Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Laitetaas vielä ilmoitus et P. Kane ois lähtökuopissa. Hakusessa ois R. Nash sekä D. Doughty. Jos joltain kyseiset pelaajat löytyy ja kiinnostusta Kaneen niin viestiä tulemaan. En tiedä Kanen arvoa et jos tuntuu et pukseja pitää vielä kaupassa liikutella niin ei onkkelmaa. Ois mulle kaikista helpointa ku sais kaupat täällä hoidettua niin ei tarvis kyttäillä pleikalla millon pelaajat tulee myyntiin yms. Kane siis koskematon ja haen ainostaan koskemattomia pelaajia.
Mulla olis käyttämätön Nash et tehäänkö kaupat?
Voisko joku viisaampi tälläselle hölmölle kertoa et mitä ja varsinkin Mistä nää UT, BINit sun muut on revitty ja mitä ne meinaa?
Ymmärrän kyl et UT on käyttämätön mut mikä helkutin untouchable lyhenne se on? =) ja BIN on joku osta heti hinta.. vai? onko vielä muutakin..
Viime yönä ollut jotain tarjouspakkoja vai? Paljonko makso ja mistä helkutista saa tietää, koska niitä on myynnissä?
Täälläkään ei riitä ymmärrys AI:n voimalla pelaaville... Sen takia tätä onlinessa pelataan että on ihminen vastassa, eikö vain?
Psycho muuten, myisitkö Stamkosin mulle pienellä alennuksella? Ja laita sopparia päälle jos mahdollista?
Tarjous -ja mainospakkoja on suunnillee joka toinen yö ollu myynnissä. Viime yönä oli Jumbopack 2500pucksia ja sit oli 12 pelaajan (josta 4-5 rarea) hinta 10000pucksia.. Mä oon nyt myyny mun ostamia harvinaisia kortteja melko ale hintaan huutokaupassa.
No joo, tässä on nyt x aikaa takana HUTia ja matkan varrella on noita kortteja kertynyt tavallaan yli oman tarpeen joten tässä tulee lista tärkeimmistä jannuista. Eli jokaisesta jannusta voi kysellä jotain tai tarjota niin katsotaan mitä saadaan aikaiseksi. PSN tunnus on darakki joten joko sitä kautta tai tätä.
Jos ei muuta mainittu niin kaikki on koskemattomia
Keskushyökkääjät
Duchene COL,
Fleischmann WAS,
Comrie EDM
Modano DAL
Ribeiro DAL
Grabovski TOR
Vermette CBJ
Kesler VAN
Fraser EDM
Gaustad BUF
Ennis STL
Staal CAR
Vasemmat Laitahyökkääjät
Perron STL
Huselius CBJ
Smyth LA
Frolov LA
Van Riemsdyk PHI
Shard CHI
Kostitsyn MTL
Oikeat Laitahyökkääjät
Backes STL
Boyes STL
Clark CBJ
Brouwer CHI
Janssen STL
Vrbata PHO
Neil OTT
Cleary DET
Kotalik CGY
Setogouchi SJ
Svatos COL
Puolustajat
Gill MTL
Hejda CBJ
Daley DAL
Öhlund VAN
Wideman FLA
Jackman STL
Exelby TOR
Sarich CGY
Stuart BOS
Salo VAN
Kronwall DET
Mara MTL
Markov MTL
Ranger TB
Seidenberg BOS
Maalivahdit
Mason STL
Elliott OTT
Khabibulin EDM
Emery PHI
Garon CBJ
Ward CAR
Leclaire OTT
Huet CHI x2
Howard DET
Raycroft VAN
AHL sun muut jampat
K.Turris
Z.Boychuck
K.Alzner
J.Skinner
J.Hishon
G.Nemisz
M.Scandella
S.Couturier
B.Gormley
Atte Engren x 2
Magnus Pääjärvi-Svensson
Siinäpä nuo. Kuten sanottua niin kauppaa voi hieroa joko täällä tai yv:llä. Mietin jossain vaiheessa että mitä itselle olisi haluttuja kortteja niin tarjoillaan puolin ja toisin.
On muuten kova tyypi tuo Gabriel Bourque.. joku 77 overal ja kehitin sen 83 nyt.. kolmos kentässä pelannut koko ajan ja 60 matsissa 110 pojoo, uraa jäljellä reilusti niin samaa tahtia 250 pistettä lähellä. ihan älyttömän nopee vaikka luistelu on "vain" 88. Suosittelen hommaamaan. Tekee maaleja kyllä sellasella prosentilla.