Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kyl se on toi sama nicki ku täälä ja joukkueen nimi koeninsgeggs :D

aijaa okei, no en oo törmännyt sitte :) ja hupsista, huomasinkin vasta nytten että kirjotit "ensimmäiseen online-pelin voittoon" jotenka kyseessä en silloin voinut olla minä sillä en tässä kuussa ole vielä yhtään matsia hävinnyt :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eli tässä tuo lupaamani lista. Kyseessä siis oman kokoelman pelaajat. Jos joku miellyttää niin vaihtoa voin toki kuunnella, mutta en sano ei kiekoillekaan.

Keskushyökkääjät
L.Couture SJ
D.Krejci BOS
J.Madden CHI
J.Slater ATL
G.Brule EDM
S.Gagner EDM
B.Richards DAL
S.Reinprecht FLA
M.Cullen OTT
J.Stoll LA
T.Connolly BUF
M.Backlund AHL
M.Duchene COL
T.Fleischmann WAS
M.Comrie EDM
M.Modano DAL
M.Granlund IFK
M.Grabovski TOR
K.Turris AHL
M.Ribeiro DAL
A.Vermette CBJ
R.Kesler VAN
J.Skinner AHL
C.Fraser EDM
P.Gaustad BUF
M.Reasoner EDM
T.Ennis BUF
M.Pyörälä AHL
D.Steckel WAS
B.Royle NYR
E.Christensen NYR
T.Mitchell SJ

Vasemmat laidat
R.Malone TB
R.Bourque CGY
J.Chimera WAS
C.Stillman FLA
N.Niederreiter AHL
D.Perron STL
K.Huselius CBJ
R.Smyth LA
A.Frolov LA
J.Van Riemsdyk PHI
P.Sharp CHI
V.Leino PHI
J.Joensuu AHL
F.Modin LA
S.Kostitsyn MTL
B.May DET
S.Veilleux TB
D.King STL

Oikeat laidat
M.Hossa CHI
C.Larose CAR
D.Backes STL
B.Boyes STL
C.Clark CBJ
T.Brouwer CHI
C.Janssen STL
R.Vrbata PHO
C.Neil OTT
D.Cleary DET
A.Kotalik CGY
D.Setoguchi SJ
M.Svatos COL

Puolustajat
E.Brewer STL
M.Greene LA
S.Hannan COL
L.Schenn TOR
H.Gill MTL
J.Hejda CBJ
T.Daley DAL
M.Öhlund TB
D.Wideman FLA
B.Jackman STL
G.Exelby TOR
C.Sarich CGY
M.Stuart BOS
S.Salo VAN
N.Kronwall DET
P.Mara MTL
A.Markov MTL
P.Ranger TB
D.Seidenberg BOS
O.Väänänen JOK
J.Ericsson DET
J.Mckee PIT

Kassarit
Deslauriers EDM
C.Price MTL
C.Schneider AHL
C.Mason STL
A.Engren TPS x2
B.Elliott OTT
N.Khabibulin EDM
R.Emery PHI
M.Garon CBJ
R.Helenius x 2
P.Leclaire OTT
C.Huet CHI
J.Howard DET

Kaikki UT-pelaajia. Tarjouksia otetaan vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko kellään UT Bufyglien tai Little Atlantasta?? Olisin kiinnostunu ostamaan tai vaihtamaan.. Vaihdossa voi kysyä mitä tahansa pelaajaa ni katotaan löytyykö multa. Jos ei löydy ni hoidetaan vaihto kiekoilla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko kellään UT Bufyglien tai Little Atlantasta?? Olisin kiinnostunu ostamaan tai vaihtamaan.. Vaihdossa voi kysyä mitä tahansa pelaajaa ni katotaan löytyykö multa. Jos ei löydy ni hoidetaan vaihto kiekoilla.

Mul on kokoonpanos yks käytös jo mut tuolla seurantalistalla, joka on 13sivua pitkä niin näyttää käyttämätön Bufyglien olevan kolme kertaa, et eiköhän sielä yks liikenisi sullekin =) Pistä vaan ny vähän tietoo et monta kiekkoo tosta liikenis tai ketä pelaajia sulla on vaihdossa tarjota..

Darakki, mil hinnalla Hossan saisi?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Darakki, mil hinnalla Hossan saisi?

Vai Hossan? Nyt heitit aika pahan. Mä olin vähän kaavaillut sitä Toewsin viereen sylkemään maaleja mutta toisaalta, jos sulla on tarjota jotain nasevaa vaihdossa niin I'm listening.:D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mul on kokoonpanos yks käytös jo mut tuolla seurantalistalla, joka on 13sivua pitkä niin näyttää käyttämätön Bufyglien olevan kolme kertaa, et eiköhän sielä yks liikenisi sullekin =) Pistä vaan ny vähän tietoo et monta kiekkoo tosta liikenis tai ketä pelaajia sulla on vaihdossa tarjota..

Darakki, mil hinnalla Hossan saisi?

Seurantalista joka on 13 sivua pitkä??? Voiko sinne tosiaan jättää ne pelajaat joita on tupla tai tripla määrä???
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jes! Kerrankin onni oli puolella. Ostin jumbo packkeja kaks, toisesta Nicklas Bäckström (sentteri) ja toisesta tuukka rask ja patrice bergeron. loput harvinaiset jotain roskaa . Että jos joku haluaa ton bäckströmin niin tarjouksia. UT, uraa 100 peliä jäljellä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Napsahti Drew Doughty tänää paketista. Sit ois Johnsoni L.A:sta pakkipariks. Siitä jollekin kovin pakkipari ;=)

Tartten ite tällä hetkellä Brent Burnsia, jotain hyvää nashvillen vasenta laituria ja Kubinaa.

Löytyy sitte myös Ignilaa ja Heatlyy.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

täältä löytys UT big B. Tarjoilkaa jos kiinnostaa,mua ei innosta se kaveri pätkääkään.:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Päivän pelisaldo: 2 ottelua turpaan, ensin ansaitusti. Toisella kierroksella vastaan tuli SidneyTheKid88 ja ajattelin jumalten siunanneen minua mahdollisuudella tuhota inhokin, eli pelaajan jolla on tuollainen pyhäinhäväistys nikkinä. 3-1 tilanteessa juhlien otin kolmannessa erässä vähän rennommin. Kuinka ollakaan maalinsuulla herra Henrik L päätti että peewee liigan nappulavedot jätetään rauhaa ja hävisin 4-3. Oi sitä kiroilun määrää ku otin turpaa tommoselta.

No bonuksena ostin 500 pucksilla UT Brooks Laichin, joten ei tää nyt nii paha :p
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jos muut on saanu halpoja löytöjä ni mitäs ootte mieltä tästä?? Tänään joku oli laittanu 80 pelin sopparin ostaheti-hintaan 5600 kiekkoa, no se oli mukava napata äkkiä :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Big Buff. Tarkoittaa varmaankin Dustin Byfuglienia?

Pelasin tänään kyllä jumalallisen ihanan pelin, nimittäin äijää vastaan jonka peli perustuu siihen, että mennään kiekon kanssa kulmaan ja vedetään kulmaranne bugia. Ihana pelata tommosta äijää vastaan. :mad:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Alkaa menemään hermot näihin ea:n servereiden takkuamisiin. Huutokaupasta ostettuja kortteja ei saa aina otettua käyttöön, ja hukkasipas tuo 91 kok Bouchardinkin, kun koitin siirtää sitä vaihtopakasta takaisin pelaavaan kokoonpanoon. Onneksi ei ole puckseja ostaa 80 sopparia, sillä sen hukkuessa vois ottaa päähään huomattavasti enemmän. Tiedä sitten onko huttia pelaavien määrä yllättänyt vai mistä on servereiden takkuilu kiinni.

Taas vaihteeksi meni yhteys ea:n servereihin poikki. No espn:ltä tulee sentään eilinen LA @ Pit peli minkä lopputulos ei ole tiedossa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Lagaakin toi välillä pahasti, kun olin jostain halvasta pelaajasta menemässä taitselua (nimee nyt en muista), siinä seurannassa olin ja sitten, kun olin tarjoamassa nopeeta, niin ei suostunu meneen alaspäin ja sitten vahingossa menin painaan "poista seurannasta"

Vahingossa nyt menin käymään korttikaupassa, niin sielä taas Jumbosta tarjous, tällä kertaa hinta 5000 kiekkoo.

Kiinnostaako ketään Bouwmeester, Pavelec, Schubert, Oduya, Liles..?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

:D:D
Lagaakin toi välillä pahasti, kun olin jostain halvasta pelaajasta menemässä taitselua (nimee nyt en muista), siinä seurannassa olin ja sitten, kun olin tarjoamassa nopeeta, niin ei suostunu meneen alaspäin ja sitten vahingossa menin painaan "poista seurannasta"

Vahingossa nyt menin käymään korttikaupassa, niin sielä taas Jumbosta tarjous, tällä kertaa hinta 5000 kiekkoo.

Kiinnostaako ketään Bouwmeester, Pavelec, Schubert, Oduya, Liles..?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sanokaahan jotkut viisaammat miten on mahollista kun virittelin ton varlamovin kaikki arvot 99 niin sen kokonaisuus on 98 :confused:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Lagaakin toi välillä pahasti, kun olin jostain halvasta pelaajasta menemässä taitselua (nimee nyt en muista), siinä seurannassa olin ja sitten, kun olin tarjoamassa nopeeta, niin ei suostunu meneen alaspäin ja sitten vahingossa menin painaan "poista seurannasta"

Vahingossa nyt menin käymään korttikaupassa, niin sielä taas Jumbosta tarjous, tällä kertaa hinta 5000 kiekkoo.

Kiinnostaako ketään Bouwmeester, Pavelec, Schubert, Oduya, Liles..?
Tuo jaska Boumaisteri ois iha mielenkiintonen :D, laitatko lisätietoja yms. uraa jäljellä ja sopimusta...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eli 95. kok C.Wilson uraa n. 45 peliä ja sopimusta vielä n.20 peliä. Tarjousta tulemaan

Colin Wilson kyl jäätävän kova. Ollu mulla nyt koko uransa 81 peliä pelattuna 122 pistettä. 76 maalia ja 46 syöttöö. Vois sanoa että kunnon pistelinko kyseessä! 98ovr löytyy.
 
Ylös Bottom