Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Löytyykös HUTista Mikko A. Lehtosta tai Perttu Lindgreniä? Jos löytyy niin mistä jengistä
Ei ***** menee hermot tähän huttii... EA on kussu huolella tän korttikaupan... Vittuku tunkevat melkei aina joka päivä noita tarjouksia (tällä viikolla ei ollu tiistaina tarjouksia, muuten on ollu maanantaina ja tänää sama 10k pakka tarjouksessa) yritäppä nytten sitte myydä noita kortteja, ku jengi ostaa innoissaa noita tarjouspakkoja ja nyt toi ***** vaihtopakka on täynnä kortteja ku ei mee kaupaks. Hauskintaha tässä on se, että ostin alejumbojen jälkee jengiltä polkuhintaa noita kortteja ja nyt samat kortit pyörii vielä itellä, ku ei huvita tehdä tappioo niitten myynnistä. Toivottavasti vähän miettisvät tätä systeemiä nhl 12.
Mulla sama ongelma mut toisinpäin. Mulla sinne kauppaan ei ilmesty mitään tarjouksii. Ei oo ollu siel varmaan kuukauteen. kiva ku varmaan ale jumbotki meni siin. Jos joku tietää mitä vois tehdä (esim. internet-asetuksista) niin auttakaa.
Mulla ihan sama ongelma! En oo ainakaa kuukauteen nähny ku tasan yhen tarjouspakan, vaikka oon kuitenki jokatoinen päivä yrittäny kattella että jos siellä ois pakkoja myynnissä. Oon aamulla ja illalla aina kattellu, mutta ei vaan oo yhtään tarj.pakkaa myynnissä.
Mihin kellon aikaa (suomen aikaa) ne on yleensä nyt viimeaikoina laittanu tarjouspakkoja myyntii??
Joo yleensä siinä 11(siis yöllä) aikaa ne tarjouspakat ilmestyy jos on ilmestyäkseen
Aijaa, mä pelailen vaan iltapäivisin ja illal. Mut eiks ne alejumbot oo koko viikonlopun ett en mä niitäkää kyl huomannu.
TONZAA38 ehdoton suosikkini, suosittelen ! ainakin hyvät naurut saa kunhan hänet pieksee
Ku ite haluan pelata kovia pelejä! kun niistä saa parhaat vipat, hävis tai voitti.. Mut kun osalla täällä vaan suu käy, ei mikään muu..
Muutenkaan en ymmärrä, sillä jos ittelleni tulisi vastaan jonkun listan mukainen numero uno niin ilman muuta lähtisin taisteleen ja kattoon millä tasolla sitä ite mennään..
Hei!
Mikähän vikana kun hutissa kun yrittää pelaa. niin maalivahti on aina kentällä ja bugaa siinä keskelllä ja luistelee siellä. välissä pää vaan näkyy. Vaikka vaihtaa ketjuja ja pelajiia , ei vaikuta mitään. Vähän vaikea pelata ilman maalivahtia. Mikähän neuvoksi?
Joo-o kyllä se tämän HUT:n, niin kuin aikalailla koko NHL:n pelaaminen kääntyi jyrkkään laskuun, kun elite-pleijareiden voitto tuli ja pelaaminen loppui oikeastaan kokonaan, kun muutama viikko siitä oli saanut tuon oman unelmajoukkueen kasaan. Kai pari kolme vuotta tiivistä pelaamista syynä sen lisäksi, että pelin pelasi nyt ikään kuin läpi.