Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -Liiga [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Defored
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 -liiga [X360]

11 vastaan pelit pelattu, joka vei molemmat. 5-1 ja 3-2. Ei hirveästi napostele vääntää yhtä tosissaan tätä kuin vastustaja, mutta kukin tavallaan. Kai joku tästäkin jotain kicksejä saa. :D

Tosissaan ja tosissaan.. Tiedä sitten miltä mun peli näyttää, mutta ohjaimen päästä ainakin löytyy rentoa pelailua eikä mitään hampaat irvessä "pakko voittaa" meininkiä. Hauskanpitoahan tää vaan on ;)

Runkosarjaa 3 peliä jäljellä, 1 larpppia ja 2 lepotilaa vastaan. On kyllä huvittavaa touhua toi Crawfordin pelaaminen, Bostoniakin vastaan rikkoi oman nollapelinsä huitomalla ilmasta kiekon itse omiin :D

Niinno, jos taululla on esim. 10-0 lukemat ja siinä vaiheessa on vielä kauhea into mättää maaleja viimeiseen sekuntiin asti vaikka vastustaja ei edes yritä enää, niin en kyllä ymmärrä mitä hauskanpitoa siinä on... Mutta eipä minun kai tarvitsekaan ymmärtää. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. :rolleyes:

Chicagon runkosarja saatiin loppuun tilastoin 12-3-1. Eihän tuolla ihan sitä terävintä kärkeä taideta olla, mutta voisin kuvitella, että suora playoff-paikka tuolla irtoaa.

Ja karsinta-sarja Crawford maalilla kuulostaisikin varsin karmivalta, liian helppoja
maaleja tuntuu menevän joka pelissä, ja Turcoa en edes uskalla koittaa. Viimeisimmistä peleistä mieleen jäi parhaiten kun hörppäsi Buffalon pelaajan lämärin puolesta kentästä :D

Oli villi peli Kingsejä vastaan. 17 sekuntia ennen loppua Plekanec tekee rankkarista tasotuksen ja 5 sekuntia ennen loppua Gionta iskee voittomaalin läpiajosta.

Jees, koitetaas elvyttää vähän keskustelua taas. Runkosarja on aGiHia vaille valmis. Mutta ei olla satuttu olemaankaan samaan aikaan paikalla, joten jos agih pystyis heittää jotain aikaa täältä käsin?

Niin ja kaiken lisäksi netin kanssa on ollut ongelmia. Toivottavasti pelit ei lagaisi tai katkeilisi :/

Jees, koitetaas elvyttää vähän keskustelua taas. Runkosarja on aGiHia vaille valmis. Mutta ei olla satuttu olemaankaan samaan aikaan paikalla, joten jos agih pystyis heittää jotain aikaa täältä käsin?

Niin ja kaiken lisäksi netin kanssa on ollut ongelmia. Toivottavasti pelit ei lagaisi tai katkeilisi :/

Mullakin tais olla enää yks peli Hansun Carolinaa vastaa.. vai muistankohan iha väärin täytynee tarkastella

Voi olla ettei ole ihan vapuksi plakkarissa tämä runkosarja jos ei ole hittihermu ja finwadee samaan aikaan linjoilla, muita vastaan pelit pelattu.

Olen laittanut teille molemmille jo maanantaina viestiä liveen milloin sopisi pelailla mutta kumpikaan ei ole vastannut?

Huomenna taas pitkä päivä töissä ja 20 jälkeen ehtisin pelailemaan. Perjantaina alkaa vapun vietto enkä ole hirveästi viikonloppuna kotona ennen sunnuntaita...

Käviskö sulle Defored nuo meidän pelit huomenna klo 12-14 välisenä aikana. Vai oletko lähdössä vapun viettoon jo heti aamusta.. :)

Omat pelit pelattu, ja tässä lohko 1 sarjataulukko:
cchaoa ei nähtävästi kiinnostanut liiga ollenkaan, joten ykköslokossa pelataan vain 14 peliä.

Hansulinho - 12 - 1 - 0 - +63 - 24
aGiH - 10 - 2 - 2 - +27 - 22
Zubru - 6 - 2 - 4 - +7 - 16
Defored 7 - 7 - 0 - -17 - 14
WishingBarbecue - 5 - 7 - 0 - -7 - 10
Heviila666 - 5 - 8 - 0 - -26 - 10
allulla - 4 - 7 - 1 - +13 - 9
DavidianFIN - 2 - 12 - 0 - -13 - 4

Selvennykseksi: Voitot - Häviöt - Jatkoaikahäviöt - Maaliero - Pisteet

Sitten olisi myös hyvä nähdä Lohko2 sarjataulukko?

Vikat pelit aGiHia vastaan olivat aika erikoiset. Kotihallissa oli molemmilla vaikeuksia, ensimmäinen peli Coloradossa oli aika tasainen, vaikka agih hieman hallitsikin. agih taisi viedä 5-3(?), toinen peli New Yorkissa taas oli minun peli, peli päättyi 9-5 minulle. aGiH ei vaihtanut Lundgvistia pois vissiin ollenkaan, vaikka kaveri päästi aika helppoja. Yksi oli esim. Liles pitää kiekkoa yhdellä kädellä, saa jotenkin nykäistyä kiekon omista längeistä, josta se lirahtaa Lundgvistin längeistä. Olihan niitä muitakin, mutta tuo jäi mieleen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Omalta osalta pelit pelattu lukuunottamatta 1 peli vastaan Pedrofoni ja molemmat vastaan Finwadeeta. Olen jo jokusen kerran kysellyt Finwadeelta koska sopisi pelailla pelejä mutta mitään vastausta ei ole tullut kertaakaan. Tänään taas sama juttu. Finwadeella oli joku oma peli kesken ja laitoin viestiä että pelataan liigapelit pois. Ei taaskaan vastausta vaan paineli suoraan offlineen pelinsä jälkeen.

Ei minulla ole ainakaan joka ilta aikaa vahdata livessä koska tämä tapaus mahtaisi olla paikalla saati sitten milloin sopisi pelata ne 2 puuttuvaa peliä. Mitenkäs muilla on onnistunut pelit tätä sankaria vastaan?

Eli näitä 3 pelattua peliä lukuunottamatta tilastot tällä hetkellä:

V 6, H 6, JAH 1, TM 35, PM 29, Pts 13

Lohko 2 sarjataulukon perään kyseltiin ja tässähän tuo olisi.

Pelaaja--V--H--JAH--TM--PM--P

Maiqqi--13--3--0--87--65--26
taotao11--12--3--1--85--36--25
HittiHermu--12--1--1--75--43--25
MIKIMI--8--7--1--41--36--17
-------------------------------------
aRMks--7--7--2--45--50--16
FinWadee--5--5--0--26--27--10
Pedrofoni--3--9--1--38--47--7
larppp--1--9--0--31--46--2
lepotila-1--10--0--17--95--2

Taas piti kahden liigan tulokset laskea yhteen, että ilmoittakaa mahdollisista virheistä.

HittiHermulla vielä mahdollisuus lohkovoittoon. FinWadee voi vielä nousta pleijareihin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voisin vähän pyydellä anteeksi pelaamattomuuttani. On ollut vähän kiireitä. Huomenna mulle kävis noin klo 20 pelailla pelit pois.

Joo koitan myös ehtiä 20 jälkeen linjoille huomenna. Olisit silti voinut vastata edes viesteihin mitä olen lähettänyt...

Koittakaas pelata runkosarja loppuun 5.5 mennessä, ainakin nuo millä ratkaistaan viimeiset pleijari paikat.

Ilmoitelkaapa vaikka tänne loppujen pelien tulosket, että Sarjataulukkoa on helpompi muokata. Odotellaan WishingBarecuen vikoja pelejä, ratkeaa pääsenkö poffeihin.

Vihdoin viimein pelit pelattu finwadeeta vastaan. Jäi kyllä tästä pelaajasta totaalinen paskanmaku suuhun. Jatkuvaa glitchaamista ja bugirannareita. Muutenkin tuntui olevan turnauksen säännöt täysin hakusessa ja viesteihin ei jaksanut vastata kertaakaan aiemmin kun kyselin milloin sopisi pelailla.

Ensimmäisessä pelissä kun pääsin 3-1 johtoon, niin eipä tuntunut olevan enää edes mitään muuta taktiikkaa kuin heittää tuota YouTube - NHL 11 Glitch Goal. Yhtä lukuunottamatta sain nuo yritykset estettyä ja peli päättyi 3-2.

Mainitsin asiasta ensimmäisen pelin jälkeen, mutta sama paska jatkui toisessa pelissä. Vastauksena oli vain "älä itke ***** janari ite teit vanhanaikasen". Toisen pelin voittomaali syntyi taas samalla tavalla. En lopettanut peliä kesken ja peli päättyi lopulta 4-1 finwadeelle, mutta eipä hirveästi kiinnostanut pelailla kun peli on jatkuvaa huijaamista omissa maalipaikoissa.

Jos tätä kaveria vastaan täytyy vielä pelailla, niin eipä kyllä kiinnosta. Tähän asti jokainen peli on ollut kuitenkin rehti, vaikka tasoeroja onkin pelaajien välillä.

Ja pedrofonia vastaan yksi peli jäljellä, sitten olisi runkosarja paketissa.

Ylös Bottom