Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Toivon ainakin, että kyseessä on virhe joka tullaan korjaamaan!! ja 10 ei olis max määrä liigoissa.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Olis tuossa 10 pelaajan liigassa hyviäkin asioita.

Jokainen sais luultavasti mieleisen joukkueen itselleen, pelaajavaihtoja nyt ei muutenkaa jaksa säätää kun niitä tulee ihan tarpeeks tehtyä jo HUT:ssa ja en ainakaan itse jaksaisi kasata mitään toista dream team joukkuetta itelle.

Liiga olisi tasaisempi kuin huonoimia joukkueita ei olisi + tasoero kymmenen pelaajan välillä on melko pieni kuin vertaa siihen että pääsarjassa olisi 30 pelaajaa. Eli jokaisen pelin pitäisi olla jännittävää mikäli taso nyt on yhtään sellainen kuin viime vuonna.

Lisäksi aina yksi kausi ei venyisi vähintään 2 kuukautiseksi vaan yhden kauden saisi vietyä läpi kuukaudessa.

Eli jos elbois kohta ilmesty ja kerro haluaako kyhätä liigaa tuon max. 10 player asetuksen vuoksi niin minä voisin, jossa alotettaisiin koko touhu ihan puhtaalta pöydältä.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vai pitäisikö odottaa mahdollista päivitystä EA:lta joka antaisi mahdollisuuden isoihin liigoihin? Itteä ei paljoa kiinnostaisi tollainen 10 jengin sarja jossa ei ole edes pelaajavaihtoja.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mirrorlandin voi ottaa pois tuolta pelaajalistan varasijalta. Jää nyt tämä versio väliin, ellei sitten joulun tienoilla tule innostuttua. PES 2011 ja F1 2010 houkuttavat tällä hetkellä enemmän.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mielestäni kannattaa odottaa päivitystä, joka todennäköisesti tarkoittaa vain kolmea kautta, mutta sen on varmasti sen arvoista.

Max. 10 pelaajan liigoissa taas parhaat saavat parhaat joukkueet ja vievät heikompia reilusti, itsellänikin viime kaudella yli 10 maalin voittoja vaikka jengi ei edes ollut läheskään paras mahdollinen, joka näkyi lopullisessa sijoituksessa (5.).

Paskaahan tää tosin on :/
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ite kans olen odottelun kannalla.. Jos tulee vain se 10hengen lohkosysteemi mis ei vaihtoja jne. niin tuskin osallistun, koska sehän ihan sama silloin pelata normi 1vs1 online pelejä ketä tahansa vastaan..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Naurettavaa kun piti mennä muuttaa toi max.10 pelaajalle. Ei mitään tolkkua. Jos ei oo mahdollista saada 32 pelaajaa niin siirryn kyllä kokonaan hutin pariin ja random 1vs1 peleihin.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ei haittaa kyllä yhtään, vaikkei treidejä olisi mukana. Tuleepahan pelistä realistisempaa kun on oikeat pelaajat oikeissa joukkueissa! Ja vaihtelua joukkueisiin tulee kuitenkin, kun jokaiselle kaudelle arvotaan uudestaan.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Katsotaas nyt mitä tässä tapahtuu ensi viikon aikana ja sitten vasta katsotaan mikä on paras ratkaisu tämän liigan kannalta.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Pienehkön onnettomuuden takia menee vaikeaksi pelata tätä liigaa niin perun osallistumisen...

Taisin olla 1 divisioonassa ja lohko 2 ensimmäinen
Nimimerkki: Jonde875
Joukkue: Abbotsford Heat

Eli 1 paikka lisää jollekkin onnekkaalle ja yritin ilmoittaa kunhan kerkesin!!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

minäkin joudun jättämään väliin tämän, niin epävarmalta kumminkin tuntuu että kerkeääkö pelaamaan kun treenit yms alkavat pian! :( pahoitteluni!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Hei. Seurailin jo viime keväänä mielenkiinnosta nhl10 turnausketjua ja nyt kun toi nhl11 tulee tuolta luukusta toivottavasti jo torstaina niin jos divareissa on tilaa niin voisin tulla kokeilee onneani. Mitään lähetysviestiä en ole kyllä saanut vielä kun viikonloppuna vasta pelin tilailin.

Kokemusta on nhl10 liigoista. Eli viestiä vaan jos vielä mahtuu.

Osallistun.

Niin ja PSN tagi. yeahbuddy_
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Joo elikkäs minut voi poistaa listalta nimittäin f1 ja mahdolliset eashl matsit painaa päälle.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Voisin tulla divaria tahkoamaan jos tilaa vielä löytyy. NHL10:ä tuli tahkottua 0 peliä, joista voitin 0 ja kertaakaan en siis hävinnyt. NHL 2004:a olen liigoissa pelaillut aktiivisesti, nyt olisi kai aika siirtyä uudelle vuosikymmenelle.

PSN/KFIN -tunnari siis Berdu.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Elbois lähetin sulle ylin 4000 merkin sääntöehdotelman YV viestinä, kattele mitä tuumaat, olen edelleen oman divarin kannalla, jossa kaikki pelaavat pleijarit
-> Pelaavat ainakin loppuun

Kato noi ja jutelllaan sit!

-Jaahas TJ
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Meinasin aloittaa hillittömän avautumisen et minne oon kadonnut listoilta, mut olettekin tunkeneet mut luunkovaan kakkoslohkoon?!? Ajattelin, että voisin päästä hyvällä säkällä pleijareihin, mutta näköjään kun kakkoseen jouduin niin jää haaveeks. On siellä sellaisia "ässiä". :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Meinasin aloittaa hillittömän avautumisen et minne oon kadonnut listoilta, mut olettekin tunkeneet mut luunkovaan kakkoslohkoon?!? Ajattelin, että voisin päästä hyvällä säkällä pleijareihin, mutta näköjään kun kakkoseen jouduin niin jää haaveeks. On siellä sellaisia "ässiä". :D

Jep siirsin sut lohko II kun olit niin innokas saamaan joukkueen alle! Oleppa hyvä :D
 
Ylös Bottom