Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elbois
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mitens tän homman kans menee? mitäs meil on kuus päivää peliaikaa jälel ja pari pelii pitäs viel pelata. ainoo vaa et kaverit joita vastaa on peli jäljel oliko ne pelannu ny jotain neljä viis matsii yhteensä per äijä. Ei tunnu muutenkaa olevan reagoivia matsipyyntöihin. Jos/kun kaus loppuu niin etten saa pelejä pelattuu kuten ei moni muukaa näitä jannuja vastaan ni miten siin tilantees toimitaa?

Onhan tässä vielä melkeen 2vk aikaa pelata.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

mäki voisin häippästä tuolt divarista ku ei noi 1vs1 pelit hirveest nappaa..eashl vie voiton ja ku pelejä siel riittää ni eihä sitä aikaa jää enää saati sit mielenkiintoo...et pelakkaa te ketkä niistä tykkäätte enempi :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Onhan tässä vielä melkeen 2vk aikaa pelata.

Kato perkele no eihän täs sitte mitää hätää ja ku verenkantajaki näköjää päätti jättää leikin kesken, enää kahen kans pitäs saada matsi aikaseks. Noh kokeillaa ja katellaa mitä tapahtuu :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Itse joudun jättää leikin kesken kanssa kun en voi pelaa ping ongelmien vuoksi kuin vain öisin/aamuisin. :(
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Itse myös hurahtanut tuohon HUT:iin niin pahasti huonon divarialun jälkeen että jäänyt liigamatsit vähemmälle. Aion kuitenkin pelata loppuun asti vaikka playoff paikka näyttää jo kaukauiselta haaveelta. Olen illemmalla linjoille joten haasteita vaan tulemaan kun näette mut online. Jos en vastaa niin on HUT matsi menossa mutta viimeistään aina käynnissä olevan matsin jälkeen olen vastaamassa haasteeseen! :p
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Itse myös hurahtanut tuohon HUT:iin niin pahasti huonon divarialun jälkeen että jäänyt liigamatsit vähemmälle. Aion kuitenkin pelata loppuun asti vaikka playoff paikka näyttää jo kaukauiselta haaveelta. Olen illemmalla linjoille joten haasteita vaan tulemaan kun näette mut online. Jos en vastaa niin on HUT matsi menossa mutta viimeistään aina käynnissä olevan matsin jälkeen olen vastaamassa haasteeseen! :p

Oikea Asenne!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

kaikki 2 matsia ehti sitten tänään vetää. Ekassa taisin ratkaista tiukan pelin voiton ku 26 sek peliä jäljellä.

Toisessa matsissa oli ekan erän jälkeen 2-0 tappiolla, toisen erän jälkeen johdin 4-2 ja hävisin lopulta 5-4 :D F***

Hyviä matseja oli molemmat mutta tossa jälkimmäisessä meinasin tiltata kun pääsin suurinpiirtein puolestakenttää täysin yksinläpi kun 8sek pelikellossa aikaa mutta epäonnekseni vastapuolen mokke veti pidemmän korren :( En tahdo kehua mutta harvemmin kämmään noita selkeitä läpiajoja onlinen mokeille ainakaan.... :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mahtuuko näihin liigoihin mukaan vaikka seuraavalle kaudelle?Ja millä joukkueilla niissä pelataan?PSN tunnari sapeko
laittakaa kutsu jos sinne mahtuu
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Olisin nyt päivällä (12-14) pleikan äärellä! jos joku ketä vastaan en oo viel pelannu ehtis otaa matsia...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vielä olis 2 pelii pelaamatta.
Nabonov ja liuku31 koskas pelattais?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mahtuuko näihin liigoihin mukaan vaikka seuraavalle kaudelle?Ja millä joukkueilla niissä pelataan?
Minä en ole sitten liigan edustaja, et varauksin jutut. :)

Ekalta sivulta näet menossa olevan liigan päivämäärät. Sen päätyttyä alkaa uusi. Seuraa tätä ketjua. Jako on mennyt siten, että pääsarja pelataan NHL-joukkuein ja divarit AHL-joukkuein. Ja jos EA:lta tulee pätsi, joka mahdollistaa pelaajavaihdot niin pääsarjassa on ne myös ollut mahdollisia.

Sen verran porukkaa on lähtenyt, että divareissa on luultavasti tilaa, mutta vapaat paikat menevät "nopeat syövät hitaat"-periaatteella, joten sitten kun TJ:t ottavat vastaan ilmoittautumisia, kannattaa olla aktiivinen.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mahtuuko näihin liigoihin mukaan vaikka seuraavalle kaudelle?Ja millä joukkueilla niissä pelataan?PSN tunnari sapeko
laittakaa kutsu jos sinne mahtuu
Mun tilalleni voit mennä divarin 2 lohkoon, ei saatana jaksa muutaman päivän sisällä pelata loppuja pelejä kun äijiä ei koskaan näy linjoilla... Eikä tämä niin antoisaa ollut mitä kuvittelin sen olevan, saapa monet pisteitä nyt kun jään pois :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Miksa81 Detroit Red Wings
terppo Tampa Bay Lightning
vonRapids Vancouver Canucks
JONTTE-89 Colorado Avalanche
CoivuFIN Calgary Flames
Donkameni New York Islanders
opita81 Philadelphia Flyers
Pecone Boston Bruins
firecube91 Nashville Predators
Porsse Los Angeles Kings
paksufrank86 Dallas Stars
Zephydra Buffalo Sabres
Jamsku Anaheim Mighty Ducks
oukkigg Phoenix Coyotes
elbois Edmonton Oilers


Listassa voi olla jotain ylimääräisiä kun en ny muista kaikkia ketä vastaan en ole vielä pelannut ja kotoo en voi listaa vääntää kun kone näköjään sanoi itsensä irti..

Mut asiaan.. Kerkeisikö suurin osa nyt pelaileen pelejä pois viikonlopun aikana ettei tulis kiire sitten ensi viikolla?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Donkameni New York Islanders

Donka ilmoitti lähteneensä. Vois TJ:t potkia pois lähteneet, niin ei turhaan pelissä sitten näy ja muut yritä sopia pelejä. En tiedä onko Donka viel siel, mut itse ainakin olin vielä pari päivää sit. Kiitos. :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Onko kaikki nyt mukana olevat automaattisesti myös ensi kaudella, divarin osalta siis?
Ja sitten valitaan uudelleen joukkueet kun liiga on perustettu kö, nopeat syövät, hitaat eivät -periaattella?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Tällä viikolla pitäis saada matsit pelattua, ei muuta kuin ukot linjoille ja ottamaan miulta pisteet veks... :cool:
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ite oon parhaiten paikalla aamusta iltapäivään. Mikäli siis divarilaisia on kyseiseen aikaan paikalla ni viestiä kehiin jotta saadaan pelit alta pois.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Joo aika mahdottomalta näyttää näiden viimeisten pelien pelaaminen aikataulun puitteissa. Itselläni takan 24 peliä, jäljellä olevia vastustajia ei joko onlinessa ole lainkaan tai haasteisiin ei vastata. Olin katsovinani että osalla on suurin osa peleistään pelaamatta, joten todennäköisesti eivät näitä saa koskaan loppuun pelattuakaan.
Mites tästä eteenpäin arvoisat ylläpitäjät? Päivämäärä kun napsahtaa umpeen niin pyörähttäkö pleijarit käyntiin vallitsevan tilanteen mukaan, vai venähtääkö aikataulu?
 
Ylös Bottom