Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo-o, eipä noita pelaajia saa enää millään myydyksi, kun kokoajan on 90kok hyökkääjiä 50+ uralla siellä huippuhalvalla (about 1000 osta heti usein) heti myytävänä. Luulin tekeväni hyviä ostoksia kun ostin Druryn 250 kiekolla, mutta nyt se on ollut tuolla mytävänä jo pari päivää 250 lähdöllä eikä ole menny... Noh, nyt heitin ensimmäisen satsin (about 15 pelaajaa) 150 lähdöllä myyntiin. Ei noita pelaajia saa mitenkään muuten myydyksi.

Ja ihan hyvin noista saa pucksejakin, Pekka Rinteestä peräti 300, Letangista 400, Zajacista 600, Eric Staalista 3 tonnia. Noi vaan on nykyset hinnat noille pelaajille, ei voi mitään.

Fakta on se, että nyt jos olisi alejumboja, nii niistäkin varmaan jäisi häviölle....


HYVÄ EA!

Juurikin tämä näyttää olevan tilanne nyt..

Ajattelin tuossa viime yönä vähän katella, mitä pelaajia jenkeillä on myynnissä. Ihan käsittämättömiä hintoja oli pelaajille laitettu. Ostin siinä sitten about 25 pelaajaa aivan hulluun hintaan.:D (esim. UT Meszaros 250)

Noiden pakettien osto on mielestäni aivan turhaa tällä hetkellä. Mut ei siinä mitään. Ostakaa te pojat korttipakkoja, niin minä ostan pelaajia teiltä H-A-L-V-A-L-L-A! :D:D

"Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa"
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mikäs nyt on, ku ei oo löytynyt koko päivänä ainuttakaan vastustajaa??
Johtuneeko EA:sta, vai onko tosiaan kaikilla loppunut mielenkiinto tähän peliin?

Onko muilla ollu samaa ongelmaa, vai ootteko päässy tänää pelaan?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ainakin noi kimppa turnaukset on jumittanut jo 2 päivää yhtes katkeaa ennen kiekon putoamista.Livepuelella taitaa olla että valitaan vain 100% varmat vastustajat itselläkin muutama poistunut jos minulla on n1prossan parenpi hyäkkäys vaikka tililläni ei ole yhtään voittoa=)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Juu, mut nyt ei löydy ees vastustajaa joka vois poistua, jos mulla parempi tiimi.
Tulee vaan teksti "vastustajaa ei löytynyt, yritä myöhemmin uudelleen".
Ja näitä ei kyl ennemmin oo juurikaan tullu.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No voe helevatta. Pikkubroidi oli sitte poistanu meikäläisen HUTin kuulemma vahingossa :rolleyes:. No uus jengi on sitten nimellä Kallokiekko. Maalissa Ben Bishop on kyllä todella hyvä 2,01m ja 100 kiloa. Kokonaisuus 78.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kumma juttu kun se maine tuppaa seuraamaan. Jos sitä on joskus tehnyt niin mikä estää tekemästä uudelleen? Pätee aika moneen asiaan...
Joo-o ja mähän olin koko NHL 09 pelin ainoo curvaaja? Vähän ny tsemppiä sielläkin, ja saa tulla kertoo jos joku on nähnyt mut glitsaamassa NHL 10 tai NHL 11.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mikäs nyt on, ku ei oo löytynyt koko päivänä ainuttakaan vastustajaa??
Johtuneeko EA:sta, vai onko tosiaan kaikilla loppunut mielenkiinto tähän peliin?

Onko muilla ollu samaa ongelmaa, vai ootteko päässy tänää pelaan?
Iltapäivällä ainakin toimi normaalisti.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse en ole päässyt koko päivänä peleihin. Ei löydy vastustajaa ollenkaan.. Kai siellä jotain vikaa EA:lla on, eikä ole mikään ylläri
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse en ole päässyt koko päivänä peleihin. Ei löydy vastustajaa ollenkaan.. Kai siellä jotain vikaa EA:lla on, eikä ole mikään ylläri

Tai sitten vika on juuri sinussa :l

Enivei, nyt joukkuetta taas muokattu, nykyinen kokoonpano.

Zetterberg-Bäckstrom-Gaborik
Lidström/Chara-Green
Bouchard-Thornton-P.Kane
Vlasic-Burns
Stempniak-Hanzal-Selänne
Koivisto-Järvenpää

Maalivahtina
R. Luongo
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kun meen vaihtopakkaan nii peli tilttaa? muistan et jollekki toisellekki kävi täällä niin. mitä oikee teitte?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei oikee nettipelit onnaa ku ei pääse pelailee. Ja sit eikös pitäs tulla jotai palyoffeista ny ku niitte aika on?? Itelle ei tullu mitää että missä lienee vika??
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei oikee nettipelit onnaa ku ei pääse pelailee. Ja sit eikös pitäs tulla jotai palyoffeista ny ku niitte aika on?? Itelle ei tullu mitää että missä lienee vika??

Playoffit alkaa 1 päivä ens kuuta, ja jatkuu 5 päivää
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt on taas tullu tuhlattuu +20k... Eilen ostin sen 10k:n tarjous-pakkauksen, ja pelkkää paskaa iski. Hordichuk oli tämän pakan paras ( eli aivan h*lvetin huono ) ja sitte taas tänää piti kokeilla jos olis iskeny jotai hyvää tosta 12,5k maksavasta mainospakasta.. ja ei sitten ei millään voi mulle osua tuuri kohallee.. Semyon Varlamov ja loput taas täyttä bullshittiä..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

onko jollai haluja ostaa mike richards kok. 94/94 ura. 73 ja sop 41???
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tänään ja pleijareiden aikana ei pliis tuttuja naamoja vastaan, jotka tekevät kaikkensa voiton eteen =)

Why?

Ainakin aamulla olin viel kuukausitilastossa 2 ja haluisin sen paikan pitää ku pleijareihin lähetään.. Et jos kärki sattuu kusemaan pleijarit ja ite voittaisin niin ois mielenkiintosta nähä et saisinko EA:lta mitään viestiä.. Tulisiko et voitit HUT kauden ja liput winter classiciin mut koska et asu yhdysvalloissa niin screw you ja siihen perään YouTube - Nelson

Et sellasta tällä kertaa =)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tänään ja pleijareiden aikana ei pliis tuttuja naamoja vastaan, jotka tekevät kaikkensa voiton eteen =)

Why?

Ainakin aamulla olin viel kuukausitilastossa 2 ja haluisin sen paikan pitää ku pleijareihin lähetään.. Et jos kärki sattuu kusemaan pleijarit ja ite voittaisin niin ois mielenkiintosta nähä et saisinko EA:lta mitään viestiä.. Tulisiko et voitit HUT kauden ja liput winter classiciin mut koska et asu yhdysvalloissa niin screw you ja siihen perään YouTube - Nelson

Et sellasta tällä kertaa =)

Saako siitä vai jonkun palkinnon jos voittaa pleijerit? :eek:
 
Ylös Bottom