Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Löytyykös HUTista Mikko A. Lehtosta tai Perttu Lindgreniä? Jos löytyy niin mistä jengistä
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei ***** menee hermot tähän huttii... EA on kussu huolella tän korttikaupan... Vittuku tunkevat melkei aina joka päivä noita tarjouksia (tällä viikolla ei ollu tiistaina tarjouksia, muuten on ollu maanantaina ja tänää sama 10k pakka tarjouksessa) yritäppä nytten sitte myydä noita kortteja, ku jengi ostaa innoissaa noita tarjouspakkoja ja nyt toi ***** vaihtopakka on täynnä kortteja ku ei mee kaupaks. Hauskintaha tässä on se, että ostin alejumbojen jälkee jengiltä polkuhintaa noita kortteja ja nyt samat kortit pyörii vielä itellä, ku ei huvita tehdä tappioo niitten myynnistä. Toivottavasti vähän miettisvät tätä systeemiä nhl 12. :mad:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei ***** menee hermot tähän huttii... EA on kussu huolella tän korttikaupan... Vittuku tunkevat melkei aina joka päivä noita tarjouksia (tällä viikolla ei ollu tiistaina tarjouksia, muuten on ollu maanantaina ja tänää sama 10k pakka tarjouksessa) yritäppä nytten sitte myydä noita kortteja, ku jengi ostaa innoissaa noita tarjouspakkoja ja nyt toi ***** vaihtopakka on täynnä kortteja ku ei mee kaupaks. Hauskintaha tässä on se, että ostin alejumbojen jälkee jengiltä polkuhintaa noita kortteja ja nyt samat kortit pyörii vielä itellä, ku ei huvita tehdä tappioo niitten myynnistä. Toivottavasti vähän miettisvät tätä systeemiä nhl 12. :mad:

Mulla sama ongelma mut toisinpäin. Mulla sinne kauppaan ei ilmesty mitään tarjouksii. Ei oo ollu siel varmaan kuukauteen. kiva ku varmaan ale jumbotki meni siin. Jos joku tietää mitä vois tehdä (esim. internet-asetuksista) niin auttakaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla sama ongelma mut toisinpäin. Mulla sinne kauppaan ei ilmesty mitään tarjouksii. Ei oo ollu siel varmaan kuukauteen. kiva ku varmaan ale jumbotki meni siin. Jos joku tietää mitä vois tehdä (esim. internet-asetuksista) niin auttakaa.

Mulla ihan sama ongelma! En oo ainakaa kuukauteen nähny ku tasan yhen tarjouspakan, vaikka oon kuitenki jokatoinen päivä yrittäny kattella että jos siellä ois pakkoja myynnissä. Oon aamulla ja illalla aina kattellu, mutta ei vaan oo yhtään tarj.pakkaa myynnissä.

Mihin kellon aikaa (suomen aikaa) ne on yleensä nyt viimeaikoina laittanu tarjouspakkoja myyntii??
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Eilen illalla oli joskus 23.30 yks tarjouspakka myynnissä (10k, 12 korttii joista 6 rareja)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla ihan sama ongelma! En oo ainakaa kuukauteen nähny ku tasan yhen tarjouspakan, vaikka oon kuitenki jokatoinen päivä yrittäny kattella että jos siellä ois pakkoja myynnissä. Oon aamulla ja illalla aina kattellu, mutta ei vaan oo yhtään tarj.pakkaa myynnissä.

Mihin kellon aikaa (suomen aikaa) ne on yleensä nyt viimeaikoina laittanu tarjouspakkoja myyntii??

Eilen ainakin oli sillain, että klo 22.45 menin kauppaan niin ei ollu vielä mitään, mutta 23.00 menin uudestaan ja silloin oli ilmestynyt pakka myyntiin. Eli normaalisti varmaan tossa yhentoista aikoihin illalla.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo yleensä siinä 11(siis yöllä) aikaa ne tarjouspakat ilmestyy jos on ilmestyäkseen
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo yleensä siinä 11(siis yöllä) aikaa ne tarjouspakat ilmestyy jos on ilmestyäkseen

Aijaa, mä pelailen vaan iltapäivisin ja illal. Mut eiks ne alejumbot oo koko viikonlopun ett en mä niitäkää kyl huomannu.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ei kellään sattuis pyörimään Ovechkinia ylimääräsenä missää nurkissa :rolleyes:

Vaihdossa voin antaa repullisen pelaajia ja kiekkoja. PS3 nimi on sama kuin täällä, sinne voi ottaa yhteyksiä jos on valmis luopumaan Aleksanteri Suurestaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

TONZAA38 ehdoton suosikkini, suosittelen ! ainakin hyvät naurut saa kunhan hänet pieksee :)

Sanoo mies, jolle sais hameen hankkia..

Ihan must tulla kirjottaan :D

Jos joku muistaa, kun kuukausi takaperin Hunni83 alko vinkumaan mulle kun olin poistunut jostain pelivalikosta..

Ja kuinka hehkutti hänen kaveriaan..

Noh.. Äskön voitin eka hänen kaverinsa (joka oli hyvä peli molemmilta) ja kirsikkana kakun päällä tulee seuraavaan peliin Hunni83 vastaan niin sälli poistuu pelivalikosta ku näkee meikäläisen :D :D

Et tälläsiä nää kaikenmaailman kateelliset P*skat on!

Kyllä kovaa aina huudetaan mutta sitten kun pitäis olla sanansa mittanen mies niin loikitaan karkuun..

You can talk the talk, but can you walk the walk?

Ei näköjään..

Ja Tonza38 ei oo muuten mitään vastaan, mut jos täällä hehkutetaan voittoputkia sun muita niin kyllä niistä 20kerrasta ku ollaan pelivalikossa kohdattu niin kerran voisit ees pelin hyväksyäkin..

Ku ite haluan pelata kovia pelejä! kun niistä saa parhaat vipat, hävis tai voitti.. Mut kun osalla täällä vaan suu käy, ei mikään muu..

Muutenkaan en ymmärrä, sillä jos ittelleni tulisi vastaan jonkun listan mukainen numero uno niin ilman muuta lähtisin taisteleen ja kattoon millä tasolla sitä ite mennään..

Ei auta jatkossa näköjään muu ku pelata B3lowskia vastaan, hänenkaa on aina rehti ja hyvä meininki.. Ja muutaman muun täälläkin puhuvien kanssa..

Mut jatkossa turha tulla päätä aukoon jos ei pelaan uskalleta lähteä..

Kyllä mää voin heti myöntää jos joku on parempi niin kuin tein JuzuAsikaiselle yks pvä, tuskin täällä keskustelualueella pyörii mut kuitenkin.. Mut yhtään respectiä ei heru ennen kuin vastaa huudoistaan..

Ei muuta..

Et hunni nyt voi alkaa taas vetään "kuninkaan maine kärsii" läppää :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hei!

Mikähän vikana kun hutissa kun yrittää pelaa. niin maalivahti on aina kentällä ja bugaa siinä keskelllä ja luistelee siellä. välissä pää vaan näkyy. Vaikka vaihtaa ketjuja ja pelajiia , ei vaikuta mitään. Vähän vaikea pelata ilman maalivahtia. Mikähän neuvoksi?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Koitas käyttää kaikki kortit kokoelmassa ja laita sitten takas paikalleen.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ku ite haluan pelata kovia pelejä! kun niistä saa parhaat vipat, hävis tai voitti.. Mut kun osalla täällä vaan suu käy, ei mikään muu..

Muutenkaan en ymmärrä, sillä jos ittelleni tulisi vastaan jonkun listan mukainen numero uno niin ilman muuta lähtisin taisteleen ja kattoon millä tasolla sitä ite mennään..

Joo toi on kyl ihan totta että siinä sen tasonsa näkee ku pelataan top10 kavereita vastaan. Sua vastaan youngbloo_d en oo kyl tainnu pelata tai ainaka muista että oltas kohdattu.

Ite lähen ainakin kaikkia vastaan kenet ea sattuu arpoon, muuten menis 2 päivää ennen ku löytäs vastustajan kun moni lähtee meneen ku mun hyökkäys näyttää jostain syystä 95 vaikka ei oo ku 2 äijää jotka yli tai toinen just 95 muut on siinä 65-93 elikkä moni luulee että mulla kokoonpano täynnä 99 heppui. Puolustus kyllä näyttää oikeeta 86.

Noi on myös makeita voittoja kun päihitää nuo 99-99-99 porukat :D Eilen tuli sitkee kaveri vastaan voitin pelin 26-2 ei lopettanut peliä kesken vaan pelas rehdisti loppuun saakka vaikka pari kertaa peli meni pauselle, mutta siä tehtiin vaan taktiikka vaihdoksia ja otettiin aikalisää ja taas mentiin:D en nyt muista joukkueen arvoja mutta oisko ollu 84-82- maalivahtia en muista. Tosin näistä peleistä ei juurikaan saa minkäänlaista nautintoa.

Näistä tarjouspakoista vielä tuo 2500 pakka tuli perjantaina puol 11 illalla ja oli sen 12 tuntia tarjolla. Yleensä nää pakat tulee myyntiin illalla tai yöllä jos joku haarukka tarvii heittää niin 21-02 on todenäköisin aika millon ilmestyy.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hei!

Mikähän vikana kun hutissa kun yrittää pelaa. niin maalivahti on aina kentällä ja bugaa siinä keskelllä ja luistelee siellä. välissä pää vaan näkyy. Vaikka vaihtaa ketjuja ja pelajiia , ei vaikuta mitään. Vähän vaikea pelata ilman maalivahtia. Mikähän neuvoksi?

Sama ongelma on itelläki tullu joskus alussa vastaan.. varmista että sun molemmat maalivahdit on sun kentänmuokkauspakan kahella viimisellä paikalla. Muuten se peli bugaa.

Eli siis käyt laittaa ne maalivahdit kahteen viimiseen korttiruutuun sieltä kokoonpanojen muokkauksesta. Mutta ei siis vilttiketjun puolelle.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Katsos Youngi kun intuitio varoittaa pelaamasta sua vastaan. Se tiedostaa että saisin sulta selkään !!!
ja pahasti...

pistetään vielä matkaväsymyksen piikkiin vai miten se oli !!??

-Peace-
 
Joo-o kyllä se tämän HUT:n, niin kuin aikalailla koko NHL:n pelaaminen kääntyi jyrkkään laskuun, kun elite-pleijareiden voitto tuli ja pelaaminen loppui oikeastaan kokonaan, kun muutama viikko siitä oli saanut tuon oman unelmajoukkueen kasaan. Kai pari kolme vuotta tiivistä pelaamista syynä sen lisäksi, että pelin pelasi nyt ikään kuin läpi. :(
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ääh. Iteltä loppu nyt tää moodi kokonaan.. Kerranki ku on jaksanut kasata edes jonkinlaisen joukkuueen playoffeihin, niin titenki sieltä tulee vastaan jotain tyyppejä, jotka vain ei osaa hävitä.. Tiukka peli oli ja sitten teen ratkasun, kun on 7 sek aikaa ja tyyppi sit lähti meneen.. No en sitten näköjään ollut päässyt toiselle kierroksella, niin sitten päätin, että se oli sitten mun viimeinen HUT-peli.. Ei toi tietenkään ole ainut syy. Suurin syy on se, että tässä tulee ihan naurettavan helposti maaleja tai sitten niitä ei tule ollenkaan ja muutenkin tyhmä pelata jatkuvasti jollain superpelaajilla tai semmosia vastaan. Välillä, kun hallitsee peliä vaikka kuinka paljon, vastustajan molari tekee haamutorjuntoja ja oma imuroi joka vedon (tosin aika usein ollut munkin puolella :) ) Ja noi jatkuvat alepakat myös vähän pilaa tätä. Pelaajat ei mene kaupaksi mutten kuin -50% hinnoilla. Tai sitten oon vaan surkee :D Mutta tästä lähtien EASHL, Be a GM tai normi online.. Suosittelen muillekin..

Toivottavasti NHL 12:ssa sitten ei ole noita alepakkoja (ainakaan noin usein) ja vähän isommat rangaistukset, jos lähtee kesken pelistä.. Ja maalien määrään jotain järkeä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo-o kyllä se tämän HUT:n, niin kuin aikalailla koko NHL:n pelaaminen kääntyi jyrkkään laskuun, kun elite-pleijareiden voitto tuli ja pelaaminen loppui oikeastaan kokonaan, kun muutama viikko siitä oli saanut tuon oman unelmajoukkueen kasaan. Kai pari kolme vuotta tiivistä pelaamista syynä sen lisäksi, että pelin pelasi nyt ikään kuin läpi. :(

Eikö online liigat ja EASHL jaksa muka innostaa enää? Ne ovat ikuisia pelimuotoja :) Tämä HUT ei tosin itteäni ole vieläkään lopullisesti kyllästyttänyt :) Kun joukkue on omannäköinen niin jaksaa aina innostaa,
 
Ylös Bottom