Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Gigantissa näytti olevan julkaisupäivänä 49e tämä. Jospa hakis sen sieltä.

"Rajoitettu erä. 1kpl/asiakas, ei jälleenmyyjille.
10.-14.9. aikana ennakkomyydyt NHL 11 pelit tullaan postittamaan keskiviikon 15.9. aikana. Kirjelähetyksen toimitusaika 1-2vrk.

Tällä hinnalla vain nettikaupasta!"

Näin gigantin sivuilla.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

onse kyl nii väärin et jenkit sai ton pelin aikasemmin
nyt sitte ku ite saa pelin niin jäbät on jo legendoja :mad

ite tilasin diskshopista 27.7.10 toivottavasti putois postilaatikkoon jo julkuripäivänä :)

demoa on tullu pelattua aikas paljo ja itse pidän uudistuksista.....:cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

"Rajoitettu erä. 1kpl/asiakas, ei jälleenmyyjille.
10.-14.9. aikana ennakkomyydyt NHL 11 pelit tullaan postittamaan keskiviikon 15.9. aikana. Kirjelähetyksen toimitusaika 1-2vrk.

Tällä hinnalla vain nettikaupasta!"

Näin gigantin sivuilla.

Tsekkaappa gigantin sivuilta se tarjouslehti.

Ainakin ennen mitä olen gigantista hakenut näitä suurempia julkaisuja niin pelejä on ollut hyllyssä kymmeniä. Tosin ne ovat olleetkin sitten näitä megajulkaisuja, saa nähdä mikä on tilanne änärin kanssa. Noh ei se maailmaa kaada jos ei sieltä saa ja juuri silloin. Pitää sitten hommata jostain muualta. ;)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Että on alkanu ärsyttää tos demossa ku joka pelissä tulee 2-3 rangaistuslaukausta :S
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Että on alkanu ärsyttää tos demossa ku joka pelissä tulee 2-3 rangaistuslaukausta :S

Millä hiton pelityylillä sinä tuon saat aikaan? Siis itselle vai koneelle?
Itse olen kerran saanut rankkarin, enkä antanut kertaakaan. Samoin tasan yksi videotarkastus tullut itselle. Tosin pelaan hyvin varmistelevaa puolustuksen kautta lähtevää peliä.
 
Itselle, tuo hutin vaikeustaso on semmonen et puolittaisia läpiajoja tulee liukuhihnalta ja AI kampittaa surutta ja aina rankkari. Paras ollu 6 rankkaria yhden erän aikana :S
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

joo kyllähän niitä tulee. Ei muuta hustle täysille ja karkuun.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Voisko joku avata, et mistä tossa HUT:ssa saa niitä pakkoja napattua? Itselläni ei siis peliä vielä ole, mutta menin piruuttani eilen storeen katteleen et josko siellä ois niitä pakkoja näkyvillä, mutta ei omiin silmiin iskenyt.. Niin onko ne pakat sit itse pelin "sisällä" vai tuolla storessa?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Jaahas, tuli Verkkokaupasta spostia, että odottavat vielä tuotetta (?). Eli jos minun kappalettani ei verkkokaupalla ole tänään, niin saan pelin aikaisintaan perjantaina käsiini. Voihan perkele kun arvoin VPD: ja Vk:n välillä VK:lle.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Mites niin? Yleensä ahvenanmaalta liikkuu posti 2pv, eli tiistaina lähetetty ehtinee vielä torstaiksi.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Tilasin lauantaina VPD:stä ja äsken tuli viestii että on lähetetty :p
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Voisko joku avata, et mistä tossa HUT:ssa saa niitä pakkoja napattua? Itselläni ei siis peliä vielä ole, mutta menin piruuttani eilen storeen katteleen et josko siellä ois niitä pakkoja näkyvillä, mutta ei omiin silmiin iskenyt.. Niin onko ne pakat sit itse pelin "sisällä" vai tuolla storessa?

Eiköhän ne kaikki ole pelin "sisältä" ostettavissa. (Niinku Maddenissa.) Malttia.

p.s. mullekin tuli viesti juuri, että on Ahvenanmaalla postitettu :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Eiköhän ne kaikki ole pelin "sisältä" ostettavissa. (Niinku Maddenissa.) Malttia.

Ite en ole Maddenia pelannu, et toi pelimuoto on ihan uus juttu mulle.. Juuh kyllä täälä malttia on, kunhan vaan kysyin kun jäi mietityttään. Muistelin et joku ois joskus sanonu et storesta ne ostetaan niin jos ois ollut näin niin ois ollu mukava kahtella millä hinnalla (siis niillä kiekoilla) mitäkin paketteja voi saada.. Kiitos vastauksestasi.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ite en ole Maddenia pelannu, et toi pelimuoto on ihan uus juttu mulle.. Juuh kyllä täälä malttia on, kunhan vaan kysyin kun jäi mietityttään. Muistelin et joku ois joskus sanonu et storesta ne ostetaan niin jos ois ollut näin niin ois ollu mukava kahtella millä hinnalla (siis niillä kiekoilla) mitäkin paketteja voi saada.. Kiitos vastauksestasi.

eikös se menny niin et voit saada kaiken auki pelaamalla mut se vaatii aikaa ja paljon...

mut EA:n omasta storesta pelin sisältä voit myös rahalla ostaa niitä
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

p.s. mullekin tuli viesti juuri, että on Ahvenanmaalla postitettu :)

Tilasitko VPD:stä vai Verkkokaupasta. Jos verkkokaupasta niin tilttaan :D Hermothan tässä menee kun sieltä ei vahvistusviestiä ala kohta kuulumaan :(
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Soitin VPD:lle, niin sanoivat, ettei heillä ole peliä edes varastossa. Laittavat kuulemma etukäteen vain viestiä, että lähetetty. :rolleyes: Ilmeisesti kuitenkin kaveri puhui Tikkurilan varastosta, ei Ahvenanmaan. Ota näistä nyt selvää.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Älkää nyt ihmiset hätäilkö. Se peli lähtee huomenna tai keskiviikkona tulemaan sieltä Ahvenanmaalta, ei nuo viestit tosiaan ole peleistä, jotka Ahvenanmaan varastosta olisivat lähteneet, ei näy esim. verkkokaupan vastaanotetuissa erissäkään koko peliä vielä. Kyllä se sieltä lähtee ja ajallaan tulee :) itsekin tilasin 27.7.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Itse ajattelin käydä ostamassa gigantista 16.9 hintaan 50€. tuokin pitää käydä heti 10 aikaan koska ainakin viime vuonna oli vain yksi erä nhl10 hintana 40€ ilmestymispäivänä.
 
Ylös Bottom