Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Viime yönä tuli tarjouspakoista hankittua vähän pelaajia :).. Parhaimpina niminä Malkin, Semin, Bouchard, Stewart, Skinner, Krejci, + paljon paljon muita. Datsukkia ei valitettavasti tullu :(.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Löytyiskö joltain ylimääräisenä Marian Gaborik?

Vaihdossa voisin tarjota esim:

M. Pääjärvi, T. Seguin, T. Myers ja monia muita!!
ehdotuksia voi laittaa privana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Laitetaas vielä ilmoitus et P. Kane ois lähtökuopissa. Hakusessa ois R. Nash sekä D. Doughty. Jos joltain kyseiset pelaajat löytyy ja kiinnostusta Kaneen niin viestiä tulemaan. En tiedä Kanen arvoa et jos tuntuu et pukseja pitää vielä kaupassa liikutella niin ei onkkelmaa. Ois mulle kaikista helpointa ku sais kaupat täällä hoidettua niin ei tarvis kyttäillä pleikalla millon pelaajat tulee myyntiin yms. Kane siis koskematon ja haen ainostaan koskemattomia pelaajia.

Mulla olis käyttämätön Nash et tehäänkö kaupat?

Voisko joku viisaampi tälläselle hölmölle kertoa et mitä ja varsinkin Mistä nää UT, BINit sun muut on revitty ja mitä ne meinaa? :D

Ymmärrän kyl et UT on käyttämätön mut mikä helkutin untouchable lyhenne se on? =) ja BIN on joku osta heti hinta.. vai? :D onko vielä muutakin..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla olis käyttämätön Nash et tehäänkö kaupat?

Voisko joku viisaampi tälläselle hölmölle kertoa et mitä ja varsinkin Mistä nää UT, BINit sun muut on revitty ja mitä ne meinaa? :D

Ymmärrän kyl et UT on käyttämätön mut mikä helkutin untouchable lyhenne se on? =) ja BIN on joku osta heti hinta.. vai? :D onko vielä muutakin..

BIN= buy it now
UT= untouched

taitaa kyseiset lyhenteet olla peräisin Atlantin takaa!
Ja täältä fooruumilta Official Auction Steals Thread - HUT General Discussion - Hockey Ultimate Team: EA Forums
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Viime yönä ollut jotain tarjouspakkoja vai? Paljonko makso ja mistä helkutista saa tietää, koska niitä on myynnissä?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Täältä löytyis ainakin seuraavat:

Stamkos (2)
Chara UT paitsi 50 sopparia.
Kovalchuk
D.Sedin
Tavares
Okposo
Cammaleri
Hedman
Phaneuf vai mite se kirjotetaan?
Granlund
Spezza
T Hall (2) ja sit yks 99.OVR millä pelattu 5 peliä. 80gmr lyöty tälle kans.
Nash
Doughty
P.Kane
Bergeron
Lucik
Horton
Kreji
J Carter
PK Subban
Kessler

Sillä varauksella et osa noista oli yöllä myynnissä, en oo vielä tarkistanu onko kukaa menny. Saapi tarjota, säästyy huutokaupan kyttäämiseltä mut ilmatteeks nuo ei lähe. Markkina hintaan, ehkä pieni alennus. Paljon on muitakin mitä ei muista, nuo nyt tuli ekana mieleen. Saa kysellä ja yritän tehä isomman listan vaikka myöhemmin tänään ku työlästä olla tunkemassa noita tuonne huutokauppaan koko ajan. Varsinaisesti en ketään eti mut kyllähän joku Malkin aina kelpaa. 80 pelin sopparit, moken +3all tai +5all ja kiekot etusijalla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Viime yönä ollut jotain tarjouspakkoja vai? Paljonko makso ja mistä helkutista saa tietää, koska niitä on myynnissä?

Ei vissiin kerro nyt etukäteen missään.. Aikasemmin kuulemma kerto ainakin facebook sivuilla. Sitten ku ne on myynnissä siitä kyllä porukka kirjottaa tuonne HUT foorumille, välillä tännekin joku vinkkaa. Ennen nuo oli viikonloppuisin tai torstaisin yleensä 02 tai 03 suomen aikaan mut nyt ollu 2 viikon ajan melkein joka päivä/yö johonkin aikaan jotain. Ite jos pelaan öisin käyn tasatunnein vilkasemassa, oli päivä mikä tahansa. Näin aamuvuoroviikolla sitä sit missaakin kaikki :(
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Täälläkään ei riitä ymmärrys AI:n voimalla pelaaville... Sen takia tätä onlinessa pelataan että on ihminen vastassa, eikö vain?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Täälläkään ei riitä ymmärrys AI:n voimalla pelaaville... Sen takia tätä onlinessa pelataan että on ihminen vastassa, eikö vain?

Kyllä, ja tämän lisäksi itse tykkään pelata sellaisia vastaan, jotka pelaavat edes vähän realistisesti, itse voitin juuri äsken Vancouverilla Anaheimin erin:

2-0
0-1
6-1

Lähes kaikki maalit tulivat hienojen pyörityksien päätteeksi, ja muutenkin sujui täydellisesti peli :)

Psycho muuten, myisitkö Stamkosin mulle pienellä alennuksella? Ja laita sopparia päälle jos mahdollista?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Psycho muuten, myisitkö Stamkosin mulle pienellä alennuksella? Ja laita sopparia päälle jos mahdollista?

Ei kai harmita ku myit omas mulle 5000 kiekolla =)
btw, möin sen itteltäni pois 10 000 kiekolla..

Jordan Eberle ja Tyler Seguin ois kaks kolme peliä pelattuna kokoonpanossa mut kun jotenkin ei vaan toimi vaikka kuinka haluisin, et pitäiskö sitä vaan myydä kaksikko ja ottaa se ~15k pois...

psychozazu, mil hinnal Chara lähtis ja entäpä Hall? Laita vaikka viestiä privaan jos viittit niin ei tarvi tänne tarinoida..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tarjous -ja mainospakkoja on suunnillee joka toinen yö ollu myynnissä. Viime yönä oli Jumbopack 2500pucksia ja sit oli 12 pelaajan (josta 4-5 rarea) hinta 10000pucksia.. Mä oon nyt myyny mun ostamia harvinaisia kortteja melko ale hintaan huutokaupassa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tarjous -ja mainospakkoja on suunnillee joka toinen yö ollu myynnissä. Viime yönä oli Jumbopack 2500pucksia ja sit oli 12 pelaajan (josta 4-5 rarea) hinta 10000pucksia.. Mä oon nyt myyny mun ostamia harvinaisia kortteja melko ale hintaan huutokaupassa.

Perseestä... On se vaan mukavaa sit lähtee NHL 12 taas ihan nollista haaliin joukkuetta kun äijät maksaa niin maan perkuleesti.. Sitä odotellessa..
 
Joo-o eipä noilla pelaajilla enää liiemmin hintaa ole, kun jatkuvalla syötällä on noita tarjouspakkoja kaupan. Silkkaa rahastustahan tuo on - jatkumoa mm. näille EASHL:n boostien ostamiselle. Loppua tuskin tulee seuraavassa tai sitä seuraavassakaan versiossa, uskon että pikemminkin päin vastoin. Todella harmi homma, että $$$$$:t pilaavat omalta osaltaan hyvää peliä. Menee ikään kuin arvo pelaamalla eteenpäin menemisestä. Kai se vaan niin on, että esim. HUT:ssa tämä näkyisi yksinkertaisesti pelaajamäärän laskussa, kun heikot pelaajat kyllästyisivät kun eivät pärjäisi sitäkään vähää huonoilla tiimeillä, ja näin tasoerot kasvaisivat.

Tämän version osalta ei sinänsä edes enää harmita, kun omat pelit on nyt muutenkin niin satunnaisia, että kuten sanottua tuolla nykyisellä porukalla saan varmaan vedettyä mun jäljellä olevat pelit läpi.

Onneksi sentään normi 1vs1-online pelit ovat vielä dollari-vapaata aluetta. Eiköhän sinnekin jotain ihmejuttuja vielä ensi versioon keksitä...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tarinoinpa tänne kuitenkin ;)

Tarjouspakoista huolimatta Chara, Hall sekä Stamkos on kohtuu helppoja myydä vielä kohtuu hinnalla. Tuo Chara meni eilen 10500 bin (4 myynyt tähän hintaan viikon sisään) mutta kuinka ollakkaan tuli paketista heti uus. Hall vaihtelee ja vähän tippunut hinta.. haarukka jotain 12k-17k mitä porukka pyytää. Eli vaihdan nuo kaks 80soppariin tai sit joku 23K puckseja.

Stamkos.. tälläkin hinta tippunut mut ihan jonkun verran yli 10k siitä pitäis saada tai käytän itse.

Ja saas nähä, myin asunnon pois ja jos ei löydy uutta nopiasti joutuu turvautuu väliaikaisratkaisuihin mihin ei varmaan sisälly nettiä. Jos näin käy myyn enne sitä varmaan kaikki pelaajat pois mut tämä selviää tässä lähiaikoina.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

On muuten kova tyypi tuo Gabriel Bourque.. joku 77 overal ja kehitin sen 83 nyt.. kolmos kentässä pelannut koko ajan ja 60 matsissa 110 pojoo, uraa jäljellä reilusti niin samaa tahtia 250 pistettä lähellä:). ihan älyttömän nopee vaikka luistelu on "vain" 88. Suosittelen hommaamaan. Tekee maaleja kyllä sellasella prosentilla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo kyllä noi tarjouspakat ja korttien arvon laskeminen syö sitä HUT:in hauskinta ominaisuutta eli bisnestä.. Jos ostaa korttipakasta 7500p pakan ni myymällä kaikki kortit saa rahaa max. 6500p ellei satu tulemaan jotain supertähteä.

Perseestä ku esim. saat jonkun perus 85/91 pelaajan ni saat siitä huutokaupassa vaikka vaan 2000p!

Jokaisen HUT:ia pelaavan pitäis nostaa rare pelaajien lähtöhintaa huutokaupassa, ni sitten kaikkien olis pakko ostaa niitä semmoseen hintaan että pelissä pystyis tekee bisnestä..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No joo, tässä on nyt x aikaa takana HUTia ja matkan varrella on noita kortteja kertynyt tavallaan yli oman tarpeen joten tässä tulee lista tärkeimmistä jannuista. Eli jokaisesta jannusta voi kysellä jotain tai tarjota niin katsotaan mitä saadaan aikaiseksi. PSN tunnus on darakki joten joko sitä kautta tai tätä.

Jos ei muuta mainittu niin kaikki on koskemattomia

Keskushyökkääjät
Duchene COL,
Fleischmann WAS,
Comrie EDM
Modano DAL
Ribeiro DAL
Grabovski TOR
Vermette CBJ
Kesler VAN
Fraser EDM
Gaustad BUF
Ennis STL
Staal CAR

Vasemmat Laitahyökkääjät
Perron STL
Huselius CBJ
Smyth LA
Frolov LA
Van Riemsdyk PHI
Shard CHI
Kostitsyn MTL

Oikeat Laitahyökkääjät
Backes STL
Boyes STL
Clark CBJ
Brouwer CHI
Janssen STL
Vrbata PHO
Neil OTT
Cleary DET
Kotalik CGY
Setogouchi SJ
Svatos COL

Puolustajat
Gill MTL
Hejda CBJ
Daley DAL
Öhlund VAN
Wideman FLA
Jackman STL
Exelby TOR
Sarich CGY
Stuart BOS
Salo VAN
Kronwall DET
Mara MTL
Markov MTL
Ranger TB
Seidenberg BOS

Maalivahdit
Mason STL
Elliott OTT
Khabibulin EDM
Emery PHI
Garon CBJ
Ward CAR
Leclaire OTT
Huet CHI x2
Howard DET
Raycroft VAN

AHL sun muut jampat
K.Turris
Z.Boychuck
K.Alzner
J.Skinner
J.Hishon
G.Nemisz
M.Scandella
S.Couturier
B.Gormley
Atte Engren x 2
Magnus Pääjärvi-Svensson

Siinäpä nuo. Kuten sanottua niin kauppaa voi hieroa joko täällä tai yv:llä. Mietin jossain vaiheessa että mitä itselle olisi haluttuja kortteja niin tarjoillaan puolin ja toisin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No joo, tässä on nyt x aikaa takana HUTia ja matkan varrella on noita kortteja kertynyt tavallaan yli oman tarpeen joten tässä tulee lista tärkeimmistä jannuista. Eli jokaisesta jannusta voi kysellä jotain tai tarjota niin katsotaan mitä saadaan aikaiseksi. PSN tunnus on darakki joten joko sitä kautta tai tätä.

Jos ei muuta mainittu niin kaikki on koskemattomia

Keskushyökkääjät
Duchene COL,
Fleischmann WAS,
Comrie EDM
Modano DAL
Ribeiro DAL
Grabovski TOR
Vermette CBJ
Kesler VAN
Fraser EDM
Gaustad BUF
Ennis STL
Staal CAR

Vasemmat Laitahyökkääjät
Perron STL
Huselius CBJ
Smyth LA
Frolov LA
Van Riemsdyk PHI
Shard CHI
Kostitsyn MTL

Oikeat Laitahyökkääjät
Backes STL
Boyes STL
Clark CBJ
Brouwer CHI
Janssen STL
Vrbata PHO
Neil OTT
Cleary DET
Kotalik CGY
Setogouchi SJ
Svatos COL

Puolustajat
Gill MTL
Hejda CBJ
Daley DAL
Öhlund VAN
Wideman FLA
Jackman STL
Exelby TOR
Sarich CGY
Stuart BOS
Salo VAN
Kronwall DET
Mara MTL
Markov MTL
Ranger TB
Seidenberg BOS

Maalivahdit
Mason STL
Elliott OTT
Khabibulin EDM
Emery PHI
Garon CBJ
Ward CAR
Leclaire OTT
Huet CHI x2
Howard DET
Raycroft VAN

AHL sun muut jampat
K.Turris
Z.Boychuck
K.Alzner
J.Skinner
J.Hishon
G.Nemisz
M.Scandella
S.Couturier
B.Gormley
Atte Engren x 2
Magnus Pääjärvi-Svensson

Siinäpä nuo. Kuten sanottua niin kauppaa voi hieroa joko täällä tai yv:llä. Mietin jossain vaiheessa että mitä itselle olisi haluttuja kortteja niin tarjoillaan puolin ja toisin.

Köyhän on pakko vain unelmoida tuollaisista korteista..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

On muuten kova tyypi tuo Gabriel Bourque.. joku 77 overal ja kehitin sen 83 nyt.. kolmos kentässä pelannut koko ajan ja 60 matsissa 110 pojoo, uraa jäljellä reilusti niin samaa tahtia 250 pistettä lähellä:). ihan älyttömän nopee vaikka luistelu on "vain" 88. Suosittelen hommaamaan. Tekee maaleja kyllä sellasella prosentilla.

Missäs jengissä kiekkoilee ja onko kalliskin?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kannattaa pakkoja ostaessa ottaa aina sama pelaaja, esim. mä otan aina mikko koivun. Joskus kun luottaa samaan pelaajaan, tule ehkä 1/7 paketeist yks ylim. rare.
 
Ylös Bottom