Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pieni kysely: mikä on paras piste ennätys yhdellä pelajalla koko uran aikan??? Onko kukaan rikkonu 300 pisteen rajapyykkiä... Itse sinne päin menossa Seguinin kanssa, sillä 180 pistettä uraa 51 peliä jäljellä...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Colin Wilson kyl jäätävän kova. Ollu mulla nyt koko uransa 81 peliä pelattuna 122 pistettä. 76 maalia ja 46 syöttöö. Vois sanoa että kunnon pistelinko kyseessä! 98ovr löytyy.

Juu mulla on Wilsonilla nyt 105 pistettä ja 40 peliä jäljellä. Voisin sanoa että kaveri pommittaa maalin paikasta, kuin paikasta !:D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pieni kysely: mikä on paras piste ennätys yhdellä pelajalla koko uran aikan??? Onko kukaan rikkonu 300 pisteen rajapyykkiä... Itse sinne päin menossa Seguinin kanssa, sillä 180 pistettä uraa 51 peliä jäljellä...

Luulisin, että on koska itelläki varmaa 250 pistettä yhellä herralla kun ura loppuu.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pysyykö muuten tuo palkkakatto koko pelin ajan tuossa 25 000, vai nouseeko se ajan/tason myötä!? Itellä suuria ongelmia ku tuntuu että kokoonpanoo ei mahdu kuin muutama kok. yli 80
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pysyykö muuten tuo palkkakatto koko pelin ajan tuossa 25 000, vai nouseeko se ajan/tason myötä!? Itellä suuria ongelmia ku tuntuu että kokoonpanoo ei mahdu kuin muutama kok. yli 80

No itsellä ainakin on minimipalkalla olevat pelaajat nelosessa, auttaa kummasti asiaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pysyykö muuten tuo palkkakatto koko pelin ajan tuossa 25 000, vai nouseeko se ajan/tason myötä!? Itellä suuria ongelmia ku tuntuu että kokoonpanoo ei mahdu kuin muutama kok. yli 80

Kyllä siihen 25 000 palkkakattoon saa vähintään 3 hyökkäyskenttää yli 80 kok ja kaks pakkiparia yli 80 kok.

Mulla on kaikki muut paitsi kolme pelaajaa joukkueessa yli 80 kok ja palkat yhteensä 24 900
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tän päivän alennuksista tuli parhaimmistona Zetterberg, Kovalchuk, Bouwmeester, B.Richards ja +5 ALL. Zetterberg ja Kovalchuk tuli samasta paketista :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pieni kysely: mikä on paras piste ennätys yhdellä pelajalla koko uran aikan??? Onko kukaan rikkonu 300 pisteen rajapyykkiä... Itse sinne päin menossa Seguinin kanssa, sillä 180 pistettä uraa 51 peliä jäljellä...

Liekkö ollut joku virhe mutta,kun ostin huutokaupasta n 20 peliä tahkonneen tuomo ruutun pisteitä oli yli 1000 no minulla ei tominut istuu sitten penkillä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sain eilen Seminin mainospakasta ja jouduin poistamaan sen ku mulla oli se jo itellä ja olin unohtanu että mun vaihtopakka oli täynnä.. No sain siitä sitte n.240 kiekkoa. Hiukan ottaa päähän! oon kerran ennen joutunu poistaa Parisen samasta syystä.

Jep, aivan perseestä tämä touhu, itseltä meni Thornton samasta syystä :'(
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Napsahti Drew Doughty tänää paketista. Sit ois Johnsoni L.A:sta pakkipariks. Siitä jollekin kovin pakkipari ;=)

Tartten ite tällä hetkellä Brent Burnsia, jotain hyvää nashvillen vasenta laituria ja Kubinaa.

Löytyy sitte myös Ignilaa ja Heatlyy.

Multa löytys burns jos vielä kiinnostaa..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tän päivän alennuksista tuli parhaimmistona Zetterberg, Kovalchuk, Bouwmeester, B.Richards ja +5 ALL. Zetterberg ja Kovalchuk tuli samasta paketista :D
Joo, ite ostin yhen pakan, kun päätin kokeilla ja napsahti kivasti 80 pelin soppari joten tarjouksia otetaan vastaan. Voin myös vaihtaa 80 sopparin johki hyvään/ hyviin pelaajiin,
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pieni kysely: mikä on paras piste ennätys yhdellä pelajalla koko uran aikan??? Onko kukaan rikkonu 300 pisteen rajapyykkiä... Itse sinne päin menossa Seguinin kanssa, sillä 180 pistettä uraa 51 peliä jäljellä...

Ittelläni piste-ennätys taitaa olla Ryan Johansenilta, en muista tarkkaa lukua mutta yli 300 taidettiin päästä. Ja hyvänä kakkosena Granlund hieman yli 200 pojoa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo, ite ostin yhen pakan, kun päätin kokeilla ja napsahti kivasti 80 pelin soppari joten tarjouksia otetaan vastaan. Voin myös vaihtaa 80 sopparin johki hyvään/ hyviin pelaajiin,

Saat Affyn ja seläntneen valmiiksi treenattuina? Ja Stempniakin myös? Kaikilla alle 10 peliä pelattu.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pysyykö muuten tuo palkkakatto koko pelin ajan tuossa 25 000, vai nouseeko se ajan/tason myötä!? Itellä suuria ongelmia ku tuntuu että kokoonpanoo ei mahdu kuin muutama kok. yli 80

Muistaakseni siellä on ainakin yksi turnaus (online), missä ei ole palkkakattoa ollenkaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kiinnostaako ketään 80pelin sopparikortti?

TAI

Taylor Hall, SOPIMUS 95 ja uraa jäljellä 128 eli 2peliä oon ukolla pelannu.. Palkka 990

Arvot:

Kokonaisuus 99 kun potenttiaali on 97

LUI 95
LAU 93
KÄD 91
TKL 94
PUO 92

Ja vielä ois 2 reenislottia vapaana..

Et viestiä jos kiinnostaa, kivempi ois tänne "tutuille" myydä hyvään tarkotukseen.. Jos ei niin laitan sit yleiseen myyntiin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kiinnostaako ketään 80pelin sopparikortti?

TAI

Taylor Hall, SOPIMUS 95 ja uraa jäljellä 128 eli 2peliä oon ukolla pelannu..

Arvot:

Kokonaisuus 95 kun potenttiaali on 93

LUI 95
LAU 93
KÄD 91
TKL 94
PUO 92

Ja vielä ois 2 reenislottia vapaana..

Et viestiä jos kiinnostaa, kivempi ois tänne "tutuille" myydä hyvään tarkotukseen.. Jos ei niin laitan sit yleiseen myyntiin..

Taylor Hall oli itellä HUT-uran alussa ja kyllä kovasti tykästyin herraan. Eli joo, kyllä kiinnostaa mut mikä se hinta on, niin se on eri asia. Hossa liikahtaa ainakin varmasti ja jos jotain muita intressejä tuosta mun listasta on niin siitä vaan. Pari pakkaa tuossa ostin niin merkittävin tais olla Dion Phaneuf. Kiekkoja en tällä hetkellä hirveästi omista mutta treenikortteja, jotain sopparikortteja ja sit pelaajia löytyy. Et hierotaas!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Taylor Hall oli itellä HUT-uran alussa ja kyllä kovasti tykästyin herraan. Eli joo, kyllä kiinnostaa mut mikä se hinta on, niin se on eri asia. Hossa liikahtaa ainakin varmasti ja jos jotain muita intressejä tuosta mun listasta on niin siitä vaan. Pari pakkaa tuossa ostin niin merkittävin tais olla Dion Phaneuf. Kiekkoja en tällä hetkellä hirveästi omista mutta treenikortteja, jotain sopparikortteja ja sit pelaajia löytyy. Et hierotaas!

No onhan tol ny jo vähän hintaa.. Jos ukko Hall maksaa koskemattomana sen about 10k ja vähän päälle ja nyt sit siihen on lyöty 80pelin soppari, pirusti kortteja ja palkka on edelleen se 990..

Nyt ku vilkasin noita sun myynnis olevia äijiä niin onhan niistä suurin osa ihan täytemiehiä.. Mis on kaikki kärkimiehet? Helkuttia mää tai kukaan muukaan tekee huseliuksil ja kumppaneil ;) Rauha rauha rauha, huumorilla kuittasin..
Et ei siel ollu kuin Hossa ja Leino, jotka oikeestaan nappais.. Et jos sul on kerta kiekotkin vähissä niin tuskin riittää sun pelimerkit tällä kertaa..

ps. Hall oli äskön kokoonpanos 95 mut nyt vaihtopakassa 99.. ja potenttiaalikin menny 93 --> 97... Eli kai se perkele sit on 99 jo nyt ja 2reenipaikkaa ois viel vapaanakin :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No onhan tol ny jo vähän hintaa.. Jos ukko Hall maksaa koskemattomana sen about 10k ja vähän päälle ja nyt sit siihen on lyöty 80pelin soppari, pirusti kortteja ja palkka on edelleen se mitä sil on alunperinkin, jotain 800-900 tai vastaava..

Nyt ku vilkasin noita sun myynnis olevia äijiä niin onhan niistä suurin osa ihan täytemiehiä.. Mis on kaikki kärkimiehet? Helkuttia mää tai kukaan muukaan tekee huseliuksil ja kumppaneil ;) Rauha rauha rauha, huumorilla kuittasin..
Et ei siel ollu kuin Hossa ja Leino, jotka oikeestaan nappais.. Et jos sul on kerta kiekotkin vähissä niin tuskin riittää sun pelimerkit tällä kertaa..

ps. Hall oli äskön kokoonpanos 95 mut nyt vaihtopakassa 99.. ja potenttiaalikin menny 93 --> 97... Eli kai se perkele sit on 99 jo nyt ja 2reenipaikkaa ois viel vapaanakin :D

Joo no täytemiehiähän ne on, mut paska tuuri on paska tuuri. Taitaa olla Iso-Joe ja E.Staal vielä itellä odottelemassa Ruudun Tuomon ohella, mut ne on ihan omaan käyttöön. Pitäis käydä tunkemassa AH täyteen noita kakkosketjulaisia mut ei jaksa nähdä vaivaa... Näillä mennään sano Virmanen.

Ja sä tuskin oikeasti kiekkoja tarttet, nopea veikkaus ;)
 
Ylös Bottom