Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Viittiskö herra tj ruveta oleen tuol irc-kanavalla. rupee noita divariin ilmoittautumisia oleen sielläkin.

Itse en pääse vielä irc kun käytössä työkone ja oma kone tulossa myöh. eli en tähän rupee lataileen irk yms ohjelmia. pahoittelen, selain versiolla onnistuu...

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)
Sama täällä, että mut vois divariin laittaa tai jos ei vapaana niin jonoon edes.

Psn: mmiikkssuu

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)
Tulisin mukaan divarikiekkoon, mikäli vielä tilaa on.

PSN: Berdu

Lisätty!

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)
Onko näitä mahdollista päästä pelaan kuka vaan?

Jep! Lisäsin sinut divarin ykköslohkoon.

joukkueet arvotaan kun lohko täys...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Hei. Seurailin jo viime keväänä mielenkiinnosta nhl10 turnausketjua ja nyt kun toi nhl11 tulee tuolta luukusta toivottavasti jo torstaina niin jos divareissa on tilaa niin voisin tulla kokeilee onneani. Mitään lähetysviestiä en ole kyllä saanut vielä kun viikonloppuna vasta pelin tilailin.

Kokemusta on nhl10 liigoista. Eli viestiä vaan jos vielä mahtuu.

Osallistun.

Niin ja PSN tagi. yeahbuddy_

Eli peli saapui jo pe ja toivottavasti tämä viesti ei ole jäänyt unholaan. divariin oisin tulossa pelailee.

psn: yeahbuddy_
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Haluan ehdottomasti päästä mukaan johonkin liigaan! Joka päivä pelasin NHL 10 -online pelejä Joulusta asti. Johdan tällä hetkellä Murokiekkoa. PSN: juha96. Olen todella aktiivnen pelaaja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Haluan ehdottomasti päästä mukaan johonkin liigaan! Joka päivä pelasin NHL 10 -online pelejä Joulusta asti. Johdan tällä hetkellä Murokiekkoa. PSN: juha96. Olen todella aktiivnen pelaaja.

LIIGA ON TÄYNNÄ! Seuraavat pelaajat pääsevät varalistalle.

Varalistalta on suuri todennäköisyys päästä mukaan, kun pelaajia luovuttaa kesken kauden. Näin ollen kauden pelaamiseen on vain muita lyhyempi aika, mutta koska olet aktiivinen niin tämän ei pitäisi tuottaa ongelmia.

Eli peli saapui jo pe ja toivottavasti tämä viesti ei ole jäänyt unholaan. divariin oisin tulossa pelailee.

psn: yeahbuddy_

Joo jostain syystä en kirjannut sinua ylös, mutta viimeinen paikka sinun ! Pahoittelut :)

UUTISIA!


Lohko I joukkueet arvottu! Kalenteri päivitetty, varaustilaisuuden päivä siirretty pelaajien pyynnöstä!

Huom. listaa voi alkaa jo tekeen! Itselle tulikin mukavan pitkä lista :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mulla on pe 1.10 koulutusta toisella puolella suomea niin en silloin ole pleikkarin äärellä kun kausi alkaa mutta heti lauantaina voin aloittaa oman urakan. Pitää vielä kysyä, että mitenkä aina tiedän kenenkä kanssa pelaan, siis kirjaudunko liigaan ja sieltä löytyy sitten sopiva vastustaja? :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mulla on pe 1.10 koulutusta toisella puolella suomea niin en silloin ole pleikkarin äärellä kun kausi alkaa mutta heti lauantaina voin aloittaa oman urakan. Pitää vielä kysyä, että mitenkä aina tiedän kenenkä kanssa pelaan, siis kirjaudunko liigaan ja sieltä löytyy sitten sopiva vastustaja? :)

Eli oman liigan löytää haulla tai sit elbois kutsuu siihen. Liigan lobbyssa näkee kaikkien osallistujien psn-tunnukset jotka kannattaa lisätä kaverilistalle ja kun huomaa jonkun olevan "joutilas" niin tälläsiä vastaan haastetta niin ei tuota ongelmaa.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mun divisioona paikkahan on vapaa kun en itse osallistu..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Nyt kun joukkueiden varaustilaisuus lähenee niin voidaan pistää liikkeelle pientä spekulaatiota ensimmäisenä menevistä joukkueista. Varausvuoroissahan ensimmäisinä on penguin_85, nispekt ja Stenis19 jne...

Jos jollakin on vaikeuksia saada peliä haltuun varaustilaisuuteen mennessä, voi hyödykseen käyttää tekemääni listaa, jossa kaikki NHL tiimit on laitettu "parhausjärjestykseen" pelin omien statsien perusteella... laitan sen liitteenä.

Samalla voisin ehdottaa, että kyseistä listaa käytettäisiin sellaisien pelaajien kohdalla, jotka eivät pääse varaustilaisuuteen ja jotka eivät ole toimittaneet mitään omaa listaa TJ:lle.


Oma veikkaukseni ensimmäisenä menevistä joukkueista on:

1. Pittsburgh
2. Vancouver
3. Detroit

ps. jos joukkueet on tasapisteissä, niin sit parempi HYÖ, ja jos ne samat nii sit parempi PUO jne...
Näytä liitetiedosto 5565
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Nyt kun joukkueiden varaustilaisuus lähenee niin voidaan pistää liikkeelle pientä spekulaatiota ensimmäisenä menevistä joukkueista. Varausvuoroissahan ensimmäisinä on penguin_85, nispekt ja Stenis19 jne...

Jos jollakin on vaikeuksia saada peliä haltuun varaustilaisuuteen mennessä, voi hyödykseen käyttää tekemääni listaa, jossa kaikki NHL tiimit on laitettu "parhausjärjestykseen" pelin omien statsien perusteella... laitan sen liitteenä.

Samalla voisin ehdottaa, että kyseistä listaa käytettäisiin sellaisien pelaajien kohdalla, jotka eivät pääse varaustilaisuuteen ja jotka eivät ole toimittaneet mitään omaa listaa TJ:lle.


Oma veikkaukseni ensimmäisenä menevistä joukkueista on:

1. Pittsburgh
2. Vancouver
3. Detroit

ps. jos joukkueet on tasapisteissä, niin sit parempi HYÖ, ja jos ne samat nii sit parempi PUO jne...
Näytä liitetiedosto 5565

Veikkaisin myös että Sanjose ja New jersey menee aika hätäsee :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

En tiedä oonko tyhmä, mutta onko playoffsit, karsinnat ja finaalit yhdestä voitosta vai monestako sitten poikki? jossain luki että neljällä voitolla liigaan?? oon pihalla...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

En jaksa alkaa listaamaan kahtakymmentäkuutta joukkuetta, joten laitan nyt tähän 8 huonointa joista 4 jää VARMASTI (varausnumeroni siis on 26). Joten tässä tulee siinä järjestyksessä missä haluaisin nämä joukkuueet.
1.Toronto Maple Leafs
2.New york Islanders
3.Edmonton Oilers
4.Nashville Predators
5.Anaheim Ducks
6.Colorado Avalanche
7.Atlanta Trashers
8.Carolina Hurricanes
Eli siis haluaisin tuossa järjestyksessä missä ovat eli jos Toronto niin se Islanders vapaana niin se jne... TJ:t ymmärtänee, eikö? :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

En tiedä oonko tyhmä, mutta onko playoffsit, karsinnat ja finaalit yhdestä voitosta vai monestako sitten poikki? jossain luki että neljällä voitolla liigaan?? oon pihalla...

4 voittoa eli mahdollisesti 7 peliä ts. paras seitsemästä :) Runkosarja yksinkertainen ja playoff/karsinnat 4 voitolla jatkoon.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

niin vähän arvelinkin oli vaan jotenki hämäävää että 4 voitolla liigaan... Kiitos vastauksesta... Todennäköisesti nää pelit ei edes mua koske, mutta mielenkiinnosta utelin....
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

En jaksa alkaa listaamaan kahtakymmentäkuutta joukkuetta, joten laitan nyt tähän 8 huonointa joista 4 jää VARMASTI (varausnumeroni siis on 26). Joten tässä tulee siinä järjestyksessä missä haluaisin nämä joukkuueet.
1.Toronto Maple Leafs
2.New york Islanders
3.Edmonton Oilers
4.Nashville Predators
5.Anaheim Ducks
6.Colorado Avalanche
7.Atlanta Trashers
8.Carolina Hurricanes

Eli siis haluaisin tuossa järjestyksessä missä ovat eli jos Toronto niin se Islanders vapaana niin se jne... TJ:t ymmärtänee, eikö? :)

No tämä menee vielä näin läpi mutta numerot 25 alaspäin saavat tehdä listan loppuun asti, elleivät tule irc kanavalle!

Vois osallistua johonkin divarii
psn: juhappp

Olet varalla!

Tarvitaanko divarissa mIRC?

Lataile vaan niin voit sopia pelejä siellä helposti, ei välttämätön!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Tarviiko munkin osallistua arvontaan :D?

nimim. Varausnumero 30
 
Ylös Bottom