Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Konsolifin Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Konsolifin Liiga

mie en yleensä valita enkä auoa päätä vaan hoian hommat kaukalosa:D
mut kylhä toi pair4you veti törkeesti
johin viime minsoil ni kaatu nhl netti crashas (itel ikinä käyny näi turneis ni tiiä mite toimia) ni kysäsin pair4youlta ku admin on että mite toimitaa ni sano et quittaa ni laitan voiton sulle ... arvaa kävikö näin :D no eipä tietenkää vaan pair otti itele voiton siitä ja no enpä luota tän firman adminehi enää ...

piis and out

mie en yleensä valita enkä auoa päätä vaan hoian hommat kaukalosa:D
mut kylhä toi pair4you veti törkeesti
johin viime minsoil ni kaatu nhl netti crashas (itel ikinä käyny näi turneis ni tiiä mite toimia) ni kysäsin pair4youlta ku admin on että mite toimitaa ni sano et quittaa ni laitan voiton sulle ... arvaa kävikö näin :D no eipä tietenkää vaan pair otti itele voiton siitä ja no enpä luota tän firman adminehi enää ...

piis and out

Todella törkeesti vedin kyllä 4. peli käynnissä 2-2 pelitilanteessa 5min jäljellä ja minulla ylivoima. Päätän ottaa aikalisän, jonka seurauksena koko peli tilttasi.
Lähdit pois pelistä kuten sovittiin josta sain voiton, joten pelisarja oli 3-1 minulle. Sen jälkeen annoin sinulle voiton ja sarja oli 3-2. Kerro toki miikka miten tämän olisi paremmin voinut tehdä?

edit. Jos ei miikka kelpaa liigan "adminit" niin ei näihin tarvi osallistua.

Viimeksi muokannut moderaattori:

se oli 2-1 mulle se matsi muute hyvä... emmä tajunnu et kolmel oikeal voitol jatkoon näis peleis mennää..

edit. iha huumoril näitä kokeillu pelata et mikälaine taso suomes.. voin mä olla pelaamattaki jos nii vaaditte. mut ehkä oon tyhmä lapin mies kun luotin adminin(etkö sä oo joku admin tai tj olit liigas) sanaan, mut mene jatkoon jos haluat ja pietä hauskaa

Nonii Hesqu huomen meil on viimenen mahdollisuus pelata kun ennen klo 21 piti olla pelattu. Milloin sulle käy? Itse en muuten hirveän aikaisin vielä pääse, koska nukun.

Hesqu.. Jos nyt olet pelaamassa, pistä viestiä. Aika loppuu kohta ja olisi kiva tietää saadaanko me pelattua.

Paha siinä on pelejä mennä sopimaan, kun JTS ei oo ollu kolmeen päivään plegellä..

Semifinaalit käyntiin.

gendlik VS Pete_Q
Pair4You VS Lateksii

Kierroksen deadline on sunnuntai 21.8 klo: 21.00

Lateksii milloin pelataan?

Pair: mä pelailen yleensä iltasiin jostain 19-20 alkaen, että katellaan josko saataisiin huomenna vähän aloitettua.

Gendlik jos pääset sunnuntaina joskus illalla 18.00 jälkeen nii pelataan pelit pois. :rolleyes:

Gendlik jos pääset sunnuntaina joskus illalla 18.00 jälkeen nii pelataan pelit pois. :rolleyes:

Yhdeksän aikoihin pääsen linjoille, toivottavasti sä oot vielä siihen asti linjoilla et saatais pelit pelattua pois.. aikasemmin ei kerkee, lauantai ois kylläkin koko päivä aikaa :/

Ylös Bottom