanut tuon pelin olisin kirjottanut saman tekstin, poislukien ajanpeluu. Mutta mä en saa kyllä mitään kiksejä pelata botteja vastaan. Aina kun mä sain kiekon, sä peruutit oman maalin eteen vaikken ollu ehtinyt edes sun hyökkäysaluelle. Sori, ei riitä taidot pyöritellä botteja yhtään ku ei oo kiinnostusta niitä vastaan ollu pelata sen jälkeen ku netissä rupesin pelaa. Joten aika yllätys et ei ollu paljon hyökkäys-aikaa tai vetoja ku eihän ne sun bottis laskenu mua edes aluelle. En väitä todellakaan että et osais pelata tai et voitto meni vikamiehelle. Ei vaan oo mua varten tuommonen kiekko ei sit yhtään. Samassa ketjussa sanoin jo varmaan muutama kuukausi sitten että nuo pelit ovat kaikken epänautinnolisempia mitä voi olla ja niitä minä en jaksa. Sä nyt olit eka täältä kuka tuli tällä taktiikalla vastaan. Ihan sama kun en myöskään tykkää pelata paikkalukituksella olevia vastaan. En minä nyt sitä tarkota et sun pitäs pakeilla vetää vastapalloon ohi(niinkuin minä teen :D ) ja ittes pois tilanteessa mut oishan tuo ollu ihan mukava jos oisit osallistunut peliin muulloinkin kuin hyökätessä. Voin sanoa et olit parempi, mut hyvän matsin voit unohtaa tällä kertaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jormikselle pojot illan ainoasta hyvästä kiekko matsista:) Oli kyllä sellasta paskaa muut pelit taas vaikka yhtään häviö ei tullutkaan mutta peli-ilo oli kyllä kaukana. Suurin osa peleistä vielä suomalaisia vastaan. Ihme pellejä ne monet vaan on.... Pari tyyppiä alkaa kuluttaa aikaa omassa päässä ku ovat tehneet ekan erän alussa johtomaalin, ja tyylistä huomasi että ovat kyllä taysin ammattilaisia ajan pelaajia,ennenkin tehty samaa. Oli ihan mahdotonta saada kiekkoa pois...Onneksi Dany Heatley ja kolmas erä kuuluvat jääkiekkoon:)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jormikselle pojot illan ainoasta hyvästä kiekko matsista:) Oli kyllä sellasta paskaa muut pelit taas vaikka yhtään häviö ei tullutkaan mutta peli-ilo oli kyllä kaukana. Suurin osa peleistä vielä suomalaisia vastaan. Ihme pellejä ne monet vaan on.... Pari tyyppiä alkaa kuluttaa aikaa omassa päässä ku ovat tehneet ekan erän alussa johtomaalin, ja tyylistä huomasi että ovat kyllä taysin ammattilaisia ajan pelaajia,ennenkin tehty samaa. Oli ihan mahdotonta saada kiekkoa pois...Onneksi Dany Heatley ja kolmas erä kuuluvat jääkiekkoon:)

Jep 1-4 tappioasemasta 5-6. Viimesellä sekunnilla osuin vielä Festerlingin pikku lämärillä yläpeltiin :D. Harmi kun se käsimaali hyväksyttiin oltais ehkä päästy rankuille :). Ja oli kyllä munkin yksi parhaista HUT-peleistä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ymmärrän kyl täysin psychozazun ajatuksia. En nyt siis ota kantaa mitenkään psychozazun ja steniksen peliin vaan kerron vaan omia näkemyksia, ku näköjään joku muu ajattelee mun kans samalla tavalla pelistä.
Itsekkään en tykkä yhtään pelata sellasta kaveria vastaan joka antaa AI pelaajien pelata ja itse istuu maalin edessä. Näitä tulee aina välillä vastaan et pääsen esim 2vs2 hyökkäykseen ja kaveri ei vaihda itselle kumpaakaan pakkia vaan luistelee senterillä oman maalin eteen passiin. Varmaan kohta joku sanoo et opettele pelaan nii ei tarvi märistä.. Mut ei tosiaan oo siitä kiinni voitanko vai häviänkö vaan syö peli-intoa pelata AI pakkeja vastaan. Et jos haluisin pelata konetta vastaan niin varmaan vääntäisin jotain season modea.

Laitetaas vielä ilmoitus et P. Kane ois lähtökuopissa. Hakusessa ois R. Nash sekä D. Doughty. Jos joltain kyseiset pelaajat löytyy ja kiinnostusta Kaneen niin viestiä tulemaan. En tiedä Kanen arvoa et jos tuntuu et pukseja pitää vielä kaupassa liikutella niin ei onkkelmaa. Ois mulle kaikista helpointa ku sais kaupat täällä hoidettua niin ei tarvis kyttäillä pleikalla millon pelaajat tulee myyntiin yms. Kane siis koskematon ja haen ainostaan koskemattomia pelaajia.

Mut nyt on FIFA11 hommattu et saattaa jäädä kiekon pelaaminen aika vähälle. Kaikki manual pelaajat haasteita vaan tulemaan... :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hienoa, tuli hommattua Sami Vatanen koskemattomana ja kehitettyä kok84 asti. Nyt sitten kun piti mennä tekemään sillä pisteitä, niin eiköhän netti katkennu heti 3 ekassa matsissa aina 3-10 peliminuutin kohdalla.... :mad: Ja nyt en pääse HUTiin ollenkaan koska tilttaa aina kun avaan sen (lataus jää vaan pyörimään).

Miksi tämmöset ongelmat tulee aina sillon kun olis aikaa pelata?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pavel Datsyuk olis hakusessa, laittakaa yv:tä tai tänne, jos ootte halukkaita myymään, mielellään UT tai vähän käytetty..:cool:

Katotaan mitä tarjouksia tulee, oon valmis lunastaa ihan kiekoillakin, mutta vaihtokin käy.

Vaihdossa tarjoolla mm:

Mikko Koivu, kok 94 (n. 70/35) palkka minimissä
Jarome Iginla, kok 94 (n. 50/40) palkka minimissä
Magnus Paeaejaervi, UT

Ja vähän käytetympiä ja täyteen boostattuja:
Derek Roy
Michael Frolik
Stephen Wise
Michael Grabowski

Andrei Kostitsyn, UT

Ja varmaan kaikkee muutakin kivaa löytyy, jos aletaan kaivamaan..
 
Ylös Bottom