Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -Liiga [X360]

Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Mulle voitot kahesta viimesestä pelistä sciensiciä vastaan numeroin 3-1 ja 5-3... Nyt sitten niitä maalieroja arpomaan...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Joo venähti nuo kaksi peliä vähän ku piti reissata välissä mutta nyt on sitte kaikki alta poies ja pohjalle molskahdettiin.:D

Välillä kiekko on kivaa mutta välillä ottaa nii nuppiin että tekis mieli pistää cd osiksi :mad:
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

LOHKO 1

Nimi-------V---H---JAH---TM---PM---Pts
Defored --10---1---1---61---34---21
GreiziRamboX --8---4---0---40---30---16
-------------------------------
Pedrofoni --5---6---1---39---39---11
-------------------------------
Boneaunt --5---6---1---21---40---11
aRMks --2---8---2---30---43---6

LOHKO 2

aGiH 7 1 1 45 14 15
Redge 7 2 0 47 18 14
-----------------------
allulla 3 4 1 23 28 7
-----------------------
Lepotila 0 8 0 4 59 0

LOHKO 3

Pelaaja------V------H--------JAH------TM------- PM------P
Maiqqi------11------1---------0--------60--------39------22
11-----------10-------2---------0--------64---------33------20
----------------------------------------------------------------
MiKiM-------4-------6---------2--------30---------38------10
----------------------------------------------------------------
Hevis------ 4-------7---------1---------39--------51-------9
Larppp-----1-------10---------1-------- 29--------62------3

Noniin, nyt on vihdoin tämä vaihe ohi ja lohkojen lopulliset tilanteet näkyvät tuossa ylhäällä. Lohko 2:ssa vähemmän pisteitä, kuin muilla koska temetosta ei näköjään kiinnostanut pelata liigaa loppuun. Lohko 1:ssä Pedro nappasi tiukasti karsinta paikan, sciensiciltä maalierolla :D

Lopullinen sarjataulukko näyttää siis tältä.

Maiqqi-------11------1---------0--------60--------39------22
Defored -----10-------1---------1--------61--------34------21
11-----------10-------2---------0--------64---------33------20
GreiziRamboX --8------4---------0--------40---------30------16
aGiH----------7-------1---------1--------45---------14------15
Redge-------- 7-------2---------0-------47---------18------14
Pedrofoni -----5-------6---------1--------39---------39------11
allulla---------3-------4---------1------- 23-------- 28-------7
__________________________________________________
MiKiM---------4-------6---------2--------30---------38------10
Boneaunt ----5--------6---------1-------21---------40-------11
Hevis--------4--------7---------1-------39---------51--------9
aRMks ------2--------8---------2-------30---------43--------6
Larppp------1--------10--------1------ 29---------62--------3
Lepotila-----0--------8---------0-------4----------59--------0


Ja btw. tässä olisi seuraavan liigan varausjärjestys (viimeisestä aloitetaan), jos suurinosa samoista pelaajista jatkaa :)



Karsinnassa siis yksi peli molempia vastaan (luokaa vaikka liiga) yht. 2 peliä siis jokaiselle.

__________________________________________
Playoff parit kierros 1.

Maiqqi - allula
Defored - Pedrofoni
11 - Redge
GreiziRamboX - aGiH
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Noniin, vihdoin runkosarja ohi! Oma sija 3. johon voin olla tyytyväinen kun runkosarjan voittajakin oli omassa lohkossa. Karsintajasarjasta jatkajathan sijoittuvat sitten sijoille 7 ja 8, joten oma vastustaja onkin jo selvillä, eli Redge (New York Rangers).

Voisin tänä iltana sitten tehdä meille 2 pelaajan liigan, ilmoittelen Redgelle sitten salasanaa yms. niin saadaan pleijarit alotettua :)

On muuten ilo huomata, että tässä porukassa ei ole ollut bugimaalien yrittäjiä, kävin tuolla NHL SM-turnauksessa koittamassa, kuten varmaan moni muukin ja sain huomata, että rehti peli ei ole aivan itsestäänselvyys..mutta onneksi tässä turnauksessa on ja siksi onkin mukava pelata. Onnea kaikille pleijareihin sekä karsintasarjaan, ja jo tippuneille tuleviin peleihin, mitä ne sitten ovatkaan!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Hienoa että vihdoin saatiin tuo alkusarja ohi, oli meinaan aika pitkä offseason. Runkosarjan voitto sitten näköjään tuli :p, mutta nöyrällä jatketaan poffeissakin.

On muuten ilo huomata, että tässä porukassa ei ole ollut bugimaalien yrittäjiä, kävin tuolla NHL SM-turnauksessa koittamassa, kuten varmaan moni muukin ja sain huomata, että rehti peli ei ole aivan itsestäänselvyys..mutta onneksi tässä turnauksessa on ja siksi onkin mukava pelata. Onnea kaikille pleijareihin sekä karsintasarjaan, ja jo tippuneille tuleviin peleihin, mitä ne sitten ovatkaan!
Ei tässä pelissä nyt suurempia bugimaaleja ole? Ainakaan nhl 10 ja 9 tyyliin ;D. Mutta ymmärän pointtisi, kun Cheekyfiniä vastaan itsekin olen pelannut :rolleyes:.

Seuraavaan turnaukseen sitten tuskin saa Ankkojen tasoista jengiä, jos kerran viimeinen varausvuoro itselle lankeaa :(.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Playoffit ovat sitten paras 5:stä!

Kaikki vanhat pelaajat jotka tietävät tulevansa seuraavaan liigan, pistäkää minulle yv:tä! Tiedän sitten paljon otetaan uusia mukaan :)

Ja onnea kaikille poffeihin!
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Ei tässä pelissä nyt suurempia bugimaaleja ole? Ainakaan nhl 10 ja 9 tyyliin ;D. Mutta ymmärän pointtisi, kun Cheekyfiniä vastaan itsekin olen pelannut :rolleyes:.

No ei nyt mitään yhtä räikeitä kuin 09 ja 10, mutta eiköhän kaikki tiedä ne maalinteko tavat joilla veskarille uppoaa vähän turhan helposti..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

kyllä niitä räikeitä bugimaaleja tässäkin riittää, ehkä ärsyttävimpänä tuo rannarivippaus b-pisteiden välistä, niitä ei moket saa kiinni jos vaan maalia kohti saa sihdattua. Onneksi niitä ei tässä liigassa ole tullut vastaan.

Mitenkäs allulla ja pedrofoni ovat linjoilla, mulle passaa huomenna illalla 21 aikoihin nuo karsintapelit...
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Kaikesta eniten on tässä 2011 tuo vanhanaikaisen tekeminen alkanu pännii ku online versusta vetää nii on todella paljon sitä yrittäviä

Harvoin löytyy vs matsiin sellaista joka ei yritä tuota tai sitte kulmasta mokkea kiertämällä tekemään maalia, mutta ihmisiähän me kaikki ollaan ja kaikki tekee sen omalla tyylillään.

itse laitoin defolle yv seuraavasta liigasta jos pääsen mukaan niin saisin aikaa hieman enemmän pelien kans.:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Oliskos pedrofoni ja allulla huomenna päivällä linjoilla klo 15-18 välillä, sillon ehtisin pelaileen ne 2 karsintapeliä pois. Ilmoitelkaa tänne..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Jaahas, miulle MiKiMiä vastaan käydystä karsintamatsista 7-2 voitto, joka tosin kilahti tilille MiKiMin keskeytyksen jälkeen sen jälkeen kun olin onnistunut latomaan kolmanteen erään viis häkkiä hieman puolivälin jälkeen..

Koskas allullalle (***** mikä sana:) sopis pelailla peli pois alta?
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

pedrofoni vei pelin 7-2 kun lopetin kesken, meni hermot koko paskaan. Viimeiseen erään lähdettäessä tilanne 2-2 ja peli tasaista vääntöä. Menin johtoon 3-2 mutta maali katsottiin jalalla tehdyksi, ei siinä mitään. Mutta sen jälkeen menikin joka ***** laukaus omiin ja eikä brodeur saanut mitään kiinni. Ei hirveästi nappaa helvetti sentään. ***** mutta vituttaa tuo paska.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Mitään varmaa ajankohtaa en osaa sanoa peleille, mutta lähes joka ilta oon boxin ääressä kohtuu myöhäänkin, yritän muistaa laittaa tänne sopivia aikoja.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Jos oot Allulla huomenna linjoilla klo 22 maissa niin pelataan se meiän peli pois.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Mun pelit pelattu New Jerseyllä. Oli kyllä kertakaikkisen paska joukkue. :)

Allulla voitti pelin niukasti 1-0. Rehdillä pelillä tuli voitto eikä mitään samanlaisen maalin hakemista jatkuvasti (toisin kuin pedrofoni jaksoi jatkuvasti kiertää etukulmalta ohi ja heittää takakulmaan tyhjään = jokseenkin puuduttavaa).

Seuraavassa turneessa parempi onni paremmalla joukkueella.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Joo tiukkaa playoffkiekkoa, maali alle ja tiukkaa puolustusta virheitä vältellen. Jos muilla liigalaisilla on kiire saada playoffit käyntiin niin minulle voi tuomita tappion Pedrofonia vastaan (jos Pedrofonille sopii), itselleni on ihan sama olenko karsintasarjan 1. vai 2. koska playoffien ensimmäisellä kierroksella on vastus joka tapauksessa kova.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Juuh, polkaistaan vaan nuo poffit käyntiin, eihän tuolla karsintasarjan viimeisellä pelillä käsittääkseni enää voi olla vaikutusta ensimmäisen kierroksen vastustajiin? Eli siis Maiqqi-allulla ja Defored-mä.. MiKiM:lle sen verran kommenttia, että totta hemmetissä mä käyn ne "varmat" maalit heittämässä sisään, jos puolustuksessa on sille tilaa. En jaksa kuitenkaan hakea jatkuvasti niitä takatolppa one-timereita, toisin kuin eräät... Saati sitten quitata, vaikka olisin 15-0 tappiolla. Mutta kukin tyylillään, ikinä en täällä muista, että kukaan olis tullu itseäni jotenkin käänteisrehdistä pelistä mollaamaan, päinvastoin. Tuskinpa se oma paikka olisi karsintasarjassa, jos nyt jotenkin huijaamalla yrittäs noita häkkejä survoa..
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

allulla-pedrofoni 1-2 ja

Uskomattomia hankaluuksia oli kyllä murtaa Bostonin väkivahva puolustus, oli oikein mukava ja tiukka matsi.
 
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

Pedrofoni: En ole puhunut sanallakaan mistään huijaamisesta, itse otit sen sanan käyttöön.

Kerroin vaan, että on aika helvetin rasittavaa pelata vastaan kun vastustaja, tässä tapauksessa sinä, hakee jatkuvasti sillä samalla kikalla maalia eikä edes yritä mitään muuta. Luuletko että hirveästi nappaa siinä vaiheessa pelata peliä loppuun kun olet latonut samalla tavalla 5 maalia, vähemmästäkin menee maku kun tietää mitkä on pelin heikkoudet ja niitä käytetään hyväksi. Monenlaista vastustajaa on ollut vastassa eikä ne hävityt pelit vituta, jos ne ovat tulleet hyvälle vastustajalle kunnon pelillä. Niitäkin tässä liigassa on.
 
Ylös Bottom