Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Taas oli tässä aamusella erikoispakkaa tarjolla tuolla kaupassa.

Tällä kertaa oli Players Premium Deal Pack, jossa tulee pelkkiä pelaajia, pakassa 12 korttia ja 6 tai 7 rarea. Hintaa oli mukavat 12 500 kiekkoa, mutta yhden ajattelin kuitenkin kokeilla. Sieltähän paljastui sitten Iginla, Klesla, Niskanen, Cervenka, Bärtschi ja Frolik, eli kyllä jonkin verran tappiolle jäin.

Vois EA kyllä vähän rajoittaa tätä erikoispakkausten määrää ei niitä tarvis ihan joka päivä olla, mutta ite oon kuitenkin semmonen etten voi vastustaa kiusausta kokeilla jos niitä siellä sattuu olemaan.

Juuh itekkin kävin pikasesti aamulla tarkistamassa jos olisi ollut jotain pakkoja tarjolla, valitettavasti vaan oli pucksit loppu tolla hetkellä ettei saanut ostettua tuota player-packia. Tosin ehkä oli vaan parempi että pucksit oli loppu ettei olis taas tullu himoa törsätä kaikkea. Noh nytten taas pleijareiden jäljiltä 15k iski plakkariin ja reilu 25k taas puckseja kasassa. Hieman vaan harmittaa kun menin eilen laittamaan lähes 30k melko turhiin kortteihin.

Ja niin tosta rajottamisesta, ehkä se vaan on parempi että niitä tarjouspakkoja on melkein koko ajan, koska välillä sattuu käymään niin että on viikonloppuisin vaikka reissussa ja missaa sitten koko tarjouksen, ja seuraavaa joutuisi odottamaan viikon tai kaksi..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Niin oli minulla kysymyskin.

Olikos se niin että jos kulutuskortin esim. 30 sop.kortin on laittanut käyttöpakkaan niin sitä ei saa enään myyntiin? Muistelen joskus lukeneeni niin, en itse myöskään löytänyt semmoista paikkaa mistä sen myyntiin saisi.

Kyllä ainakin itse olen saanut samalla tavalla siirrettyä noita kulutuskortteja vaihtopakkaan kuin pelaajiakin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kyllä ainakin itse olen saanut samalla tavalla siirrettyä noita kulutuskortteja vaihtopakkaan kuin pelaajiakin.

Lisää valaistusta jos vielä saa :) Laitatko kyseiset kortit myyntiin sieltä mistä niitä kortteja ja areenoita voi selailla? Koitin kyllä sieltäkin etsiä niitä, mutta ei silmään pistänyt.


Itse laitan lähes aina sieltä muokkaa kenttiä osiosta.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Niin oli minulla kysymyskin.

Olikos se niin että jos kulutuskortin esim. 30 sop.kortin on laittanut käyttöpakkaan niin sitä ei saa enään myyntiin? Muistelen joskus lukeneeni niin, en itse myöskään löytänyt semmoista paikkaa mistä sen myyntiin saisi.

Mene kenttien muokkaukseen ja sieltä paina jonkin pelaajan kohalla X niin että ne kortit tulee esille. Sitten vaan neliötä haluamasi kortin kohalla ja siirrä vaihtopakkaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mene kenttien muokkaukseen ja sieltä paina jonkin pelaajan kohalla X niin että ne kortit tulee esille. Sitten vaan neliötä haluamasi kortin kohalla ja siirrä vaihtopakkaan.

Ilari tais olla tällä kertaa nopeampi :D Tolla tavalla siis pitäis onnistua.. Luottakoomme Ilariin.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse en ymmärrä mitä sinulla on tuota offline pelaamista vastaan :D

Eiköhän nyt jokainen voi pelata niinku lystää.
Tuosta hauskuudesta en tiiä, enemmän varmaan onnistumisen tunnetta tulee tuolla onlinessa, mutta on siellä niitä k.pää pelaajiakin jotka voi pilata pelifiiliksen toviksi.

Itseäni jurppii myös online puolella kaverit jotka ei halua haastaa kuin reilusti heikompia joukkueita.



QUOTE]

Ei sinäänsä ole mitään sitä vastaan mutta kyllähän HUT on nimenomaan online pelimuoto, rakennat oman joukkueen ja yrität voittaa muitten tehtyjä joukkueita...

Itse en näe siinä taas mitään järkeä hastaa heikompia joukkueita päinvastoin kivempaa pelata parempia joukkueita vastaan ja voittaa ne... esim. pelasin eilen playoff pelin joukkuetta vastaan kenellä oli: Hyö 98 Puo 94 Mv 91, itselläni oli hyö 91 puo 85 mv 76
ja voitin pelin 4-2 tiukka ja hauskaa oli...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei sinäänsä ole mitään sitä vastaan mutta kyllähän HUT on nimenomaan online pelimuoto, rakennat oman joukkueen ja yrität voittaa muitten tehtyjä joukkueita...

Itse en näe siinä taas mitään järkeä hastaa heikompia joukkueita päinvastoin kivempaa pelata parempia joukkueita vastaan ja voittaa ne... esim. pelasin eilen playoff pelin joukkuetta vastaan kenellä oli: Hyö 98 Puo 94 Mv 91, itselläni oli hyö 91 puo 85 mv 76
ja voitin pelin 4-2 tiukka ja hauskaa oli...[/QUOTE]

Joo eniten tässä pelissä vituttaa ne jotka käyvät äidin kukkarolla ostamassa ittellensä vähän ps-storeen rahaa, ja käyttävät ne pakkoihin ja munkittavat niistä crosbyja sun muita superstaroja, ja tienaavat niillä kaikki pucksinsa ja rakentaa tollasen uberjengin.. Yleensä nuo vaan sattuu olemaan melkein pelin paskimpia oikeasti taidoiltaan, koko peli perustuu pelkkiin 99 tason ukkoihin jotka voivat pommittaa jostain siniviivalta kaikki maalit.. EI NÄIN ! Itse en ole latin latia peliin tuhlannut, vaan kerännyt kaikki pucksit itse..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei sinäänsä ole mitään sitä vastaan mutta kyllähän HUT on nimenomaan online pelimuoto, rakennat oman joukkueen ja yrität voittaa muitten tehtyjä joukkueita...

Itse en näe siinä taas mitään järkeä hastaa heikompia joukkueita päinvastoin kivempaa pelata parempia joukkueita vastaan ja voittaa ne... esim. pelasin eilen playoff pelin joukkuetta vastaan kenellä oli: Hyö 98 Puo 94 Mv 91, itselläni oli hyö 91 puo 85 mv 76
ja voitin pelin 4-2 tiukka ja hauskaa oli...

Joo eniten tässä pelissä vituttaa ne jotka käyvät äidin kukkarolla ostamassa ittellensä vähän ps-storeen rahaa, ja käyttävät ne pakkoihin ja munkittavat niistä crosbyja sun muita superstaroja, ja tienaavat niillä kaikki pucksinsa ja rakentaa tollasen uberjengin.. Yleensä nuo vaan sattuu olemaan melkein pelin paskimpia oikeasti taidoiltaan, koko peli perustuu pelkkiin 99 tason ukkoihin jotka voivat pommittaa jostain siniviivalta kaikki maalit.. EI NÄIN ! Itse en ole latin latia peliin tuhlannut, vaan kerännyt kaikki pucksit itse..[/QUOTE]

ja eihän mihinkään videopeleihin ole alunperinkään ollu tarkotus, että sieltä ostettas jtn "oikeella rahalla" tuhlata nyt turhaan rahaa johonkin pelin sisäiseen ostamiseen... ei mitään järkeä sanon minä:)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Saatinhan sitä hieman lisää aktiivisuutta palstalle... Ensiksi vastaus omaan kysymykseen: Ei ole olemassa sellaisia perusteluja että yksinpeli voittaisi online-ottelut. Tietty makuasia mutta vertailupohjana seuraava: voihan sitä jokainen kotonaan näpittää yksinkin... mutta mamman kanssa ihan eri peli...

Noista 99-joukkueista aivan samaa mieltä steniksen ja tonzaa38:n kanssa. Itellä 89-92, 85-90, 72 ja ihan mukavasti saa puckseja onlinessa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Sarkasmia ystäväiseni sarkasmia.
Itseltä menee tuo sun siteeraus hieman ohi :D Ketä lainaat tekstissäsi? No onnittelut jokatapauksessa ! :D

Itsehän en pelaa offlinessa juuri lainkaan :)


Sarkasmiapa hyvinkin ystävä rakas,

Lähinnä lainailin tuolla niitä, jotka oikeasti kuluttavat aikaansa pelatakseen konetta vastaan, eipä tuo tosiaan haittaa kun pelimuoto on täysin over-rated & pilattu.

Ja kyllä, voin perustella väitteeni.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

nyt ois myynnissä 2X Lecavalier ja 2X tyler myers jos ketään kiinnostaa???
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No ei tunneta ei, mutta on ne kuitenkin sen verran hyviä että pystyy puolustajien avustuksella tarjoamaan Crosbylle niitä kiekkoja mitkä voi heittää häkkiin (vähättelemättä Crosbyn omaa panosta). Ei niitä mistään ala-asteen penkiltä voi käydä poimimassa laitureiks.. Käytin vaan vertauskuvaa.

En ole mikään Radulov fani henkilökohtasesti. Osallistuin keskusteluun koska mun silmiin se näytti siltä että vertaillaan ihan eri tyylisiä pelaajia pelkillä pisteillä toisiinsa.. Lista minkä laitoit on kyllä täynnä ihan saakelin hyviä pelaajia, ei siinä siis mitään.

Jokainen keskusteluun osallistuneista on varmasti joltain osalta oikeessa.

pakko kommentoida tähän. Oletko seurannut nhl:ää ikinä? ..eiköhän se niin ole että crosby ne kiekot maalipaikkoihin tarjoilee pittsburgissa:)viimmekausi pieni poikkeus 51 maalii
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Pakko heittää kun suurinosa sanoo ettei ole laittanut latiakaan joukkueeseen,ihan maagisesti 1-2 päivää pelin ilmestymisen jälkeen,tuli jo vastaan ekat suomalaiset joilla 1 ketju tasoa 99-96-98+99 veska,vaikka olis pelannut 48 h putkeen ja voittanut kaikki epäilen että noi oisi saanut pucseilla alkuun kun hinnatkin oli kovat.online/ofline niissäkin on eritasoja, esim ultimatum offlinessa 80 joukkueella jos sen voittaa sit voi sanoa että offline on tylsää,ja aivan totta onlinessa on erittäin paljon varman voiton hakijoita,eli pelaavat vain jos on selkeä tasoero hiukan sama kun tahkosi 85 joukkueella alfa cuppia.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tämä ei varsinaisesti liity HUT:iin sen enempää kuin Radulov keskustelukaan, mutta tapahtuipa eilen HUT-peliä pelatessani...

Voiko olla repeämättä kun katsoo vastapuolen robot-dance hämäystaktiikkaa?!?
dance moves | EA SPORTS :eek:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

pakko kommentoida tähän. Oletko seurannut nhl:ää ikinä? ..eiköhän se niin ole että crosby ne kiekot maalipaikkoihin tarjoilee pittsburgissa:)viimmekausi pieni poikkeus 51 maalii

No olen seurannut NHL:ää semmoiset 10-13 vuotta ja viimiset 5 vuotta aktiivisesti joka ikinen päivä.. Tiedätkö että lätkässä on kaks syöttäjää? ne ei hirveesti tarjoilua vaadi että sen toisen syötön yleensä saa ja kirjotin vielä tohon sulkuihin että "vähättelemättä yhtään crosbyn omaa panosta". Sillä siis tarkotin että kyllä se itekki töitä tekee ja maaleja syöttää..

Jos nyt Jami opettelee ensin lukemaan ni onnistuu varmasti toi kirjotuski.

"viimmekausi pieni poikkeus 51 maalii"
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No olen seurannut NHL:ää semmoiset 10-13 vuotta ja viimiset 5 vuotta aktiivisesti joka ikinen päivä.. Tiedätkö että lätkässä on kaks syöttäjää? ne ei hirveesti tarjoilua vaadi että sen toisen syötön yleensä saa ja kirjotin vielä tohon sulkuihin että "vähättelemättä yhtään crosbyn omaa panosta". Sillä siis tarkotin että kyllä se itekki töitä tekee ja maaleja syöttää..

Jos nyt Jami opettelee ensin lukemaan ni onnistuu varmasti toi kirjotuski.

"viimmekausi pieni poikkeus 51 maalii"

sinua lainaten "pystyy puolustajien avustuksella tarjoamaan Crosbylle niitä kiekkoja mitkä voi heittää häkkiin" . Taisit käsittää ihan väärin mitä tarkoitin tuolla minun viestillä. Käsitin että sinä tarkoiti tuossa että crosby on maalintekijä ja minä korjasin vain omalla mielipiteellä että crosby ne maalipaikat rakentaa.....Kyllä sitä täytyy lukemaan sitten kai opetella, mutta ei se sinullekkaan pahaa tekis opetella:) Ei hernettä nenää tarvi vetää.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Aaaah viimeinkin tiistaina sain pleijarit voitettua ekaa kertaa! Kyllä 15000 pucksia lämmittää mieltä. Ja vielä nousu 35. kokonaistilastoissa on aikas jepa :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

sinua lainaten "pystyy puolustajien avustuksella tarjoamaan Crosbylle niitä kiekkoja mitkä voi heittää häkkiin" . Taisit käsittää ihan väärin mitä tarkoitin tuolla minun viestillä. Käsitin että sinä tarkoiti tuossa että crosby on maalintekijä ja minä korjasin vain omalla mielipiteellä että crosby ne maalipaikat rakentaa.....Kyllä sitä täytyy lukemaan sitten kai opetella, mutta ei se sinullekkaan pahaa tekis opetella:) Ei hernettä nenää tarvi vetää.

Joo no en mä muuten, mutta sitä aletaan heti pienestä väärästä lauseesta vittuilemaan ni siks halusin tuoda omat korteni kekoon.. Crosby nyt on aika monipuolinen pelaaja. Rakentaa siis maalipaikkoja, mutta on myös todella tarkka laukoja eli siks tekee paljon maaleja..

Jos oisit vaan todennu että ei Crosby oo pelkästään maalintekijä ni ois ollu mulle ihan ookoo. Mutta ku alotit lauseella "ootko ikinä seurannu NHL:ää" ni se vähän nosti lämpöä.

Omalta osaltani pyydän anteeksi. Ei muutaku jatketaan HUT:ia ilosesti ja pidetään me Suomalaiset niissä peleissä yhtä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Cry baby Crosby ei tällä hetkellä ainakaan osaa pelata lätkää ollenkaan, pää on aivan sekaisin... Luultavasti pittsburgille hyvä juttu koska eihän sitä kaveria kukaan jaksa katella :D
 
Ylös Bottom