Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] Eurooppaliiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RILE79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] Eurooppaliiga

Oulun Kärpät

Onko tuo Pair4You sun psn? jos on niin tarkistin sun tilastot ja
oli muistaakseni jotain 300 ott. (arvopelit+hut yht.)
Tässä on 75 raja eli sen mukaan et voi osallistua!

Olen kuitenkin avaamassa ensi viikolla ketjun jossa liiga joka on kaikille avoin ja se
pelataan helmikuun puolella

Voisin tulla pelaamaan, mut vien kai ton pleikan ens viikon lopussa kovalevyn asennukseen, jos yks liike on sen silloin saanut.

Jos tuo ei tunnu haittaavan, niin Jokerit

Niin no ei periaatteessa, mut jos pääset plejareihin niin saatat si joutua antamaan paikkasi siinä toiselle jos tuo toteutuu.

Mut jos se ei haittaa niin tuu vaan mukaan, lähetä viä sun psn

Niin no ei periaatteessa, mut jos pääset plejareihin niin saatat si joutua antamaan paikkasi siinä toiselle jos tuo toteutuu.

Mut jos se ei haittaa niin tuu vaan mukaan, lähetä viä sun psn

Joo, ei haittaa. Chadu85

Tein sellaisen muutoksen, että nyt ottelumäärä rajana on 115, että sais pelaajia lisää vielä on hyvin paikkoja elitserien lohkoon sekä tshekki lohkoon ja sm-liiga lohkoon kerkee viä yks.

Rohkeesti mukaan vaan!

Voisin tulla mukaan KalPalla. Monelta yleensä ottelut. Jos pääsee viel mukaan nin voin laittaa seuraavaan viestiin oman PSN tunnuksen

Voisin tulla mukaan KalPalla. Monelta yleensä ottelut. Jos pääsee viel mukaan nin voin laittaa seuraavaan viestiin oman PSN tunnuksen

Kyllä mukaan pääsee, mutta tuo newon ottanu hifkin eli sen jälkeen sm-lliga lohko on täynnä varmistelen vaan viä hänen ottelumääränsä!

Onhan sinulla verkkopelejä alle 115 (arvopelit + hut) elitserien ja tshekki-lohkoon mahtuu viä.

Nyt tehdään niin että pelataan turnee 12 joukk. systeeminä ja jatkolohkot jäävät pois.

Alkulohkot ovat SM-LIIGA/ELITSERIEN ja SVEITSI/TSHEKKI

Alotusviestissä tarkemmin ja päivitän siihen viä lopullisen systeemin tämän pvän aikana.

Vielä pari paikkaa vapaana!

Vielä kaivataan kaksi pelaajaa lisää turneeseen, yksi elitserien-joukk. ja yksi tshekin liigan joukk.

HIFK-pelurilta vielä kaipaan selvitystä hänen tilastoistaan kun ei hänen tunnuksellaan löytyny tilastoja. Tähän paikkaan voi myös tulla varasijalle jos kiinnostaa.

Aika ilmoittautua nyt maanantaille klo 18 asti ja liigan alku siirretty tiistaille, tosin jos jompi kumpi lohko ny täyttyy nopeastikin niin sen voi sitten aloittaa heti.

Turnaus alkaa huomenna tai jos haluaa voi aloittaa jo nytkin pelit.

Vaikka nyt ei ihan tullu 12 pelaajaa niin mennään näillä.

Alkulohko vaiheessa siis pelataan vain lohkon joukk. vastaan kerran.
Siellä on merkitty ottelumääräksi 10 kutakin vastaan sen takia jos tulee teknisiä ongelmia niin voi uusia matsin, ilmoitus vaan tänne.

Alotusviestissä voi käydä tarkistamassa ketkä ovat lohkossa! 4 parasta jatkoon ja pudotuspelit sitten lohkojenristiin niin lohkon 1 kohtaa toisen lohkon 4 jne...

onko liiga pystyssä? en löydä haulla...

On pystyssä jo! tässä viä tiedot:
Liigan nimi: Europpaliiga
Lyhenne: EHL
Salasana: Eurokiekko

Olikin europpaliiga tuo nimi eli kokeile sillä ja muillekin jos ongelma niin tuo siis nimi päivitän sen myös avausviestiin

RILE, meillä katkes heti alussa Ande_FIN kanssa mun johtotilanteessa, siitä meni merkinä Andelle voitto. Otettiin sitten uus ja voitin. Eli siellä on liigan pisteissä pieni virhe.

RILE, meillä katkes heti alussa Ande_FIN kanssa mun johtotilanteessa, siitä meni merkinä Andelle voitto. Otettiin sitten uus ja voitin. Eli siellä on liigan pisteissä pieni virhe.

Asia selvä, ajan tasalla oleva pistetilanne on tossa avausviestissä!

Runkosarja päättyy huomenna ja vielä on paikkoja lohkoissa vapaana eli jos haluaa ja ehtii pelata pelit tänään tai huomenna niin mukaan vaan!

SM-LIIGA/ELITSERIEN lohkossa saa tuon hifkin paikan koska hän ei ole vielä selvittänyt mun tiedustelua pelimääristä eli siinä sm-liiga joukk. paikka ja sen lisäksi siihen lohkoon mahtuu viä yksi elitserien joukk.

SVEITSI/TSHEKKI lohkoon mahtuu viä yksi tshekin liigan joukk.

Pelit on siis pelattava tänään tai huomenna yht. pelejä tulee lohkossa korkeintaan 5.
Jos näillä mennään niin SM-LIIGA/ELITSERIEN lohkon kaikki nykyiset pelaajat pääsevät pudotuspeleihin, mut peleillä merkitystä koska niiden perusteella määräytyy vastus pudotuspeleihin.

Liigaan on nyt ilmestyny PSN: Mifoni ja joukk. HIFK onko tämä se sama joka ilm. newonilla? Mifoni tunnuksella pelit 82 netin mukaan eli siinä mielessä asia ok.

Kaikki jotka ilm. mukaan tässä ketjussa ei ole viä liittyny turneeseen eli ny nopeesti mukaan huomenna loput lohko-pelit pelattava.

Sopikaa täällä peliaikoja jos muuten vaikeaa saada pelejä aikaan!

Joo, sori vaan kun ei tullut täällä etukäteen ilmoitettua. Se oli nyt periaatteessa sellainen tutustumiskäynti tulevaisuutta varten, mutta voisihan sitä nyt sitten samalla pelata huomenna. Eli huomenna klo. 17 eteenpäin sopii pelata mun osalta lohkovaihe loppuun.

Joo, sori vaan kun ei tullut täällä etukäteen ilmoitettua. Se oli nyt periaatteessa sellainen tutustumiskäynti tulevaisuutta varten, mutta voisihan sitä nyt sitten samalla pelata huomenna. Eli huomenna klo. 17 eteenpäin sopii pelata mun osalta lohkovaihe loppuun.

Okei lisäsin sut nyt tohon taulukkoon! Mä oon huomenna menos lätkämatsiin, mut klo 21 jälkeen oon paikalla eli voin silloin pelata matsin pois alta.

Avausviestissä voit katsoa ketkä on sun lohkossa!

Ylös Bottom