Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)
Potkikaas mut pois kakkoslohkosta (Charlotte Checkers). Kaikesta fiksusta ajankäytönjakamissuunnitelmista huolimatta ei vain aika riitä tälle. Ja tässä kun pohdin, niin teillehän se on selkeämpi näin, jos vertaa siihen, että vain "idlaisin" loppukauden ja muut yrittäisivät sopia pelejä. Ja se pisteasiakin menee ihan hyvin, kun olen tosiaan suuremmalle osalle hävinnyt, niin periaatteessa se on sama saavatko kaikki vastustajat voittopisteet vai nolla pistettä. Ainoastaan ne kaverit jotka olen jatkoajalle vienyt, saavat nyt plussaa. Ja en todellakaan lähde sen vuoksi, että en menestynyt. Lähes jokainen peli oli todella mukava ja tunsin kehittyväni koko ajan. Ihan hauskaa lätkää, mutta elämä on valintoja. Anteeksi, että olin tässä väärässä kun luulin ehtiväni.
(Lisätilitys: Ei johdu järjestäjistä tietenkään, mutta verrattuna EASHL-peleihin, minulla oli ainakin yli puolissa peleissä ongelmana se, että pelin kun starttasi niin tuli "yhteys katkennut"-ilmoitus ja yleensä se kyllä sitten korjaantui kun buuttasi pleikan, mutta todella ärsyttävää oli buuttailla turhaan "aina" kun halus pelata.)