Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

wickedtah69 (Lowell Devils)

Onko pelissä enää Lowell Devilsiä? Eikös New Jersey Devilsin farmijoukkue ole nykyään Albany Devils?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mitähän sitä nyt tekis, tulisko pelaan pääsarjaa vai jättäiskö koko leikin kesken.. Niin pännii että ei ole pelaajavaihtoja, varsinkin kun olen niin kiisseleissä tosta HUT:sta..

Meinaako kiihko HUT-pelaaja Donka osallistua sarjaan? Ainakin tilastojen perusteella näyttää HUT vievän teikäläisenkin ajan :D Jos kohta ohi pääsis.. ;)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

wickedtah69 (Lowell Devils)

Onko pelissä enää Lowell Devilsiä? Eikös New Jersey Devilsin farmijoukkue ole nykyään Albany Devils?

Minun joukkueen pitäisi puolestaan olla "Albany River Rats" eikä sellaista myöskään enää ole.

Tässä paikkaansa pitävä joukkuelista. Voisiko TJ:t keksiä meille "uudet joukkueet"?

e: samalta wikisivulta bongasin eli "wickedtah69" on oikeassa eli Lowell devils on korvattu Albany devilsillä eli he (wickedtah69 ja pendez) varmaan voivat ottaa sen jahka TJ:t vahvistavat. Jatkan selvittelyä...

e2: en ole tsekannut löytyvätkö pelistä, mutta wikin mukaan kaksi uutta tiimiä ovat "Charlotte Checkers" ja "Oklahoma City Barons" ja joukkuetta mitä ei enää ole on siis "Albany River Rats" eli mä ja ykköslohkon "nabonov" voidaan varmaan ottaa jompikumpi näistä uusista tiimeistä, koska niitä ei ole kellään? Voitte tietysti määrätäkin. :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mitähän sitä nyt tekis, tulisko pelaan pääsarjaa vai jättäiskö koko leikin kesken.. Niin pännii että ei ole pelaajavaihtoja, varsinkin kun olen niin kiisseleissä tosta HUT:sta..

Meinaako kiihko HUT-pelaaja Donka osallistua sarjaan? Ainakin tilastojen perusteella näyttää HUT vievän teikäläisenkin ajan :D Jos kohta ohi pääsis.. ;)

Kyllä sitä nyt 29 peliä jaksaa kuukaudessa liigaakin vääntää. EASHL pelit vie sen lisäks :p
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kyllä sitä nyt 29 peliä jaksaa kuukaudessa liigaakin vääntää. EASHL pelit vie sen lisäks :p

Onhan se noinkin ja on sit joku vaihtoehto jos ei jaksa HUT:ia koko ajan jauhaa..Ja ottaahan se päähän jos tulee pelaajavaihdot vaikka toiselle kaudelle ja oon sit ulkona.. Eli elbois, kaippa meikäläinen on mukana.. Numerolla 20 saan vasta tiimin poimia, joten otetaan sitten mestaruuden puolustaminen suurena haasteena vastaan, tai no uus peli niin mitä sitä enää vanhojen pelien saavutuksia muistelemaan.. Nollasta taas lähetään =)

EASHL ei nappaa itteeni sitten yhtään..onneksi =)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

No paljastan valintani jo nytten koska en pääse varaustilaisuuteen, otan jos siis tilaisuus on tänä iltana niin ny devilsin..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Eikö se varaus tilaisuus ole vasta ens viikon tiistaina?? Vai onko multa menny joku juttu ohi??
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Joukkueen varaustilaisuus(pääsarjalaiset) Ti 28.9. irk kanavalla klo 21.00.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ahh.. Pitääkin alkaa väsäämään kevyttä 27 joukkueen listaa, kun en tiistaina paikalle pääse. No, tuleepahan haastetta sopivasti heti alkuun...:)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Moso

Laitoinkin jo viestiä liigan ylläpitäjille, mutta pannaha tähä vielä notta voisin olla varalla tuonne divariin.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Minun joukkueen pitäisi puolestaan olla "Albany River Rats" eikä sellaista myöskään enää ole.

Tässä paikkaansa pitävä joukkuelista. Voisiko TJ:t keksiä meille "uudet joukkueet"?

e: samalta wikisivulta bongasin eli "wickedtah69" on oikeassa eli Lowell devils on korvattu Albany devilsillä eli he (wickedtah69 ja pendez) varmaan voivat ottaa sen jahka TJ:t vahvistavat. Jatkan selvittelyä...

e2: en ole tsekannut löytyvätkö pelistä, mutta wikin mukaan kaksi uutta tiimiä ovat "Charlotte Checkers" ja "Oklahoma City Barons" ja joukkuetta mitä ei enää ole on siis "Albany River Rats" eli mä ja ykköslohkon "nabonov" voidaan varmaan ottaa jompikumpi näistä uusista tiimeistä, koska niitä ei ole kellään? Voitte tietysti määrätäkin. :)

Mulle käy mikä ratkaisu tahansa.

-Nabonov

e: Kunhan siis nyt jollakin joukkueella pääsee pelaan :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Heitetään tähän väliin leikkimielinen tulosveikkaus


1. MikekFIN
2. Youngbloo_d
3. terppo
4. Donkameni
5. Ganije
6. Zephydra
7. Adguri
8. opita81
9. JONTTE-89
10. Penguin85
11. SamsoNait17
12. nispekt
13. elbois
14. vonRapids
15. Jaahas
16. Kabahoo
17. CoivuFIN
18. firecube91
19. Pqohi
20. Miksa81
21. stenis19
22. oukkigg
23. paksufrank86
24. Sotalordi
25. Julbero1988
26. Jamsku
27. Porsse
28. feedad
29. Pecone
30. gendlik

Loppupään jampoista ei oikein mitään kuvaa, joten älkää ottako itseenne :D näkisin että seitsemällä ekalla on mahdollisuus voittoon.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Heitetään tähän väliin leikkimielinen tulosveikkaus


1. MikekFIN
2. Youngbloo_d
3. terppo
4. Donkameni
5. Ganije

Kyl ite tonne kärkipäähän Porssen ja Elboisin myös nostaisin, mutta makuasioitahan nää on.. Jaa että Mikekki ennakkosuosikkina, Käy =) Toivottavasti on nyt HUTia pelaamalla oppinu, että pelejä ei kannata luovuttaa ;)

Ite en kyl ekalta kaudelta hirveemmin mitään odota, sen verran vielä tekemistä tän NHL 11 kanssa..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kyl ite tonne kärkipäähän Porssen ja Elboisin myös nostaisin, mutta makuasioitahan nää on.. Jaa että Mikekki ennakkosuosikkina, Käy =) Toivottavasti on nyt HUTia pelaamalla oppinu, että pelejä ei kannata luovuttaa ;)

Ite en kyl ekalta kaudelta hirveemmin mitään odota, sen verran vielä tekemistä tän NHL 11 kanssa..
Juu, helppo tehtävähän se on Islanderssilla tms. Suomen parhaimmistoa viedä nakkikioskille :D. Sanotaan Youngbloo_d:lle sen verran että syyt jotka johtivat luovuttamiseen eivät enää ole olemassa tässä versiossa ;). Ainakaan HUT:ssa. Osaako joku sanoa onko HUT ja vs-peleillä jotain eroa? Pelinopeus tms. En oo yhtäkään vs-peliä vielä tässä NHL11 ottanut.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Osaako joku sanoa onko HUT ja vs-peleillä jotain eroa? Pelinopeus tms. En oo yhtäkään vs-peliä vielä tässä NHL11 ottanut.

Ei mitään huomattavaa eroo kun eilen tuli testattua agduria vastaa. Tosin tänää tulee uus tunersetti jossa on mukana sellaisia asioita jotka vaikuttavat vain HUT:iin.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Juu, helppo tehtävähän se on Islanderssilla tms. Suomen parhaimmistoa viedä nakkikioskille :D. Sanotaan Youngbloo_d:lle sen verran että syyt jotka johtivat luovuttamiseen eivät enää ole olemassa tässä versiossa ;). Ainakaan HUT:ssa. Osaako joku sanoa onko HUT ja vs-peleillä jotain eroa? Pelinopeus tms. En oo yhtäkään vs-peliä vielä tässä NHL11 ottanut.

Siis toisaalta toihan on loistava mahollisuus sulla lähtee, ei mitään hävittävää.. Tai no tuskin muutenkaan olis ellei tää oo sulle henki ja elämä =) Ja kai tossa joku oikeus toteutu, kun kerta viimeks jätit leikin kesken niin nyt saat heikomman tiimin ;) No ei sieltä itellenikään mitään kärki ryhmää tule, mikä on ihan hyvä, mutta pari mustaa hevosta olisi itelläni mielessä jos noi muut eellä höntyilee eikä niitä nappaa..

Itse en ole kans pelannut peliäkään noita online vs pelejä.. Olen saanutkin jo viestejä NHL 10 korkealla olleilta canukeilta (joku Bone Crusha ja joku Tracy jotain) et missä viivyn kun meikäläistä ei TOP 100 näy.. Meil oli hyvät väännöt NHL kympissä.. Varsinkin verbaalisesti :)

Mut pitää sekin kyllä taas aloittaa, mutta tosi hieno homma jos siinäkin pelimuodossa pelinopeus on samanlaista kuin HUT:ssa eikä sellasta kuraa kuin kympissä.. Nyt ehkä ne oman alueen noppa-viisi sumputtajat (Elbois ;) ) eivät pysy enää perässä..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Heitetään tähän väliin leikkimielinen tulosveikkaus


1. MikekFIN
2. Youngbloo_d
3. terppo
4. Donkameni
5. Ganije
6. Zephydra
7. Adguri
8. opita81
9. JONTTE-89
10. Penguin85
11. SamsoNait17
12. nispekt
13. elbois
14. vonRapids
15. Jaahas
16. Kabahoo
17. CoivuFIN
18. firecube91
19. Pqohi
20. Miksa81
21. stenis19
22. oukkigg
23. paksufrank86
24. Sotalordi
25. Julbero1988
26. Jamsku
27. Porsse
28. feedad
29. Pecone
30. gendlik

Loppupään jampoista ei oikein mitään kuvaa, joten älkää ottako itseenne :D näkisin että seitsemällä ekalla on mahdollisuus voittoon.

:D Missäs mä ''15'' :D Huonoin sijoitus kautta aikain liigassa viime kauden 5. :p No sama se tulette yllättymään :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

:D Missäs mä ''15'' :D Huonoin sijoitus kautta aikain liigassa viime kauden 5. :p No sama se tulette yllättymään :)

Sitä ei lasketa koska olit mukana vain silloin kun tahmas ja tämä ei ole ollenkaa sama peli enää muutenkaa joten ihmettelen jos melkein kylmiltään nouset kympin sakkiin. No katsotaan miten äijän käy :D
 
Ylös Bottom