Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tulihan se playoff kannu vihdoin... Kaks edellistä playoffia netti on katkennu...
Ilari61 et sitte lähteny kokeilemaan, kun häippäsit playoff alkuvalikosta... :) Tosin on kyllä ihan ymmärettävää mulla oli kyllä jonkun verran parempi jengi... En olis minäkään lähteny...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Voi helvetin helvetti! Viime pleijareissa onnistun kovalla taistelulla voittamaan mestaruuden, mutta EA päättää olla antamatta mulle puckseja. Noh, nyt sitte ekalla kierroksella tulee vastaan sellanen 97-hyökkäys. Tuli mieleen siinä valikossa, että pitäskö poistua, mut en viittiny. Noh, kaveri on pirun hyvä pelaan ja tuolla joukkueella vielä, niin turpaan tuli 7-0.

Noh, ei mitään, kuukauden päästä uudestaan. Tulis edes jotain tarjouspakkoja tuonne kauppaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

JEES, elite-kannu iski meitsinki plakkariin =) kovien vääntöjen jälkeen kaatu finaalissa Ozzytron numeroin 5-0 , ja nyt elämä taas hymyilee :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Tulihan se playoff kannu vihdoin... Kaks edellistä playoffia netti on katkennu...
Ilari61 et sitte lähteny kokeilemaan, kun häippäsit playoff alkuvalikosta... :) Tosin on kyllä ihan ymmärettävää mulla oli kyllä jonkun verran parempi jengi... En olis minäkään lähteny...

Joo, viime playoffeista kun ei tullut kiekkoja, niin päätin etten tällä kertaa ihan kaikkia vastaan pelaa, kun joukkue ei ole numeroilla kärkipäätä. Kuitenkin mietin, että lähenkö sua vastaan kun KFIN:istä olet, mutta sun hyökkäys ja puolustusnumerot olivat liian kovat muhun verrattuna (+ tiedän että osaat pelata :) ). Ens pleijareissa lähen ihan ketä vastaan tahansa, kun nyt sain kiekotkin (tää ei oo kuitenkaan lupaus, sillä rahapula voi iskeä :D ).

Toivottavasti kohdataan normipeleissä :)

E. Zappara, kyllä mun mielestä on ihan ok poistua tommosia jengejä vastaan. En ainakaan itse halua olla sankari, joka pelaa yli 10 pykälää parempia vastaan playoffeissa.. Anntetaan niden pelata oman tasosia vastaan. +5 suuntaan tai toiseen ei ole edes playoffeissa liikaa, mutta kun sen yli mennään, niin peleissä ei ole enää mitään järkeä (ne jotka pelaa huonommalla joukkueella tietää tämän).

E2: Missä ne tarjouspakkaukset on? Uutena vuotena ei tullu mitään, eikä nyt viimeksi kun katoin ollut mitään... Huoooh! :S
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

E2: Missä ne tarjouspakkaukset on? Uutena vuotena ei tullu mitään, eikä nyt viimeksi kun katoin ollut mitään... Huoooh! :S

Musta tuntuu vahvasti että huomenna tulloo uuet tarjouspakkaukset, yleensä Sunnuntaisin nimittäin näin on tapahtunut.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

on tää eliitti playoffs nii persestä. 4 kertaa jo putkeen ekan kiekan ottelun oon pelannu ja tyypit lopettanu kesken,vielä oon yrittäny varmistella parin maalin ero vaan mutta silti luovutuksia......hartsa1980 viimmesin lopettaja.taitaa pyörii tääl kfinin sivuillakin..rupee palaa käpy, noil peleillä olis jo voitettu 15000 pucksii.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

no niin siinähän se sitten meni. 6 peli ekalla kiekalla playoffseis niin pataan tuli. on tää ny niin v...n hienoo. Tollaset jätkät saunan taakse ja 9mm niskaan.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Jooh, tuli eilen sit pleijarit pelattua lävitse.. Itse täytyy kehua, vaikka Jami84:lla olikin käyny huono tuuri vastustajien kaa niin meikäläisellä vain kerran vastustaja keskeytti pelin.. Kumma homma muutenkin noi pleijarit, kauden aikana tulee aina vastaan samoja nimiä mut nyt tuli ihan uusia tuttavuuksia ja kaikki oikeastaan suomalaisia.. Kumma homma ettei niihin muuloin tule törmättyä..

Noh, eka peli oli ihan hirvee.. Kuin toisinto kakkoskauden pleijareista joista tipuin heti ekassa pelissä varovaisuuden takia.. Kaveri johti puolitoista erää mutta kolmanteen lähettiin meikäläisen 4-2 johdossa, noh heti kolmannen erän alkuun tein "vahingossa" maalin ja pelkäsin et kaveri lähtee menemään.. No onneks ei lähteny ja hän tekikin heti kavennuksen 5-3.. Aattelin, et helkutin hyvä homma, nyt vaan varmaa peruspeliä ja homma kotiin.. Noh about kymppi jäljel peliä niin Mikko Koskinen laittaa kiekon peliin, kiekko osuu meikäläisen pakin lavan kärkeen ja lipuu maaliin.. Peli 5-4 ja Koovee paniikki valmis ja muistot kakkoskauden pleijareista hiipii taas olkapäälle.. Tottakai pari minee ennen loppua kaveri tekee 5-5 tasotuksen, jonka jälkeen ottaa perään heti jäähyn.. Peli menee jatkikselle, mut onneksi Patrick Kane onnistuu yv:llä tekeen maalin ja pleijarit jatkuvat..

Voin kertoo, että oli siihen kauteen Mikko Koskisen Viimenen pleijaripeli eli uutta seppää tolppien väliin..

Päätin et enää ei varmistella ja voitinkin seuraavat pelit 14-3 ja 15-2, onneksi vastustajat pelasivat loppuun asti.. Viimesen matsin voitin 6-3 ja kiekot ja pytty toista kertaa kotio.. Tuli finaalis outo maalikin, häviän 100-0 hyökkäyspään alotuksen, vastustaja kiertää oman maalin ja yrittää heittää pakki-pakki syötön.. Kiekko menee suoraan maalin ja maali merkataan Teemu Pulkkiselle vaikka Granlund oli aloituksessa.. Pulkkinen oli kärkikarvaaja mutta kiekkoon hän ei koskenut..

Tänään katkesi sitten voittoputkikin kun hävisin vieraissa 4-2.. Peli oli hirveetä lagia, jonka takia ottikin päähän että putki ei katkennut siksi että kaveri olisi ollut parempi, pelistä vaan ei tullut mitään.. En tiedä löikö hän jotkut lataukset päälle ekan 2min jälkeen mut perseestä oli..

Ainiin, heittäkää ny jumankauta se Harding helkuttiin joukkueistanne, se ei oo viel Kertaakaan pelannu hyvin mua vastaan.. Äskön B3lowski hävisi kyseisen jampan ollessa maalissa vain 14-2..

Mitäs vielä.. Ainiin, missä niitä tarjouksia viipyy? Olisi 125 000 kiekkoo tuhlattavana..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Koskas nää pleijarit nyt loppuu kun ei oo uuden vuoden juomisilta ja hulinoilta kerinnyt pelaamaan?

Ainiin, heittäkää ny jumankauta se Harding helkuttiin joukkueistanne, se ei oo viel Kertaakaan pelannu hyvin mua vastaan.. Äskön B3lowski hävisi kyseisen jampan ollessa maalissa vain 14-2..
Ei kyllä se seisoo tukevasti maalissa, kun napsii ihan mukavalla prosentilla voittoja ainakin meikäläisen leirissä.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Mulla katkes omat pleijarit, kun vastaan asettui Youngbloo_d. En sitten tiedä, hakeeko se noissa pleijareissa pelaajia, jotka myös hakevat pleijarivastustajaa vai ihan vaan random nettivastustajaa, sillä meidän peli päättyi sinun 4-3 voittoosi. Luin nuo otteluselostuksesi, mutta mikään niistä ei oikein täsmännyt meidän matsiin, että se taisi ilmeisesti olla joku ihan random, minun pleijaripeli ja sinun normipeli?


Jos pelaat turnauksia niin voit pelata sellaisia vastaan ketkä pelaavat pleijareita, ainakin mulla kävi äsken niin...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt kun sain kiekot pleijareista niin on alkanut tämä kunnon managerointi HUT:issa :) On se hienoa, kun pystyy ostamaan pelaajia ja pakkauksia vähän rankemmalla kädellä... Ja tuottaa tulosta +5 ALL, +9 LUI, +9 LAU, +9 LAU, +2ALL MV ovat tulleet pakkauksista ja paljon muitakin hyviä kortteja (mm Ville Peltonen, Ryan Keller :cool: ).

Ja vaihtokaupasta olen ostanut: 2x N.Gerbejä, 2x Nummelin (toiseen oli laitettu +9 LAU ja hinta vain 1000) ja Ville Leinon. Nyt pitää vaan miettiä, että mihinkäs +5 ALL ja muut kortit laittaisi...
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Itse tuli päästyä ekaa kertaa playoffeihin ja noutaja tuli finaalissa 4-3.Huomion arvoista oli että kukaan ei lopettanut kesken pelien...tosin kahdessa ensimmäisessä pelissä piti ruveta varmistelemaan. En tiedä kuinka yleistä toi kesken kaiken quittaus on pleikan puolella, mutta boksin puolella sitä tapahtuu valitettavan usein..saisivat kyllä korjata tuon turnausbugin!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ainiin, heittäkää ny jumankauta se Harding helkuttiin joukkueistanne, se ei oo viel Kertaakaan pelannu hyvin mua vastaan.. Äskön B3lowski hävisi kyseisen jampan ollessa maalissa vain 14-2..
No se nyt ainut syy nuin rumiin lukemiin ollu, vastustajan erinomaisuus ja päihin ottaneen surkein esitys koko vuonna(paljo jo ehtiny yhessä päivässä .) ).Mutta kyllä mua se hiukan ihmetytti ku eihän se raukka saanu ees rantapalloa kiinni.Olkoonkin,että ne oli laatupaikkoja kaikki mutta kyllä ois joku ees kiinni jäädä. :D

Miten sen kahen molarin bugin sais päälle bluudia vastaan? :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko psychozazu J.Thorton vielä myynnissä? Voisin ostaa ku 1 kenttä huutaa sentterii..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko psychozazu J.Thorton vielä myynnissä? Voisin ostaa ku 1 kenttä huutaa sentterii..

Molemmat meni täälläkin mainostettulla 4750pucksilla. 5 peliä pelatun (eli 80uraa jälellä)P.Stastnyn saat samaan hintaan.. OVR91 (lui94 lau86 käd99) sopparia 35 jälellä 1420palkalla.

Ois myös koskemattomina senttereinä:

Stamkos
Toews
Eberle
Duschene
Bäcström
Kadri
Skinner
Nugent-Hopkins

Saa tarjota jos joku noista sopii kuvioihisi ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Maalivahti kysymykseen viimein löyty itelle vastaus. Aivaan maaginen on Ben Bishop kun tyrkkäsin sille 80sopparin ja boostasin ovr95. Tuo pituus tekee siitä aika helmen.. Koppaa kovalla % jopa läpiajoja mitkä yleensä aina enne on johtanu maaliin ku ollu joku muu tolppienvälissä.

Tähän mennessä: 11 peliä 10v 1h 1.79gaa 91.9%. Mun puolustustaidoilla aika kovat statsit. 99OVR Varlamov ja 99OVR Fleyry tais molemmilla olla torjunta % jossain 87 tienoilla..
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

OEEE.. Vihdoin.. Ja mikä ihmeellisintä suoraan 4 pelissä. Kyllä pelkäs koko finaalin 3 erän et yhtys katkeaa.. onneks ei. huhhuh!!!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kertokaas joku, että onko kauppaan ilmestyny minkäänlaisia tarjouspakkauksia? Päivällä ei ainakaan ollut, mutta jos nyt on niin vois käydä poimimassa pari pakkaa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kertokaas joku, että onko kauppaan ilmestyny minkäänlaisia tarjouspakkauksia? Päivällä ei ainakaan ollut, mutta jos nyt on niin vois käydä poimimassa pari pakkaa.

Ei ole... Ei tullu jouluna, ei uutena vuotena eikä edes viikonloppuna, mikähän tässä nyt on? :confused: Toisaalta ihan hyvä, että korttien arvot ei laske, mutta kerrankin kun itellä olisi kiekkoja, niin pakkauksia ei ole.
 
Ylös Bottom