Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] Eurooppaliiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RILE79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] Eurooppaliiga

Koskas porukoilla on aikaa pelata? Käviskö joskus siinä klo 17.00-19.00 huomenna?

Ootkos Ande_FIN miten tänää linjoilla? vois pelata tuon matsin kuleksimasta joskus illemmalla? Oon ite linjoilla varmaanki jossain vaiheessa iltaa ja sit myöhemmin puolenyön paikkeilla...

Mites Andefin oot tänään ilalla linjoilla? Vois ottaa sen matsin mikä vielä pelaamatta tänään lllalla. Itse olen linjoilla tänään ainakin klo 20-22 välillä ja mahdollisesti myöhempäänkin.

osmoselle ja rp:lle tiedoksi että voin pelata klo 20 jos vain olette paikalla. Rp ainakin taitaa olla kun tuossa edellisessä viestissä niin sanoi.

osmoselle ja rp:lle tiedoksi että voin pelata klo 20 jos vain olette paikalla. Rp ainakin taitaa olla kun tuossa edellisessä viestissä niin sanoi.

Voin tulla ainakin piipahtamaan niihin aikoihin jos ehdittäis pelata peli pois.

Tulen itse mestoille klo 22 eli silloin voin pelata pois loput eli ainakin mifonin kans peli jäljellä

Pelattiin Ande-Fin kanssa peli hupipelinä. Ande_fin voitti 0-2.

joo, Ande_FIN voitti 4-2 sparta prahan... paska peli mut tulipahan pelattua... :confused:

No niin SVEITSI- TSHEKKI lohko pelattu, mutta SM-LIIGA - ELITSERIEN lohkossa viä pelejä kesken juha96 oletko pelannu muita pelejä kuin mun kanssa?

Lohkopeleihin tulee lisäaikaa huomiselle klo 15 asti ja sitten heti perään aloitetaan pudotuspelit, jos siihen mennessä pelejä jäänyt pelaamatta katsotaan parit sen hetkisen lohkon tilanteen mukaan.

Nyt sitten hupipeleinä pelit ja tänne tulos sitten.

JYP-peluri ja ZSC Lions-peluri eivät ole liittyny turneeseen vaikka täällä ilm. eli heidät poistettu turneesta ja pelataan näillä kahdeksalla pelurilla eli kaikki pääsevät pudotuspeleihin

No niin SVEITSI- TSHEKKI lohko pelattu, mutta SM-LIIGA - ELITSERIEN lohkossa viä pelejä kesken juha96 oletko pelannu muita pelejä kuin mun kanssa?

Lohkopeleihin tulee lisäaikaa huomiselle klo 15 asti ja sitten heti perään aloitetaan pudotuspelit, jos siihen mennessä pelejä jäänyt pelaamatta katsotaan parit sen hetkisen lohkon tilanteen mukaan.

Nyt sitten hupipeleinä pelit ja tänne tulos sitten.

JYP-peluri ja ZSC Lions-peluri eivät ole liittyny turneeseen vaikka täällä ilm. eli heidät poistettu turneesta ja pelataan näillä kahdeksalla pelurilla eli kaikki pääsevät pudotuspeleihin

Ei ole vielä pelannut mun kanssa ainakaan, vaikka oon yrittänyt, on ollut aina kiirusta ja tänään yritin saada hupipeliä aikaan ja laitoin viestiäkin.

Noniin se klo 15 umpeutui ja jätetään nuo jäljellä olevat pelit pelaamatta, kun kaikki kuitenkin ovat pudotuspeleissä.

Plejariparit selviää avausviestissä ja ne voi aloittaa heti, systeemi siis kerrasta poikki ekalla ja tokalla kiekalla.

Pelit pelataan hupipeleinä ja tänne sitten tulos.

Aikaa pelata eka ja toinen pvä tämä ja huominen pvä, maanantaina sitten finaalisarja!

Ande_FIN mites sulle sopii ottaa tuo plejaripeli? mulle sopisi klo 18-20 tai sitten klo 23 jälkeen

RP6478, en ollut eilen kotona, mutta tänään voidaan ottaa se matsi. Jos mahdollista niin mahdollisimman pian.

Ylös Bottom