Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Hihii :D 11 maalia tyhjiin,mutta eipä huvita hirveästi pelata jos menee 10 kudista 7 sisään kahden erän aikana.. eikä laukaukset edes tulleet mistään hyvistä paikoista.. eipä pelit suju ja vitutus vaan kasvaa.. :D niin onneks nää pelit on mun osalta pelatut.. mites pelit jatkuu kun on pelannut kaikkia vastaan? :) taitaa olla edessä tippuminen joka ei ole yllättävää.. pääsarja on kova.. 3 voittoa nispekt,miksa81,jamskua vastaan on tullut niin eipä hirveästi lämmitä kun takana tappioita ihan riittävästi..

Karsinnat sieltä häämöttää sitten kun aika koittaa... eli pelailet pelit pois lämpimikses ja annat kovan vastuksen karsinnassa! :) Nyt kun oma tilanne selvä niin kiusaa vastustajia ja ota pinnaja pois!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Hihii :D 11 maalia tyhjiin,mutta eipä huvita hirveästi pelata jos menee 10 kudista 7 sisään kahden erän aikana.. eikä laukaukset edes tulleet mistään hyvistä paikoista.. eipä pelit suju ja vitutus vaan kasvaa.. :D niin onneks nää pelit on mun osalta pelatut.. mites pelit jatkuu kun on pelannut kaikkia vastaan? taitaa olla edessä tippuminen joka ei ole yllättävää.. pääsarja on kova.. 3 voittoa nispekt,miksa81,jamskua vastaan on tullut niin eipä hirveästi lämmitä kun takana tappioita ihan riittävästi..

Noo unohdit varmaankin mut :) Aloitan pelit vielä vähän myöhemmin kun tilauksen kanssa edelleen häikkää ja irl asiat painaa päälle :( Kummiskin 1 peli jäljellä, voita vielä se :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Noo unohdit varmaankin mut :)

Samoin unohdit meikäläisen.. Siinähän sää saat musta ja Jaahaksesta mukavat pari kirsikkaa kakun päälle..

Onnistuttiin Julbero eilen suhteellisen ristiin lähetteleen haasteita.. Jos tänään taikka huomena haasteet osuis jo tolppien väliinkin.. :p
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mun pitää antaa muille mahdollisuus voittaa tää liiga joten poistun :) mustalle listalle vaan ihan se ja sama kun tää p*ska ei suostu toimimaan. Katellaan joskus jos katellaan :D pelejä!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mun pitää antaa muille mahdollisuus voittaa tää liiga joten poistun :) mustalle listalle vaan ihan se ja sama kun tää p*ska ei suostu toimimaan. Katellaan joskus jos katellaan :D pelejä!

Nimi jäähyboxin eli ensi kaudelle ei asiaa, mutta sitten taas mukaan vaan kun yhteydet kunnossa!

Kiitos ja kuitti

Ps.

Liigoihin tulee osallistua lauantaihin 9.10. mennessä. Muutoin paikka menee varasijoilla kärkkyville pelaajille!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Samoin unohdit meikäläisen.. Siinähän sää saat musta ja Jaahaksesta mukavat pari kirsikkaa kakun päälle..

Onnistuttiin Julbero eilen suhteellisen ristiin lähetteleen haasteita.. Jos tänään taikka huomena haasteet osuis jo tolppien väliinkin.. :p

eipä tänääkään onnistunut youngbloo_ding kiinni saaminen :D huomenna parempi tuuri? :)
Kabahoo kaatui tiukan taistelun jälkeen 3-2.. =) sinnitellään :D mut pudotaan kyl.. =)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

koitin tuolla mIRC:in puolellakin huudella että miten käytännössä noihin sarjoihin liittyminen onnistuu? :) Itse pelistä on kokemusta kyllä keskivertoa enemmän mutta vasta hiljattain netit + muut härvelit saanu toimimaan niin pitäähän sitä online taistoihin liittyä :p

Divaristahan sitä luonnollisesti alotellaan mutta miten käytännössä onnistuu ja miten otan selvää koska on pelit jne jne? Oon aivan uus tässä hommassa joten kädestä pitäen voi kertoa... :D

nikki tuolla onlinessa on samakuin täällä.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Olenko nyt sitten ainoa, kellä tää liiga on ollu ihan mukava kokemus? Pelejä on tullu jo 20 se johtuu siitä et oon aika usein pelailees ja ymmärrän et kaikil ei oo tätä mahollisuutta, mutta melkein aina kun olen kutsunut niin porukka on tullut pelailemaan jne...

HUT alkaa vähän kyllästyttämään.. ei MILLÄÄN saa pelattua noita turnauksia loppuun vaatii 6-10 peliä että voittaa ne online-turnaukset... Pari kertaa on myös EA heittäny ulos turnauksen finaalista.. oisko joku 4000-5000 pucksia vedetty välistä:D

Ja sit tohon ku jotku on sanonu et liigas tai ylipäätänsä vieraspelit olleet tahmasia, niin mulla ihan päinvastasii kokemuksii.. Vieraissa ollu parhaat ja tasasimmat väännöt, ketä vastaan oon ikinä pelannukkaa.. Taidan olla niitä onnekkaita, joilla yhteys pelaa aika hyvin, lukuunottamatta noita muutamia EA:n ulosheittoja:rolleyes:

PS. Youngbloo__d se oli EA kuka päätti että nyt tuli lähtö, en minä
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kyllä tuli vähä liiga innon tappaja äsken ku pelasin b3organ:ia vastaan. Johdin peliä heti ensimmäisen aloituksen jälkeen 1-0 ja muutenki pelin piti olla ns. varma voitto. Noh peliä ei ollut edes ensimmäistä erää pelattuna kun tuli toinen haaste peliin ja ajattelin vastata siihen että tämän jälkeen sitten. Meninpäs sitte vahingossa painamaan Join ja 3-0 tappio tilille... :(
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Nimi jäähyboxin eli ensi kaudelle ei asiaa, mutta sitten taas mukaan vaan kun yhteydet kunnossa!

Siis täh joutuuko jäähyboxiin jos käristyy vaikka saunaan ja on kuukauden koomassa? Vähän sama asia tuon ganijen ongelmassa joka sentää ei ole hänen vika :D
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Siis täh joutuuko jäähyboxiin jos käristyy vaikka saunaan ja on kuukauden koomassa? Vähän sama asia tuon ganijen ongelmassa joka sentää ei ole hänen vika :D

eikös se sit oo oma vikansa jos siel saunas käristyy :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Kyllä tuli vähä liiga innon tappaja äsken ku pelasin b3organ:ia vastaan. Johdin peliä heti ensimmäisen aloituksen jälkeen 1-0 ja muutenki pelin piti olla ns. varma voitto. Noh peliä ei ollut edes ensimmäistä erää pelattuna kun tuli toinen haaste peliin ja ajattelin vastata siihen että tämän jälkeen sitten. Meninpäs sitte vahingossa painamaan Join ja 3-0 tappio tilille... :(

Mulle sopii pelin nollaus. :) Ja jatko tilanteesta 1-0 siten et on vaikka 50 minuuttia peliaikaa jäljellä (joskus silloin katkes?). En tiedä voiko sellaista tehdä?

Mut toisaalta "kämmäilysi" on samaa kastia sen kanssa miksi pääsit johtoon: ohjaimeni tatti "vammasi" (kumi irtoamassa) voitetun aloituksen jälkeen --> hämmästyin ja sait kiekon pakiltani ja teit maalin. Otin sit tatin kumit kokonaan pois et pystyin jatkaa suht koht "normaalisti". Elämä on. Ja ei se yks peli maailmaa saa kaataa. :)
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Siis täh joutuuko jäähyboxiin jos käristyy vaikka saunaan ja on kuukauden koomassa? Vähän sama asia tuon ganijen ongelmassa joka sentää ei ole hänen vika :D

Tuomaristo on lahjomaton! :) No sovitaan niin ettei nimi tule nyt listaan!
Opa95 vetäytyy divarista eli yksi varjasija nostettu!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Mitäs muuten säännöt sanovat siitä, jos pääsarja on ollut täynnä, mutta divarissa vapaata ja on mennyt divariin kun ei muuta vaihtoehtoa ollut, mutta nyt myöhemmässä vaiheessa joidenkin jäädessä pois pääsarjasta, divarilainen ilmoittautuisi varasijoille, niin pääsisikö hän sinne mukaan samalla menettäen luonnollisesti oman divaripaikkansa?

Vähän pitkä kysymys tuli, mutta pakko oli kysyä uteliaisuudesta.

Pääsarjaan ei niin vaan osallistuta, vaan sinne noustaa divarista eli siellä olevat pelaajat ovat ns. ansainneet paikkansa... Divarissa taistellaan siis tie kohti pääsarjan pelejä!

Tällä idealla tätä hommaa pyöritetään. Harmillisesti tällä kaudella pelaajakaupat ovat poissa, joka on ollut selvästi negatiivinen asia tämän liigan kannalta. Toivotaan että tähän tulisi muutos....

Basbar mukaan pääsee ilmoittamalla täällä tunnuksensa, jonka jälkeen lisään sen listaan! Nyt varasijoja on vain jäljellä
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Hohhoijaa...välillä on kyllä käsittämättömän hankalaa toi maalinteko. VonRapidsia vastaan 34 laukausta joista Luongo päästi 2 taakse. Omaan päähän tulikin sit 14 vetoa joista Niemi hörppi 7 sisään. Huikeella prosentilla kyl kaveri laitto sisään. Jos pitäis parin päivän tauon tästä kun ei pää kestä.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

ykköslohkosta houston lähtee viikonlopun mittaiselle lomalle. Tulee ihan hyvään saumaan kun ohjaimen viskasin seinään kesken matsin niin ohjain ei hirveästi tykännyt tästä. No onneksi on kauppa josta saa uusia. Onkohan tämä online pelaaminen sittenkään se minun juttuni? Kalliiksi tulee.
Mutta tosiaan viikonlopun jälkeen houston jälleen täydessä iskussa pelejä jatkamaan.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Joudun nyt "ikäväkseni" toteamaan, että tämä liiga jää nyt kesken omalta osaltani, koska opiskelulta jää tänä vuonna erittäin minimaalisesti peli aikaa, jonka käytän mielummin pelimuotoihin joita pelatessa ei tule vihaiseksi:p, kuten EASHL:ään ja HUT:iin. Olen pahoillani. :eek:
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Olenko nyt sitten ainoa, kellä tää liiga on ollu ihan mukava kokemus? Pelejä on tullu jo 20 se johtuu siitä et oon aika usein pelailees ja ymmärrän et kaikil ei oo tätä mahollisuutta, mutta melkein aina kun olen kutsunut niin porukka on tullut pelailemaan jne...

HUT alkaa vähän kyllästyttämään.. ei MILLÄÄN saa pelattua noita turnauksia loppuun vaatii 6-10 peliä että voittaa ne online-turnaukset... Pari kertaa on myös EA heittäny ulos turnauksen finaalista.. oisko joku 4000-5000 pucksia vedetty välistä:D

Ja sit tohon ku jotku on sanonu et liigas tai ylipäätänsä vieraspelit olleet tahmasia, niin mulla ihan päinvastasii kokemuksii.. Vieraissa ollu parhaat ja tasasimmat väännöt, ketä vastaan oon ikinä pelannukkaa.. Taidan olla niitä onnekkaita, joilla yhteys pelaa aika hyvin, lukuunottamatta noita muutamia EA:n ulosheittoja:rolleyes:

PS. Youngbloo__d se oli EA kuka päätti että nyt tuli lähtö, en minä

Et kyllä ole ainoa jonka mielestä liiga on mukava, mäkin tykkään... Vauhti hyvää, tasasia vääntöja ja muutenkin liiga lähteny omalta osalta hyvin pyörimään...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Joudun nyt "ikäväkseni" toteamaan, että tämä liiga jää nyt kesken omalta osaltani, koska opiskelulta jää tänä vuonna erittäin minimaalisesti peli aikaa, jonka käytän mielummin pelimuotoihin joita pelatessa ei tule vihaiseksi:p, kuten EASHL:ään ja HUT:iin. Olen pahoillani. :eek:

Siis hetkinen :eek: Jätkä on pelannut jo yli puolet peleistä ja ymmärtääkseni hieman alavireisesti.... ei ihme että tekee mieli lopettaa, mutta onko nyt liikaa pyydetty jos pelaisit ne muutamat pelit pois alta.... Karsinnat voit luovuttaa jos ei kiinnosta, mutta mieti nyt niitä pelaajia, jotka on ottanut jo pisteet sinulta...

Ajattellaan myös muita... :eek: eiks jee
 
Vastaus: NHL 11 -liiga 1 (Pääsarja, I-divisioona)

Ajattellaan myös muita... :eek: eiks jee
Hyvää kannustusta Elbois, mut siitä huolimatta veikkaan et varmaan jos joku 30 tyyppiä on per liiga, niin jokaisessa on sellainen 3-5 lähtijää. Sellasta elämä on. :(

Ja periaatteessa nehän jotka lähtevät antavat niille joille ovat hävinneet suuremman edun kuin niille joita vastaan ei vielä ole pelattu. Hehän saavat pisteet otteluista. Säännöissä ei ole ainakaan mainittu, että nämä ottelut nollautuisivat. Eli muiden ajattelu koskee vain tulevia vastustajia, jotka jäävät nyt ilman mahdollisia pisteitä. :eek:
 
Ylös Bottom