Vastaus: NHL 11 -Liiga [X360]
Juuri tuota tarkoitin, sinä osasit vaan selittää asian hiukan paremmin. Onneksi tuota lagaamista ei tule jatkuvasti vastaan. Muuten peli olisi täysin kelvoton. Ja tosiaan ensimmäinen kerta tässä turneessa kun tuota esiintyi. Toivottavasti ei tule enää lopuissa peleissä lagia tai pelit kusee ja pahasti.![Mad :mad: :mad:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f621.png)
Hmmm... tuohan kuulostaa selitt... ei vaan, itse olen törmännyt tuohon turhankin paljon. Pelissä ei ole sellaista hirvittävää lagia joka näkyy selvänä nykimisenä vaan juuri tuota "viivettä". Se tekee pelaamisesta ERITTÄIN hankalaa, peli kun aika pitkälti perustuu oikeaan ajoitukseen.
Sitten kun tuon ajoituksen kanssa on ongelmia eli kaikki tapahtuu "viiveellä" niin se tuntuu sekoittavan koko joukkuueen kun se pelaaja, jota ohjaa, ikäänkuin ajautuu koko ajan väärään paikkaan, sitten yrität korjata virheen toisella, myöhästyt jne jne ja katastrofi on valmis...
Olen myös huomannut, miten useimmat pelaajat pelaavat ikäänkuin yhdellä ja antavat tekoälyn pelata "omaa" peliään. Hyvin on näyttänyt toimivan. Kun sitten olen itse tuotakin kokeillut tuon viiveen ollessa päällä niin on ollut surkuhupaisaa seurata kuinka omat teko"äly"pelaajat katselevat tumput suorana kiekon perään... ei saatana. Tulee vaikutelma että pelaajat eivät jotenkin osaa reagoida kiekkoon millään tavalla. Jos ne jotain saavat aikaan niin jotain tyhmiä jäähyjä... Tuota kun jatkuu pelistä toiseen niin siinä se huumori vasta onkin koetuksella.
Jottei nyt tulisi vaikutelmaa, että kaikki hävityt pelit olisivat tuon aiheuttamia niin ei todellakkaan. Verrattuna normi VS peleihin on kyllä tullut huomattua, että liigan taso on kova. Noh, on sinne eksynyt jokunen ENINTÄÄN KESKIVERTOPELAAJAKIN (lue: Maiqqi).
Vastaavia jaksoja on ollut tässä pelissä aiemminkin. Vastapainoksi on tullut myös päinvastaisia jaksoja joissa peli sujuu kuin itsestään. Kun lueskelee esim. easportsin foorumeja niin vastaavia kokemuksia on paljon. Mistä nuo sitten syntyvät, sitä en reilun viidensadan pelin kokemuksella osaa sanoa.
Offtopicin puolellehan tämä viesti meni mutta menköön.
Juuri tuota tarkoitin, sinä osasit vaan selittää asian hiukan paremmin. Onneksi tuota lagaamista ei tule jatkuvasti vastaan. Muuten peli olisi täysin kelvoton. Ja tosiaan ensimmäinen kerta tässä turneessa kun tuota esiintyi. Toivottavasti ei tule enää lopuissa peleissä lagia tai pelit kusee ja pahasti.
![Mad :mad: :mad:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f621.png)