Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

tais olla tiistai tai keskiviikko kun pelattiin tuo yks peli ja sitten hesqulle ei oo käyny ku joskus 23 jälkeen ja kun pitää aamulla aikaisin töihi nii ei siitä pelaamisesta olis tullu mitää. Eli ajattelin että sunnuntaina vois pelata pelit pois kun aikaa on vielä nuoki monta tuntia.

voisikko kertoa syyn minkä takia? jos tämä on viimmeinen päivä aikaa pelata ja potkit nyt jo pihalle

Jos ei tiedä niin olis kannattanu odottaa huomiseen eikä heti ruveta potkimaan jos ei olla infottu mitää. No ei sille enää mitää voi onnea jatkoon :)

Millos voitas miikka pelata loput pelit alta pois? Mulle käy mikäpäivä tahansa.

Mites muuten sen cupin käy? Ei tietääkseni ketään ole enää pyörittämässä sitä, kun Donka luovutti. Eli onko jo kuopattu koko homma? Ei siellä muuten kukaan edes vähään aikaan ole pelannut pelejä.

Playoffien toinen kierros käyntiin.

Parit ovat:

gendlik VS J_T_S_81
miikkapoi VS Pair4You
Lateksii VS Hesqu
JONTTE89 VS Pete_Q

Toisen kierroksen deadline on 14.8 sunnuntai kello 21.00.

miikkapoi milloin pelataan?

p4u: pe,la,su ehin ainoastaan, kerros millo oot viikonloppuna ps3 äärel ni katellaaa

Millos pete pelaillaa ?? mulla on nyt iltaviikko duunissa nih voin ihan tossa 22 jälkee.. tai sitten keskiviikkona vapaapäivä nih sillon kyllä käy myös hyvin :) mites sulle ??

Pitää kattoa jos pääsen tulemaan 22 jälkee, mut huomenna ainaki sopii joskus 3:n jälkeen.

Jontte millon sopis? mulle käy illemmalla nyt tässä lauantaina sekä sunnuntaina.

Hesqu mä olen tänään illemmalla pelaamassa, joten käykö silloin loput peli(t)? En oo sua pahemmin maanantain jälkeen nähny, mutta tänää ois hyvää aikaa pelata.

Ylös Bottom