Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Minkä ihmeen takia 85 kok Dubnyk torjuu kiekkoja huomattavasti paremmin kuin yli 90kok perhostyylin veskarit? Onko kaikki vain veskan koosta kiinni. Esim. 87 kok A. Raantaa en edes viitsi maalin laittaa, koska se imuroi melkein kaiken. 93 Bäckström oli kanssa selkeästi epävarmempi. Raannalla on pituutta vain 180cm ja menin tyhmyyksissäni kehittämään sen noinkin pitkälle. Dubnykki taisi olla 198cm pitkä ja pelaa sekatyylillä. Lisäksi tota Dubnykkia sai vaihtopakkaan kaks kappaletta alle viidellä sadalla :D. Seuraavan kehitän pitkälle yli 90:n ja katon, että onko mitään eroa nykyseen 85:een.

Mulla ois Bostonin Zach Hamill KH pr UT. Statsit sillä 76kok/87pot, sop:9 ura:100, palkka 1120 ja harkkapaikat 0/7. Voisin vaihtaa, vaikkapa Brandon Wheat Kingsin KH S. Glennieen tai B. Schenniin tai T. Rajalaan ja M. Calvertiin. Lui+7, lau+7 tai +2 all käy myös.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Änärin pakki pyytää palkkaa 1520 rahaa! 110 uraa ja 8 soppari tällä hetkellä. Ihan noihin kahteen: Savard / Hejduk tätä en voi vaihtaa. Siihen joko sitten lisäksi puckkeja tai treenikortteja: kenttäpelaajien +9, +7 ja + all.

Ihanko tosissaan luulet että maksan Doughtystä jotain +9 kortteja noiden päälle? ^^
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Ihanko tosissaan luulet että maksan Doughtystä jotain +9 kortteja noiden päälle? ^^
No itsekään en kyllä vaihtaisi Doughtyä mihinkää savardiin tai hejdukiin, kun ton Doughtyn arvo on kuitenkin aikas korkea. :rolleyes: ja kun noitten pelaajies ura on molemmilla muistaakseni vain 55. Joten Savardin ja Hejdukin saa suunniilleen yhteensä huutokaupasta ~kahella tonnilla, kun tosta Doughtystä joutuu pulittamaan ihan eri summia.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

No itsekään en kyllä vaihtaisi Doughtyä mihinkää savardiin tai hejdukiin, kun ton Doughtyn arvo on kuitenkin aikas korkea. :rolleyes: ja kun noitten pelaajies ura on molemmilla muistaakseni vain 55. Joten Savardin ja Hejdukin saa suunniilleen yhteensä huutokaupasta ~kahella tonnilla, kun tosta Doughtystä joutuu pulittamaan ihan eri summia.

Laskeppas vaikkapa Doughty - Savard + Hejduk + 5+ all + 9+ luistelu
Ollaan myös aika eri summissa kuin Doughty.

Ei minua tbh edes hinnat kiinnosta, muutenkin into pelimuotoon laskenut todella pahasti.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Laskeppas vaikkapa Doughty - Savard + Hejduk + 5+ all + 9+ luistelu
Ollaan myös aika eri summissa kuin Doughty.

Ei minua tbh edes hinnat kiinnosta, muutenkin into pelimuotoon laskenut todella pahasti.
Vaikka ei oo ees mun kaupankäynti ni mistä v*tusta sää revit tähän +9LUI ja +5KAIKKI? Se, joka sulle oli tota Doughtyä myymässä ei varmaankaan tarkottanu että antasit sille 9+LUI ja +5KAIKKI, vaan että antasit noiden pelaajien lisäksi jotain vielä tuohon kauppaan... Kuten vaikka +7KÄD tai +2KAIKKI esim.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Laskeppas vaikkapa Doughty - Savard + Hejduk + 5+ all + 9+ luistelu
Ollaan myös aika eri summissa kuin Doughty.

Ei minua tbh edes hinnat kiinnosta, muutenkin into pelimuotoon laskenut todella pahasti.

Anteeks, en tarkottanu että sun pitäs noita kaikkia antaa pelaajakorttien lisäks. :D
Pointtina se, etten vaihda Doughtyy tollasee kahtee perus änärijamppaan. :eek:
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Minkä ihmeen takia 85 kok Dubnyk torjuu kiekkoja huomattavasti paremmin kuin yli 90kok perhostyylin veskarit? Onko kaikki vain veskan koosta kiinni. Esim. 87 kok A. Raantaa en edes viitsi maalin laittaa, koska se imuroi melkein kaiken. 93 Bäckström oli kanssa selkeästi epävarmempi. Raannalla on pituutta vain 180cm ja menin tyhmyyksissäni kehittämään sen noinkin pitkälle. Dubnykki taisi olla 198cm pitkä ja pelaa sekatyylillä. Lisäksi tota Dubnykkia sai vaihtopakkaan kaks kappaletta alle viidellä sadalla :D. Seuraavan kehitän pitkälle yli 90:n ja katon, että onko mitään eroa nykyseen 85:een.

Mulla ois Bostonin Zach Hamill KH pr UT. Statsit sillä 76kok/87pot, sop:9 ura:100, palkka 1120 ja harkkapaikat 0/7. Voisin vaihtaa, vaikkapa Brandon Wheat Kingsin KH S. Glennieen tai B. Schenniin tai T. Rajalaan ja M. Calvertiin. Lui+7, lau+7 tai +2 all käy myös.

Mun mielestä juurikin nuo jättiveskarit ovat parhaita. Mulla semmoset molarit kuin Koskinen ja Bishop molemmat yli 1,96m ja ihan helkutin hyvin koppaavat.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Anteeks, en tarkottanu että sun pitäs noita kaikkia antaa pelaajakorttien lisäks. :D
Pointtina se, etten vaihda Doughtyy tollasee kahtee perus änärijamppaan. :eek:
Noniin, juuri tähän otinkin tuossa äsken kiinni, kun kommeintoin teidän kaupankäyntiä. :)
Noni nyt voitte jatkaa rauhassa. :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Minkä ihmeen takia 85 kok Dubnyk torjuu kiekkoja huomattavasti paremmin kuin yli 90kok perhostyylin veskarit? Onko kaikki vain veskan koosta kiinni. Esim. 87 kok A. Raantaa en edes viitsi maalin laittaa, koska se imuroi melkein kaiken. 93 Bäckström oli kanssa selkeästi epävarmempi. Raannalla on pituutta vain 180cm ja menin tyhmyyksissäni kehittämään sen noinkin pitkälle. Dubnykki taisi olla 198cm pitkä ja pelaa sekatyylillä. Lisäksi tota Dubnykkia sai vaihtopakkaan kaks kappaletta alle viidellä sadalla :D. Seuraavan kehitän pitkälle yli 90:n ja katon, että onko mitään eroa nykyseen 85:een.

Mulla ois Bostonin Zach Hamill KH pr UT. Statsit sillä 76kok/87pot, sop:9 ura:100, palkka 1120 ja harkkapaikat 0/7. Voisin vaihtaa, vaikkapa Brandon Wheat Kingsin KH S. Glennieen tai B. Schenniin tai T. Rajalaan ja M. Calvertiin. Lui+7, lau+7 tai +2 all käy myös.


Hamill kiinnostaa. S. Glennie löytys, kaupat?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Hamill kiinnostaa. S. Glennie löytys, kaupat?


Kyllähän mä sen koskemattomaan Glennieen vaihdan. Laitoin Hamill:in huutokauppaan 70 000:n lähtöhinnalla, että laita S.Glenniellä vaihtotarjous. Ei pitäis olla muita koskemattomia 70k Hamilleja myynnissä :D.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Kertokaas millä helvetillä saatte pakit puolustaa maalin eestä, tuntuu et vaik miten säätäs asetuksii nii siel on ihan avoimet ovet. Toinen mikä hämää ku tuntuu et joka toisella jannulla on siniviivalla koko joukkue ottaamas hyökkäystä, yritä siin sit runnoo läpi. Nii ja viel et puolustus tosiaan 86 et kyl siel jotain pitäis tapahtuu
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Northerni.. Ei mulla riitä enää sanoja tai oikeastaan adjektiiveja joilla kuvailla sua :D

Mut asiaan.. Kyllä noi aamuset kello 06oo jälkeiset käynnit korttikaupassa vaan kannattaa.. Tänäänkin siel oli tarjouksessa consumable pakkausta ja jotain jumbopakkausta, jossa vaan pelaajakortteja.. Molemmat tarjoukset tais olla enää 6h voimassa joten nekin olisi tullut missattua jos en olisi heti aamusta käynyt..

Mukavasti tuli taas 80pelin soppari, joita meitsillä on nyt 2 varastossa.. +5all kortteja 4.. Ja kiekkoja tilillä päälle 200 000..

Et mokkajay, haluatko ny toisen noista 80pelin sopparikorteista vai et ku ei oo teikäläisestä nyt mitään kuulunut..?
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Joo haluan, laitoin youngblood nikille viestiä sunnuntaina et siirretään kauppaa toviksi ku päätin pelata okposolla ja tavaresilla urat loppuun,plus buffyllä ja tyler myerssilla niin ei oo vielä ajankohtainen uusille jannuille..Joku Reaper kauppaa noita 80 soppareita tuolla 21+k hintaan ja laskin tossa et ois ollu joku 14+ myynnissä samaan aikaan,mitähän helvettiä....Jätkälläki taitaa olla suunilleen kaikki pelaajat koko hutista jo,mutta jos oi starvetta jollekki tietylle niin vois kauppaa hieroakki.

Tuli vahingossa laitettua 1ketjuun svatos-bykov-skille, skillellä vissiin joku hätänä ku luulee olevansa tö great one gretzky...tylyttää kaikkia sata-0 ja siivittäny nispektin 25+ pelin voittoputkeen:)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

.tylyttää kaikkia sata-0 ja siivittäny nispektin 25+ pelin voittoputkeen:)

Siis pelaatko nispekt nimellä? Et jos lisäisin sut kaveriks niin vois pleikan puolella viestitellä?

Ja mielelläni ton 80pelin sopparin annan jos kerta tarvit ja pitäähän suomipoikia tukea!
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

D.Boogaard B.Boyle M.Hanzal

V.Mihalik S.Danis-Pepin

Kiva varmaan vastustajien pelata mun "mikkihiiri" avauskentällistä vastaa. :D
Viime pelissä Boogaardille 0+4 eihän tota pysäytä kukaan jos se saa kunnon vauhdit. :D
Ei kellään olis tällästä herraa kun C.McCormick(KH) pelaa ahl:ää Portland nimisessä joukkueessa voisin antaa jonkun hyvän pelaajan vaihdossa.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

D.Boogaard B.Boyle M.Hanzal

V.Mihalik S.Danis-Pepin

Kiva varmaan vastustajien pelata mun "mikkihiiri" avauskentällistä vastaa. :D
Viime pelissä Boogaardille 0+4 eihän tota pysäytä kukaan jos se saa kunnon vauhdit. :D
Ei kellään olis tällästä herraa kun C.McCormick(KH) pelaa ahl:ää Portland nimisessä joukkueessa voisin antaa jonkun hyvän pelaajan vaihdossa.

Mulla itellä kans tommonen "mikkihiiri" kenttä kohta laitettu täyteen kuntoon :)

D.Boogaard 201cm/120kg - B.Boyle 201cm/110kg - M.Anttila 203cm/107kg

Noilla on mukava mennä ku on luistelu ja taklaus yli 90 :)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Oi miksi, oi miksi ihmiset ovat vähän hölmöjä tuolla huutokaupassa.... ;)
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Nyt tuli Seguinin ura päätökseen, kovilla tehoilla 140 ottelua 305 pistettä, ja vain viimeiset 50 matsia täysin boostattu... Kyllä oli kova peluri täytyy katsoa jos jostain löytyis sama kaveri halvalla niin vois vaikka yrittää 400 pisteen rajaa :D
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Youngbloodin kanssa pelasin äsken kyllä todella hyvän pelin. Takkiin tuli lopulta 4-2, tais mun 2-0 johto nousta vähän päähän :D Laukaukset voitin lopulta 18-17, mutta toikin aika kosmetiikkaa enää kun takkiin tuli:D Kiitokset, hyvä peli.
 
Vastaus: NHL 11 Hockey Ultimate Team -peliapukeskustelu [PS3]

Onko muut huomannu, että yli 95 kätiset pelaa sahatuilla mailoilla? Menee meinaan liiankin usein poikki ihan normi mailannostoista. Naurettavinta on tietysti se, että noista kaikista puhalletaan aina jäähy. Ens vuoden peliin voisivat lisätä sen, että oikealla tatilla kikkaillessa mailan varretkin kolahtaisivat yhteen, kun pakki sen eteen saa. Nykyisellä systeemillä kiekollisen varsi humahtaa läpi pakin mailan varresta muissa paitsi mailannostotilanteissa. Kiekon riistäminen on tämän takia miltei mahdotonta noilta 99 kätisiltä pelaajilta. Yleensä pitää nostaa mailaa tai tökätä kiekkoa joku neljä kertaa, että se tarttuu pakille, vaikka pakin puolustusarvo on 98. No tämän huomaamisen jälkeen päätinkin jättää omien heppujen kehittämisen 99:ksi saakka tekemättä. Mieluummin pelailen hauskoja pelejä 88 hyökkäysarvoisella joukkueella saman tasosia porukoita vastaan. Saa 99 heput pelailla keskenään.

Paukahti muuten eilisiltana omasta joukkueesta monella pelaajalla taklausarvot 5 pykälää pienemmiksi ja kädetkin painui parilla numerolla.
 
Ylös Bottom