Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tuli nyt kerran toi 5 minuutin jäähy-turnaus pelattua. Tälläsellä kokoonpanolla:

Korhonen-Rask-Anttila
Näppinen-Glenn

Pitkänen-Ben-Amor-Kerälä
Ölander-Manelius

Kolu-Uusikartano-Venäläinen
Järvinen-Skålberg

Liivik-Ramstedt-Töykkälä

Järvinen/Kolppanen

Siis ensinmäinen turnaus jo voitettu ja pari Jumboa tuli ostettua kun oli taas tarjouksessa. Sieltä sitten pamahti mm. Chara,Brodeur,80 soppari ja sitten noita 20-30 soppareita tuli aika montakin. Jos jonkin noista haluaa niin voipi lähetellä viestiä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jumalauta ! Nyt pojat eiku pelailemaan tota yksinpeli-turnausta tossa "etusivulla". Ite äsken kokeilin yhtä, ja ei tässä mitään, neljästä pelistä tienestit lähes 9k pucksei.. Ei huonosti, vaiko?


Kysymys kuuluukin pelaako peliä pucksien vai peli-ilon takia?
Annan 2000 pucksia sille, joka selkeästi perustelee että tekoälyä vastaan on mukavampi pelata kuin ihmisvastustajaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hmm, voitin kyl pleijarit mutta sitä 15 000 kiekkoa ei näy missään? :eek: Oisha toi palkintoki ihan kiva saada tietty?

Ja Lasimestari, ainakin yksi syy voi olla se, että äskenkin, kun Playoffeja pelasin niin äijät quittailee vikalla minuutilla, tohon menee hermot oikeesti.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hmm, voitin kyl pleijarit mutta sitä 15 000 kiekkoa ei näy missään? :eek: Oisha toi palkintoki ihan kiva saada tietty?

Ja Lasimestari, ainakin yksi syy voi olla se, että äskenkin, kun Playoffeja pelasin niin äijät quittailee vikalla minuutilla, tohon menee hermot oikeesti.

Mulla on kans kerran jääny pucksit saamatta vaikka voitin pleijarit.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kysymys kuuluukin pelaako peliä pucksien vai peli-ilon takia?
Annan 2000 pucksia sille, joka selkeästi perustelee että tekoälyä vastaan on mukavampi pelata kuin ihmisvastutajaa...

Suurinta osaa vastaan eron huomaa vain vastustajan hyökätessä. Puolustaessahan ei ilmeisesti voi tehdä muuta kuin istua maila jäässä veskarin kyljessä kiinni ja odotella, että pääsee glitchilätyillä(pakit yllättyvät komeasta syötöstä ja pysähtyvät) läpiajoihin. Samat heput sitten ihmettelee, kun playoffeissa joutuu voittamaan 15 peliä, että saa 15k kasaan. Laitan vahingon aivan varmasti kiertämään, jos playoffit kolahtaa istuskelijaan siten, että olen yli neljä peliä voittanut.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla on kans kerran jääny pucksit saamatta vaikka voitin pleijarit.
Voi ***** saatana sanon minä jos ei noita kiekkoja jostai tipu ei helvetti voi olla totta. Saikko sää sen mestaruustekstin kuitenkin jäähän? Kun meen nytte tonne playoffit kohtaan ni siinä on kyllä se kultanen pokaali, eli on se sinne rekisteröityny mutta kiekkoja ei näy ainakaan vielä missään.

Joo kyllä tää on mestariteos. Ei tuu kiekot vaikka voittaa playoffit ja nyt ei löydä edes peliä PRKL!!!!!!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voi ***** saatana sanon minä jos ei noita kiekkoja jostai tipu ei helvetti voi olla totta. Saikko sää sen mestaruustekstin kuitenkin jäähän? Kun meen nytte tonne playoffit kohtaan ni siinä on kyllä se kultanen pokaali, eli on se sinne rekisteröityny mutta kiekkoja ei näy ainakaan vielä missään.

Joo kyllä tää on mestariteos. Ei tuu kiekot vaikka voittaa playoffit ja nyt ei löydä edes peliä PRKL!!!!!!

Joo, kyllä mulle tuli se mestaruusviiri ja teksti jäähän, mutta kiekkoja ei tosiaan tullu.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jumalauta ! Nyt pojat eiku pelailemaan tota yksinpeli-turnausta tossa "etusivulla". Ite äsken kokeilin yhtä, ja ei tässä mitään, neljästä pelistä tienestit lähes 9k pucksei.. Ei huonosti, vaiko?

Kysymys kuuluukin pelaako peliä pucksien vai peli-ilon takia?
Annan 2000 pucksia sille, joka selkeästi perustelee että tekoälyä vastaan on mukavampi pelata kuin ihmisvastustajaa...

Tarkennus: Eli onko mukavampi pelata yksinpeliä ja kerätä siitä puckseja vai onlinessa ihmisvastustajaa vastaan jolloin on edes pieni mahdollisuus nauttia peli-ilosta?

Ja jos joku sitä mieltä että ehdottamasti yksinpeli on mukavampaa ja perustelee sen, niin 2000 kolahtaa tilille. (Pucksit tulee varmasti varmemmin kuin ea:lta!)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tarkennus: Eli onko mukavampi pelata yksinpeliä ja kerätä siitä puckseja vai onlinessa ihmisvastustajaa vastaan jolloin on edes pieni mahdollisuus nauttia peli-ilosta?

Ja jos joku sitä mieltä että ehdottamasti yksinpeli on mukavampaa ja perustelee sen, niin 2000 kolahtaa tilille. (Pucksit tulee varmasti varmemmin kuin ea:lta!)


Yrittänyttä ei laiteta.

Yksinpeliä on huomattavasti mukavamapi pelata koska:

Tietokone lähtee harvoin kesken pelin pois jos on häviöllä :D

Kiitos pukseista :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Yrittänyttä ei laiteta.

Yksinpeliä on huomattavasti mukavamapi pelata koska:

Tietokone lähtee harvoin kesken pelin pois jos on häviöllä :D

Kiitos pukseista :D

"jee voitin ammattilais tason joukkueen nhl:ssä, pelasin 8 tuntia ja voitin aika monta kertaa!!11"
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tosiaan kyllä vähän syö miestä, kun lähdin tosissaan kerrankin yrittämään noita Elite Playoffien voittoa ja voitin, mutta palkintoa en saa. V'TTU! Noh ehkä toi viiri ja mestaruusteksti lämmittää mieltä. Eiku? :mad:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tarkennus: Eli onko mukavampi pelata yksinpeliä ja kerätä siitä puckseja vai onlinessa ihmisvastustajaa vastaan jolloin on edes pieni mahdollisuus nauttia peli-ilosta?

Ja jos joku sitä mieltä että ehdottamasti yksinpeli on mukavampaa ja perustelee sen, niin 2000 kolahtaa tilille. (Pucksit tulee varmasti varmemmin kuin ea:lta!)

Joo turhaan nyt alottaa tollasta taas.. Onhan se joo huomattavasti mukavampaa voittaa toinen ihminen, kuin tekoäly, mutta kuitenkin tossa nyt oli se pointti että siitä turnauksesta saa ison kasan puckseja, ja puckseilla saa ostettuu hyviä pelaajia, sitte vaan kovilla pelaajilla haastamaan näitä sohvaänärin-huippupelaajia vastaan.. Että ei nyt tarvitse tulla vineemään jostain jos pelaa pari peliä tietokonetta vastaan..

Kuitenkin tähän loppuun vielä sellanen että oon kuiteskin top100- nettipelissä, ja muutama peli on tullu tahkottua netissäkin, joten so what jos pelaan muutaman hassun yksinpelin noiden pucksien takia?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

...Kuitenkin tähän loppuun vielä sellanen että oon kuiteskin top100- nettipelissä, ja muutama peli on tullu tahkottua netissäkin, joten so what jos pelaan muutaman hassun yksinpelin noiden pucksien takia?

Peace man. Tiesin et oot satasen sakissa ja aattelin et tuskin oikeesti niitä lisäpuckseja tarviit. Ite ainaki pelaan mieluummin onlinessa ja saan 200-700 pucksia/ottelu ku höylään konetta vastaan pari tuntia. Peliaika melko rajallista... Ja tilastoista sen verta et ite kahensaan huonomalla puolella ja puckseja noin 50k, joukkue arvoiltaan ~90 ja se riittää mulle. Ainut mitä haluisin parantaa on pirun laginen yhteys noin puolissa peleistä...
Ja vastaus jo itelle et osta nopeempi netti!!!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Miksi on mukavampi pelata konetta kuin ihmis vastustajaa vastaan. ainakaan kone ei tee 5 glitch maalia per ottelu,vaikka joskus nollakulma vedot toki uppoaa viimesekunnilla,ps en niitä puckseja metsästä halusinpahan kommentoida.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

"jee voitin ammattilais tason joukkueen nhl:ssä, pelasin 8 tuntia ja voitin aika monta kertaa!!11"

Sarkasmia ystäväiseni sarkasmia.
Itseltä menee tuo sun siteeraus hieman ohi :D Ketä lainaat tekstissäsi? No onnittelut jokatapauksessa ! :D

Itsehän en pelaa offlinessa juuri lainkaan :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Taas oli tässä aamusella erikoispakkaa tarjolla tuolla kaupassa.

Tällä kertaa oli Players Premium Deal Pack, jossa tulee pelkkiä pelaajia, pakassa 12 korttia ja 6 tai 7 rarea. Hintaa oli mukavat 12 500 kiekkoa, mutta yhden ajattelin kuitenkin kokeilla. Sieltähän paljastui sitten Iginla, Klesla, Niskanen, Cervenka, Bärtschi ja Frolik, eli kyllä jonkin verran tappiolle jäin.

Vois EA kyllä vähän rajoittaa tätä erikoispakkausten määrää ei niitä tarvis ihan joka päivä olla, mutta ite oon kuitenkin semmonen etten voi vastustaa kiusausta kokeilla jos niitä siellä sattuu olemaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Haluaako kukaan ostaa Stamkosia?? Mulla olis ja hintana vaikkapa 11500 pucksia.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hei lopettakaa nyt helvetissä se tietokonetta vastaan pelailu ei mitään järkeä, saman verran saat kiekkoja jos voitat sen online turnauksen... Ja paljon hauskemmat pelit kun pelataan toista ihmistä vastaan... Ja sitten vielä kun jotkut haukkuu että ei saa pelata paikkalukituksella tai käyttä botteja karvaukseen, niin kuitenkin te pelaatte offlinessa. Ja vieläkään tässä pelissä ei ole GLITCH maaleja kaikki voi puolustaa pois... Enemmän harjoittelua vaan, ja pelataan pelit loppuun eikä lähetä menemään jos sattuu olemaan tappiolla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse en ymmärrä mitä sinulla on tuota offline pelaamista vastaan :D

Eiköhän nyt jokainen voi pelata niinku lystää.
Tuosta hauskuudesta en tiiä, enemmän varmaan onnistumisen tunnetta tulee tuolla onlinessa, mutta on siellä niitä k.pää pelaajiakin jotka voi pilata pelifiiliksen toviksi.

Itseäni jurppii myös online puolella kaverit jotka ei halua haastaa kuin reilusti heikompia joukkueita.

Niin oli minulla kysymyskin.

Olikos se niin että jos kulutuskortin esim. 30 sop.kortin on laittanut käyttöpakkaan niin sitä ei saa enään myyntiin? Muistelen joskus lukeneeni niin, en itse myöskään löytänyt semmoista paikkaa mistä sen myyntiin saisi.
 
Ylös Bottom