Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FinishFlash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 liiga

Joo löylytin eilen kunnolla koskista, tilanne tais olla 6-1 tai 7-1 ja sitten kaveri katkas yhteyden ja tänään vasta huomasin että en tosiaan saanu siitä voittoo, että mites tälläsissä tapauksissa toimitaan? jos ei muuta mahdollisuutta oo nii voin kyllä pelata sen pelin uusiks ku oon aika varma tosta voitosta :D ja Ainii kaverilla tais sillon olla buffalo kun nyt täyttää olevan ducks.

Viltsu taidan aloittaa sarjan alusta,joku masa ,keskeytti pelin ja lähti pois,ok mä heitin kaverin koko liikasta pihalle joten otetaan varalta 1 tilalle laitan kutsua tulemaan

Tervehdys tarvittaisiin 2 pelaajaa nhl 11 sarjaan semmoisia jotka jaksavat pelata,eikä keskeytä,meitä nyt 11 kohta 10 jos tuo yks ei ilmesty,tarkotus et saatais semmoinen ydintiimi silmällä pitäen nhl12 jossa sarjat jatkuisivat kiinnostuneet laittakaa viestiä otan sitten yhteyttä:)

mukana ollaan jos mahtuu, saas nähä miten staga kestää käsissä (kostean) kesän jälkeen...
PSN: osmose_76

Moiski ei ole pariin iltaan kerenny pleikkarille, mutta tänä iltana taas back in business :)

samsonait oon laittanu sulle ystävän pyynnön pääset kehiin jos tuo moiski ei ilmesty pelaamaan tänään,ei oo nimittäin pelannut vielä yhtään ottelua ja sarja ollut käynnissä jo viikon.

Pelaan nimimerkillä samsonai17 en ole saanut kutsua mutta oot varmaan laittanu samsonait17 ja se on väärä eli tuo samsonai17 on oikea :)

Millos tää runkosarja pitäs olla pelattu, kyllä noille pleijareille pitää pariviikkoo jättää aikaa, että tulee muutamille janttereille tosissaa kiire näitten pelien kanssa nyt ei nimittäin muutamien kohdalla peli päivässä riitä.

Ylös Bottom