Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Toinenkin uusi maalivahtianimaatio tuli bongattua eilen. Kun maalivahti menee maskin takia vain perhosasentoon ja sitten huomaakin mistä kiekko tulee niin pomppasi ottamaan olkapäällä yläkulmavedon. En ainakaan ennen ole tuota huomannut.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Toinenkin uusi maalivahtianimaatio tuli bongattua eilen. Kun maalivahti menee maskin takia vain perhosasentoon ja sitten huomaakin mistä kiekko tulee niin pomppasi ottamaan olkapäällä yläkulmavedon. En ainakaan ennen ole tuota huomannut.

Ei ollut ainakaan kympissä itselle on käynyt samanlailla
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Joo-o.
Hutissa taas pelaajilla on "korkein" mahdollinen taso, mutta sitä varten tarvitsee kortteja, eihän näitä tasoja saa kukaan? Ja minkä helvetin takia kaikki puolustajat ovat alle 85 kok.? Hyökkääjistäkin mm. Getzlaf & Bäckstrom ovat 88 kok.? Kyllä pitäisi olla vähintään 89-90! Ja mitä pelleilyä maalivahdit sitten ovat? Vokoin 89 Kipru 89 Luongo 90 Miller 91. Ei päätä eikä häntää tässäkään.. Saisivat nyt vähän korjailla noita kokonaisuuksia :x

Zetterin "korkein mahollinen taso" tais olla 87 niin ite sain sen 89 nostettua.. Et kyl ne tasot on mahollista saavuttaa ja niin kuin jossain tekstissä EA:n porukka on sanonutkin, niin voi mennä jopa niiden "max" tasojen ylikin..

Mut jos ny lisäät aina vaan niitä "skate +3" jne, niin ethän koskaan noita korkeimpia tasoja saavuta..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

En tiedä onko kysytty jo mutta saako demossa tuota maalivahdin kuvakulmaa muutettua niin, että rankkareis se kamera olis siellä maalivahdin takana eikä sen vierasjoukkueen hyökkäjän takana. Itte oon pelannu viimmeksi 08 versiota änäristä niin on vähän hakuses noi kaikki asetukset.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Juu, ehdottomasti parempaan on mennyt tuo tekoäly. Mutta vieläkin hieman passivisesti pakittelee sinisen jälkeen, tuli huomattua tuo kun 3 kertaa perättäin tein maalin keskialueen aloituksen jälkeen tulemalla sinisen yli ja vetämällä kiekon pakin puikoista lämärillä yläkulmaan. Muutenkin on tainnut tekoäly parantua, esim. tappiotilanteessa tekoälyvastustaja nostaa karvausta vähitellen ajan kuluessa ja oman puolen tekoäly alkaa kärkkyä punaviivan tuntumassa vastustajan pakkien takana.

Sama tekoälytön siellä on, kuin edellisisssäkin. Päästäppä alivoimalla vastustaja tekemään ylivoimaa, niin taas alkaa se tuttu epärealistinen ja epäluonnollinen boostaus syöttely pelaajien kesken :D Odotappa, että jäähy kuluu loppuun, niin tuo loppuu, kuin seinään.

Olisi mukava jos markkinoille tulisi joskus ihan jääkiekkopeli, mutta samoja ongelmia tämän genren suhteen, kuin rallipuolella, niitä ei vain ole ja nekin vähäiset täysin epärealistisia.... sama pätee tähän. Ea nyt voisi joskus panostaa näihin peleihin eikä vain miettiä pelkästään niitä dollarin kuvia mielissään.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Olisi mukava jos markkinoille tulisi joskus ihan jääkiekkopeli, mutta samoja ongelmia tämän genren suhteen, kuin rallipuolella, niitä ei vain ole ja nekin vähäiset täysin epärealistisia.... sama pätee tähän.

Vaadin perusteluja kohtaan: "täysin epärealistisia" :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Restricted and Unrestricted Free Agency - It's in the Game! | EA SPORTS

RFA:t ja UFA:t mukana pelissä. :) Tuo lisää mielenkiintoa ainakin omaan peliin. Mukana myös 7.draftikierrosta ja pystyt vaihtamaan tulevien vuosien draft-vuoroja.

Tätä ootan kans itse innolla. Pitää myös vaan toivoa, että tietokoneen tekemiin/tarjoamiin kauppoihin tulisi tänäKIN vuonna lisää järkeä. Kympistä muistuu gm-modesta eräskin surkuhupaisa kauppa: Pelasin Flyersilla ja pitkin kautta Edmonton lähettää tarjouksia Riley Cotesta. Aina tarjoukset tuli neljän pelaajan kauppana, joka sitten sisälsi minulta jonkun pelaajaan mistä en luopuisi mistään hinnasta eli tyyliin Richards+Cote <-> Edmonttonilta jotain. Aina hylkäsin kaupan, kun tyydyttävää tarjousta ei tullut. No näitä erinäisiä tarjouksia tuli kauden mittaan joku 3-4 ja aina joutu toteamaan NO DEAL. Kunnes trade deadlinella päättää Edmonton tarjota pelkästä Cotesta heidän 1. ja 2. varausvuoroaan. Mainittakoon tässä vaiheessa, että Edmonttonin oma sijoitus koko NHL:ssä oli tällä hetkellä viimeinen(reilusti muita jäljessä). Joten melkoisen arvokkaat vuorot tarjolla siis.. Mut mikäs siinä jos Cote oli Edmontonille elinehto :D Tarina ei kerro lopettiko Cote uransa tuon kauden jälkeen :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Zetterin "korkein mahollinen taso" tais olla 87 niin ite sain sen 89 nostettua.. Et kyl ne tasot on mahollista saavuttaa ja niin kuin jossain tekstissä EA:n porukka on sanonutkin, niin voi mennä jopa niiden "max" tasojen ylikin..

Mut jos ny lisäät aina vaan niitä "skate +3" jne, niin ethän koskaan noita korkeimpia tasoja saavuta..


Zetterbergistä jos puhut niin sehän on 91 tasolla oletuksena, 96 "korkein".



Hevis;
Joo noi Be-a-GM tietokoneen kaupat ovat suorastaan perseestä, itse muistaakseni 17 kautta pelasin, ekat 4 kautta ja ketjut olivat tätä luokkaa.

Hyökkäyksessä;
Ovechkin(99)-Crosby(97)-P.Kane(96)
Kovaltchuk(93)-Bäckstrom(91)-M.Hossa (92)
E.Kane(94)-Getzlaf(93)-Datsyuk(90)
H.Sedin(89)-Wilson(93)-Bufyglien(85)

Puolustuksessa;
Chara(90)-Nikitov(91)
Weber(90)-Gonchar(88)
Keith(90)-Martin(88)

Maalivahdit;
Tuukka Rask (92)
Henrik Lundqvist (90)

Farmissakin joukkue oli melko hyvä, en jaksa muuten pelaajia luetella mutta mukana oli mm.

Gagne, Iginla, D.Sedin.

Sittenhän se johti aika äkkiä siihen, että vaikka jokaisen kauden simuloi, niin runkosarjatilastot olivat tyyliin 65-15-5 luokkaa.

Jokavuosi Stanley & Calder Cupit kotiin, kerran Columbus yllätti 4-3 otteluvoitoin finaalissa.

Jos vaikka ei seuraavassa versiossa Ovechkin & Crosby & Kovalchuk = 1,2,3 kierrosten varaukset.

Sillä tässähän ei olisi oikeasti mitään järkeä.



Kerrankin tuli kunnolla tekstiä : D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Vaadin perusteluja kohtaan: "täysin epärealistisia" :)
Beemerin kanssa jokseenkin samaa mieltä! Kun katsoo jo pelkästään pelaajien laukaisu tekniikoita ja vertaa oikeisiin laukomistyyleihin, joita käytetään NHL:ssä niin siitä huomaa, että ei olla oikeilla jäljillä. Lämäri on pelissä ihan suhkoht aito mutta kattokaa youtubessa miten Ovechkinin, Kovalchukin ja kumppaneiden rannarit lähtee ja verratkaa tähän peliin. Mun mielestä toi laukominen vaan ei oikeen ole realistinen, muuten loistava ja realistinen kiekkopeli. :cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Zetterbergistä jos puhut niin sehän on 91 tasolla oletuksena, 96 "korkein".



Hevis;
Joo noi Be-a-GM tietokoneen kaupat ovat suorastaan perseestä, itse muistaakseni 17 kautta pelasin, ekat 4 kautta ja ketjut olivat tätä luokkaa.

Joo siis laitoin väärin, eli Zetteril 96 korkein taso ja sain sen 98 nostettua..

Mil helkutil sait tollasia ukkoja tiimiis? Itelläni tietokone ei suostunu sitten minkäänlaisiin kauppoihin..

Vaikka Datsyukia lähit vaikka Boedkeriin vaihtaan niin vastaus oli, että "Boedker on tärkeä nuori pelaaja meille plaa plaa plaa"

En ikinä saanu mitään järkeviä kauppoja aikaan =)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Beemerin kanssa jokseenkin samaa mieltä! Kun katsoo jo pelkästään pelaajien laukaisu tekniikoita ja vertaa oikeisiin laukomistyyleihin, joita käytetään NHL:ssä niin siitä huomaa, että ei olla oikeilla jäljillä. Lämäri on pelissä ihan suhkoht aito mutta kattokaa youtubessa miten Ovechkinin, Kovalchukin ja kumppaneiden rannarit lähtee ja verratkaa tähän peliin. Mun mielestä toi laukominen vaan ei oikeen ole realistinen, muuten loistava ja realistinen kiekkopeli. :cool:

Edelleen haen perusteluja: "TÄYSIN" epärealistisuuteen.

On tottakai paljon epärealistista, mutta en lähtisi väittämään että peli on TÄYSIN epärealistinen :D Joka taas on TÄYSIN typerää :)

Ja tämä siis siihen Beemerin väitteeseen, tiedän että Tompson tajuaa täyden ja osan eron. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Mitäs toi glide tarkottaa, se tehdään jotenki vasemmalla tikulla kai, mutta mitään en oo huomannu tapahtuvan?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Itse en kyllä tajua mitä iloa on yleensäkkään pelata tuollaisella "allstar" kokoonpanolla. Itse tykkään pelailla mahdollisimman realistisesti, mutta kukin tyylillään. Demossa nyt tullut hakattua tuota HUTtia hyvän aikaa ja kyllähän tuo vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Muutenkin jäänyt demosta hyvä maku, verrattuna NHL10. Maaleja on tullut monipuolisesti ja muutenkin maalivahdit tuntuvat helpommin ohitettavilta suorilla vedoilla. Tosin hutissahan tasona on pro, joten toivoa sopii että vaikeammilla tasoillakin olisi mahdollista tehdä niitä maaleja siniviivalta, sekä suorilla vedoilla läpiajoista.

Jos nyt jotain puutteita haetaan, niin laitapeli on edelleen kyllä ajoittain aika vammaisen näköistä, kun se puolustaja menee yksin sinne laitaan nojailemaan ja odottamaan, että joku hakisi kiekon pois. Tolppavetoja tulee myös _välillä_ kyllä aika kovaa tahtia, tuossa aijemminkin siniviivalta kolme lämäriä peräjälkeen ja kaikki tolppaan, vaikka yritti kuinka tähdätä eri kohtiin. Maalivahti peli tuntuu kyllä paremmalta, mutta välillä kyllä oma maalivahti tuntuu olevan melko pihalla tapahtumista. Äsken pelasi yritti lyödä polviltaan kiekon mailalla maalin taakse, mutta iski sen sitten omaan maaliin. Lisäksi sitten siniviivalta ilman mitään maskia, kone pisti roikun ja kiekko kirjaimellisesti tipahti yläkulmaan, eikä maalivahti osannut tehdä oikein mitään.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Joo siis laitoin väärin, eli Zetteril 96 korkein taso ja sain sen 98 nostettua..

Mil helkutil sait tollasia ukkoja tiimiis? Itelläni tietokone ei suostunu sitten minkäänlaisiin kauppoihin..

Vaikka Datsyukia lähit vaikka Boedkeriin vaihtaan niin vastaus oli, että "Boedker on tärkeä nuori pelaaja meille plaa plaa plaa"

En ikinä saanu mitään järkeviä kauppoja aikaan =)


Varausvuoroja + New Jersey Devilsin "original" pelaajia vaihtelin aina pelaajiin, kesän tullen nappasin aina sopimuksen rauetta ukkoja joita peluutin / vaihdoin eteenpäin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

No mä oon joskus pelannu ilman palkkakattoo, oon ottanu vapaista pelaajista 6 vuoden sopimuksel nuorii hyvii (jotain 80 kokonaisuus, kehittyvyys A-B) ja sitten ottanu kaverin huonoimman vaihtoarvoltaan, plus hyvän ukon, minkä halusin. sitten vielä joku toinen suht ok pelaaja ja niin oon sellaisia all star joukkueita tehnyt. Mutta minunkin mielestä ei mitään järkeä pelata ilman palkkakattoa, Ettei tuollaisia Hüber joukkueita pääse syntymään :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

No mä oon joskus pelannu ilman palkkakattoo, oon ottanu vapaista pelaajista 6 vuoden sopimuksel nuorii hyvii (jotain 80 kokonaisuus, kehittyvyys A-B) ja sitten ottanu kaverin huonoimman vaihtoarvoltaan, plus hyvän ukon, minkä halusin. sitten vielä joku toinen suht ok pelaaja ja niin oon sellaisia all star joukkueita tehnyt. Mutta minunkin mielestä ei mitään järkeä pelata ilman palkkakattoa, Ettei tuollaisia Hüber joukkueita pääse syntymään :)

Pointtina onkin että minulla olikin palkkakatto päällä ;)
Ja esimerkiksi NYI oli tässä ajassa saanut itselleen 2 ekaa ketjua 90+ pelaajia, 3x2 pakkia 90+, ja 2 muuta hyökkäysketjua 80+, maalivahdit taas olivat tyyliin 85 85 kokonaisuuksia.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Pelasin ny ekaa kertaa siten, että vaihdoin "Game Style" asetuksen Defaultilta Normalille, niin oli kyl kuin eri peli. Defaultilla pystyit painaa 1m päähän niin kovan syötön kuin vaan voit ja lapaan jäi, nyt kun normalilla yritti ees kovaa pakki-pakki syöttöö viivassa niin aina pomppas pois lavasta.. Kokeilkaa..

Toivon todellakin, että olisi esim normal taso online peleissä.. Eihän oikeassakaan kiekossa kaikki syötöt jää liimattuna lapaan.. Tuli oikein lisäintoa tästä =)

Oli jo defaultillakin huomattavissa mut varsinkin normalilla, että kun Flyers lähti 4-1 tappioasemasta vikaan erään, niin jumankauta sieltä tultiin kolmella koko ajan iholle.. Eipä tälläistä IHAN hirveesti kympissä näkyny, tästä iso plussa!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Pointtina onkin että minulla olikin palkkakatto päällä ;)
Ja esimerkiksi NYI oli tässä ajassa saanut itselleen 2 ekaa ketjua 90+ pelaajia, 3x2 pakkia 90+, ja 2 muuta hyökkäysketjua 80+, maalivahdit taas olivat tyyliin 85 85 kokonaisuuksia.

Näissä "ei-täysverisissä" manageripeleissä on kauttaaltaan se ongelma, että tietyt pelaajat kehittyvät liiaksi. Oikeastihan joku Ovechkin (miten se kirjoitetaan?) varmaan on jo saavuttanut huippunsa ja huononee vaan koko ajan suhteessa muihin, koska muut oppivat pelaamaan häntä vastaan. Pelimaailmassa käy usein niin että tähtipelaajat kehittyvät vielä pari-kolme vuotta alkutasostaan joka on jo superhyvä. Ja kehittyminen on liian nopeaa useimmilla. Ja ei tarvitse kuin löytää sellaiset pelaajat joukkueeseen jotka kehittyvät niin tuollainen jo kuvattu "all-star"-joukkue on valmis. Kunnolla toimivat pelaajamallit olisivat sellaisia, että hyvässä valmennuksessa jotkut pelaajat pystyisivät säilyttämään tasonsa ja esim. <30v pelaajat pystyisivät vaan kehittymään. Olisi siis pakko hankkia nuoria pelaajia jos vanhemmat huonontuisivat. Ja toinen ongelma on se, että tietokoneen kanssa kaupanteko tähtipelaajista on liian helppoa. Oikeassa elämässä jo muut gm:t laittaisivat merkille, että yksi kerää tähtiä ja kieltäytyisivät kaupoista siksi, että toisen joukkue näyttäisi liian vaaralliselta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Pelasin ny ekaa kertaa siten, että vaihdoin "Game Style" asetuksen Defaultilta Normalille, niin oli kyl kuin eri peli. Defaultilla pystyit painaa 1m päähän niin kovan syötön kuin vaan voit ja lapaan jäi, nyt kun normalilla yritti ees kovaa pakki-pakki syöttöö viivassa niin aina pomppas pois lavasta.. Kokeilkaa..

Toivon todellakin, että olisi esim normal taso online peleissä.. Eihän oikeassakaan kiekossa kaikki syötöt jää liimattuna lapaan.. Tuli oikein lisäintoa tästä =)

Oli jo defaultillakin huomattavissa mut varsinkin normalilla, että kun Flyers lähti 4-1 tappioasemasta vikaan erään, niin jumankauta sieltä tultiin kolmella koko ajan iholle.. Eipä tälläistä IHAN hirveesti kympissä näkyny, tästä iso plussa!

Olipa tosiaankin huomattava ero. Ero oli huomattava ja paljon realistisempi! En jaksa hehkuttaa enempää. Hoitakoon joku muu sen
 
Ylös Bottom