Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Joo mulle on noi liigahommat aika tuntemattomia vaikka tullut useempi vuosi pelattua et voisko joku pähkinänkuoressa heittää et miten pääsen pelaileen pääsarjaan? ilmeisesti mirkkkikanavalle ilmottautumaan tai jtn.

ps. joo olen uusi joten turhat winet noobeilusta pois.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Joo mutta tuolla päivittelit, että ollaan vanhalla kanavalla siis hä mikä se uus kanava on :O

Esimerkiksi nyt olen ''konsolifinliiga'' kanavalla eikä ketään näy :p Lieneekö se ajankohdasta kiinni vai miten?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

jos tuo 26 on minun varausnumero niin miksi noin korkea? :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Esimerkiksi nyt olen ''konsolifinliiga'' kanavalla eikä ketään näy :p Lieneekö se ajankohdasta kiinni vai miten?

Kyllä siel ainakin nytkin 4 on. Katso että servu on varmasti IRCNet kuten ohjeessa neuvotaan.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Onko nyt tullu jotain päätöstä et miten liiga toimii? Onko se 32 tiimiä ja ei vaihtoja?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Onko nyt tullu jotain päätöstä et miten liiga toimii? Onko se 32 tiimiä ja ei vaihtoja?

Näin voitaisiin tosiaan ensimmäinen kausi pelata ja sitten mahdollisesti EA:n julkaistua päivityksen (joka korjaa tuon ongelman) otetaan vaihdot mukaan toiselle- ja sen jälkeisille kausille. :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Onko näitä mahdollista päästä pelaan kuka vaan?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Tulisin mukaan divarikiekkoon, mikäli vielä tilaa on.

PSN: Berdu
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Sama täällä, että mut vois divariin laittaa tai jos ei vapaana niin jonoon edes.

Psn: mmiikkssuu
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Hehheh vai että nro 27:lla varaan joukkueeni :D
No tuskin tässä mitään vilppiä on käytetty, kun kukaan liigan johtajista ei ole top kympissä varausnumeroissa.
Ja varaus suoritetaan tiistaina? Tulee kiirus kun saattaa olla niin, että meikälle peli tulee vasta ko. päivänä... :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Näin voitaisiin tosiaan ensimmäinen kausi pelata ja sitten mahdollisesti EA:n julkaistua päivityksen (joka korjaa tuon ongelman) otetaan vaihdot mukaan toiselle- ja sen jälkeisille kausille. :)

Onko mahollisuutta olla sitten poissa tästä sen aikaa, kunnes toivottavasti pelaajavaihdot tulee takaisin? Ja sitten tulla sillä green cardilla suoraan pääsarjaan? Ku itteeni ei niin hirveesti sytytä peruspelailu kun ei pääse joukkuetta muokkaamaan.. Samanlailla voin netissä pelata 1vs1 pelejä teitä karvanaamoja vastaan..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Hehheh vai että nro 27:lla varaan joukkueeni :D
No tuskin tässä mitään vilppiä on käytetty, kun kukaan liigan johtajista ei ole top kympissä varausnumeroissa.
Ja varaus suoritetaan tiistaina? Tulee kiirus kun saattaa olla niin, että meikälle peli tulee vasta ko. päivänä... :)

Minä en edes saa peliäni tuolloin, korkeintaan keskiviikkona.. :mad:
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Tuli sitten tän nhl julkasun eka loukkaantuminen...tatin pyöritys sai peukalon tulehtuu:p on muuten kipee.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Tuli sitten tän nhl julkasun eka loukkaantuminen...tatin pyöritys sai peukalon tulehtuu:p on muuten kipee.

Ois kannattu pelata pienenä vähän enemmän nintendoo niin ois kehittiny peukalot pelaamiseen ja tullut isommiksi. Tieteellisesti todistettu tosiasia.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Viittiskö herra tj ruveta oleen tuol irc-kanavalla. rupee noita divariin ilmoittautumisia oleen sielläkin.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

En nyt halua hiillostaa, mutta onko toi 1. div. 1- lohko jääny kokonaan unholaan? Vois alkaa joukkueet meillekin arpomaan?
 
Ylös Bottom